Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 11. dec 2017, 19:16

Planten skrev:Hmm... Synes, det er vildt mærkeligt at være så meget på og så ikke svare. Men jeg er nok også mere omvendt. Altså mere kontakt henad vejen.

Det er sjovt. Men vi skriver altså ikke sammen nu :)

Primerose skrev:
:nej: seriøst, det er så træls når de gør det der med at fremstå enormt på og interesserede, for så at forsvinde i den blå luft. Tsk!

Jeg har også lige i telefonen sagt til min veninde: "hvis han ikke svarer i aften, så sætter jeg ild til ham".

Er bare lige LIDT bitter :lol2:

Ej, helt seriøst, så synes jeg virkelig, det er nederen. Vi skrev sidst rigtig torsdag, hvor vi skrev til hinanden, at vi godt kunne lide hinanden, og det var så sødt og hyggeligt. Så bum, så er han væk. Flot.
0
Muspel
Kort karma: 259
Likede indlæg: 3712

Indlægaf Muspel » 11. dec 2017, 19:17

Min date i går gik rigtig godt. Sød mand. Mange grin. God energi. Han er lidt rigeligt it-nørdet i forhold til, hvad jeg plejer at gå efter - sådan jeans der sidder lidt for højt og lidt akavet. MEN. hvad gør det hvis værdierne er rigtige og kemien god. Og særligt er jeg fan af, at han tager noget initiativ og fx allerede har inviteret mig ud at spise på onsdag.
14
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 301
Likede indlæg: 2963

Indlægaf Ally » 11. dec 2017, 19:17

Jeg skal være censor i engelsk i morgen og læser eksamenstekster - alt imens der tikker beskeder ind på Tinder og Snappen :genert: Det gør det lidt svært at koncentrere sig :lol: Og i forvejen er jeg træt - og skal tidligt op i morgen, da jeg foreslog - for sjov - min personlige træner, at vi kunne mødes i morgen kl. 06, for så ville træningen være overstået inden jeg skal være censor det meste af dagen. Han tog mig på ordet.
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 680
Likede indlæg: 3838

Indlægaf Planten » 11. dec 2017, 19:41

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Hmm... Synes, det er vildt mærkeligt at være så meget på og så ikke svare. Men jeg er nok også mere omvendt. Altså mere kontakt henad vejen.

Det er sjovt. Men vi skriver altså ikke sammen nu :)

Primerose skrev:
:nej: seriøst, det er så træls når de gør det der med at fremstå enormt på og interesserede, for så at forsvinde i den blå luft. Tsk!

Jeg har også lige i telefonen sagt til min veninde: "hvis han ikke svarer i aften, så sætter jeg ild til ham".

Er bare lige LIDT bitter :lol2:

Ej, helt seriøst, så synes jeg virkelig, det er nederen. Vi skrev sidst rigtig torsdag, hvor vi skrev til hinanden, at vi godt kunne lide hinanden, og det var så sødt og hyggeligt. Så bum, så er han væk. Flot.

Det er meget tilladt at være bitter. Jeg synes, mændene i tråden bliver så stille, når det her er emnet? :D
1
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 125
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 1232

Indlægaf malou_43 » 11. dec 2017, 20:05

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om jeg er for sart og bare skaber problemer for at undgå alt det dersens kærlighed?

Jeg ser en, indtil videre meget stille og roligt. Meget. Vi skal ses for 3. Gang på fredag, vi har snakket i godt en måned.
Han har hus med en eks, som han tidligere har nævnt - og nok også for ofte. Igår kom snakken ind på eks’er, hvor han selv tager afstand til det der med ikke hænge i eks’en.

Vi snakker dernæst nytårsaften. Han fortæller at han i år skal fejre det på en bar FOX i hans hjemby. Han liker idag på facebook en post fra sin eks - hun skal også holde nytår på samme bar. Det er med spisning.
Jeg bliver bare sådan lidt “Mja” i min interesse. Som om jeg ikke orker at skulle rumme en eks allerede, der fylder så meget.
Jeg overvejer helt at aflyse på fredag - pga min mjaaa!
Skal jeg tage mig sammen eller? Er jeg ikke bare for sart?
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1162
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 18645

Indlægaf LadyFox » 11. dec 2017, 20:10

malou_43 skrev:Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om jeg er for sart og bare skaber problemer for at undgå alt det dersens kærlighed?

