Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 16. jan 2019, 09:06

Lalana skrev:Altså pandekagemanden... jeg er vild med ham allerede, bare pga navnet :D

Han er sød og laver gode pandekager. Vi sås i går til en rigtig god date - og har aftalt, at vi skal ses igen.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 844
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1873

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 16. jan 2019, 09:06

Annione skrev:Jeg tænker også du var meget hurtigt ude. Hun kender dig jo ikke endnu. Og hun var jo rent faktisk tiltrukket af dig. Jeg havde aldrig taget til Roskilde for en fyr, hvis jeg ikke var virkelig voldsomt tiltrukket.
...måske er hun bare ikke typen, der bliver så hurtigt forelsket? Hun skal måske bare have en måneds tid?

Jeg ville godt nok også sige nej tak, til en fyr, jeg LIGE havde mødt, hvis han spurgte om noget, som i mine ører lød som : “skal vi være kærester?”


I har nok ret. Jeg kan sagtens selv se det, og jeg tror faktisk også, at det kunne være endt anderledes, hvis jeg lige væbnede mig med tålmodighed.

Problemet var jo så, at jeg ikke rigtigt havde den tålmodighed. Jeg blev på en eller anden måde vækket og chokeret over at kunne falde for noget så useriøst som en Tinder-date. Så jeg fik nok lidt for mange tanker om hvad og hvordan. Så måske kunne det i virkeligheden ikke være endt anderledes.

Stitch skrev:Jeg tror ikke der er nogen normal. Og at man skal gøre det der føles rigtigt for en. Jeg tager bare udgangspunkt i mig selv: jeg synes det er meget hurtigt efter 2 dates. Og de gange hvor fyren har meldt sådan ud så har jeg ikke rigtig sagt noget. Om jeg dater andre eller ej - er sådan set mit problem. Jeg gider bare ikke sætte en slags mærkat på efter kun 2 dates.

Men du må næsten have haft det på fornemmelsen inden? Det lyder lidt sådan. At du egentlig godt vidste at hun ikke var eksklusiv endnu.


Selvfølgelig. Men det er så mit problem om jeg vil være med til den leg, hvorfor en forventningsafstemning vel er fair nok at ønske sig?

Jeg synes at kunne mærke på hendes beskeder, efter jeg foreslår en tredje date, at hun ikke lige gider reservere en aften til mig. Når folk begynder at snakke om at skulle kigge i kalenderen og det tager flere dage, så er det som regel fordi de enten venter på noget bedre eller har fundet noget bedre i min erfaring.
4
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 16. jan 2019, 09:11

Precaseptica skrev:Selvfølgelig. Men det er så mit problem om jeg vil være med til den leg, hvorfor en forventningsafstemning vel er fair nok at ønske sig?

Jeg synes at kunne mærke på hendes beskeder, efter jeg foreslår en tredje date, at hun ikke lige gider reservere en aften til mig. Når folk begynder at snakke om at skulle kigge i kalenderen og det tager flere dage, så er det som regel fordi de enten venter på noget bedre eller har fundet noget bedre i min erfaring.


Det er altid godt at forventningsafstemme. Man skal bare være forberedt på, at den anden måske bare ikke er klar til det endnu.

Ang. kalenderen - så har folk mange forskellige grunde til det. Måske hun også bare har kunnet mærke at du havde mere travlt end hende og at hun derfor hang lidt i bremsen.

Hvorom alting er: i det mindste fik du afklaret hvor I er. Og du fandt ud af, du sagtens kan møde nogen, der er interessant, på Tinder.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 844
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1873

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 16. jan 2019, 09:13

Stitch skrev:
Precaseptica skrev:Selvfølgelig. Men det er så mit problem om jeg vil være med til den leg, hvorfor en forventningsafstemning vel er fair nok at ønske sig?

Jeg synes at kunne mærke på hendes beskeder, efter jeg foreslår en tredje date, at hun ikke lige gider reservere en aften til mig. Når folk begynder at snakke om at skulle kigge i kalenderen og det tager flere dage, så er det som regel fordi de enten venter på noget bedre eller har fundet noget bedre i min erfaring.


Det er altid godt at forventningsafstemme. Man skal bare være forberedt på, at den anden måske bare ikke er klar til det endnu.

Ang. kalenderen - så har folk mange forskellige grunde til det. Måske hun også bare har kunnet mærke at du havde mere travlt end hende og at hun derfor hang lidt i bremsen.

Hvorom alting er: i det mindste fik du afklaret hvor I er. Og du fandt ud af, du sagtens kan møde nogen, der er interessant, på Tinder.


