Har du nøgenbilleder af dig selv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Juki » 20. jan 2018, 21:24

vibbsen skrev:
Juki skrev:
vibbsen skrev:
Juki skrev:
vibbsen skrev:Der ligger muligvis nogen analoge billeder et eller andet sted ude i det ganske land. Taget for noget der ligner 20-21 år siden hvor jeg strippede på et bord i en sportshal i Hammel...Og der ligger muligvis også nogen stykker af mine bryster rundt omkring. Stadig analogt. Efter at disse vandt en "Bedste Bryster" konkurrence...Og muligvis også lidt forskellige billeder - stadig analoge - hvor jeg render rundt uden tøj på.

Skulle disse komme frem, så vil jeg bare være stolt. Jeg var ung, totalt fast i farsen, lidt af en steg og jeg havde virkelig flotte bryster....Det er sgu da ikke de værste billeder man kan risikerer at få delt.

Digitale nøgenbilleder findes ikke af mig. Da de første digitale kameraer kom hvad jeg kendt hr.vibbsen et godt stykke tid. Og for at være helt ærlig : Den slags har hr.vibbsen slet slet ikke fantasi til. Og hvis jeg kom og sagde "Skal vi ikke tage nøgenbilleder af hinanden ?" ville han blive skræmt og ringe til en excorsist som kunne uddrive det som havde besat hans kone :-D

Det lyder som en fantastisk fest :-D


Det var faktisk ikke engang en rigtig fest.....Det var i mine skumle medhjælper dage for en større dansk handicap organisation....Vi sad fredag aften efter have stillet op og fik nogle øller. Og så kom jeg til at sige at jeg nok skulle strippe. Men kun til Joe Cockers "You can leave your hat on". I sikker forvisning om at det ikke ville komme til at ske....Men et eller andet fæ havde selvfølgelig sin ghettoblaster med. Og et bånd (I kid you not) med Joe Cockers greatest. Og så måtte jeg jo op på bordet og smide kludene...Don't do the talk if you can't do the walk... :-D
Det var iøvrigt det motto som gjorde at en god kammerat (fra samme handicap organisation og i øvrigt den samme som både organiserede det famøse gettoblaster OG tog billeder) lavede en Body Yoghurt Peach Melba på mig....Under en body tequila fest (altså en rigtig fest) i vores pause dage havde jeg meddelt at jeg kun gad den slags hvis det var med Yoghurt Peach Melba....Det var der selvfølgelig ingen der havde. Lige der ihvertfald. Dagen efter dukket mit crew OG min kammi op. Med et bæger Yoghurt Peach Melba. Igen. Don't do the walk bla-bla-bla....De billeder har hr.vibbsen sjovt nok heller ikke set....

Det bliver bedre og bedre :lol: :lol: :lol:

Men ellers lyder det jo som om at det var meant to be. Altså hvad er oddsene lige for at der var både en ghettoblaster OG et kassettebånd med den sang :D


Det var så meget meant to be....SERIØST...jeg er SÅ glad for at jeg var ung inden den digitale tidsalder.....Og jeg er rædselsslagen for at min datter kommer til at ligne sin mor bare en lille smule :nerve:

Haha, jeg var også for længst død af skam hvis jeg var født 5-10 år senere :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf vibbsen » 20. jan 2018, 22:10

