Hvordan spørg jeg ham ud?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Sladjah » 28. jan 2018, 13:20

Kære alle sammen, jeg er en ung pige på 24 år. Til en fødselsdagsfest mødte jeg en rigtig sød mand (han er 34 år). Manden er utrolig charmerende, sjov og jeg får et sjus i kroppen når han smiler til mig. Jeg er godt klar over at jeg blot lige har mødt ham og han også lige har mødt mig. Men vi havde en ret hyggelig stund sammen til festen. Da jeg fx viste ham noget på hans iPhone så læner han hovedet ind tæt på mig og så spurgte han også meget ind til mig. Og kigget meget på mig den aften. Nysgerrig nok så lærte jeg jo hans navn at kende og finder ham så på Facebook. Jeg tilføjet ham og han accepteret efter 30 min og så vinket han til mig på messenger. Jeg skrev så tak for aftenen og at det var så hyggeligt. Han takket tilbage og skrev at han tog hjem ikke så lang tid før mig.. jeg ved så ikke rigtig hvad jeg skal skrive til ham længere end det. I mit hovede giver det rigtig fint mening at skrive mere til ham men samtidig er jeg bange for at virke "billig" eller "for påtrængende" hvis jeg skriver til ham eller invitere ham ud. Hvad er jeres tanker? Kan jeg tillade mig at skrive til ham? Kan jeg invitere ham ud? Hvordan kan jeg vise ham at, en person som mig, syntes at han er rigtig sød? Jeg håber i kan hjælpe mig og fortælle jeres helt ærlige mening. Mange tak.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46089

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf LadyFox » 28. jan 2018, 13:41

Du skriver da bare om han har lyst til at lave et eller andet end dag.
4
...
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Æble » 28. jan 2018, 14:12

“Jeg synes det var rigtig hyggeligt, har du lyst til en kop kaffe/øl i næste uge?”
5
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Sladjah » 28. jan 2018, 20:13

Santopia skrev:Giv det lige 2-4 dage, så kan det være, at han inviterer dig ud helt af sig selv :)


Der er gået 1 uge nu.. og intet har jeg hørt fra ham :(

det sidste vi skrev sammen var at jeg joket lidt med hans gode musik smag og det grinte han af..
0
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Freya » 28. jan 2018, 20:26

Skriv og spørg, om han har lyst til at gå ud og drikke en kop et eller andet i løbet af næste weekend. Jeg tænker ikke, at du har noget at miste.
1
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Sladjah » 28. jan 2018, 20:29

hmm ja det tænker jeg også er bare så nervøs.. men ja jeg må springe ud i det
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Juki » 28. jan 2018, 23:46

Sladjah skrev:hmm ja det tænker jeg også er bare så nervøs.. men ja jeg må springe ud i det

You can do it! :pompom:

Bare det at han har accepteret din venneanmodning og at I har snakket sammen på Messenger er et godt tegn.

Nu ved jeg ikke hvad I har snakket om, om der har været flirt i luften eller om det kun er hyggesnak, men hvis du synes det er for direkte at spørge om han vil drikke en kop et eller andet, så kan du også invitere ham til et eller andet I har snakket om. Det skal jo ikke være sådan en action packed date eller noget opstillet, akavet noget. Men noget der viser du er interesseret i ham og har lyttet til hvad I har snakket om.

Hvis I fx har snakket om musik kan du spørge om han vil med til en koncert. Det kan også være han har nævnt et eller andet, han ikke har prøvet eller kender til, men som du gerne vil introducere ham for. Altså et eller andet hvor det bliver mere personligt og hvor man som den inviterede ikke får følelsen af at blive inviteret på endnu en date i rækken..

Det synes jeg i hvert fald fungerer bedre for mig. Det er mere afslappende og på en måde mere uforpligtende :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Sladjah » 29. jan 2018, 16:16

Juki skrev:
Sladjah skrev:hmm ja det tænker jeg også er bare så nervøs.. men ja jeg må springe ud i det

You can do it! :pompom:

Bare det at han har accepteret din venneanmodning og at I har snakket sammen på Messenger er et godt tegn.

