Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 20. sep 2017, 11:48

avdotja skrev:Har du prøvet med hård løbetræning, evt flere dage i træk? For min (ganske normale, dog) mave er det i hvert fald ret effektivt til at sætte gang i systemet. Evt med havregryn om morgenen?


Løbetræner ikke særlig tit, men mit system fungerede faktisk upåklageligt i ferien, hvor jeg løb tre gange om ugen i tre uger. Så du har måske en pointe.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 22. okt 2017, 18:27

Update...

Det er på en eller anden måde forsvundet 1,5 cm indtil videre. Har ikke været fanatisk med kosten, men har haft fokus på det, og så er jeg begyndt at styrketræne og dyrke crossfit, og det er åbenbart effektivt (derudover er crossfit også ret sjovt).
6
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 3. nov 2017, 07:53

Det går stadig godt. Kan mærke, at dellerne yderst på hofterne ikke "blævrer" helt så meget under spinning, som de har gjort tidligere, og min fedtprocent er også faldet en lille smule. Men vigtigst af alt, så har min mave haft en mega god uge, hvor jeg stort set ikke har haft ondt :banan:

Det gør det meget motiverende at fortsætte :-D
3
:lun: Be brave
Hewlett
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4341

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf Hewlett » 6. nov 2017, 04:04

LaMariposa skrev:Update...

Det er på en eller anden måde forsvundet 1,5 cm indtil videre. Har ikke været fanatisk med kosten, men har haft fokus på det, og så er jeg begyndt at styrketræne og dyrke crossfit, og det er åbenbart effektivt (derudover er crossfit også ret sjovt).


Styrketræning er :gogo:
2
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1953
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 418
Likede indlæg: 4809

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf milisa » 4. dec 2017, 18:28

I øvrigt mener jeg, at det er DYBT uretfærdigt, at man ikke kan punktslanke, når man tydeligvis kan blive punkt"tyk"!!! :sur:


milisa *punkttyk på maven*....
1
Tally-ho
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13850

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf RavenClaw » 4. dec 2017, 18:56

milisa skrev:I øvrigt mener jeg, at det er DYBT uretfærdigt, at man ikke kan punktslanke, når man tydeligvis kan blive punkt"tyk"!!! :sur:


milisa *punkttyk på maven*....


Åh, hvor ville det også være lækkert, hvis man kunne punktfede sig. Jeg ville ikke have noget imod et par centimeter mere rundt om brystkassen, så ribbene blev lidt mindre tydelige, men vil helst undgå større underkrop. Jeg er lidt asynkron med mit vægtgain :s
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1953
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 418
Likede indlæg: 4809

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf milisa » 4. dec 2017, 19:01

RavenClaw skrev:
milisa skrev:I øvrigt mener jeg, at det er DYBT uretfærdigt, at man ikke kan punktslanke, når man tydeligvis kan blive punkt"tyk"!!! :sur:


milisa *punkttyk på maven*....


Åh, hvor ville det også være lækkert, hvis man kunne punktfede sig. Jeg ville ikke have noget imod et par centimeter mere rundt om brystkassen, så ribbene blev lidt mindre tydelige, men vil helst undgå større underkrop. Jeg er lidt asynkron med mit vægtgain :s


Oooooooh sandt!!! Uretfærdigheden er jo ganske rigtigt endda sådan, at man fanme ikke engang selv kan bestemme, hvor man skal punktfedes!!! Jeg kunne da godt lige flytte mavedellen 20-30 cm op til pattah....
1
Tally-ho
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 4. dec 2017, 21:20

milisa skrev:I øvrigt mener jeg, at det er DYBT uretfærdigt, at man ikke kan punktslanke, når man tydeligvis kan blive punkt"tyk"!!! :sur:


milisa *punkttyk på maven*....


Det er faktisk mega unfair... :D
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 11. feb 2018, 09:00

Hmm...det går sgu ikke for godt. Træningen kører, men jeg er ved at erkende, at det måske aldrig kommer til at ske, at jeg får tabt de centimeter omkring hofterne. Jeg har simpelthen ikke disciplin til at gøre det, som det kræver kostmæssigt, for hvis jeg ikke er stringent med kosten, så har træningen bare nærmest ingen effekt. Ikke fordi kosten er helt off, men det er åbenbart ikke helt nok. Er tilbage på 97 cm, og der sker bare ikke rigtigt noget.

Så nu dimler jeg imellem, om jeg skal erkende, at det bare ikke kan lade sig gøre med den indsats, jeg lægger i det, eller om jeg skal give det et aller-aller sidste skud. På den ene side så virker det meningsløst, når jeg ikke rigtigt kan få styr på kosten (særligt fordi, jeg at sikkert kommer til at tage alle centimeterne på igen efter brylluppet, når jeg slækker på kosten igen), på den anden side, så kunne det stadig være fedt at give det et sidste forsøg.

