Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. dec 2017, 13:40

Viske jeg er også på kyniker-holdet :lol:

Jeg har faktisk tænkt på om han kunne have mødt en anden til den julefrokost fx, men samtidig vil jeg så også sige at I vel ikke har nogle forpligtelser overfor hinanden endnu? Eller det kommer selvfølgelig an på om I har aftalt at I ikke dater andre.

For nogen er det jo helt normalt og legitimt at date andre i "indledningen", men det er jo hvordan man har det bedst.

Jeg ville nok tage på date med ham og lade tvivlen komme ham til gode, men stadig have mine forbehold. Jeg kunne godt forestille mig at han er den der "hvad nu hvis" type, hvis man ikke får det afklaret ordentligt.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 15. dec 2017, 14:02

Jeg har også prøvet den med at føle at min date trækkede sig og blev meget mindre flirtende end hun havde været. Jeg prøvede ellers at få gang i flirteriet igen og tage initiativ til at ses, men hun gled hele tiden af på det. Da jeg så konfronterede hende med det, så havde hun trukket sig fordi hun følte at JEG havde været uinteresseret. Noget jeg simpelthen ikke fattede, da jeg jo netop havde taget initiativ til at ville ses.

Jeg tror egentlig heller ikke det var fordi hun evt. spillede på flere heste, men havde ret høje forventninger til hvor engageret jeg burde være så tidligt i forløbet. Vi havde kun set hinanden 5-6 gange og fordi jeg åbenbart ikke kunne leve op til at være mere head over heels, følte hun sig afvist og trak sig. I mit hoved havde vi bare taget det stille og roligt uden at det var et dårligt tegn.
Senest rettet af Ghattner 15. dec 2017, 14:08, rettet i alt 1 gang.
2
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. dec 2017, 21:09

Muspel skrev:Jeg skulle have været på date nr to i aften med min date. Jeg måtte dog aflyse på grund af noget arbejde - men i stedet havde vi ‘telefondate’ dødhyggeligt! Og så skal vi ses på fredag i stedet. Ihh han vokser på mig. Faktisk er han hvis ret skøn. Men da han på alle måder udtrykker, at han synes det samme om mig, så bliver jeg lidt angst- hvad hvis nu det rent faktisk bliver til noget? Min radar for at vælge de rigtige mænd er ikke så god. Men. Han virker altså ret ok.


... nå. Anden date var en alvorlig fuser. Jeg var hjemme på min sofa 2 en halv time efter vi mødtes. Øv. Ikke nogen connection ;) men. Pyt. Hellere finde ud af det nu end om en måned.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. dec 2017, 21:54

Muspel skrev:
Muspel skrev:Jeg skulle have været på date nr to i aften med min date. Jeg måtte dog aflyse på grund af noget arbejde - men i stedet havde vi ‘telefondate’ dødhyggeligt! Og så skal vi ses på fredag i stedet. Ihh han vokser på mig. Faktisk er han hvis ret skøn. Men da han på alle måder udtrykker, at han synes det samme om mig, så bliver jeg lidt angst- hvad hvis nu det rent faktisk bliver til noget? Min radar for at vælge de rigtige mænd er ikke så god. Men. Han virker altså ret ok.


... nå. Anden date var en alvorlig fuser. Jeg var hjemme på min sofa 2 en halv time efter vi mødtes. Øv. Ikke nogen connection ;) men. Pyt. Hellere finde ud af det nu end om en måned.



Ej, øv da. Hvad skete der? Føltes det bare helt anderledes?
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. dec 2017, 22:05

Viskelæder skrev:
Muspel skrev:
Muspel skrev:Jeg skulle have været på date nr to i aften med min date. Jeg måtte dog aflyse på grund af noget arbejde - men i stedet havde vi ‘telefondate’ dødhyggeligt! Og så skal vi ses på fredag i stedet. Ihh han vokser på mig. Faktisk er han hvis ret skøn. Men da han på alle måder udtrykker, at han synes det samme om mig, så bliver jeg lidt angst- hvad hvis nu det rent faktisk bliver til noget? Min radar for at vælge de rigtige mænd er ikke så god. Men. Han virker altså ret ok.