Rikke skrev:
vibbsen skrev:
Rikke skrev:
vibbsen skrev:
Juki skrev:
vibbsen skrev:Det var faktisk ikke engang en rigtig fest.....Det var i mine skumle medhjælper dage for en større dansk handicap organisation....Vi sad fredag aften efter have stillet op og fik nogle øller. Og så kom jeg til at sige at jeg nok skulle strippe. Men kun til Joe Cockers "You can leave your hat on". I sikker forvisning om at det ikke ville komme til at ske....Men et eller andet fæ havde selvfølgelig sin ghettoblaster med. Og et bånd (I kid you not) med Joe Cockers greatest. Og så måtte jeg jo op på bordet og smide kludene...Don't do the talk if you can't do the walk... :-D
Det var iøvrigt det motto som gjorde at en god kammerat (fra samme handicap organisation og i øvrigt den samme som både organiserede det famøse gettoblaster OG tog billeder) lavede en Body Yoghurt Peach Melba på mig....Under en body tequila fest (altså en rigtig fest) i vores pause dage havde jeg meddelt at jeg kun gad den slags hvis det var med Yoghurt Peach Melba....Det var der selvfølgelig ingen der havde. Lige der ihvertfald. Dagen efter dukket mit crew OG min kammi op. Med et bæger Yoghurt Peach Melba. Igen. Don't do the walk bla-bla-bla....De billeder har hr.vibbsen sjovt nok heller ikke set....

Jeg glæder mig VIRKELIG meget til flyvetur, yoghurt og Joe Cocker i morgen :D


(Jeg har åbenbart INTET lært...Selvom jeg nu er 44 år....)Jeg stripper i flyveren hvis du kommer med et kassette bånd med Joe Cocker's greatest og et bæger Yoghurt Peach Melba....

Disclaimer : Og You can leave your hat on SKAL afspilles fra omtalte kassettebånd og Yoghurten skal være et af de der små bægre (jeg har dog lært lidt om disclaimere)

Og du skal dog tage dig af min familie når jeg bliver arresteret for blufærdighedskrænkelse af et helt SAS fly. Og jeg skal bo hos dig når hr.vibbsen vil skilles fordi jeg er pinlig :-D

Pis... Jeg havde tænkt mig at snige mig ind på dig i gaten, sætte min iphone til at spille JC, dingle en drikkeyoghurt foran dig og håbe jeg var heldig :lol:

Hov... Og hvis I skal med SAS, er det ikke samme fly alligevel...


Det skal vi....Så må vi se hvem der kommer først :-D :-D Hvem skal I flyve med ?
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf vibbsen » 20. jan 2018, 22:12

vibbsen skrev:
Rikke skrev:
vibbsen skrev:
Rikke skrev:
vibbsen skrev:
Juki skrev:
vibbsen skrev:Det var faktisk ikke engang en rigtig fest.....Det var i mine skumle medhjælper dage for en større dansk handicap organisation....Vi sad fredag aften efter have stillet op og fik nogle øller. Og så kom jeg til at sige at jeg nok skulle strippe. Men kun til Joe Cockers "You can leave your hat on". I sikker forvisning om at det ikke ville komme til at ske....Men et eller andet fæ havde selvfølgelig sin ghettoblaster med. Og et bånd (I kid you not) med Joe Cockers greatest. Og så måtte jeg jo op på bordet og smide kludene...Don't do the talk if you can't do the walk... :-D
Det var iøvrigt det motto som gjorde at en god kammerat (fra samme handicap organisation og i øvrigt den samme som både organiserede det famøse gettoblaster OG tog billeder) lavede en Body Yoghurt Peach Melba på mig....Under en body tequila fest (altså en rigtig fest) i vores pause dage havde jeg meddelt at jeg kun gad den slags hvis det var med Yoghurt Peach Melba....Det var der selvfølgelig ingen der havde. Lige der ihvertfald. Dagen efter dukket mit crew OG min kammi op. Med et bæger Yoghurt Peach Melba. Igen. Don't do the walk bla-bla-bla....De billeder har hr.vibbsen sjovt nok heller ikke set....

Jeg glæder mig VIRKELIG meget til flyvetur, yoghurt og Joe Cocker i morgen :D


(Jeg har åbenbart INTET lært...Selvom jeg nu er 44 år....)Jeg stripper i flyveren hvis du kommer med et kassette bånd med Joe Cocker's greatest og et bæger Yoghurt Peach Melba....

