Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17069
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21318

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 28. jul 2019, 16:53

Santopia skrev:Jeg er på vej på date med en 7 år ældre mand der tilmed har en datter. Første gang jeg prøver at gå på date med sådan en, så jeg er spændt. Alligevel vil jeg hellere bytte daten ud med en eftermiddagslur. Jeg er simpelthen så gammel nogle gange :gammel:

Jeg håber du har kunne holde dig vågen :D
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17069
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21318

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 28. jul 2019, 21:32

Santopia skrev:
Misantropen skrev:
Santopia skrev:Jeg er på vej på date med en 7 år ældre mand der tilmed har en datter. Første gang jeg prøver at gå på date med sådan en, så jeg er spændt. Alligevel vil jeg hellere bytte daten ud med en eftermiddagslur. Jeg er simpelthen så gammel nogle gange :gammel:

Jeg håber du har kunne holde dig vågen :D


Jeg er lige kommet hjem. Han var mega sjov og dejlig. Jeg kunne bestemt holde mig vågen :genert:

Hvad lavede I? :D
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 28. jul 2019, 21:45

Misantropen skrev:
Santopia skrev:
Misantropen skrev:
Santopia skrev:Jeg er på vej på date med en 7 år ældre mand der tilmed har en datter. Første gang jeg prøver at gå på date med sådan en, så jeg er spændt. Alligevel vil jeg hellere bytte daten ud med en eftermiddagslur. Jeg er simpelthen så gammel nogle gange :gammel:

Jeg håber du har kunne holde dig vågen :D


Jeg er lige kommet hjem. Han var mega sjov og dejlig. Jeg kunne bestemt holde mig vågen :genert:

Hvad lavede I? :D


Yes. We wanna know.
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 28. jul 2019, 21:57

Aragorn skrev:
OberstNasig skrev:Nå. Det blev dødsstødet for min Tinder-date og jeg. Ham der kommenterede på mine bryster.
Vi har set hinanden for 4 gang og der har været flere små-ting, jeg har ikke brudt mig så meget, men jeg har også tænkt, at jeg aldrig finder en fejlfri mand og at jeg skal være lidt rummelig, da det også kræver en rummelig partner at give plads til mig.

Men jeg har simpelthen haft ståpels i over 30 minutter, efter jeg forlod hans hjem. Han kysser SÅ DÅRLIGT. Så dårligt at jeg kunne få ståpels af decideret væmmelse og det er jo bare slet ikke holdbart. Jeg fortalte ellers, hvordan jeg godt kunne lide at kysse og forsøgte at styre hans ansigt med mine hænder, så jeg kunne få lidt kontrol, men han fortsatte ufortrødent.
Han håbede på en overnatning, men jeg fik satme travlt med at komme hjem, så snart vores serie var slut.

Nu håber jeg bare, at han ikke skriver til mig, for jeg er nødt til at være ærlig, synes jeg. Det er kysset, som har udelukket det fuldstændigt for mig. Jeg var ellers tidligere, meget spændt på at ryge i høet med ham, fordi han er så flot, men jeg mistede skyggen af lyst.


Det er nok bedst at knalde i høet, men når man bagefter skal ryge så gå ud af høet. Brandfare og alt det.

Det kan måske nok virke slemt at sige 'du kysser så klamt at jeg ikke kan holde det ud' men det vil være en tjeneste at gøre ham.

Han bliver såret her og nu, men på længere sigt vil det gavne. Du er måske ikke den første der har flygtet på grund af det.
[/quote

Åh, jeg er så elendig til at multi-quote :genert: Så nu skriver jeg lige i stort. Haha, det var lige en lille een til de vågne. Jeg er sådan set enig. For det er vel i virkeligheden en bjørnetjeneste at undlade at fortælle det, for jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at der er særligt mange, der bryder sig om det. For mig er kysset ekstremt vigtigt, fordi det også er indledning til sex, fordi det er kysset, der giver mig mest lyst. Nå, men jeg har ikke hørt fra ham og det er atypisk, så jeg regner egentlig med, at den er død nu

Ego81 skrev:
OberstNasig skrev:Nu håber jeg bare, at han ikke skriver til mig, for jeg er nødt til at være ærlig, synes jeg. Det er kysset, som har udelukket det fuldstændigt for mig. Jeg var ellers tidligere, meget spændt på at ryge i høet med ham, fordi han er så flot, men jeg mistede skyggen af lyst.


Men ville du have fortsat med at se ham, hvis han ikke kyssede dårligt? Hvis du havde droppet ham uanset hvad, så er der vel ingen grund til at bruge kysset som begrundelse. Primært fordi han måske vil prøve at overbevise dig om, at han godt kan ændre det, og så "hænger" du stadig på ham, medmindre du nævner de andre fejl også.

