Det gjorde jeg bare ikke!!

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Wíldcat » 21. dec 2017, 23:11

Hej alle
Jeg var til julefrokost der blev holdt hvor jeg arbejder. Det hele gik fint og det var sjovt. Så snart jeg kom ind af døren var min chef lidt små fuld, men han krammet mig og gav mig et kys på kinden. Han har meget "en far" agtig Vibe for mig, og han rådgiver mig en gang imellem osv

Men da jeg sku gå (og han sidder ned på en stol) og jeg står op så krammer jeg ham, og han kysser mig igen på kinden! Ud af ren kærlighed og venskab kysser jeg ham på hovedet :( opdager først det lidt pinligt efter jeg gjorde det.

Han griner så og smiler sødt til mig og takker for "hår kys"

Men så sagde jeg farvel til alle de andre medarbejder.

Er så nervøs jeg skal møde op i morgen og håber lidt de alle bliver endnu mer fulde så de kan glemme det.

Tror i jeg har fucked det op?
Senest rettet af Wíldcat 21. dec 2017, 23:13, rettet i alt 1 gang.
0
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Wíldcat » 21. dec 2017, 23:12

Synes bare det pinligt

Håber ikke han tror jeg mærkelig eller jeg har gjort noget dumt :trist:
0
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3434

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Grissebassen » 21. dec 2017, 23:14

Det lyder temmelig harmløst i mine ører. I var fulde, havde det sjovt, og så var et kram bare ikke nok. Mere ville jeg ikke tænke om det.
5
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Wíldcat » 21. dec 2017, 23:18

Han giver kindkys til alle tror jeg når han hilser og krammer
0
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Wíldcat » 21. dec 2017, 23:18

Jeg er bare mere bange for om det ((jeg)) gjorde var pinligt el dumt
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Flora » 21. dec 2017, 23:23

Mon ikke han godt kan tage det med et smil? Du har jo ikke lagt an på ham eller sådan noget.

Det er jo altid lidt pinligt, når man har været fuld sammen med kolleger, men jeg tror nu du tager det tungere, end du behøver :kram:
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. dec 2017, 23:23

Uanset hvad dine kolleger måtte mene om det skete, er min umiddelbare tanke, at normaltfungerende voksne mennesker har så meget pli, at de ikke render rundt og giver private stikpiller til en person (dig), som de har en professionel relation til.
Og deres tanker kan du alligevel aldrig kontrollere.

Det er ikke, fordi jeg mener, at vi altid har tavshedspligt, når det gælder fester og fuldskab, slet ikke, for selvfølgelig kan der være situationer, hvor det giver fuldstændig mening at tale om det bagefter, men jeg kan simpelthen ikke regne ud, hvordan din gerning skulle have kunne støde eller såre dine kolleger, så det bliver nødvendigt for dem at tage emnet om.
4
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Wíldcat » 21. dec 2017, 23:28

Ok tusind tak alle jeg fik en SMS fra en kollega da jeg kom hjem at det var godt jeg kunne komme.. det vel et godt tegn

Var bare bange for min kollegaer eller chef vil synes jeg var mærkelig
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7792

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Filipai » 21. dec 2017, 23:28

Ej jeg troede du havde knaldet den gifte chef i kopi-rummet, og så er det et uskyldigt lille kys i panden :D.
Det er altså bare lidt fulde-nuttet og gøre sådan noget, men jeg kan godt forstå man kan føle at det simpelthen er for fjollet man har teet sig sådan. Børst det af dig, og lad være med at tænk mere på det, andet end som noget sjovt :)
16
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3434

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Grissebassen » 21. dec 2017, 23:33

Men også selvom de skulle tænke, du var mærkelig eller pinlig, så fylder det splitsekund de har tænkt det så lidt i deres bevidsthed, at de har glemt det igen mindre end fem minutter efter. Det er folk du arbejder sammen med hver dag, så det er jo deres helhedsindtryk af dig, der definerer, hvad de tænker om dig, inkl alle de andre små-pinlige og mærkelige ting, vi alle sammen render rundt og laver hver eneste dag.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. dec 2017, 23:37