Jeg ser en, indtil videre meget stille og roligt. Meget. Vi skal ses for 3. Gang på fredag, vi har snakket i godt en måned.
Han har hus med en eks, som han tidligere har nævnt - og nok også for ofte. Igår kom snakken ind på eks’er, hvor han selv tager afstand til det der med ikke hænge i eks’en.

Vi snakker dernæst nytårsaften. Han fortæller at han i år skal fejre det på en bar FOX i hans hjemby. Han liker idag på facebook en post fra sin eks - hun skal også holde nytår på samme bar. Det er med spisning.
Jeg bliver bare sådan lidt “Mja” i min interesse. Som om jeg ikke orker at skulle rumme en eks allerede, der fylder så meget.

Altså.. Ved du om det er meningen at han skal holde nytår sammen med eksen? Altså, han kan jo ikke rigtig nægte hende at fejre nytår på samme bar, selv hvis han ville?
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 11. dec 2017, 20:26

LadyFox skrev:
malou_43 skrev:Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om jeg er for sart og bare skaber problemer for at undgå alt det dersens kærlighed?

Altså.. Ved du om det er meningen at han skal holde nytår sammen med eksen? Altså, han kan jo ikke rigtig nægte hende at fejre nytår på samme bar, selv hvis han ville?

Ja jeg tror desværre det er lidt planlagt. Det er alt for weird hvis det er tilfældigt.
0
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 42
Likede indlæg: 977

Indlægaf Freya » 11. dec 2017, 20:29

Synes ikke der er noget, der hedder for sart. Hvis dine grænser bliver overskredet, er det sådan der er.
Det lyder som om, skilsmissen er meget ny. De laver mange ting sammen, har stadig hus sammen, kommer de samme steder (set i forhold til nytår). Jeg tænker, det har lange udsigter til, at hun skulle fylde mindre.
Og hvis du ikke orker det nu, så bliver det nok ikke bedre, med mindre du bliver så stormende forelsket, at du kan overse de fleste irritationsmomenter.
Jeg ville ikke selv gide det.
0
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 11. dec 2017, 20:29

De er stadig venner og så forleden han havde tagget hende i et event i maj næste år.
Jeg orker det nærmest ikke
0
avdotja
Kort karma: 198
Likede indlæg: 3650

Indlægaf avdotja » 11. dec 2017, 20:30

At man fejrer nytår sammen (selv hvis det ikke var på en offentlig bar) har jeg svært ved at se det problematiske i. At en mand formår (og er interesseret i) at bibeholde venskaber med ekser er ubetinget en positiv ting for mig. Jeg kan slet ikke med mænd der udelukkende mener kvinder er interessante hvis man har sex med dem.

Når de stadig har et hus sammen, skyldes det så at de er gået fra hinanden for nyligt eller at det er svært at sælge?
3
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1162
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 18645

Indlægaf LadyFox » 11. dec 2017, 20:40

malou_43 skrev:
LadyFox skrev:

Ja jeg tror desværre det er lidt planlagt. Det er alt for weird hvis det er tilfældigt.

Det kommer vel an på hvilken tilknytning, de hver især har til hjembyen og baren :) altså forstå mig ret, at hvis det er et sted de begge er kommet fast i længere tid, og stedet holder noget fedt - er det jo ikke sært hvis de begge har fået samme idé.

Jeg er som nævnt den anden dag selv sådan en som er venner med ekskærester, og det må dates acceptere - men jeg forstår faktisk godt det kan være i issue for andre, alt efter formen på venskabet kunne det også være et issue for mig.
Jeg tager selv på ferie med min nylige eks, og jeg ved at hvis det var blevet til hvad jeg ville med ham jeg lige har datet, ville det være et enormt problem for vores relation - og det ville jeg synes var ganske fair.

