Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9571

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 22. sep 2018, 07:28

Stort tillykke med dagen Ladyfox :blomst: :lun: :banan: :banan2:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2018, 07:34

Spjaerten skrev:Stort tillykke med dagen Ladyfox :blomst: :lun: :banan: :banan2:

Tak! :kaffe:

Og Hey, jeg klarede det der med at vågne alene til UG :pompom:
6
...
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12459

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 22. sep 2018, 07:47

Smiling_Goat skrev:Det er lidt spøjst..

Da min eks og jeg fandt sammen for tre år siden, datede jeg én, som jeg virkelig havde kemi med, men jeg jo så stoppede med at se (tydeligvis.) Han var ikke fra Danmark og har siden forladt landet, men det var lidt specielt. Det første år skrev han jævnligt for at tjekke, om jeg stadig var i forhold.

Anywho.. Jeg har ikke hørt fra ham i et par år, altså indtil for en uge siden. Han var kommet til at tænke på mig og ville lige høre, hvordan det går.. Hvordan gør de det der? :mellow:

Jeg har ikke engang haft min forholdsstatus på sociale medier eller sådan noget, og vi har ingen fælles venner.


Jeg ved virkelig heller ikke hvordan de gør det der :gruble:

Da jeg havde mødt min kæreste gik der et par måneder og så var der 3 - 4 skeletter fra skabet der skrev. Alle inden for to tre uger. Den ene fortsatte så, og ham har jeg lige måtte blokere, fordi han ikke kunne stoppe sig selv.
Senest rettet af IrmaPigen 22. sep 2018, 07:47, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 22. sep 2018, 08:42

Jeg fik et langt varmt kram igår :lun:
4
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 22. sep 2018, 09:47

Tillykke med dagen, LadyFox :kys: :blomst: Må du få en helt fantastisk dejlig dag!
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Petrix
Indlæg: 3751
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 22. sep 2018, 11:48

Smiling_Goat skrev:Det er lidt spøjst..

Da min eks og jeg fandt sammen for tre år siden, datede jeg én, som jeg virkelig havde kemi med, men jeg jo så stoppede med at se (tydeligvis.) Han var ikke fra Danmark og har siden forladt landet, men det var lidt specielt. Det første år skrev han jævnligt for at tjekke, om jeg stadig var i forhold.

Anywho.. Jeg har ikke hørt fra ham i et par år, altså indtil for en uge siden. Han var kommet til at tænke på mig og ville lige høre, hvordan det går.. Hvordan gør de det der? :mellow:

Jeg har ikke engang haft min forholdsstatus på sociale medier eller sådan noget, og vi har ingen fælles venner.


Jeg kan da kun se at det er positivt, at han henvender sig igen. Især da I jo, som du skriver, havde en rigtig god kemi.
0
27102021
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 22. sep 2018, 16:39

Kompliceret er åbenbart keyword for os herinde :-D
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 22. sep 2018, 17:34

Jeg er sådan lidt i det famøse hverken-eller-limbo. Stadig. På den ene side tænker jeg oprigtigt “this could be something”, men jeg er samtidig 35 med hardcore baggage, kræsen-as-hell og virkelig nærig med konceptet “kæreste”.

For at gøre det endnu mere festligt, har hr. “Could-be-something” om muligt endnu større issues med samme emner, så pt tages der en uge af gangen, danses indirekte rundt om emnet og mærkes efter. Paradoksalt nok virker det som om, at vi ved at insistere på uafhængighed og langsomhed rent faktisk får vendt ting, som man normalt ikke ville cleare først. Jesus, der går mange timer med at tale om parforholds- og commitmentrelaterede issues, mens det benægtes at være relevant. Heldigvis er det at tale med ham pt en af mine yndlingsbeskæftigelser :genert: :lol:

He’s cute. Og det er en umanerligt interessant proces rent faktisk at lære hinanden at kende på godt og ondt uden at skulle committe sig til en hel masse og (med vores begges imponerende trackrecord for hurtigt falmende interesse pga kedsomhed el.l.) risikere at skulle rode sig ud af noget igen, som den anden har lagt hjerte og sjæl i.