Men man kan blive helt rundtosset af at tænke over, om det mon var blevet til det helt store med hende her, hvis ikke jeg havde lagt op til denne forventningsafstemning.

Jeg meldte ud oven på hendes besked i lørdags, at min uge var ret åben, så hun kunne bare byde ind. Det gjorde hun så ikke i de tre dage der gik, før jeg skrev og meldte ud.

Men ja. Videre.
2
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 16. jan 2019, 09:35

Precaseptica skrev: Men man kan blive helt rundtosset af at tænke over, om det mon var blevet til det helt store med hende her, hvis ikke jeg havde lagt op til denne forventningsafstemning.

Jeg meldte ud oven på hendes besked i lørdags, at min uge var ret åben, så hun kunne bare byde ind. Det gjorde hun så ikke i de tre dage der gik, før jeg skrev og meldte ud.

Men ja. Videre.


Det er sgu da også noget pis. Og det er helt okay at være ked og skuffet. Du håbede jo.
3
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5392
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 16. jan 2019, 11:52

Jeg synes ikke rigtig, at der kommer nogle brugbare svar ud af ham. Nu lader jeg ham være et par dage, og så overvejer jeg faktisk at møde op på hans adresse uden forudgående besked, og høre hvad der sker.

Er det en dum idé?
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Lava11
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12. jan 2018, 12:09
Kort karma: 6
Likede indlæg: 118

Re: Singletråden

Indlægaf Lava11 » 16. jan 2019, 12:16

RavenClaw skrev:Jeg synes ikke rigtig, at der kommer nogle brugbare svar ud af ham. Nu lader jeg ham være et par dage, og så overvejer jeg faktisk at møde op på hans adresse uden forudgående besked, og høre hvad der sker.

Er det en dum idé?



Hvilke forklaringer har han da givet, siden du ikke syntes det er brugbart ?
Angående at dukke op, så kunne jeg ærlig talt sagtens finde på at gøre det samme..
Eftersom det trods alt er rimelig længe i har ses :)

Kan godt forstå du er skuffet - håber det bedste, specielt nu hvor man har nået at få en del følelser..
Men jeg er ikke selv sikker på at jeg ville kunne komme over sådan en løgn - bare vær tro mod din mavefornemmelse :kram:
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5392
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 16. jan 2019, 12:30

Lava11 skrev:
RavenClaw skrev:Jeg synes ikke rigtig, at der kommer nogle brugbare svar ud af ham. Nu lader jeg ham være et par dage, og så overvejer jeg faktisk at møde op på hans adresse uden forudgående besked, og høre hvad der sker.

Er det en dum idé?



Hvilke forklaringer har han da givet, siden du ikke syntes det er brugbart ?
Angående at dukke op, så kunne jeg ærlig talt sagtens finde på at gøre det samme..
Eftersom det trods alt er rimelig længe i har ses :)

Kan godt forstå du er skuffet - håber det bedste, specielt nu hvor man har nået at få en del følelser..
Men jeg er ikke selv sikker på at jeg ville kunne komme over sådan en løgn - bare vær tro mod din mavefornemmelse :kram:


Han er meget undvigende, siger bl.a. at det ikke er hans smøger. Han vil gerne indrømme, at han røg den ene og ellers ikke.

Jeg har bare virkelig brug for en afklaring. Oven på alt andet møg, der er sket i mit liv for tiden, så har jeg svært ved at aflure min egen mavefornemmelse uden at have noget konkret at gå efter. Og så får jeg jo også en anden vinkel på det, når jeg får hans svar face to face ift., hvad jeg kan få via sms eller opkald. Så kan jeg se, hvordan han reagerer på det.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Lava11
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12. jan 2018, 12:09
Kort karma: 6
Likede indlæg: 118

Re: Singletråden

Indlægaf Lava11 » 16. jan 2019, 12:37

RavenClaw skrev:
Lava11 skrev:
RavenClaw skrev:Jeg synes ikke rigtig, at der kommer nogle brugbare svar ud af ham. Nu lader jeg ham være et par dage, og så overvejer jeg faktisk at møde op på hans adresse uden forudgående besked, og høre hvad der sker.

Er det en dum idé?



Hvilke forklaringer har han da givet, siden du ikke syntes det er brugbart ?
Angående at dukke op, så kunne jeg ærlig talt sagtens finde på at gøre det samme..
Eftersom det trods alt er rimelig længe i har ses :)

Kan godt forstå du er skuffet - håber det bedste, specielt nu hvor man har nået at få en del følelser..
Men jeg er ikke selv sikker på at jeg ville kunne komme over sådan en løgn - bare vær tro mod din mavefornemmelse :kram:


Han er meget undvigende, siger bl.a. at det ikke er hans smøger. Han vil gerne indrømme, at han røg den ene og ellers ikke.

