Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Summer » 9. dec 2021, 19:37

Han lavede morgenmad til mig i morges, mens jeg gjorde mig i stand inden jeg skulle køre på arbejde. :P
2
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2844

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Badesandalen » 10. dec 2021, 20:16

Jeg har hold i lænden så jeg ligger egentlig bare i sengen og kigger på min telefon og tablet. Min mand satte sig så ind til mig på sengen og spillede Halo med ørebøffer på så vi kunne være sammen alligevel. Han er nu lidt søjde. :blush:
3
Kakadu
Indlæg: 3507
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 573
Likede indlæg: 10345

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Kakadu » 10. dec 2021, 20:23

Han varmede rødvinen foran pejsen. (Jeg hader kold vin!)
2
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2984
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6661

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Sophaya » 5. jan 2022, 15:18

Jeg har tændt spaen, så jeg kan bruge den i morgen, og nu kan jeg høre ham støvsuge og vaske gulv derude så der er rent og lækkert :lun:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 6. jan 2022, 14:05

Jeg havde planlagt at tage hjem og besøge mine forældre fra torsdag eftermiddag til søndag, men pga. forskellige ting, ændrede jeg det i tirsdags til fra onsdag morgen til søndag. Tirsdag aften kom han hen til min stol, lagde armene om mig bagfra og pressede ansigtet ned mod min hals og sagde "Så skal jeg undvære dig helt til søndag ... huset er så tomt uden dig."

Uff, jeg synes også, der er længe til søndag!
4
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 17. jan 2022, 13:11

Min kæreste og jeg er for nyligt flyttet sammen og vil gerne træne sammen, og hans center er det bedste í byen, men også ret dyrt. Han har så tilbudt at hjælpe mig med at betale for mit medlemsskab, hvilket er virkelig sødt af ham.

I går, da vi ordnede det, gav jeg ham et kram og sagde tak, fordi han hjælper mig med træningscenteret. "Tak, fordi du hjælper mig med alting", svarede han :lun:
5
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2943

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Kilix » 1. feb 2022, 18:32

I traaden om julegaver, gav jeg udtryk for min skuffelse over at jeg havde vaeret enig med kaeresten i at give min julegave, fra ham, til min svigerinde. (LEGO Friends saettet)
Nu har min kaereste lige givet mig saettet i forsinket julegave :) Det var rigtig soedt gjort af ham :lun:
0
Yetie
Indlæg: 1440
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 408
Likede indlæg: 5060

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Yetie » 1. feb 2022, 18:44

Jeg er syg, og det eneste jeg har lyst til er Mariekiks. Så nu er han kørt i Aldi efter kiks til mig.
1
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10264
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1228
Likede indlæg: 18519

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf .Magic. » 1. feb 2022, 20:34

Man skulle nok have været her, men for dælen det var sjovt :D

Jeg lokkede ham til at sy et hul i min tyngdedyne og brugte sætningen “Du er tidligere soldat. Det kan du snildt lige fikse”.

Han tager så snippen af dynen og trækker den hen over gulvet til sofaen og ikke nok med det så har han morgenkåbe på. Han lignede simpelthen en forvokset dreng :lol:
Efterfølgende kigger jeg ind i stuen og så sidder han og skal til at tråde nålen og kan ikke helt se noget.

Han gik fra forvokset dreng til gammel mand på 10 sekunder :lol:
Jeg måtte gå ud i bryggerset for at grine.
5
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9009
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1530
Likede indlæg: 25764

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. feb 2022, 08:10

Jeg var virkelig træt og flad igår, - Januar har været hård, "en ulykke kommer sjældent alene" dækker vist meget godt over dét.

Yngstebarnet bøvler og vrøvler, og det er typisk mig der får med grovfilen. Igår fik jeg som vanligt, da jeg selv skulle i seng, remsen om at han ikke kunne falde i søvn, og alle mine forslag om lydbog, etc. blev bare banket ned med NEJ, NEJ, NEJ...
Så jeg tabte sutten, bandede af barnet og sagde at jeg er pisse træt af at han har sat sig for at intet virker, at han ikke vil, og at jeg ikke gider høre mere nej, og at nu ville jeg fanme bare ha lov til at gå i seng og sove i fred og ro, uden mere brok og surhed.

Kæresten der ellers lige havde kysset godtnat, og ville se et afsnit mere at sin serie i stuen, kom derefter listende ind til mig med ordene
"jeg kan høre du trænger til at blive krammet og puttet"
8
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17450
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3604
Likede indlæg: 42644

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaMariposa » 4. feb 2022, 10:19

Han inviterede mig på lækker restaurant på Tivoli Hotel i søndags, hvor vi sad længe over maden og sludrede og kiggede ud over byen. Det var SÅ hyggeligt og skønt med lidt kærestetid.
9
:lun: Be brave
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6683

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf 1234 » 4. feb 2022, 10:27

Lod mig sove 1 time længere i morges, selvom det var min egen skyld, at jeg kom alt for sent i seng.
3
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16494
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30820

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 6. feb 2022, 12:04

Han kørte med ud og hjalp med at indfange en meget forsømt kat.
Og trods at han startede med at pointere at vi ikke skal have flere dyr, så blev han alligevel blød om hjertet, da han så hende ligge på dyrlægens bord.
Dyrenes beskyttelse er inde over og har overtaget katten, men hvis vi ønsker det, kan vi få lov til at adoptere hende, inden hun ryger på internatet.
3
Fynerfin82
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 179
Likede indlæg: 4083

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Fynerfin82 » 7. feb 2022, 15:38

Mit forhold er meget nyt og min kæreste har kun mødt mine børn en enkelt gang i ca 10 minutter. Han skal møde dem rigtigt for første gang på søndag.
Han har idag fået billetter til håndbold på onsdag og ringer for at spørge om det er noget for os. Jeg har dog fået Corona, så jeg må ikke tage afsted. Min store dreng, der sidder ved siden af, siger så, at han da bare kan tage afsted sammen med M(min kæreste). Så nu har min kæreste fixet pasning af hans egne små børn, så han kan tage min store dreng med til håndbold :lun: De skal afsted sammen med én af min søns bedste venner og hans far, så jeg er sikker på de kommer til at få en fantastisk aften.
17
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf sansera » 8. feb 2022, 22:19

Jeg har fået en opgave på arbejdet, dom betyder, at jeg nok kommer til at være ret meget væk i marts med overnatninger rundt omkring i Danmark. Fortalte det og også at jeg havde mulighed for at sige nej uden andre konsekvenser end at opgaven så bare gik til en anden.
Han kiggede bare kærligt på mig og sagde “det kan jeg godt forstå, at de vil gave dig til. Det vil du være skide god til.”

Og så var den ged barberet. Ikke noget med at han så står alene med en masse praktisk. Eller jalousi over at jeg skal rejse med mandlig kollega. Eller nogen af de andre tusinde ting, som mine veninder fortæller om, når de har karriere snakke med deres mænd. Bare 100% opbakning.
Jeg er så heldig.
25

Tilbage til "Forhold og sex"