Jeg ville nok nøjes med at sige, at jeg ikke kan se, at det kan udvikle sig, eller/og at vi ikke passer sammen, så ingen grund til at ses mere.


Ja, hvis han kyssede godt, havde det nok ført til sex og hvis vi også var kompatible dér, så havde jeg højest sandsynligt vægtet de andre mindre ting mindre. Men ja, det er muligt, at han ville tilbyde at ændre det, men jeg ville forklare ham, at den døde for mig, da vi kyssede. Altså, jeg ville ikke bruge det udtryk, men forklare det på en mindre ubehagelig måde



Krølle skrev:
OberstNasig skrev:
Krølle skrev:Nå men hej. Jeg oplever intet kinky pt, eftersom mand er på ferie, så jeg nøjes med at hygge i kolonihave ophavet nærkontakt med ukrudt og haveredskaber :-D



Amen sister.
Jeg klippede hæk og slog græsset tidligere idag. Væsentligt mere ukompliceret end at date :lol:


Havearbejde er the shit! For første gang nogensinde tænker jeg dog, at det der dating er easy - havearbejde vinder kun, fordi mand er utilgængelig rent fysisk :genert:

I like him. Og glæder mig til han kommer hjem igen.


Så er havearbejde altså også genialt til at slå nogle timer ihjel på og man kan nyde det synlige resultat af ens salte tårer og sved. Det må være dejligt at have det sådan og glæde sig til gensyn. Jeg synes kraftedme det er op ad bakke at finde en normal, jævnaldrende mand, men i mellemtiden er jeg i kontakt med en rigtig fræk ung mand. Han er typen, jeg havde været helt forgabt i, da jeg var teenager. Normalt er jeg ikke usikker på mig selv, men ham her er jeg faktisk lidt nervøs ved, hvis jeg ikke lever op til mine billeder. Nok mest fordi at jeg ser ham som værende meget smuk
1
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 816
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 799

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 29. jul 2019, 06:41

Jeg dater en noget yngre udlænding. Hun er super sød og ser godt ud, men hun taler ikke meget engelsk og slet ikke dansk, så det kniber sgu lidt med kommunikationen nogle gange. :/ En ven, der også har prøvet det, siger, at der bare skal gå lidt tid, så kommer vi til at forstå hinanden bedre. Vi får se.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. jul 2019, 06:47

A 7 skrev:Jeg dater en noget yngre udlænding. Hun er super sød og ser godt ud, men hun taler ikke meget engelsk og slet ikke dansk, så det kniber sgu lidt med kommunikationen nogle gange. :/ En ven, der også har prøvet det, siger, at der bare skal gå lidt tid, så kommer vi til at forstå hinanden bedre. Vi får se.

Men hvordan skal man så forhindre, at man misforstår hinanden? Altså lidt som når man skriver sammen, så kan man nemt lægge en masse ind mellem linjerne - det tænker jeg også man kan, hvis man ikke forstår hinanden? Altså man tolker og gætter?
Føler du, du forstår hende? Og har mulighed for at lære hende at kende på denne måde?
1
Fynerfin82
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 179
Likede indlæg: 4083

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 29. jul 2019, 07:12

A 7 skrev:Jeg dater en noget yngre udlænding. Hun er super sød og ser godt ud, men hun taler ikke meget engelsk og slet ikke dansk, så det kniber sgu lidt med kommunikationen nogle gange. :/ En ven, der også har prøvet det, siger, at der bare skal gå lidt tid, så kommer vi til at forstå hinanden bedre. Vi får se.


Jeg giver din ven helt ret. Jeg har også datet udlændinge tidligere og med tiden kommer man til at tale et fælles sprog bestående af engelsk og modersmålene. Jeg har boet i deres lande og derfor forsøgt at lære deres sprog, bor hun i Danmark?
0
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 816
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 799

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 29. jul 2019, 07:24

Planten skrev:
A 7 skrev:Jeg dater en noget yngre udlænding. Hun er super sød og ser godt ud, men hun taler ikke meget engelsk og slet ikke dansk, så det kniber sgu lidt med kommunikationen nogle gange. :/ En ven, der også har prøvet det, siger, at der bare skal gå lidt tid, så kommer vi til at forstå hinanden bedre. Vi får se.

Men hvordan skal man så forhindre, at man misforstår hinanden? Altså lidt som når man skriver sammen, så kan man nemt lægge en masse ind mellem linjerne - det tænker jeg også man kan, hvis man ikke forstår hinanden? Altså man tolker og gætter?
Føler du, du forstår hende? Og har mulighed for at lære hende at kende på denne måde?


