Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 929
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9705

Re: Singletråden

Indlægaf Rikke » 15. nov 2018, 19:44

- og i øvrigt er jeg stadig ikke single. Jeg læser bare stadig troligt med, fordi jeg så godt kan li’ jer :genert:
12
:whip:
SurSødSovs
Kort karma: 141
Likede indlæg: 1107

Indlægaf SurSødSovs » 16. nov 2018, 14:35

Puha. Er nervøs for at skulle tale med ikke-eks i morgen. Det er lizzom meget nemmere bare at nusse og hygge og lade virkelighed være virkelighed...

Jeg er nok mest af alt nervøs, fordi jeg hverken ved, hvad jeg vil eller han vil. Eller. Jeg ved, jeg elsker ham. Jeg ved, jeg tydeligvis stadig gerne vil have sex med ham. Jeg ved, jeg vil fortsætte med at have ham i mit liv. Gerne som ven. Jeg ved, at en hvilken som helst udgave af "andet end ven" vil medføre, der skal tages hånd om viiiirkelig mange ting. Det ved jeg ikke, om jeg reelt magter. Måske er jeg mest stemt for en "vi tager det som det kommer - og er vi stadig frie og interesserede om halvandet år, SÅ..." Men. Det er jo reelt bare et fripas til ham, da jeg jo i så fald ikke vil blive interesseret i andre. Og ender det så ikke også bare i "tages hånd om viiiiirkelig mange ting"?

Og så aner jeg jo ikke, hvad han vil og ikke vil. Det er jo også en form for relevant. Ud over jeg faktisk er ret sikker på, han heller ikke vil miste mit venskab. Han har trods alt kæmpet for at opretholde det, mens jeg var rasende på ham og havde en anden kæreste.

ROD. Måske burde jeg miste hans venskab - så stopper rodet jo. Ahhhhh... Præcis derfor, jeg skulle holde mig fra ham og mænd i det hele taget :rulle:

Anyhow. Jeg er nervøs for samtalen. Men oprindelig plan med "farvel og tak" på onsdag kommer jo ikke til at holde. Det er også lidt snyd, at eksmand og ham bare laver aftaler om at ses... Så er ren slæde jo helt udelukket. Omvendt gør det mig jo glad, at det er sådan. Hvorfor er mine følelser så dårlige til at være fornuftige?
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1320
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22197

Indlægaf LadyFox » 16. nov 2018, 16:58

SurSødSovs skrev:Puha. Er nervøs for at skulle tale med ikke-eks i morgen. Det er lizzom meget nemmere bare at nusse og hygge og lade virkelighed være virkelighed...

Jeg er nok mest af alt nervøs, fordi jeg hverken ved, hvad jeg vil eller han vil. Eller. Jeg ved, jeg elsker ham. Jeg ved, jeg tydeligvis stadig gerne vil have sex med ham. Jeg ved, jeg vil fortsætte med at have ham i mit liv. Gerne som ven. Jeg ved, at en hvilken som helst udgave af "andet end ven" vil medføre, der skal tages hånd om viiiirkelig mange ting. Det ved jeg ikke, om jeg reelt magter. Måske er jeg mest stemt for en "vi tager det som det kommer - og er vi stadig frie og interesserede om halvandet år, SÅ..." Men. Det er jo reelt bare et fripas til ham, da jeg jo i så fald ikke vil blive interesseret i andre. Og ender det så ikke også bare i "tages hånd om viiiiirkelig mange ting"?

Og så aner jeg jo ikke, hvad han vil og ikke vil. Det er jo også en form for relevant. Ud over jeg faktisk er ret sikker på, han heller ikke vil miste mit venskab. Han har trods alt kæmpet for at opretholde det, mens jeg var rasende på ham og havde en anden kæreste.

ROD. Måske burde jeg miste hans venskab - så stopper rodet jo. Ahhhhh... Præcis derfor, jeg skulle holde mig fra ham og mænd i det hele taget :rulle:

Anyhow. Jeg er nervøs for samtalen. Men oprindelig plan med "farvel og tak" på onsdag kommer jo ikke til at holde. Det er også lidt snyd, at eksmand og ham bare laver aftaler om at ses... Så er ren slæde jo helt udelukket. Omvendt gør det mig jo glad, at det er sådan. Hvorfor er mine følelser så dårlige til at være fornuftige?

Jeg tænker i virkeligheden ikke at det et sværere end at finde ud af hvad du vil, og hvis du mærker efter, sådan helt dybt nede i maven og uden at tænke på hvad der ville være belejligt eller besværligt så burde det være relativt let at finde svaret. Træk hvad HAN vil ud af ligningen.