Jeg har bare virkelig brug for en afklaring. Oven på alt andet møg, der er sket i mit liv for tiden, så har jeg svært ved at aflure min egen mavefornemmelse uden at have noget konkret at gå efter. Og så får jeg jo også en anden vinkel på det, når jeg får hans svar face to face ift., hvad jeg kan få via sms eller opkald. Så kan jeg se, hvordan han reagerer på det.



Det var da frustrerende at han fortsætter den stil med at gemme informationer for dig :gruble:
Jeg forstår sagtens at du har brug for en afklaring - men forbered dig selv på at du nok ikke får den..
Jeg har selv brugt alt for meget tid på den slags mennesker - selvom andre (i dette eksempel hans nabo) Jo egentlig har fortalt dig sandheden - at det ikke bare var den ene smøg.

Så duk op, sig du fortjener bedre en sø forklaringer og løgne. Hvis han fortsætter i denne stil som du beskriver nu, så skal du bare vende hælen om og gå - for så fortjener han heller ikke en forklaring!

Inderst inde kender du godt sandheden - du behøver ikke have ham til at fortælle dig den (selvom vi alle nok ville foretrække det).
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Singletråden

Indlægaf Aima » 16. jan 2019, 13:10

Okay, bare lige en tanke. RavenClaw, du skriver, der sker en masse møg i dit liv for tiden, og altså, kan dét eventuelt påvirke din reaktion? Misforstå mig ikke, for jeg synes det er fuldstændigt fair, at rygning er en dealbreaker, men med al respekt så synes jeg måske også, du reagerer lidt voldsomt. Realiteten er at du, efter et halvt år som kærester eller noget der minder om, jeg kan ikke helt lure, hvad I er, har set ham ryge én cigaret, som han adspurgt siger var en enlig svale.

Den undvigelsesmanøvre, du skriver, du oplever fra ham, kan jo også handle om at han føler sig presset og ikke magter passiv-aggressive beskeder, tænker jeg. Og jeg tror slet ikke, du får en afklaring, du kan bruge til noget, hvis du presser ham op i et hjørne ved at dukke uanmeldt op og afkræve forklaring.

Jeg tænker virkelig, du i stedet skal tage den med ham helt stille og roligt næste gang I ses, og spørge ind til, hvad det der rygning egentligt er for ham og ellers holde dig på egen banehalvdel. Forklar helt tydeligt at det ganske enkelt er en dealbreaker for dig, og du må trække dig, hvis det er noget han har tænkt sig at fortsætte med.
27
I'll stick with hell no's and headphones...
Undtagelsen
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4556

Re: Singletråden

Indlægaf Undtagelsen » 16. jan 2019, 18:08

RavenClaw skrev:
Lava11 skrev:
RavenClaw skrev:Jeg synes ikke rigtig, at der kommer nogle brugbare svar ud af ham. Nu lader jeg ham være et par dage, og så overvejer jeg faktisk at møde op på hans adresse uden forudgående besked, og høre hvad der sker.

Er det en dum idé?



Hvilke forklaringer har han da givet, siden du ikke syntes det er brugbart ?
Angående at dukke op, så kunne jeg ærlig talt sagtens finde på at gøre det samme..
Eftersom det trods alt er rimelig længe i har ses :)

Kan godt forstå du er skuffet - håber det bedste, specielt nu hvor man har nået at få en del følelser..
Men jeg er ikke selv sikker på at jeg ville kunne komme over sådan en løgn - bare vær tro mod din mavefornemmelse :kram:


Han er meget undvigende, siger bl.a. at det ikke er hans smøger. Han vil gerne indrømme, at han røg den ene og ellers ikke.

Jeg har bare virkelig brug for en afklaring. Oven på alt andet møg, der er sket i mit liv for tiden, så har jeg svært ved at aflure min egen mavefornemmelse uden at have noget konkret at gå efter. Og så får jeg jo også en anden vinkel på det, når jeg får hans svar face to face ift., hvad jeg kan få via sms eller opkald. Så kan jeg se, hvordan han reagerer på det.