Den mest langsigtede løsning ville nok være at prøve at slutte fred med dem og leve med dem uden at være irriteret over dem dagligt, som jeg er i øjeblikket. Og det er nok noget af det, der undrer mig mest. Når jeg nu virkelig ikke kan lide dem, hvorfor gør jeg så ikke bare noget ved det.

Hold kæft, det var en lang smøre uden rigtigt at komme frem til nogen konklusion... :genert:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf Daine » 11. feb 2018, 09:14

Har du overvejet at prøve Bailine? http://bailine.dk

Det er semidyrt, så du skal selvfølgelig snakke med dem om det kan lade sig gøre. Min tidligere frisør vandt i en konkurrence et forløb hos dem, og sammen med motion og kostomlægning gik hun fra nogle EKSTREMT brede hofter, lår og røv, til en helt almindelige størrelse (gætter på en L). Det tog et års tid, så det er ikke noget ‘vidundermiddel’, men hun var så også til den store side.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf JoyNips » 11. feb 2018, 09:34

De par cm det drejer sig om, er der andre end dig selv der vil bemærke det? Vil man kunne se en forskel på bryllupsbillederne?
Hvis ikke, er det så knokleriet værd?
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 11. feb 2018, 09:36

JoyNips skrev:De par cm det drejer sig om, er der andre end dig selv der vil bemærke det? Vil man kunne se en forskel på bryllupsbillederne?
Hvis ikke, er det så knokleriet værd?


Det er der ikke... du finder ikke andre end mig, der mener, at de hofter er et problem :genert: Det er derfor, at det er så utrolig fjollet. Tror bare, at jeg tænkte det som en mulighed for at få gjort noget ved dem en gang for alle. Men jo mere jeg tænker over det, jo mere skørt føles det.
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13850

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf RavenClaw » 23. feb 2018, 16:05

Jeg synes, du skal kæmpe videre, ikke for at tabe de få centimeter, men for at bevise over for dig selv, at du kan. Du skal ikke fokusere på de små justeringer i din krop (I know, nemmere sagt end gjort), men du skal fokusere på at give din generelle sundhed et boost. Så kan det jo være, hofterne kommer med automatisk ;)

Og herre gud, det tager jo ikke mange dage ved en ordentlig skrædder at få lagt kjolen lidt ud ved hofterne. Jeg er sikker på, at du - uanset om der ryger et par centimeter eller ej - kommer til at stråle i din kjole. Selv om dine hofter har generet dig førhen, så skal de da slet ikke ødelægge din bryllupsdag!
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 24. feb 2018, 07:17

pige1987 skrev:Jeg tænker lidt om du måske bare skal slutte fred med de hofter. Du skriver jo selv du i alligevel ikke kan holde de mål nede i længden. Er det virkelig det værd at bruge så meget energi på det?

Jeg er sikker på du bliver en smuk brud ligegyldig hvad. :blomst:


Ville ønske, jeg kunne slutte fred med dem. Har prøvet på det i små 20 år nu, og jeg kan af en eller anden grund ikke komme overens med dem.

Tror det måske kommer af, at jeg nærmest fik dem fra den ene dag til den anden i gymnasiet (sådan føltes det). Det var lidt voldsomt, fordi jeg var usikker på alle mulige andre ting. Og jeg havde det så skidt med dem allerede den gang. Ved ikke hvorfor, men jeg har aldrig rigtig accepteret dem :genert:

Og tak :blomst:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Noget om et par hofter, der skal i en brudekjole til foråret...

Indlægaf LaMariposa » 24. feb 2018, 19:13

pige1987 skrev:
LaMariposa skrev:
pige1987 skrev:Jeg tænker lidt om du måske bare skal slutte fred med de hofter. Du skriver jo selv du i alligevel ikke kan holde de mål nede i længden. Er det virkelig det værd at bruge så meget energi på det?

Jeg er sikker på du bliver en smuk brud ligegyldig hvad. :blomst:


Ville ønske, jeg kunne slutte fred med dem. Har prøvet på det i små 20 år nu, og jeg kan af en eller anden grund ikke komme overens med dem.

Tror det måske kommer af, at jeg nærmest fik dem fra den ene dag til den anden i gymnasiet (sådan føltes det). Det var lidt voldsomt, fordi jeg var usikker på alle mulige andre ting. Og jeg havde det så skidt med dem allerede den gang. Ved ikke hvorfor, men jeg har aldrig rigtig accepteret dem :genert:

Og tak :blomst:


Jeg kan også sagtens sætte mig ind i det med at det er svært at accepterer. Jeg er selv rigtig træt af min store runde kinder, men jeg taber mig som det aller sidste i ansigtet dvs. brysterne ryger først - og de er i forvejen MEGET små, så prøver at sige til mig selv vil jeg have bare lidt bryst så må jeg også have mine runde kinder. :genert:


For mig er det lige omvendt... Jeg taber mig let i ansigtet, og kan komme til at se lidt pillet ud i ansigtet, og er slank alle andre steder end om hofterne.

Men du har ret i, at accept absolut ville være at foretrække.

Der er sgu ikke let :D
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Sund og/eller slank"