For lige nu virker det som om du vil alt muligt i øst og vest, for på den ene side vil du gerne være venner, og slippe for alt det besværlige, og på den anden side så har du sex med ham, og har sat dig selv i en situation hvor det er nødvendigt med en snak om det hele. Og de to ting lyster er jo rimelig modsatrettede.
Du siger jo også selv at har du sex med folk så får du følelser, så da du valgte hygge-nusse-vejen med en du ved det vil kræve kampe at være sammen med, der valgte du jo også at det blev nødt til at blive besværligt. For du er vel ikke af den slags hvor sex mellem venner er helt optimalt.

Jeg tror at hvis du ikke inden den der snak finder ud af hvad du vil, og hvad du gerne vil have ud af samtalen, så ender samtalen med ikke rigtig at gøre dig klogere på noget som helst. Det er jo svært at have en produktiv samtale om hvordan og hvorledes, hvis man ikke selv ved det. Og samtalen handler vel lige så meget om hvad du godt kunne tænke dig og hvad dine behov er som det gør om ham.
7
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
SurSødSovs

Indlægaf SurSødSovs » 16. nov 2018, 23:01

Du har så evigt ret. Men. Mit problem er jp, at jeg på ingen områder i mit liv reelt ved, hvad jeg vil.

Derfor ville jeg være alene halvandet år - så fandt jeg vel ud af det?

Jeg gad godt være sådan en, der vidste, hvad jeg ville. Ud over at sove
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1320
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22197

Indlægaf LadyFox » 16. nov 2018, 23:10

SurSødSovs skrev:Du har så evigt ret. Men. Mit problem er jp, at jeg på ingen områder i mit liv reelt ved, hvad jeg vil.

Problemet ved at tage snakken på det grundlag er jo at det ikke vil afklare det for dig. Det kan muligvis afklare hvad han vil, men uanset om han vil det ene eller det andet er det jo stadig afhængigt af at du vil det samme.

Jeg forstår godt behovet for snakken, selvom du er forvirret over dine egne behov. Som sagt tror jeg bare at du skal forberede dig på at der er en stor sandsynlighed for at samtalen ikke rigtig afklare noget som helst, når nu en kæmpe stor del af det handler om nogle svar der kun kan findes i dig selv. Fordi, jeg tror det inde i dig selv skaber mere uro end den del om at du heller ikke helt ved hvor han står gør, sådan lige i første omgang.
2
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
SurSødSovs

Indlægaf SurSødSovs » 16. nov 2018, 23:21

LadyFox skrev:
SurSødSovs skrev:Du har så evigt ret. Men. Mit problem er jp, at jeg på ingen områder i mit liv reelt ved, hvad jeg vil.

Problemet ved at tage snakken på det grundlag er jo at det ikke vil afklare det for dig. Det kan muligvis afklare hvad han vil, men uanset om han vil det ene eller det andet er det jo stadig afhængigt af at du vil det samme.

Jeg forstår godt behovet for snakken, selvom du er forvirret over dine egne behov. Som sagt tror jeg bare at du skal forberede dig på at der er en stor sandsynlighed for at samtalen ikke rigtig afklare noget som helst, når nu en kæmpe stor del af det handler om nogle svar der kun kan findes i dig selv. Fordi, jeg tror det inde i dig selv skaber mere uro end den del om at du heller ikke helt ved hvor han står gør, sådan lige i første omgang.

Du har ret. Og jeg vil ikke have en kæreste. Jeg vil ikke være i et forhold. Jeg vil være mig og bare mig den næste tid. Det har jeg virkelig brug for.

Jeg skal lære at holde fast i det, selvom jeg er meget glad for fysisk kontakt
0
Aragorn
Kort karma: 396
Likede indlæg: 4279

Indlægaf Aragorn » 17. nov 2018, 07:44

Halvandet år er lang tid om at bede andre om at vente fordi man er i tvivl. Faktisk så lang tid at det nok er en afvisning.
0
I think I see your way
I’d really like to know
If only for a day, something so beautiful
I know now what it’s worth
I’ll go with you to the ends of the earth
SurSødSovs

Indlægaf SurSødSovs » 17. nov 2018, 07:50

Aragorn skrev:

Halvandet år er lang tid om at bede andre om at vente fordi man er i tvivl. Faktisk så lang tid at det nok er en afvisning.

Ja. Fordelen ved at bo i et andet land
0
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 245
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Muuh » 17. nov 2018, 08:33

Jeg havde simpelthen den bedste date i torsdags, vi var inde og se Queen filmen, virkelig en fed film og hvor var det bare dejligt, at sidde og holde en i hånden under filmen. Vi startede med at få en drink et sted og tiden var lige ved at løbe fra os.
Hvis det er sådan at date, ku jeg godt gå hen og blive en fan af det.