... nå. Anden date var en alvorlig fuser. Jeg var hjemme på min sofa 2 en halv time efter vi mødtes. Øv. Ikke nogen connection ;) men. Pyt. Hellere finde ud af det nu end om en måned.




Ej, øv da. Hvad skete der? Føltes det bare helt anderledes?


Det er svært at sige.. første date spillede vi spil og hyggede og grinede. Men der var vi jo også sammen om det. I aften.. han stillede enormt mange spørgsmål og det plejer at være godt. Men det var bare sådan ... mærkeligt i øst og vest uden fornemmelse for mig. Og uden det rigtigt blev til en samtale.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. dec 2017, 22:35

Muspel skrev:
Viskelæder skrev:
Muspel skrev:
Muspel skrev:Jeg skulle have været på date nr to i aften med min date. Jeg måtte dog aflyse på grund af noget arbejde - men i stedet havde vi ‘telefondate’ dødhyggeligt! Og så skal vi ses på fredag i stedet. Ihh han vokser på mig. Faktisk er han hvis ret skøn. Men da han på alle måder udtrykker, at han synes det samme om mig, så bliver jeg lidt angst- hvad hvis nu det rent faktisk bliver til noget? Min radar for at vælge de rigtige mænd er ikke så god. Men. Han virker altså ret ok.


... nå. Anden date var en alvorlig fuser. Jeg var hjemme på min sofa 2 en halv time efter vi mødtes. Øv. Ikke nogen connection ;) men. Pyt. Hellere finde ud af det nu end om en måned.




Ej, øv da. Hvad skete der? Føltes det bare helt anderledes?


Det er svært at sige.. første date spillede vi spil og hyggede og grinede. Men der var vi jo også sammen om det. I aften.. han stillede enormt mange spørgsmål og det plejer at være godt. Men det var bare sådan ... mærkeligt i øst og vest uden fornemmelse for mig. Og uden det rigtigt blev til en samtale.


Sådan lidt interview agtigt? uden sjov og flirt?
Det lyder som om, der helt grundlæggende manglede kemi?
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. dec 2017, 22:41

Viskelæder skrev:
Muspel skrev:
Viskelæder skrev:
Muspel skrev:
Muspel skrev:Jeg skulle have været på date nr to i aften med min date. Jeg måtte dog aflyse på grund af noget arbejde - men i stedet havde vi ‘telefondate’ dødhyggeligt! Og så skal vi ses på fredag i stedet. Ihh han vokser på mig. Faktisk er han hvis ret skøn. Men da han på alle måder udtrykker, at han synes det samme om mig, så bliver jeg lidt angst- hvad hvis nu det rent faktisk bliver til noget? Min radar for at vælge de rigtige mænd er ikke så god. Men. Han virker altså ret ok.


... nå. Anden date var en alvorlig fuser. Jeg var hjemme på min sofa 2 en halv time efter vi mødtes. Øv. Ikke nogen connection ;) men. Pyt. Hellere finde ud af det nu end om en måned.




Ej, øv da. Hvad skete der? Føltes det bare helt anderledes?


Det er svært at sige.. første date spillede vi spil og hyggede og grinede. Men der var vi jo også sammen om det. I aften.. han stillede enormt mange spørgsmål og det plejer at være godt. Men det var bare sådan ... mærkeligt i øst og vest uden fornemmelse for mig. Og uden det rigtigt blev til en samtale.


Sådan lidt interview agtigt? uden sjov og flirt?
Det lyder som om, der helt grundlæggende manglede kemi?