Disclaimer : Og You can leave your hat on SKAL afspilles fra omtalte kassettebånd og Yoghurten skal være et af de der små bægre (jeg har dog lært lidt om disclaimere)

Og du skal dog tage dig af min familie når jeg bliver arresteret for blufærdighedskrænkelse af et helt SAS fly. Og jeg skal bo hos dig når hr.vibbsen vil skilles fordi jeg er pinlig :-D

Pis... Jeg havde tænkt mig at snige mig ind på dig i gaten, sætte min iphone til at spille JC, dingle en drikkeyoghurt foran dig og håbe jeg var heldig :lol:

Hov... Og hvis I skal med SAS, er det ikke samme fly alligevel...


Det skal vi....Så må vi se hvem der kommer først :-D :-D Hvem skal I flyve med ?


Vi skal først flyve 7.40....Det er nok det der ligesom er forskellen :stoned:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf lillebjoern » 20. jan 2018, 23:19

Ja, jeg har 2-3 stykker, men meget uskyldige og man kan ikke se mit ansigt. Til gengæld har min kæreste mange billeder og videoer, der er virkelig inkriminerende... altså i den forstand at man sagtens kan se, at det er mig. Jeg har faktisk ikke tænkt over hvad jeg skal gøre, hvis vi går fra hinanden, for jeg ved han både har det på sin computer og på sin telefon. Ikke at jeg nogensinde tror han kunne finde på at dele det, men det er meget godt at være bevidst om at de er der.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Aima » 20. jan 2018, 23:39

Der fandtes engang både privat billeder og kneppevideoer med mig, om de findes endnu ved jeg ikke. Jeg er ret ligeglad med, om materialet skulle havne på nettet eller hos andre, men jeg er langt fra ligeglad med, hvis det er en bevidst handling der er skyld i det. Jeg ville føle mig vanvittigt forurettet.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Delfin » 20. jan 2018, 23:44

Nej og det kommer der heller ikke. Jeg kan ikke rigtigt se formålet
0
14 11 14
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Tanten » 20. jan 2018, 23:49

Ja, jeg har nøgenfotos af mig selv, dog ikke på tlf. Og nej, de har ikke taget sig selv, men det betyder ikke, at andre har ret til at dele dem uden min accept, hvis de uretmæssigt skulle komme i deres besiddelse. Der er sågar et par pikante fotos af mig, dog ikke nogen, der ligger til offentligt skue på en fotografs hjemmeside.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf LaScrooge » 22. jan 2018, 06:31

Wizzze skrev:Må en tekniknørd spørge hvordan I opbevarer billederne, ligger de i skyen, på telefonen mellem alle de andre billeder, eller bruger I et krypteret arkiv?


Hvordan er det bedst at opbevare dem, hvis man gerne vil have adgang til dem fra både telefon og computer?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Wizzze » 22. jan 2018, 06:39

LaScrooge skrev:
Wizzze skrev:Må en tekniknørd spørge hvordan I opbevarer billederne, ligger de i skyen, på telefonen mellem alle de andre billeder, eller bruger I et krypteret arkiv?


Hvordan er det bedst at opbevare dem, hvis man gerne vil have adgang til dem fra både telefon og computer?


Jeg ville sige noget NAS eller privat shared storage. Lidt ligesom i skyen, men privat hos dig selv, hvor du kan sikre det, og styre adgang osv.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf dgd2007 » 22. jan 2018, 07:51

Det tror jeg ikke - men som mand har man jo også den fordel/ulempe, at det ikke rigtig har den store interesse ;)
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Honningprut » 22. jan 2018, 15:16

Nøgen. Nej.
Afklædt. Ja.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Selma156 » 22. jan 2018, 15:21