Nej netop - jeg synes netop tit, vi misforstår hinanden.
0
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 816
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 799

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 29. jul 2019, 07:25

Fynerfin82 skrev:
A 7 skrev:Jeg dater en noget yngre udlænding. Hun er super sød og ser godt ud, men hun taler ikke meget engelsk og slet ikke dansk, så det kniber sgu lidt med kommunikationen nogle gange. :/ En ven, der også har prøvet det, siger, at der bare skal gå lidt tid, så kommer vi til at forstå hinanden bedre. Vi får se.


Jeg giver din ven helt ret. Jeg har også datet udlændinge tidligere og med tiden kommer man til at tale et fælles sprog bestående af engelsk og modersmålene. Jeg har boet i deres lande og derfor forsøgt at lære deres sprog, bor hun i Danmark?


Lyder godt. :)
Ja, hun bor i DK.
0
Fynerfin82
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 179
Likede indlæg: 4083

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 29. jul 2019, 07:31

A 7 skrev:
Fynerfin82 skrev:
A 7 skrev:Jeg dater en noget yngre udlænding. Hun er super sød og ser godt ud, men hun taler ikke meget engelsk og slet ikke dansk, så det kniber sgu lidt med kommunikationen nogle gange. :/ En ven, der også har prøvet det, siger, at der bare skal gå lidt tid, så kommer vi til at forstå hinanden bedre. Vi får se.


Jeg giver din ven helt ret. Jeg har også datet udlændinge tidligere og med tiden kommer man til at tale et fælles sprog bestående af engelsk og modersmålene. Jeg har boet i deres lande og derfor forsøgt at lære deres sprog, bor hun i Danmark?


Lyder godt. :)
Ja, hun bor i DK.


Så tænker jeg det nok skal komme ret hurtigt. Det er svært, hvis man ikke kan se hinanden og kommunikere face to face. Men der vil uden tvivl komme mange misforståelser og udfordringer i starten, men henover nogen måneder vil det blive nemmere.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 29. jul 2019, 08:54

Santopia skrev:Vi mødtes til en kop kaffe og gik en tur i en park. Da parken lukkede tog vi hjem til ham, han bestilte noget mad, og pludselig var det 6,5 time senere, og jeg skulle hjem, fordi jeg skulle op på arbejde næste morgen. Jeg havde ellers meldt ud, at jeg mest var til korte første dates :genert: Det endte med et virkelig dejligt godnatkys. Der havde jeg godt nok ikke lyst til at gå nogle steder. Han var bare vildt sjov, spændende og rar. Og så blev han ved med at sige, hvor smuk jeg er :D Hvilket er en glimrende egenskab for en fyr at have!
.. Men ak! Nu er jeg sgu splittet, for tidligere på ugen (altså sidste uge) var jeg på en anden første date med en virkelig dejlig fyr, som jeg allerede har aftalt med at ses med i morgen :fløjt: så nu ved jeg ikke helt, hvad jeg gør. Normalt dater jeg ikke flere på samme tid, og jeg kan mærke, at selvom jeg kun har været på en enkelt uskyldig date med de her to (som begge endte med et godnatkys) så føler jeg allerede, at jeg har viklet mig ind i mere end rigeligt.


Ih, hvor dejligt!
Jeg synes bare du skal nyde det - tænker at et valg ligger lige om hjørnet, og at det næppe bliver vildt svært. Du har jo kun set dem 2 gange.
Imo kan der ske meget fra 1. - 2. date.

Og helt enig. Glimrende egenskab og nævne smukhed :-D Men altså. Du ER jo bedårende!
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 29. jul 2019, 08:54

Santopia skrev:Vi mødtes til en kop kaffe og gik en tur i en park. Da parken lukkede tog vi hjem til ham, han bestilte noget mad, og pludselig var det 6,5 time senere, og jeg skulle hjem, fordi jeg skulle op på arbejde næste morgen. Jeg havde ellers meldt ud, at jeg mest var til korte første dates :genert: Det endte med et virkelig dejligt godnatkys. Der havde jeg godt nok ikke lyst til at gå nogle steder. Han var bare vildt sjov, spændende og rar. Og så blev han ved med at sige, hvor smuk jeg er :D Hvilket er en glimrende egenskab for en fyr at have!
.. Men ak! Nu er jeg sgu splittet, for tidligere på ugen (altså sidste uge) var jeg på en anden første date med en virkelig dejlig fyr, som jeg allerede har aftalt med at ses med i morgen :fløjt: så nu ved jeg ikke helt, hvad jeg gør. Normalt dater jeg ikke flere på samme tid, og jeg kan mærke, at selvom jeg kun har været på en enkelt uskyldig date med de her to (som begge endte med et godnatkys) så føler jeg allerede, at jeg har viklet mig ind i mere end rigeligt.