Ja og nej. Jeg tror han hyggede sig- og syntes der var kemi. Det var mere sådan.... ehm. Han manglede lidt People skills. Fx nævnte jeg noget med en kræftsyg veninde. Det spørger han til. Jeg uddyber. Og da taletiden så er hans, ja så spørger han om vi skal have and juleaften. Og den slags. Meget mærkeligt. Og når jeg spurgte ham om noget svarede han beredvilligt- men aldrig med at fortælle. Kun konkret svar på præcis det jeg spurgte om.

En del af det er, at sådan er min mor, som jeg mildest talt har et anstrengt forhold til, så min lunte overfor mærkelige måder at samtale på er lidt lille. Fordi det for mig er et tegn på at folk ikke kan aflæse mig. Og det skal folk jeg omgås med helst kunne. Særligt folk, jeg har tæt på.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 15. dec 2017, 23:37

Hvad sker der med Tinder for tiden?
Kan swipe unormalt mange hver dag og har fået 3 match inden for det sidste døgn. Er jo det jeg plejer at få om året og intet er ændret ved mig....
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. dec 2017, 04:32

Artem skrev:Hvad sker der med Tinder for tiden?
Kan swipe unormalt mange hver dag og har fået 3 match inden for det sidste døgn. Er jo det jeg plejer at få om året og intet er ændret ved mig....

Folk der har fået tidlig juleferie og/eller besøger familien?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. dec 2017, 04:35

Lisma skrev:Jeg tror snart jeg kan vinde EM- eller måske VM, i Facebook/internetstalking skills. Jeg sværger, det var ikke nemt at snage denne gang, med en paranoid IT-guts totalt lukkede profil, men jeg fandt ham. Og ad (meget) kringlede omveje også moren til hans barn. Jeg ved ikke hvorfor jeg bruger tid på den slags, men jeg får et eller andet herligt kick ud af det, når vejen er ekstra svær og det så alligevel lykkes mig at finde indtil flere informationer om personen. Denne gang var det ekstra rart, fordi det viste sig at hun virkeligt ikke er særligt pæn. Så føles det lidt bedre i maven. Og jeg er ikke engang interesseret i noget seriøst med ham altså. :ninja:

Kender følelsen af at der går sport i det :-D

Og ret utroligt hvad man kan finde om almindelige folk på nettet..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. dec 2017, 04:40

Anilara skrev:Bare et hint til alle stalkere... Eller ikke-stalkere om I vil.

Jeg får foreslået folk som venner, som har tjekket min profil flere gange (blandt andet borgere fra mit arbejde som det ellers ikke ville give mening blev foreslået som venner).
Så, man er ikke så hemmelig hvis man kigger på andres profiler, selvom man ikke har fælles venner evt.

Hvad?? :panik:

Jeg troede det måske det var fordi Facebook med flere optager ens samtaler og bruger ens data, men det der lyder mere fucked!

Det andet giver man trods alt selv lov til.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9678

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 16. dec 2017, 07:25

Min aftale med ham gutten jeg har skrevet lidt med, er om halvanden time :panik:

Havde overvejet at udsætte :blush: men min projektgruppe mente jeg skulle holde formiddagen fri og bare skrive i går aftes + lidt i dag. Damn, jeg er nervøs men jeg glæder mig også lidt til at se ham igen :lun:
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 16. dec 2017, 08:10

Lisma skrev:Jeg tror snart jeg kan vinde EM- eller måske VM, i Facebook/internetstalking skills. Jeg sværger, det var ikke nemt at snage denne gang, med en paranoid IT-guts totalt lukkede profil, men jeg fandt ham. Og ad (meget) kringlede omveje også moren til hans barn. Jeg ved ikke hvorfor jeg bruger tid på den slags, men jeg får et eller andet herligt kick ud af det, når vejen er ekstra svær og det så alligevel lykkes mig at finde indtil flere informationer om personen. Denne gang var det ekstra rart, fordi det viste sig at hun virkeligt ikke er særligt pæn. Så føles det lidt bedre i maven. Og jeg er ikke engang interesseret i noget seriøst med ham altså. :ninja:


Godt arbejdet! :-D
Når jeg skriver med en gut på Tinder, søger jeg også efter ham i det sekund, jeg har de oplysninger, jeg skal bruge. Fornavn og stilling er foruroligende nok tit rigeligt, når man er en dygtig snager :-D
2
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 16. dec 2017, 08:44

Ham der jo så er min kæreste i dag tjekkede jeg da også lidt op på.

