Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17081
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21337

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 25. dec 2019, 21:23

Viskelæder skrev:Præcis! Og jeg gør det også... altså sletter folk midt i en samtale :fløjt:

Mon de er de samme som dem der undrer sig over hvorfor deres like(match?) uden videre bliver fjernet :ninja: :D
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 25. dec 2019, 21:24

Misantropen skrev:
Viskelæder skrev:Præcis! Og jeg gør det også... altså sletter folk midt i en samtale :fløjt:

Mon de er de samme som dem der undrer sig over hvorfor deres like(match?) uden videre bliver fjernet :ninja: :D


:lol:
0
Aurora
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 212
Likede indlæg: 2753

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 25. dec 2019, 21:31

2020 bliver året hvor jeg kommer på Tinder, kan jeg mærke. Udover en kort og useriøs omgang lige efter min skilsmisse i 2017, har jeg kun datet mænd jeg kendte i forvejen. Og også kun meget begrænset.

Men jeg er sgu klar! Og beredt på det værste på Tinder. Mine venner opfordrer mig til elitedating i stedet, men jeg føler mig bare ikke - elitær. Dannet og veluddannet, ja, men kan ikke se mig selv med én, der identificerer sig selv som elite. Så hellere en tømmer :lol: (hvad mon han tømmer :slem: - jo, jeg skal nok få det sjovt på Tinder :-D)
9
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. dec 2019, 21:38

Aurora skrev:2020 bliver året hvor jeg kommer på Tinder, kan jeg mærke. Udover en kort og useriøs omgang lige efter min skilsmisse i 2017, har jeg kun datet mænd jeg kendte i forvejen. Og også kun meget begrænset.

Men jeg er sgu klar! Og beredt på det værste på Tinder. Mine venner opfordrer mig til elitedating i stedet, men jeg føler mig bare ikke - elitær. Dannet og veluddannet, ja, men kan ikke se mig selv med én, der identificerer sig selv som elite. Så hellere en tømmer :lol: (hvad mon han tømmer :slem: - jo, jeg skal nok få det sjovt på Tinder :-D)

Tinder kan noget. Lige så træls det kan være. Lige så fantastisk synes jeg, det er, når folk finder hinanden der :lun:
7
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9033
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1532
Likede indlæg: 25829

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 25. dec 2019, 21:43

Santopia skrev:Fået nogen? :D


Hele 4 stks :genert: :gruble: :lol2: :cool:
Har pænt ønsket god jul tilbage :jule:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3790
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8245

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 25. dec 2019, 21:43

Jeg er hende den trælse (usædvanligt heldige) der kun havde gode oplevelser på de 14 dage jeg var på tinder.
Tror jeg skrev med 6-7 stykker, og de var alle rare, høflige, snaksagelige og respekterede at jeg hverken gad sex eller mødes omgående.
Ved ikke hvordan jeg ramte guldåren.
0
Masser af.
Ikke "massere af"... Ffs.
Aurora
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 212
Likede indlæg: 2753

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 25. dec 2019, 21:44

Planten skrev:
Aurora skrev:2020 bliver året hvor jeg kommer på Tinder, kan jeg mærke. Udover en kort og useriøs omgang lige efter min skilsmisse i 2017, har jeg kun datet mænd jeg kendte i forvejen. Og også kun meget begrænset.

Men jeg er sgu klar! Og beredt på det værste på Tinder. Mine venner opfordrer mig til elitedating i stedet, men jeg føler mig bare ikke - elitær. Dannet og veluddannet, ja, men kan ikke se mig selv med én, der identificerer sig selv som elite. Så hellere en tømmer :lol: (hvad mon han tømmer :slem: - jo, jeg skal nok få det sjovt på Tinder :-D)

Tinder kan noget. Lige så træls det kan være. Lige så fantastisk synes jeg, det er, når folk finder hinanden der :lun:


Men gør folk stadig det, egentlig? Jeg kender også Tinder-par, men det er næsten allesammen længe siden de mødtes. Jeg har ikke forholdt mig til udfaldet af eventuel dating, men er Tinder ikke blevet mere useriøst i det?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17081
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21337

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 25. dec 2019, 21:46

Aurora skrev:2020 bliver året hvor jeg kommer på Tinder, kan jeg mærke. Udover en kort og useriøs omgang lige efter min skilsmisse i 2017, har jeg kun datet mænd jeg kendte i forvejen. Og også kun meget begrænset.

Men jeg er sgu klar! Og beredt på det værste på Tinder. Mine venner opfordrer mig til elitedating i stedet, men jeg føler mig bare ikke - elitær. Dannet og veluddannet, ja, men kan ikke se mig selv med én, der identificerer sig selv som elite. Så hellere en tømmer :lol: (hvad mon han tømmer :slem: - jo, jeg skal nok få det sjovt på Tinder :-D)

God fornøjelse :-D
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. dec 2019, 21:46

Aurora skrev:
Planten skrev:
Aurora skrev:2020 bliver året hvor jeg kommer på Tinder, kan jeg mærke. Udover en kort og useriøs omgang lige efter min skilsmisse i 2017, har jeg kun datet mænd jeg kendte i forvejen. Og også kun meget begrænset.