For mig har det overraskende nok fungeret ok at se en fast uden forpligtelser og samtidig være “på markedet”. Jeg må dog også konstatere, at jeg ikke er til den slags, hvis jeg bliver reelt interesseret i en mand. Intet kunne ligge mig fjernere end at se andre nu, selvom vi “kun” har set hinanden i halvanden måned og ikke som sådan har talt om det, men tidligere har det ikke rørt mig. Det hænger dog nok også sammen med, at den ene ikke har været i spil som en potentiel fremtidig partner, og at de andre ikke er nået til et punkt, hvor der var en seriøs interesse/reelt potentiale på sigt.

Svaret er vel bare, at det er individuelt pg desuden afhænger af, om der er aftaler eller tydelige forventninger om eksklusivitet. For din egen skyld er det måske mere noget med at mærke efter og fremover agere ud fra det; umiddelbart lyder det ikke som om, du skal jonglere fire dates på en gang :D
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 29. jul 2019, 08:57

Her er der travle kalendere hos os begge + ferie med barn på tapetet, så det bliver noget med at ses sent i morgen, når han kommer hjem til DK, og ellers igen have en periode hver for sig.

På den ene side tror (ok, ved) jeg, jeg kommer til at savne ham, men på den anden side er jeg også sikker på, at det er godt for mig med lidt tid til at fordøje og mærke efter, så jeg ikke pludselig bliver overvældet og lukker ned. Det er sært, at det fungerer sådan; i relationer med masser af udfordringer og issues har jeg en tendens til at gå all in og ses voldsomt meget i starten - her hvor jeg føler mig tryg og set, ville det få min hjerne til at eksplodere og mine flugtmekanismer til at springe ud i fuldt flor. Hej-hej commitment issues. It wasn’t nice to know you :rulle:
0
Muspel
Indlæg: 3888
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 774
Likede indlæg: 10780

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 30. jul 2019, 08:51

Santopia skrev:Jeg endte med at aflyse daten med ham den ene og ligge det i bero. Han var vildt sød og dejlig, men det er bare ikke mig at date flere samtidig. Jeg er også lige kommet ud af et forhold (jeg er meget afklaret ifht. det) så jeg har også behov for en vis mængde ro på den front, og kan egentlig slet ikke rumme flere. Så etisk synes jeg, at det er ganske forsvarligt at se flere, så længe man ikke har datet i længere tid og lovet guld og grønne skove. Men ifht. at mærke efter, hvad der er rigtigt for mig, så skal jeg satse på én - i hvert fald af gangen :jule:
Ham jeg var på date med søndag slog vist også lidt benene væk under mig, samtidig med at han også virkede ret begejstret for mig. Jeg er en mester til dårlig samvittighed og er alt, alt for ærlig, så jeg endte med at melde rent ud, at den aftale jeg havde tirsdag, faktisk var en date med en anden, som jeg havde aftalt inden vi mødtes. Han var cool omkring det, og skrev at jeg selvfølgelig skulle på daten, og at vi jo ikke var gift. Nå, men jeg vælger jo så kort efter alligevel at aflyse daten, for at kunne se ham her inden han tager på ferie. Så skriver han noget med "siden vi er ærlige vil jeg også nævne, at jeg har en date med (indsæt lækker kendis-kvinde)" hahahahahahaha.. For fuck sake! Så sad jeg der med en lang næse, og havde droppet en date til fordel for ham (og for at være tro mod mig selv) mens han skal på date med en der overgår mig på samtlige parametre (altså jeg er dejlig, og ligesom jeg skal være, men jeg er satme ikke kendismateriale). Øv manner! Og jeg synes jo logisk set, at han selvfølgelig også bare skal tage på den date. Han kender mig jo ikke rigtigt, og som han så fint pointerede, så er vi jo ikke gift. Samtidig er mine uberettigede følelser noget fortørnet. Mit ego er stort og skrøbeligt og min indre diva bliver vækket. Jeg er dog ikke mere ærgerlig, end jeg kan værdsætte ironien i det..



Og der er ikke en chance for, at han laver sjov? Sådan i hvis du sagde ‘sjovt du siger det, jeg skal også mødes med brad Pitt ‘ - det var sådan noget, jeg kunne finde på...
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5130
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1221
Likede indlæg: 20919

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 30. jul 2019, 10:34

Santopia skrev:^^
Nejnej den var god nok. Han kom endda med historien bag, og undskyldte også efterfølgende, da det gik op for ham, at han lige var kommet til at dele lidt for meget information med mig.


Har du fortalt ham, du har droppet daten med den anden?

Jeg har også engang været på date med en kendt. Det er ikke så vildt, specielt eller fantastisk. Som at date enhver anden, bortset fra at kendte mennesker i nogen grad dyrker at være kendt, fordi bladene ellers hurtigt finder andre at skrive om. Jeg ville nok være det omvendte af intimideret.
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"