Jeg var bl.a. Inde på tingbogen på hans hus for at tjekke op på om han havde løjet om skilsmisse/skilsmissetidspunkt. Det havde han ikke, og så kunne jeg jo også lige tjekke skilsmissebevillingen i samme ombæring. Undrede mig dog over hun stadig stod som debitor på et ejerpantebrev, og spurgte om de ikke lige havde glemt at lave debitorskiftet. Han fortalte så, at det havde været en betingelse for at han kunne overtage huset, at hun forsat stod som debitor på ejerpantebrevet.

Nu havde jeg jo så eks'ens navn og så kunne jeg jo lige tjekke hende på FB og dermed også se hans børn (hans egen profil er helt lukket).

Jeg har fulgt samme procedure tidligere og bla fandt jeg ud af at en at skat havde lyst udlæg i hans hus for over 4 mig kr. Hvilket bare bekræftede mig i manden var et fjols (jeg havde haft én date med ham og vidste at ham skulle jeg under ingen omstændigheder se igen)
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. dec 2017, 10:18

Viskelæder skrev:
Patience skrev:Input fra en ikke single lurer :Jeg kan se at jeg er mere kynisk end de fleste her i tråden. Jeg ville tænke om den opførsel at han har haft gang i /skriverier med en anden, som så viste sig ikke at være noget, så nu vender han igen sin opmærksomhed mod dig.
Jeg synes det er manipulerende, det han siger om at han føler du har trukket dig fra jeres samtale og at du nok er gået i flightmode. Han lyder som en der altid lige siger "det rigtige" - den slags har jeg dårlige erfaringer med.
Det sagt - så ville jeg såmænd fint kunne tage et møde med ham, for det er bare altid så meget nemmere at få en ordentlig fornemmelse for folk, når man møder dem face to face.


Jeg kan godt følge dig, det er også det, jeg har været lidt bange for i den her uge. Jeg er nemlig også på kyniker-holdet :ninja:

Men jeg synes nu, at han virker oprigtig lige nu, og at han håndterer det godt. Om det så bare er skuespil, og han egentligt er en spassernar, er så det, der holder mig lidt tilbage.


Mine første tanker lignede Patiences :genert: Han skal ikke komme og tørre den med kontakten af på dig ... Watch out. Ville helt klart også tænke, han havde gang i 117 andre og "gambler" og holder flere jern varme ...

Omvendt har jeg besluttet mig for at skrue en lille smule ned for kynismen. Ved sgu ikke, om det er i anledningen af julen eller hvad filan, der går af mig. :lol:

Nå. Mit bedste råd er derfor: Mød ham, og er det positivt, så synes jeg, det vil være godt, hvis du snarest kan komme til at afgøre, om der generelt er overensstemmelse mellem ord og handlinger hos ham. Og om der er stabilitet i interessen.

Den anden ting er, at jeg nok ville lave den aftale med mig selv, at hvis han igen laver de dér "numre" i forhold til kontakt og oven i købet ligesom bare "lader som ingenting" omkring det, altså hverken forklarer eller varsler det eller noget, efter at han er blevet opmærksom på, du ikke bryder dig om den form ... Eller han siger alt det rigtige, når det kommer op, men stadig laver tavshedstricket ...

Så ville jeg helt ærligt hælde ham ud med badevandet. Jeg synes, det virker manipulerende på sådan en "det er dig, der er noget galt med, fordi jeg foregiver, at det jo er heeelt normalt og i orden".

Lykke til - håber, min indre kyniker får grund til at skamme sig.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"