Måske er det ligefrem den frihed til rent faktisk at mærke efter, der får mig til at have LYST til at smide alt ind på midten af bordet. Ydrk. Scary shit.
Senest rettet af Krølle 22. sep 2018, 17:35, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 22. sep 2018, 17:46

På en og samme tid megatrygt og hamrende usikkert, fordi det netop ikke er sådan en “ok, du er cute og virker sød, lad os være kærester og senere opdage, at det var en lortet ide”-relation.

Her skal man rent faktisk mærke ordentligt efter og leve med den usikkerhed, det medfølgende måske-limbo medfører. Min største kæphest er i denne proces netop “der er ingen garantier, og man kan ikke tilbyde mere end oprigtighed og ærlighed - også hvis det ikke længere er noget”, men altså - selvom det på nogen punkter er skønt og trygt og rigtigt, er det også usikkert og sårbart. Netop fordi jeg på ingen måde er vant til at investere mig selv fuldt og helt uden filter. Det har jeg faktisk aldrig prøvet, og det er en liiiiiille smule angstprovokerende.
3
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 22. sep 2018, 18:51

Scratch that. Det er mega angstprovokerende. Men samtidig nemt.

Meget mærkeligt koncept.
2
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9571

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 22. sep 2018, 23:34

Krølle det er så vildt så meget du har rykket sig, reflekteret og er vokset.
Du fandme en sej dame!

Hvorfor lave om på staus quo? I er glade og nyder hinanden og er enige om det i har er dejligt. Det burde være nok uden at sætte titler på.


Jeg er simpelthen så teenage glad :genert:
Skøn mand ligger og bobler ved siden af mig og jeg kan ikke sove, bare af rent glæde.
Prøver virkelig at nyde det, men det er freaking fucking grænseoverskridende.
Manden har besluttet sig for jeg er hans aka han tænker kærestesnakken er unødvendig. Han er helt med på mit tempo er lidt langsommerenog jeg sådan lige prøver at følge med.
Så blir lige hængende her lidt endnu :blush:
19
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 23. sep 2018, 00:27

Hvor er det altså bare skønt!

...og enig; ingen grund til snak om titler, hvis I er enige om at være hinandens. Det synes jeg sådan set er langt mere sigende end en officiel ja, nej, måske-seddel :-p
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 23. sep 2018, 01:01

Tak for alle tillykke-kortene.

Jeg har haft en magisk aften, med familie, gamle og nye veninder - og det har virkelig været så skønt.
8
...
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 23. sep 2018, 09:40

Jeg har lige givet en fyr, som jeg i flere dage har haft øjenkontakt med, en seddel med mit tlf nummer :8:
Han er gæst - jeg er den travle tjener.

Jeg er godtnok spændt på, om han skriver :-D
8
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 23. sep 2018, 17:43

Nå. Jeg har måske nok rykket mig og hvad har vi, men det er universet pænt ligeglad med. Har fået henvisning vis cancerpakke pga knude i højre bryst. Pt er jeg så fucking arrig og granatchokket, at jeg har svært ved at rumme det.

Det er jo lige nu, det begynder at være sjovt. Lige nu der rent faktisk sker gode ting, som jeg VED vil blive skudt tilbage til før-start, hvis det her viser sig at være noget lort. Ej men jeg er så gal, at jeg nærmest ikke kan være i det. Bange kommer, hvis det er noget. Lige nu er jeg bare chokeret og pissed off efter en tur i Føtex, hvor jeg var ved at begynde at tude ned i køledisken af ren afmagt.

Fucking lort.

Edit; jeg er efter omstændighederne ok men gal som ind i helvede. Indlægget passer ikke rigtig ind her, men kan vi aftale, at det bliver stående, indtil jeg ved mere, hvis I lover, det ikke er en partykiller for tråden? :genert: Der er jo ikke rigtig noget at sige om det, så jeg vil gerne høre mere om jeres liv, dates, ikke-dates, planter og hverdagsliv :lun:
Senest rettet af Krølle 24. sep 2018, 05:45, rettet i alt 1 gang.
2

Tilbage til "Forhold og sex"