Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16941
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 24. feb 2018, 20:42

RavenClaw skrev:Jeg synes, du skal kæmpe videre, ikke for at tabe de få centimeter, men for at bevise over for dig selv, at du kan. Du skal ikke fokusere på de små justeringer i din krop (I know, nemmere sagt end gjort), men du skal fokusere på at give din generelle sundhed et boost. Så kan det jo være, hofterne kommer med automatisk ;)

Og herre gud, det tager jo ikke mange dage ved en ordentlig skrædder at få lagt kjolen lidt ud ved hofterne. Jeg er sikker på, at du - uanset om der ryger et par centimeter eller ej - kommer til at stråle i din kjole. Selv om dine hofter har generet dig førhen, så skal de da slet ikke ødelægge din bryllupsdag!


Åh ja, både den mentale og fysiske sundhed kunne godt trænge til et boost. Du har fuldstændig ret i, at jeg ikke skal lade de åndsvage hofter ødelægge det hele, og da slet ikke min bryllupsdag. Tror bare, at det var fordi, at det var SÅ symbolsk, at de skulle betyde, at min brudekjole ikke sidder ordentligt. For selvfølgelig kan en skrædder gøre noget ved det, og alt skal nok blive godt på dagen.

Med hensyn til at kæmpe videre, så er jeg også lidt spændt på at se, om jeg så rent faktisk bliver tilfreds, hvis der ryger nogle centimeter. Eller om jeg så bare finder noget andet at være utilfreds med? Psykisk er jeg ikke noget nemt bekendskab for mig selv :genert:

Og tak for de søde ord :blomst:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16941
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 14. mar 2018, 09:03

Nå, men det er nu lykkes mig at få en cm mere til at forsvinde. Er dog ikke helt skarp på hvordan :D Når nok ikke helt de ekstra cm til første april, men det går nok. Skal mødes med skrædderen i næste uge, så må vi se, hvordan det helt passer eller ikke passer.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16941
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 14. mar 2018, 09:06

RavenClaw skrev:Jeg synes, du skal kæmpe videre, ikke for at tabe de få centimeter, men for at bevise over for dig selv, at du kan. Du skal ikke fokusere på de små justeringer i din krop (I know, nemmere sagt end gjort), men du skal fokusere på at give din generelle sundhed et boost. Så kan det jo være, hofterne kommer med automatisk ;)

Og herre gud, det tager jo ikke mange dage ved en ordentlig skrædder at få lagt kjolen lidt ud ved hofterne. Jeg er sikker på, at du - uanset om der ryger et par centimeter eller ej - kommer til at stråle i din kjole. Selv om dine hofter har generet dig førhen, så skal de da slet ikke ødelægge din bryllupsdag!


Fik aldrig vendt tilbage på den her. Undskyld :genert:

Men blev rigtig glad for din opbakning og de fine ord omkring skrædder og det der med at stråle :kys:,
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Sund og/eller slank"