Tyk/tynd, hot/not

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Ville du date en der har en betydeligt forskellig vægt end dig selv?

Mand : Ja. Små eller store, alle fisk er gode.
6
7%
Mand : Ca. samme vægt eller tyndere.
6
7%
Mand : Ca. samme vægt eller tykkere.
3
4%
Mand : Nej, kun omk. samme størrelse.
5
6%
Kvinde : Ja. Stor eller lille, jeg har en bred smag (bogstaveligt talt).
18
22%
Kvinde : Ca. samme vægt eller tyndere.
11
14%
Kvinde : Ca. samme vægt eller tykkere.
18
22%
Kvinde : Nej, kun omk. samme størrelse.
14
17%
 
Afgivne stemmer: 81
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3759

Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. feb 2024, 08:46

Billede

Billede
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3759

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. feb 2024, 08:49

Jeg er normalvægtig. Lidt chubby chaser er man vel altid, men kun til hvor det er frodigt. Har aldrig været sammen med en der var betydeligt mere voluminøs. Meget tynde er heller ikke min favorit. Der var på et tidspunkt en trend (på Reddit tror jeg) med "thigh gap". Som det skulle være super sexet at have mellemrum mellem lårene. Foretrækker no-thigh gap.

Billede

Anyway, personligt er min smag ikke så bred på vægtfronten som på højdefronten.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21521

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf catnip » 15. feb 2024, 08:56

Vlad Kalashnikov skrev:Jeg er normalvægtig. Lidt chubby chaser er man vel altid, men kun til hvor det er frodigt. Har aldrig været sammen med en der var betydeligt mere voluminøs. Meget tynde er heller ikke min favorit. Der var på et tidspunkt en trend (på Reddit tror jeg) med "thigh gap". Som det skulle være super sexet at have mellemrum mellem lårene. Foretrækker no-thigh gap.

Billede

Anyway, personligt er min smag ikke så bred på vægtfronten som på højdefronten.


På after-billedet står hun med benene lidt mere spredte og roterer hofterne - derved opnåes illusionen om et thigh gap. Man kan også se det på syningerne på hendes shorts. Jeg siger ikke at kvinder med et naturligt thigh gap ikke findes, men et thigh gap kan ret nemt "produceres" på billeder på den måde.
5
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3790
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8245

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Anilara » 15. feb 2024, 08:58

Men man kan jo godt veje 20kg mere uden at være tyk? :gruble:
Anyways, jeg vil gerne date en som er normalvægtig, men som hverken er tyk eller tynd. Det synes spænder ret bredt alligevel, så ved ikke hvad jeg skal svare.
2
Masser af.
Ikke "massere af"... Ffs.
abcd
Indlæg: 6447
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 296
Likede indlæg: 10547

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf abcd » 15. feb 2024, 09:06

Det svinger ret meget hvor meget en kvinde - i mine øjne - kan bære. Hvis det primært sætter sig på hofter og bagdel, gør det ikke noget at BMI'et kryber lidt over 25. Hvis det primært sætter sig på maven, er der ikke rigtigt plads til noget. Men så har hun omvendt heller ikke hofterne alligevel, så det bliver aldrig sådan rigtigt godt med æbleform, uanset hvor tynd hun er. Det fysiske for mig handler stort set udelukkende om hofter og timeglasfigur.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3759

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. feb 2024, 09:11

catnip skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Jeg er normalvægtig. Lidt chubby chaser er man vel altid, men kun til hvor det er frodigt. Har aldrig været sammen med en der var betydeligt mere voluminøs. Meget tynde er heller ikke min favorit. Der var på et tidspunkt en trend (på Reddit tror jeg) med "thigh gap". Som det skulle være super sexet at have mellemrum mellem lårene. Foretrækker no-thigh gap.

Billede

Anyway, personligt er min smag ikke så bred på vægtfronten som på højdefronten.


På after-billedet står hun med benene lidt mere spredte og roterer hofterne - derved opnåes illusionen om et thigh gap. Man kan også se det på syningerne på hendes shorts. Jeg siger ikke at kvinder med et naturligt thigh gap ikke findes, men et thigh gap kan ret nemt "produceres" på billeder på den måde.
oh, så måske her:

Billede

Det er ikke fordi det er en stor sag, kan bare ikke se det skulle være noget der er super attraktivt.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21521

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf catnip » 15. feb 2024, 09:19

Vlad Kalashnikov skrev:
catnip skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Jeg er normalvægtig. Lidt chubby chaser er man vel altid, men kun til hvor det er frodigt. Har aldrig været sammen med en der var betydeligt mere voluminøs. Meget tynde er heller ikke min favorit. Der var på et tidspunkt en trend (på Reddit tror jeg) med "thigh gap". Som det skulle være super sexet at have mellemrum mellem lårene. Foretrækker no-thigh gap.