Vi har allerede aftalt at vi skal ses igen på tirsdag og jeg glæder mig helt vildt.

Men må indrømme, at jeg også er lidt skræmt, for kan ikke lade vær med at tænke, om jeg nu også er klar til at date og om det er alt for tidligt.
Men han virker rigtig sød og så har han været igennem et lignede forløb, så det er rart, at han forstår hvad jeg har været igennem og at vi begge to er meget åben omkring det.

Jeg har ingen forventninger, men ser bare hvad der sker og prøver at nyde følelsen af at en anden gør mig glad
19
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 211
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4699

Indlægaf Miss_no_More » 17. nov 2018, 08:53

Hvor er det godt at høre du havde en god date, Muuh :banan: Det fortjener du sgu.
Jeg ville bare tage det, som det kommer. Om det er for tidligt eller ej, er svært at sige. Du har jo virkelig rykket dig på kort tid, så betyder tid ikke så meget. Nyd det! :)

Jeg selv snupper en julefrokost i aften med vennerne (ingen lækre) og så en efterfølgende bytur. Håber på mere held denne gang :D Det skal hvert fald nok blive en sjov aften.
4
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 413
Likede indlæg: 3551

Indlægaf Ally » 17. nov 2018, 15:45

Sød-Mand-Der-Bor-Langt-Væk var til et familiearrangement i går aftes. Trods andre aftaler plejer vi at skrive lidt sammen, men i går aftes havde jeg svært ved at falde i søvn - og faktisk sov jeg ikke godt før han havde skrevet til mig. I dag er han til julefrokost (inkl. overnatning) med kollegerne, så jeg hører ikke fra ham før i morgen.

Til gengæld er det planen, at vi skal ses på tirsdag :lun:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
uptowngirl
Kort karma: 16
Likede indlæg: 121

Indlægaf uptowngirl » 17. nov 2018, 20:11

Jeg synes det er svært at vide, hvornår man er klar til at date :) Altså føler mit hoved er ret så klar, har været single siden februar, men min krop er bare ikke med mig. Jeg har gennem de seneste år taget 15 kg på og jeg føler mig på ingen måde komfortabel i min krop eller attraktiv. Tænker det vil skinne igennem på en date? Men har også bare mega meget lyst til at komme på Tinder, ved bare ikke om jeg skal vente 1 måneds tid og forhåbentlig lige smide 4 kg. Er igang med livsstilsændring og vægttab, men det er en længere proces, da jeg længe har spist med følelserne. Så pt er min vægt uændret :( Men er i det mindste mere motiveret end tidligere.
1
SurSødSovs

Indlægaf SurSødSovs » 17. nov 2018, 22:16

Puha. Fik talt med ikke-eks. Vi var faktisk dygtigere til at tale sammen, end jeg havde regnet med.

Så ikke noget kæresteri. Men heller ikke et stop med at ses, hvis det passer ind. Og så tager vi det derfra og prøver at være voksne om det - med den regel at date eller sex med en anden skal fortælles hurtigst muligt. Og medfører det så skuffelse eller arrigskab... Så må vi lade det drive over og acceptere, vi gerne vil være i hinandens liv. Uanset i hvilken form
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 673
Likede indlæg: 9004

Indlægaf Zombie » 17. nov 2018, 22:21

SurSødSovs skrev:Puha. Fik talt med ikke-eks. Vi var faktisk dygtigere til at tale sammen, end jeg havde regnet med.

Så ikke noget kæresteri. Men heller ikke et stop med at ses, hvis det passer ind. Og så tager vi det derfra og prøver at være voksne om det - med den regel at date eller sex med en anden skal fortælles hurtigst muligt. Og medfører det så skuffelse eller arrigskab... Så må vi lade det drive over og acceptere, vi gerne vil være i hinandens liv. Uanset i hvilken form

Det lyder... meget svært.
2
Bergen
Kort karma: 14
Likede indlæg: 857

Indlægaf Bergen » 18. nov 2018, 00:25

SurSødSovs skrev:Puha. Fik talt med ikke-eks. Vi var faktisk dygtigere til at tale sammen, end jeg havde regnet med.

Så ikke noget kæresteri. Men heller ikke et stop med at ses, hvis det passer ind. Og så tager vi det derfra og prøver at være voksne om det - med den regel at date eller sex med en anden skal fortælles hurtigst muligt. Og medfører det så skuffelse eller arrigskab... Så Det vi lade det drive over og acceptere, vi gerne vil være i hinandens liv. Uanset i hvilken form

Hvis I ikke er kærester men venner (?) hvorfor så gensidig info om dates og sex?
0

Tilbage til "Forhold og sex"