I øvrigt tror jeg ikke, at man skal undervurdere, hvad tømmermandshumør kan gøre for ens syn på aftenen/natten før.
Jeg har i hvert fald selv oplevet at ende i grublerier over en eller anden ubetydelighed pga. kemien i min hjerne dagen derpå, og hvis først katastrofetankerne er blevet etableret, forsvinder de ikke automatisk, når man igen bliver helt ædru.
4
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Wíldcat » 21. dec 2017, 23:55

DetSorteCirkus skrev:I øvrigt tror jeg ikke, at man skal undervurdere, hvad tømmermandshumør kan gøre for ens syn på aftenen/natten før.
Jeg har i hvert fald selv oplevet at ende i grublerier over en eller anden ubetydelighed pga. kemien i min hjerne dagen derpå, og hvis først katastrofetankerne er blevet etableret, forsvinder de ikke automatisk, når man igen bliver helt ædru.


Hva mener du? Vil min chef synes jeg mærkelig i morgen så? :panik:

Men det var jo ham der krammet mig og gav mig kindkys da jeg kom ind og efter 2 timer lige da jeg sku gå gav han mig endnu en kram og kindkys

Og jeg kom til at kys ham på hovedet pga jeg stod op og han sad ned på en stol :(

Åh altså.. jeg ved godt i siger jeg måske bare tænker for meget over det men hold da op hvor det pinligt
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Flora » 22. dec 2017, 00:22

Wíldcat skrev:
DetSorteCirkus skrev:I øvrigt tror jeg ikke, at man skal undervurdere, hvad tømmermandshumør kan gøre for ens syn på aftenen/natten før.
Jeg har i hvert fald selv oplevet at ende i grublerier over en eller anden ubetydelighed pga. kemien i min hjerne dagen derpå, og hvis først katastrofetankerne er blevet etableret, forsvinder de ikke automatisk, når man igen bliver helt ædru.


Hva mener du? Vil min chef synes jeg mærkelig i morgen så? :panik:

Men det var jo ham der krammet mig og gav mig kindkys da jeg kom ind og efter 2 timer lige da jeg sku gå gav han mig endnu en kram og kindkys

Og jeg kom til at kys ham på hovedet pga jeg stod op og han sad ned på en stol :(

Åh altså.. jeg ved godt i siger jeg måske bare tænker for meget over det men hold da op hvor det pinligt


Jeg tror nu Cirkus mener, at det er dine katastrofetanker, der sidder lidt fast pga. tømmermænd. Ikke din chefs.

Du skal bare have overstået de første 5 minutter på arbejdet i morgen. Så opdager du, at det slet ikke er så slemt og så er alt ved det gamle :)
2
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10682

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Little_Woman » 22. dec 2017, 07:52

Kender SÅ godt den følelse du sidder med; men aldrig har der medført noget som helst mandag morgen, alt det jeg har græmmet mig over. Men jeg kender udmærket til, at det kan fylde enormt. Hos én selv.
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29281

Re: Det gjorde jeg bare ikke!!

Indlægaf Sangius » 22. dec 2017, 08:02

Det absolut bedste man kan gøre, er at have selvironi, hvis man har gjort noget dumt.

Men lige det der tror jeg nu er meeeeget mildt, jeg havde ikke tænkt over det, hvis jeg havde set det.

Men koldt vand i blodet, og mød op på arbejde. Jeg er helt sikker på, at alle er fuldstændig ligeglade. Og hvis nogen mod forventning nævner det, så griner du ad dig selv og siger: "ja, jeg bliver sgu altid lige lidt ekstra kærlig efter en god vin og en hyggelig aften."

Men virkelig. Jeg er sikker på at der ikke er noget, overhoved.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Forhold og sex"