Billede

Anyway, personligt er min smag ikke så bred på vægtfronten som på højdefronten.


På after-billedet står hun med benene lidt mere spredte og roterer hofterne - derved opnåes illusionen om et thigh gap. Man kan også se det på syningerne på hendes shorts. Jeg siger ikke at kvinder med et naturligt thigh gap ikke findes, men et thigh gap kan ret nemt "produceres" på billeder på den måde.
oh, så måske her:

Billede

Det er ikke fordi det er en stor sag, kan bare ikke se det skulle være noget der er super attraktivt.


Ja, det ser lidt mere naturligt ud.
0
- Nevertheless she persisted -
D.itsen
Indlæg: 3366
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 566
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9090

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf D.itsen » 15. feb 2024, 10:00

Jeg forstår ikke afstemningen. Min mand vejer 25 kg mere end mig, men hans fedtprocent er voldsomt meget mindre end min. Jeg får aldrig 4-8pack som han løber rundt med, men vi træner nognelunde lige meget og jeg spiser væsentligt færre snacks end han gør.
Manden der binder på mig er overvægtig men forholsvis stærk. De fleste jeg har været sammen med har været i den højere end af normalvægtig, stigende med alderen (selvfølgelig)
Senest rettet af D.itsen 15. feb 2024, 11:55, rettet i alt 1 gang.
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
LittleLemon
Indlæg: 666
Tilmeldt: 17. maj 2023, 20:55
Kort karma: 32
Likede indlæg: 1331

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf LittleLemon » 15. feb 2024, 11:26

Jeg er ikke til skinny mænd overhovedet, så en normal til kraftig kropsbygning tak. Decideret fed er heller ikke noget for mig.
Selv har jeg en BMI på 25, altså lige på kanten ml normal og overvægtig. Min mand er i kategorien overvægtig og kunne godt trænge til smide 10-15 kg (det kunne jeg nu også selv) men hellere far-krop end en tynd pind.
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6484
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 774
Likede indlæg: 15353

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Ata » 15. feb 2024, 11:29

Jeg har datet tynde mænd og muskuløse mænd og en enkelt som var lidt tyk. Synes alle dele har sin charme. Jeg er ikke til meget trænede mænd a la Ronaldo type. Yikes!
0
abcd
Indlæg: 6447
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 296
Likede indlæg: 10547

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf abcd » 15. feb 2024, 11:31

Ata skrev:Jeg har datet tynde mænd og muskuløse mænd og en enkelt som var lidt tyk. Synes alle dele har sin charme. Jeg er ikke til meget trænede mænd a la Ronaldo type. Yikes!


Hvad er forskellen på muskuløse mænd og trænede mænd?
1
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6484
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 774
Likede indlæg: 15353

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Ata » 15. feb 2024, 11:35

abcd skrev:
Ata skrev:Jeg har datet tynde mænd og muskuløse mænd og en enkelt som var lidt tyk. Synes alle dele har sin charme. Jeg er ikke til meget trænede mænd a la Ronaldo type. Yikes!


Hvad er forskellen på muskuløse mænd og trænede mænd?

Jeg mener naturligt muskuløse eller i normalt god form. Med trænet mener jeg typen med store biceps og sixpack. Det er slet ikke mig.
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9775
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 796
Likede indlæg: 7981

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Sophies-mor » 15. feb 2024, 12:02

Er ikke til alt for tyk - siger jeg selv, der vejer for meget. Men absolut ikke til spinkle mænd.
Ville være bange for at give ham et knus, med risikoen for at kunne brække hans ribben eller værre.
For tyk - svært at putte sig ind til og svært at tænde på. For mig.

Muskuløse mænd, ja tak.
Tynde løbere (kender nogle stykker og de er totalt ranglede alle sammen), nej tak.
Maskulin kropsform og ingen blød hippie.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10325
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1232
Likede indlæg: 18649

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf .Magic. » 15. feb 2024, 12:24

Min type er høje og brede mænd. Ikke nødvendigvis tykke mænd som ham på billedet, men jeg har ikke noget imod at han er overvægtig. Jeg bryder mig ikke om små tynde mænd.
0
Hewlett
Indlæg: 1461
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4389

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Hewlett » 15. feb 2024, 12:40

Fysisk tænder jeg ikke på mænd der er kraftigt overvægtige (som ham på billedet). Men heller ikke på tynde mænd.

Slanke, robuste mænd er nice og det er lidt overvægtige men stærke mænd også. Jeg synes det er meget tydeligt om en overvægtig mænd har en stærk krop eller om det meste bare består af fedt. Ja tak til det første, nej tak til det sidste.
1

Tilbage til "Forhold og sex"