Det kan godt være at jeg blander dig sammen med en anden, men var det ikke ham som så en anden og I derfor stoppede med at ses?
Måske er der en grund til at din mavefornemmelse er lidt loren...
0
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 16. jan 2019, 18:31

RavenClaw skrev:
Lava11 skrev:
RavenClaw skrev:Jeg synes ikke rigtig, at der kommer nogle brugbare svar ud af ham. Nu lader jeg ham være et par dage, og så overvejer jeg faktisk at møde op på hans adresse uden forudgående besked, og høre hvad der sker.

Er det en dum idé?



Hvilke forklaringer har han da givet, siden du ikke syntes det er brugbart ?
Angående at dukke op, så kunne jeg ærlig talt sagtens finde på at gøre det samme..
Eftersom det trods alt er rimelig længe i har ses :)

Kan godt forstå du er skuffet - håber det bedste, specielt nu hvor man har nået at få en del følelser..
Men jeg er ikke selv sikker på at jeg ville kunne komme over sådan en løgn - bare vær tro mod din mavefornemmelse :kram:


Han er meget undvigende, siger bl.a. at det ikke er hans smøger. Han vil gerne indrømme, at han røg den ene og ellers ikke.

Jeg har bare virkelig brug for en afklaring. Oven på alt andet møg, der er sket i mit liv for tiden, så har jeg svært ved at aflure min egen mavefornemmelse uden at have noget konkret at gå efter. Og så får jeg jo også en anden vinkel på det, når jeg får hans svar face to face ift., hvad jeg kan få via sms eller opkald. Så kan jeg se, hvordan han reagerer på det.


Ahem det er jo løgn, det dér.

Han jeg har omtalt her jeg var kæreste med. Nåmen jeg gad ham egentlig ikke. Fordi han røg. Og jeg sagde til ham jeg ikke gad være sammen med en ryger. Derefter bildte han mig ind at han skulle jo også til at stoppe.

Nåmen han forsøgte så også efter noget tid. Og påstod hårdnakket han var holdt op, selvom jeg jo kunne lugte det ikke passede. Og så kunne jeg jo se aske i hans bil og tobak i hans bukselommer (for ja, man bliver så rygende
:lol: usikker, at man begynder at tjekke dem og rode i deres ting)

Kan egentlig ikke huske hvordan jeg fik vished, men til sidst købte jeg mig en lejlighed. Og flyttede.

Det her var i 2001. Indtil medio sidste år mødte jeg ham et par gange på mit tidligere job. Han ryger stadig :rulle:

I dag er jeg temmelig meget mere konsekvent. Så i dag var jeg ikke hoppet på den.

Prøv at hør, søde ven, han lyver for dig.
1
MOGA
Indlæg: 4024
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7348

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 16. jan 2019, 18:40

Annione skrev:
Precaseptica skrev:
Stitch skrev:Jeg går så lidt i mod strømmen, Preca. Jeg synes du var meget hurtigt ude. I havde været på 1 date? Det er måske lige hurtigt nok at vide at man skal være eksklusive etc.


Vi havde været på to dates. Den første hvor hun tog initiativ til at vi skulle ud. Hun forlængede daten, da jeg var ved at afslutte den. Hun svarede med det samme da jeg skrev om aftenen og sagde tak for en hyggelig date. Dagen efter aftalte vi så at ses igen nu her i fredags. Vi var ude i mange timer, og hun foreslog nærmest selv at tage med mig hjem. Hun lagde op til sex og hun havde ikke travlt med at komme ud af døren dagen efter. Om aftenen skrev hun så som den første og sagde tusind tak, og at jeg var skønt selskab.


Jeg tænker også du var meget hurtigt ude. Hun kender dig jo ikke endnu. Og hun var jo rent faktisk tiltrukket af dig. Jeg havde aldrig taget til Roskilde for en fyr, hvis jeg ikke var virkelig voldsomt tiltrukket.
...måske er hun bare ikke typen, der bliver så hurtigt forelsket? Hun skal måske bare have en måneds tid?

Jeg ville godt nok også sige nej tak, til en fyr, jeg LIGE havde mødt, hvis han spurgte om noget, som i mine ører lød som : “skal vi være kærester?”


Det viser jo lidt om, hvor forskellige, vi er.

Jeg ville slet ikke opfatte sådan et spørgsmål som at vi var kærester, men jeg er så også typen, som ikke gider knalde med en, der også knalder andre, og som heller ikke gider at knalde en, der ikke har det jeg kalder reelle hensigter, underforstået, at det man ønsker er et forhold, og hvis det ikke kan blive, så stopper man relationen.
7
ElizabethBennet
Indlæg: 18
Tilmeldt: 13. dec 2018, 07:46
Kort karma: 3
Likede indlæg: 46

Re: Singletråden

Indlægaf ElizabethBennet » 16. jan 2019, 19:25

MOGA skrev:
Annione skrev:
Precaseptica skrev:
Stitch skrev:Jeg går så lidt i mod strømmen, Preca. Jeg synes du var meget hurtigt ude. I havde været på 1 date? Det er måske lige hurtigt nok at vide at man skal være eksklusive etc.


