Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
bluetof1
Kort karma: 639
Likede indlæg: 4085

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf bluetof1 » 21. jun 2018, 10:19

Malet alt mit træværk og givet mine vinduer olie.
Ingen af delene har fået i ti år fordi forrige var en klovn så det var en temmelig stor opgave.
Han er ret okay.
8
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1243

Indlægaf TinaW » 22. jun 2018, 07:23

Inviteret på sushi ad libitum i morgen, selv om jeg egentligt ikke har været en særligt sød hustru de sidste par dage.
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 398
Likede indlæg: 3397

Indlægaf Mulan » 22. jun 2018, 15:57

Nå, ja - han overraskede mig med et 3-dages + warm up til Copenhell - for "det virkede som om jeg virkelig gerne ville afsted"

<3
11
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Aragorn
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3815

Indlægaf Aragorn » 25. jun 2018, 09:15

Hun lavede flæskesteg i går til mig, efter hun havde haft en lang dag på arbejde, og jeg var helt udkørt efter ingen søvn og hækkeklipning.

Det var ret så fucking fantastisk.
7
It's a good day when the hypothalamus is not telling you what to do.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1728

Indlægaf twinkle » 25. jun 2018, 09:49

Han er pt. ved at fremføre en (lidt tvivlsom) akustisk guitar version af “Hey, Jude” til vores dreng på 5 mdr. :dåne:
6
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 189
Likede indlæg: 1913

Indlægaf flicka » 25. jun 2018, 09:50

Jeg har fri dag og trængte til at sove.
Han gik en god tur med hundene imorges og fik dem fodret af inden han tog på arbejde, så de ikke ville vække mig kort efter han var gået. Jeg plejer at stå op samtidigt med ham, selvom jeg har fri. Men idag fik jeg sovet et par timer længere pga. det :lun:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 259
Likede indlæg: 5144

Indlægaf DenSyngendeLussing » 25. jun 2018, 17:00

Ladet mig flytte ind i hans lejlighed. :D
7
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 268
Likede indlæg: 3125

Indlægaf Mani » 25. jun 2018, 18:15

Fulgtes med mig på min løbetur selv om jeg var i total skod humør.
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1295
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12151

Indlægaf Fru Sunshine » 27. jun 2018, 19:48

Sødt dækker overhovedet ikke. Det er snarere vildt og helt ekstremt synes jeg.

Min mand er ikke hjemme, når jeg har fødselsdag. Han er på turné i Sverige, så jeg har i sjov sagt, at jeg vil have en stor gave som kompensation.
Da mit gamle hus skulle rives ned, kasserede jeg mit gamle klaver, der ikke længere fungerede optimalt, og jeg savner det rigtig meget. Det er bare ikke det samme, kun at kunne øve på skolen.

Derfor har jeg kigget en del efter et nyt, der kunne leve op til mine ønsker uden at koste en herregård.
I dag faldt jeg så over et udmærket digitalklaver med gode tangenter, der ikke er udenfor rækkevidde og tænkte lidt højt over, hvor længe jeg ville være om at spare de 8500,- sammen.

Min mand kiggede lidt på det, og spurgte så:"Vil du have det i fødselsdagsgave?"

Det var godt nok ikke gaver i den størrelsesorden, jeg havde tænkt mig. :lun:
13
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
MissB
Kort karma: 27
Likede indlæg: 232

Indlægaf MissB » 28. jun 2018, 04:06

Vi passer min kat og hus for mine forældre mens de er på ferie. Forleden kalder han oppe fra soveværelset, at min kat (som bor hos mine forældre) har kastet op ud over gulvtæppet. Jeg skal lige til at rejse mig fra sofaen, da han igen kalder og spørger om vi har noget danskvand.

Da jeg kommer op til ham, ligger han på alle 4 og har allerede fjernet det meste. Og han fortsætter til pletten er næsten helt væk. Det kan jeg ikke forestille mig nogen anden mand jeg har kendt, ville gøre :love:

Jeg er gravid og kommer i den forbindelse til at mangle tøj. Jeg siger så til han i går at jeg har findet noget online, og at det vil blive ca 800 i alt. Jeg spørger om han vil betale halvdelen - da det ikke er “for sjov” tøj, men fordi jeg ikke kan være i mit nuværende om kort tid. To sekunder efter tikker der 800 ind på mobilepay :love:
6
Hewlett
Kort karma: 30
Likede indlæg: 1405

Indlægaf Hewlett » 28. jun 2018, 07:22

Købt en chokoladeæske med ud til mig, da han var inde og handle i Netto og jeg stod udenfor og ventede med mine to hunde - bare fordi at det syntes han jeg fortjente :dåne:

Og så har han spurgt flere af sine kollegaer på jobbet omkring hundepasning (og muligvis også fundet én der har lyst) fordi vi rigtig gerne vil ud at rejse i sommerferien og alle mine pasningsmuligheder enten skulle arbejde meget i perioden eller selv er ude at rejse :lun:
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1398

Indlægaf Ladysparrow » 28. jun 2018, 16:27

Sendt mig en SMS med et billede af hans første færdige job som selvstændig med teksten:

This is where I've been working. This is my first job complete. This is the start of (firmanavn)
I feel proud and I am happy that you're letting me follow my dreams and encourage me every day. I could never have done it without you. I love you and will do forever. xxx

Endte med at sidde og blive helt rørt på arbejdet.
5
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 398
Likede indlæg: 3397

Indlægaf Mulan » 28. jun 2018, 19:58

Jeg fik et angstanfald før jeg skulle klatre. Han var bare sød og blot synet af ham fik min hjertebanken ned på et roligere niveau. Han fortæller mig, at jeg er vildt sej, da jeg klatrede trods angst, der fik mig til at svede og ryste på min første rute i dag. Han er så dejlig.
9
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
SAGA
Kort karma: 8
Likede indlæg: 138

Indlægaf SAGA » 30. jun 2018, 08:49

Han overraskede mig ved at komme uanmeldt. Han sagde han skulle arbejde denne weekend. Det skulle han så ikke :lun:
1
AlmostFamous35
Kort karma: 4
Likede indlæg: 114

Indlægaf AlmostFamous35 » 30. jun 2018, 10:50

Han er lige nu nede i byen og hente kaffe og morgenmad. Vi er på Tinderbox festival og er mega ramt af tømmermænd. Så super sødt at ham, at han gider hente proviant til sin slagne kvinde :lun:
4

Tilbage til "Forhold og sex"