Nu ved jeg ikke hvad I har snakket om, om der har været flirt i luften eller om det kun er hyggesnak, men hvis du synes det er for direkte at spørge om han vil drikke en kop et eller andet, så kan du også invitere ham til et eller andet I har snakket om. Det skal jo ikke være sådan en action packed date eller noget opstillet, akavet noget. Men noget der viser du er interesseret i ham og har lyttet til hvad I har snakket om.

Hvis I fx har snakket om musik kan du spørge om han vil med til en koncert. Det kan også være han har nævnt et eller andet, han ikke har prøvet eller kender til, men som du gerne vil introducere ham for. Altså et eller andet hvor det bliver mere personligt og hvor man som den inviterede ikke får følelsen af at blive inviteret på endnu en date i rækken..

Det synes jeg i hvert fald fungerer bedre for mig. Det er mere afslappende og på en måde mere uforpligtende :)


hehe hvor er du sød tak for støtten. Han har ikke skrevet siden det jeg sidst skrev.. :gisp:
Har du en ide hvordan jeg kan få samtalen op at køre igen ? Så jeg bagefter kan invitere ham ud til noget simpelt. :)?
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Chloecat » 29. jan 2018, 16:41

Kan du ikke spørge ham om han har haft en god weekend?
Den er lam, men en god måde måske bare at få gang i en samtale, den er let at svare på.

Hvis han er høflig, og spørger hvad med dig, så kan du efter et svar evt bringe det op med at ses, ala ved ikke hvordan din uge ser ud, men kunne være hyggeligt at mødes til en kop kaffe. Hvis han svare mega travl og ikke kommer med en dag eller nyt forslag til at ses, så ville jeg glemme ham.

Helt ærligt syntes jeg han virker lidt sløv, men der kan være mange grunde, så ville give it a go.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf IrmaPigen » 29. jan 2018, 17:24

"Jeg synes det var hyggeligt at være i dit selskab forleden. Har du lyst til at ses igen en dag på tomandshånd?"
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan spørg jeg ham ud?

Indlægaf Juki » 29. jan 2018, 17:47

Sladjah skrev:
Juki skrev:
Sladjah skrev:hmm ja det tænker jeg også er bare så nervøs.. men ja jeg må springe ud i det

You can do it! :pompom:

Bare det at han har accepteret din venneanmodning og at I har snakket sammen på Messenger er et godt tegn.

Nu ved jeg ikke hvad I har snakket om, om der har været flirt i luften eller om det kun er hyggesnak, men hvis du synes det er for direkte at spørge om han vil drikke en kop et eller andet, så kan du også invitere ham til et eller andet I har snakket om. Det skal jo ikke være sådan en action packed date eller noget opstillet, akavet noget. Men noget der viser du er interesseret i ham og har lyttet til hvad I har snakket om.

Hvis I fx har snakket om musik kan du spørge om han vil med til en koncert. Det kan også være han har nævnt et eller andet, han ikke har prøvet eller kender til, men som du gerne vil introducere ham for. Altså et eller andet hvor det bliver mere personligt og hvor man som den inviterede ikke får følelsen af at blive inviteret på endnu en date i rækken..

Det synes jeg i hvert fald fungerer bedre for mig. Det er mere afslappende og på en måde mere uforpligtende :)


hehe hvor er du sød tak for støtten. Han har ikke skrevet siden det jeg sidst skrev.. :gisp:
Har du en ide hvordan jeg kan få samtalen op at køre igen ? Så jeg bagefter kan invitere ham ud til noget simpelt. :)?

Jeg er lidt i tvivl om det er en uge siden I sidst har snakket sammen eller om det er i en uge I har skrevet sammen?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"