Vi havde været på to dates. Den første hvor hun tog initiativ til at vi skulle ud. Hun forlængede daten, da jeg var ved at afslutte den. Hun svarede med det samme da jeg skrev om aftenen og sagde tak for en hyggelig date. Dagen efter aftalte vi så at ses igen nu her i fredags. Vi var ude i mange timer, og hun foreslog nærmest selv at tage med mig hjem. Hun lagde op til sex og hun havde ikke travlt med at komme ud af døren dagen efter. Om aftenen skrev hun så som den første og sagde tusind tak, og at jeg var skønt selskab.


Jeg tænker også du var meget hurtigt ude. Hun kender dig jo ikke endnu. Og hun var jo rent faktisk tiltrukket af dig. Jeg havde aldrig taget til Roskilde for en fyr, hvis jeg ikke var virkelig voldsomt tiltrukket.
...måske er hun bare ikke typen, der bliver så hurtigt forelsket? Hun skal måske bare have en måneds tid?

Jeg ville godt nok også sige nej tak, til en fyr, jeg LIGE havde mødt, hvis han spurgte om noget, som i mine ører lød som : “skal vi være kærester?”


Det viser jo lidt om, hvor forskellige, vi er.

Jeg ville slet ikke opfatte sådan et spørgsmål som at vi var kærester, men jeg er så også typen, som ikke gider knalde med en, der også knalder andre, og som heller ikke gider at knalde en, der ikke har det jeg kalder reelle hensigter, underforstået, at det man ønsker er et forhold, og hvis det ikke kan blive, så stopper man relationen.


Sådan har jeg det også. Jeg ville absolut ikke ses med en, som undersøger andre muligheder samtidig. Selvom jeg godt kan læse, det for nogen er helt forældet :lol:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 16. jan 2019, 19:31

ElizabethBennet skrev:
MOGA skrev:
Annione skrev:
Precaseptica skrev:
Stitch skrev:Jeg går så lidt i mod strømmen, Preca. Jeg synes du var meget hurtigt ude. I havde været på 1 date? Det er måske lige hurtigt nok at vide at man skal være eksklusive etc.


Vi havde været på to dates. Den første hvor hun tog initiativ til at vi skulle ud. Hun forlængede daten, da jeg var ved at afslutte den. Hun svarede med det samme da jeg skrev om aftenen og sagde tak for en hyggelig date. Dagen efter aftalte vi så at ses igen nu her i fredags. Vi var ude i mange timer, og hun foreslog nærmest selv at tage med mig hjem. Hun lagde op til sex og hun havde ikke travlt med at komme ud af døren dagen efter. Om aftenen skrev hun så som den første og sagde tusind tak, og at jeg var skønt selskab.


Jeg tænker også du var meget hurtigt ude. Hun kender dig jo ikke endnu. Og hun var jo rent faktisk tiltrukket af dig. Jeg havde aldrig taget til Roskilde for en fyr, hvis jeg ikke var virkelig voldsomt tiltrukket.
...måske er hun bare ikke typen, der bliver så hurtigt forelsket? Hun skal måske bare have en måneds tid?

Jeg ville godt nok også sige nej tak, til en fyr, jeg LIGE havde mødt, hvis han spurgte om noget, som i mine ører lød som : “skal vi være kærester?”


Det viser jo lidt om, hvor forskellige, vi er.

Jeg ville slet ikke opfatte sådan et spørgsmål som at vi var kærester, men jeg er så også typen, som ikke gider knalde med en, der også knalder andre, og som heller ikke gider at knalde en, der ikke har det jeg kalder reelle hensigter, underforstået, at det man ønsker er et forhold, og hvis det ikke kan blive, så stopper man relationen.


Sådan har jeg det også. Jeg ville absolut ikke ses med en, som undersøger andre muligheder samtidig. Selvom jeg godt kan læse, det for nogen er helt forældet :lol:


Min kæreste gav også ret hurtigt udtryk for, han ikke ville have jeg så andre. Den betingelse kunne jeg sagtens gå med på, for jeg har ikke ligefrem multidatet tidligere.

Men vi anså os nu altså ikke ligefrem for kærester af den grund.
0

Tilbage til "Forhold og sex"