Der findes afklædte billeder af mig rundt omkring, men det er ret begrænset. Det er udelukkende sendt til 2-3 længerevarende relationer, den ene min ekskæreste. De fleste har været over snapchat, som jo så forsvinder igen (og jeg kan se, om der er taget screenshot), men der ligger da også et par nøgenbilleder i en messengersamtale. Det rører mig ikke. Jeg har kun sendt sådanne billeder til folk, jeg stoler på. Og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de aldrig kommer videre end vores private samtale - på trods af, at det er ekser.
0
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf fisken80 » 22. jan 2018, 15:54

vibbsen skrev:
Juki skrev:
vibbsen skrev:
Juki skrev:
vibbsen skrev:Der ligger muligvis nogen analoge billeder et eller andet sted ude i det ganske land. Taget for noget der ligner 20-21 år siden hvor jeg strippede på et bord i en sportshal i Hammel...Og der ligger muligvis også nogen stykker af mine bryster rundt omkring. Stadig analogt. Efter at disse vandt en "Bedste Bryster" konkurrence...Og muligvis også lidt forskellige billeder - stadig analoge - hvor jeg render rundt uden tøj på.

Skulle disse komme frem, så vil jeg bare være stolt. Jeg var ung, totalt fast i farsen, lidt af en steg og jeg havde virkelig flotte bryster....Det er sgu da ikke de værste billeder man kan risikerer at få delt.

Digitale nøgenbilleder findes ikke af mig. Da de første digitale kameraer kom hvad jeg kendt hr.vibbsen et godt stykke tid. Og for at være helt ærlig : Den slags har hr.vibbsen slet slet ikke fantasi til. Og hvis jeg kom og sagde "Skal vi ikke tage nøgenbilleder af hinanden ?" ville han blive skræmt og ringe til en excorsist som kunne uddrive det som havde besat hans kone :-D

Det lyder som en fantastisk fest :-D


Det var faktisk ikke engang en rigtig fest.....Det var i mine skumle medhjælper dage for en større dansk handicap organisation....Vi sad fredag aften efter have stillet op og fik nogle øller. Og så kom jeg til at sige at jeg nok skulle strippe. Men kun til Joe Cockers "You can leave your hat on". I sikker forvisning om at det ikke ville komme til at ske....Men et eller andet fæ havde selvfølgelig sin ghettoblaster med. Og et bånd (I kid you not) med Joe Cockers greatest. Og så måtte jeg jo op på bordet og smide kludene...Don't do the talk if you can't do the walk... :-D
Det var iøvrigt det motto som gjorde at en god kammerat (fra samme handicap organisation og i øvrigt den samme som både organiserede det famøse gettoblaster OG tog billeder) lavede en Body Yoghurt Peach Melba på mig....Under en body tequila fest (altså en rigtig fest) i vores pause dage havde jeg meddelt at jeg kun gad den slags hvis det var med Yoghurt Peach Melba....Det var der selvfølgelig ingen der havde. Lige der ihvertfald. Dagen efter dukket mit crew OG min kammi op. Med et bæger Yoghurt Peach Melba. Igen. Don't do the walk bla-bla-bla....De billeder har hr.vibbsen sjovt nok heller ikke set....

Det bliver bedre og bedre :lol: :lol: :lol:

Men ellers lyder det jo som om at det var meant to be. Altså hvad er oddsene lige for at der var både en ghettoblaster OG et kassettebånd med den sang :D


Det var så meget meant to be....SERIØST...jeg er SÅ glad for at jeg var ung inden den digitale tidsalder.....Og jeg er rædselsslagen for at min datter kommer til at ligne sin mor bare en lille smule :nerve:


Altså med de historier du har fortalt om din datter, så tror jeg godt du kan regne med, at hun ligner dig mere end hr Vibsen...
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf fisken80 » 22. jan 2018, 15:57

Jeg tror ikke der findes nøgnbilleder af mig. Men i mine yngre og lidt vildere 20’ere havde jeg engang en flirt med en over msn, og der brugte jeg mit webcam til at sende halvfrække videoer, men det var uden ansigt, så klog var jeg dog.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Sophies-mor » 22. jan 2018, 19:55

Nope.
Når man ikke har nogle, kan de ikke deles og komme i forkerte hænder.
2
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Forhold og sex"