Hvis du vitterligt tror at det er planlagt, og du ikke har det godt med at være i det under de præmisser synes jeg ikke at du er sart fordi du ikke har lyst til at indlede noget med ham pga. Det.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Straniera
Kort karma: 9
Likede indlæg: 742

Indlægaf Straniera » 11. dec 2017, 21:00

malou_43 skrev:De er stadig venner og så forleden han havde tagget hende i et event i maj næste år.
Jeg orker det nærmest ikke

Min første tanke om den fyr: "Videre til den næste!"... men jeg er så heller ikke den store fan af kontakt med ekser. Tværtimod.
1
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3220

Indlægaf Marioneta » 11. dec 2017, 21:20

Jeg har snakket med min ven om, at det er så adskilt i skolen og at han ikke viser kærtegn. Han sagde, at det godt kunne være han skulle være mere kærlig i hverdagen, men at han syntes, at jeg også selv skulle være det, hvis det var et behov jeg havde, så jeg kunne jo være den, som startede. Derudover sagde han også at det var svært at forholde sig til kæresteri efter en lang pause, så det er nok bare dér, vi er. At det er svært at skulle være kærester, når man ikke har været sammen med nogen i så mange år. Jeg oplever det også selv og i dag, da vi skulle skilles foran biblioteket og han stod og trak samtalen ud, for at jeg kunne "være den, som startede", så var det faktisk også svært lige at få "startet", men jeg fik kysset ham farvel til sidst.

Selvom det udefra godt kan se ud som om, han ikke er oprigtig interesseret, så tror jeg faktisk ikke, at det er tilfældet.
5
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 11. dec 2017, 21:41

Jeg tog snakken med ham. Han fortæller, at der kun er venskabelig følelser i det. Jeg ved ikke, hvad det handler om for mig. Jeg har oplevet de her følelser før, og de vækker noget ubehageligt og jalousi i mig.
Han håber at jeg kan acceptere at de er venner, der som sådan ikke ses, for han synes vi er et godt match....

jeg må lige mærke godt efter....god damnit, da!

han skrev desuden "det er sådan det er" - hvor jeg så bare måtte erkende, at sådan en indstilling gider jeg ikke arbejde med :) Og hvis en eks er vigtigere end jeg, så kan jeg ikke se mig selv gide at investere i en fremtid sammen - altså på sigt, ikke som en løs datingforbindelse :)
4
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Indlægaf Viskelæder » 11. dec 2017, 22:02

Lisma skrev:Er jeg den eneste der synes det er rart at dates ikke er fra samme by? Jeg har altid haft det sådan faktisk. Jeg vil gerne færdes "frit" i min by, uden at kunne støde på X, Y og Z i tide og utide. For et par måneder siden snakkede jeg lidt med en yngre gut. Det er første gang nogensinde at jeg er gået nedad i alder og jeg endte også med at droppe det fordi det føltes for akavet. Jeg plejer altid at date nogle der er +10 år ældre, ca. Nå, men denne gut var faktisk heeelt vildt pæn. Sådan en rigtig flødedreng. Vi skulle udelukkende ses som knaldevenner, men eftersom han var her fra byen og lidt yngre, droppede jeg det som sagt.
Jeg har ligget med en ond lungebetændelse i 3 ugers tid. Første gang jeg tog til (min kvindelige) læge, var han der så. Som praktikant eller noget. Og jeg skulle tilses af ham. Med flere dages uvasket hår, totalt våd krop af sved pga. 40,3 i feber, gammel, forvasket sort bh med HVID bh-forlænger, forkølelsessår der dækkede hele overlæben op til ind i næseborene og den ondeste ånde pga. sygdom. For helvede det var akavet! Der var også en anden, kvindelig praktikant der skulle sidde og se ham undersøge mig. Jeg fik en tid til tjek ti dage efter og minsandten om jeg ikke kom ind til ham igen. Med samme bh- OG bh-forlænger på, der i øvrigt giver mig de vildeste rygpatter, stadig lige svedig krop og stadig nul makeup i fjæset. Han var alene denne gang og meeeeget snaksagelig. Jeg ville bare gerne hjem og gemme mig væk under dynen. :lol:
Det er lige præcis sådanne (og mindre grelle) eksempler, jeg gerne vil undgå. :blush:

Haha, åhhhh, sikke en skrækkelig situation at være i altså :lol2: Godt det er overstået! Og så klam der har jeg også lige været i 3 uger.

Jeg kan også rigtig godt lide, når de ikke er i samme by. Jeg er sådan en, der har brug for mit eget. Jeg hader fx, hvis jeg er på en cafe, og flirten spørger, hvilken det er, fordi jeg så er bange for, han vil dukke op :lol:
1

Tilbage til "Forhold og sex"