Men jeg er sgu klar! Og beredt på det værste på Tinder. Mine venner opfordrer mig til elitedating i stedet, men jeg føler mig bare ikke - elitær. Dannet og veluddannet, ja, men kan ikke se mig selv med én, der identificerer sig selv som elite. Så hellere en tømmer :lol: (hvad mon han tømmer :slem: - jo, jeg skal nok få det sjovt på Tinder :-D)

Tinder kan noget. Lige så træls det kan være. Lige så fantastisk synes jeg, det er, når folk finder hinanden der :lun:


Men gør folk stadig det, egentlig? Jeg kender også Tinder-par, men det er næsten allesammen længe siden de mødtes. Jeg har ikke forholdt mig til udfaldet af eventuel dating, men er Tinder ikke blevet mere useriøst i det?

Det er ikke mit indtryk, at det er blevet mere useriøst. Jeg går ud fra, at det afhænger af, hvad man lægger i det. Jeg bruger fx ikke tid på mænd, der kun søger sex.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9033
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1532
Likede indlæg: 25829

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 25. dec 2019, 21:47

Planten skrev:Tinder kan noget. Lige så træls det kan være. Lige så fantastisk synes jeg, det er, når folk finder hinanden der :lun:


På den måde er tinder vel ganske repræsentativt, fyld et indkøbscenrer med mænd i alder xx til xx, så var det nok også ret begrænset hvor mange man fandt tiltalende over den brede palette ;) :D

Og der er jo dejligt nemt når så mange gør der nemt at fravælge dem, enten på profilen i sig selv, eller pga åbnings replikken, så slipper man jo for at spilde tiden :lol:
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Aurora
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 212
Likede indlæg: 2753

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 25. dec 2019, 21:48

Plante, hvordan ved du om de kun søger sex?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. dec 2019, 21:53

Aurora skrev:Plante, hvordan ved du om de kun søger sex?

Ved at de skriver det i deres tekst eller som en af de første beskeder :lol:
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17081
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21337

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 25. dec 2019, 21:53

Aurora skrev:Men gør folk stadig det, egentlig? Jeg kender også Tinder-par, men det er næsten allesammen længe siden de mødtes. Jeg har ikke forholdt mig til udfaldet af eventuel dating, men er Tinder ikke blevet mere useriøst i det?

Jeg har samme indtryk. Eller måske nærmere at det er ved at dø lidt ud ligesom Snapchat, men jeg aner ikke om det faktisk forholder sig sådan.
1
Aurora
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 212
Likede indlæg: 2753

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 25. dec 2019, 21:55

Madam Pomfrey skrev:
Planten skrev:Tinder kan noget. Lige så træls det kan være. Lige så fantastisk synes jeg, det er, når folk finder hinanden der :lun:


På den måde er tinder vel ganske repræsentativt, fyld et indkøbscenrer med mænd i alder xx til xx, så var det nok også ret begrænset hvor mange man fandt tiltalende over den brede palette ;) :D

Og der er jo dejligt nemt når så mange gør der nemt at fravælge dem, enten på profilen i sig selv, eller pga åbnings replikken, så slipper man jo for at spilde tiden :lol:


Det er lige dét. Over en bred palette finder jeg nærmest ingen mænd tiltrækkende på dén måde. Søde, sjove og pæne, jo det er mange på en eller anden måde. Egentlig kan jeg lide de fleste mennesker. Men derfra og til at have lyst til sex med dem, der er et godt stykke vej.

Det handler ikke om udseende, i øvrigt. Derfor er Tinder og andre platforme også svært for mig, fordi det ikke er billeder og profiltekst, der betyder noget for mig.
Jeg bliver grundlæggende tiltrukket af udstråling og mental kemi, og det er fundamentet for at jeg har lyst til både sex og forhold. På Tinder bliver jeg overfladisk og liker kun de pæne. Det er ikke et nemt forum, for en kompleks fidus som mig.
4
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5130
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1221
Likede indlæg: 20919

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 25. dec 2019, 23:55

SurSødSovs skrev:
Anilara skrev:Jeg er hende den trælse (usædvanligt heldige) der kun havde gode oplevelser på de 14 dage jeg var på tinder.
Tror jeg skrev med 6-7 stykker, og de var alle rare, høflige, snaksagelige og respekterede at jeg hverken gad sex eller mødes omgående.
Ved ikke hvordan jeg ramte guldåren.


Vi er i hvert fald nogle, der har fundet vores partner på Tinder. Men jeg er vist slet ikke så krævende som jer andre. Jeg ville se de fleste beskeder her som oplæg til at spørge dumt og more mig med det. Omvendt sad jeg to timer og fandt kun to, jeg ville like. Så måske jeg allerede havde sorteret flere fra end gennemsnittet på billeder pg tekst.


Der er også lige det med geografien. Nu ved jeg ikke, om du havde sat den til hele Danmark eller havde hacket og sat den geografiske markør til Fyn, men du bor et lidt andet sted end resten af debatten, og får derfor tilbudt nogle andre typer.

Jeg fik da også tilbudt rigtig mange RUCtyper, dengang jeg boede ved siden af RUC, men når jeg var i Kbh eller på Fyn, ændrede udbuddet sig temmelig meget i den ene eller anden retning - men altid færre RUCtyper.

Nu er jeg så ikke til den typiske RUC studerende, men jeg syntes da hverken dengang eller nu, at jeg var/er særlig krævende. Det var bare svært at opstøve andet end professorer og studerende i mit område, ud fra Tinders geografiske algoritmer.
2
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"