Hvad ville i gøre?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Nissen » 20. feb 2018, 18:07

Tak for jeres svar. Mit bæger flød over i går da vi på hjem mødte en af hendes veninder og jeg blev igen præsenteret som hendes ven. Jeg fortalte hende at hun sårede mig endnu en gang og at jeg havde mistet mine følelser og respekt for hende, når hun lyver og jeg føler at hun ikke kan se tingene fra min side - og fortalte desuden at jeg længe har følt mig tilsidesat. Hendes reaktion var bare at hun ikke kunne ændre sig. Så jeg slog op med hende og henter mine ting hos hende i morgen for at afslutte det hele.
13
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Zombie » 20. feb 2018, 21:51

Nissen skrev:Tak for jeres svar. Mit bæger flød over i går da vi på hjem mødte en af hendes veninder og jeg blev igen præsenteret som hendes ven. Jeg fortalte hende at hun sårede mig endnu en gang og at jeg havde mistet mine følelser og respekt for hende, når hun lyver og jeg føler at hun ikke kan se tingene fra min side - og fortalte desuden at jeg længe har følt mig tilsidesat. Hendes reaktion var bare at hun ikke kunne ændre sig. Så jeg slog op med hende og henter mine ting hos hende i morgen for at afslutte det hele.


Du er ikke fortjent med at være den beskidte hemmelighed.
God beslutning og held og lykke.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Stitch » 21. feb 2018, 11:40

God beslutning. Du er bedre tjent. Godt at høre du (endelig) passer på dig selv.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Nissen » 22. feb 2018, 19:46

Tak for jeres feedback, det har hjulpet mig på den rette vej til at være bedre til at passe på mig selv. Har ikke hørt fra hende siden jeg hentede mine ting. Men tomrummet er enormt lige nu, har i gode råd til håndteringen af kærestesorgerne?
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf LaMariposa » 23. feb 2018, 05:38

Nissen skrev:Tak for jeres feedback, det har hjulpet mig på den rette vej til at være bedre til at passe på mig selv. Har ikke hørt fra hende siden jeg hentede mine ting. Men tomrummet er enormt lige nu, har i gode råd til håndteringen af kærestesorgerne?


Tid tid tid :ae: Og så anerkendelse af, at det er helt ok at være ked af og være lidt i overlevelsesmode det næste stykke tid. I var trods alt sammen i et år, og selvfølgelig skal du lige lande på begge ben igen :)
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf LaMariposa » 23. feb 2018, 05:45

Og i øvrigt... Der er altså intet urimeligt i at mene, at en kæreste skal stå ved dig og ikke skjule din eksistens. Selvfølgelig kan der være ting i hendes baggrund, der spiller ind, men bare hold fast i, at det altså er okay, at man ikke vil finde sig i at blive holdt hemmelig.
0
:lun: Be brave
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Nissen » 1. mar 2018, 18:33

Emma The Mermaid skrev:
Nissen skrev:Tak for jeres feedback, det har hjulpet mig på den rette vej til at være bedre til at passe på mig selv. Har ikke hørt fra hende siden jeg hentede mine ting. Men tomrummet er enormt lige nu, har i gode råd til håndteringen af kærestesorgerne?

Det tager tid men i forhold til, hvordan du blev såret og gemt væk må kærestesorger nærmest være en befrielse.



Ja på en en måde er det er en befrielse. For nu kan jeg godt se at vores forhold ikke har været godt for mig i længden.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Purple Haze » 10. mar 2018, 14:27

Hvordan går det med dig.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"