At genoplive sit forhold

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

At genoplive sit forhold

Indlægaf Miss_no_More » 24. feb 2018, 18:31

Jeg og kæresten har været sammen i 11 år. Vi har hus sammen men ingen børn. Da vi mødtes, var det som en kliché; vi klikkede med det samme, der var ingen 'games' og jeg var sikker på, han var 'the one'.

Nu her 11 år senere er det stadig godt mellem os. Altså vi skændes ikke, vi snerrer ikke, vi coexister nærmest bare.
Men der er heller ingen passion, ikke mange kærtegn og sex sker kun når jeg "tager mig sammen" til det.
Jeg tænder ikke på ham mere. Jo, sommetider når vi ER i gang. Men ellers er det ikke sådan, at jeg ikke kan holde fingrene fra ham.
Og alene HAR jeg lysten. Jeg fantaserer bare om andre (men det har jeg nu altid gjort ved onani), ikke nogen bestemte og ikke nogen jeg kender som sådan. Altså er det ikke følelser for en anden, der blokerer.

Vi havde en fremtidssnak for et par uger siden og det var som om, det lettede en masse i mig. Vi kunne godt nå til enighed omkring, hvad vi ønskede af vores fremtid. Og i tiden efter var jeg gladere og ikke så nem til at blive irriteret på ham.
Men nu er irritationen på vej tilbage. Det kan være alt, der irriterer mig ved ham - måden han gør rent på, at han ikke rydder op efter sig (selvom jeg heller ikke altid selv gør det) og at han ikke gør noget ud af sig selv.

Jeg har altid betegnet mig selv som en slags 'fri fugl'. Jeg kan godt lide at have mulighederne åbne og elsker at flirte. Noget han ikke har et problem med, da han også er den flirtende type.

Men det er bare som om, jeg mangler et eller andet. Jeg tænker, er det her virkelig dét? En kedelig hverdag og traditionelt sexliv.

Jeg har overvejet at spice sexen op, men ved ikke rigtigt hvordan, når jeg allermest har lyst til at gøre det med andre.

Jeg vil rigtig gerne have det til at fungere, så vil gerne høre fra andre, der har pustet liv i forholdet igen - hvordan gjorde I? Eller hvordan bevarer I gnisten?

Det blev vist lidt langt og skal prøve at svare alle, men jeg har taget tilløb til denne tråd, så jeg læser med, men måske skal det lige fordøjes inden jeg vender tilbage :)
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf Lykke » 24. feb 2018, 18:53

Jeg har været sammen med min mand i 6 eller 7 år - kan ikke lige huske det præcist.
Men her er det nok meget kliché - altså som i virkelig.
En dag da jeg synes at sexen virkelig bare blev mere og mere kedelig købte jeg en bunke sexlegetøj på nettet.
Ellers tager vi ud at spise - god anledning til at gøre sig lækker for hinanden, få snakket og drikke lidt for meget vin.
Vi har så et barn på 2,5 år. Så det gør jo også overskuddet lidt mindre. Men vi får hende passet og gør så nogle ting sammen.
Jeg har nu heller ikke lyst til bare at kaste mig over manden til dagligt, men jeg tænder stadig på ham. Det er som om jeg bare bliver mere lysten efter et par glas vin. Et eller andet med hæmninger nok.
Ellers en film med en masse erotik (kan også være andet end fifty shades) - kan også få min puls op.
Ej men det lyder virkelig sygt og hr og fru Danmark-agtigt.
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. feb 2018, 19:38

Når i ikke har børn, så tænker jeg at i højest sansynligt også har noget firhed til at tage ud, tage ferie etc.
Var det måske en ide at fylde parforholdet op med nye gode fælles oplevelser.
Skal i måske skiftes til at invitere hinanden på date, på weekendophold...
Har i råd til at skippe hverdagsliv 1-2-3 måneder, eller mere, og tage ude og rejse?

Jeg tænker det gode og bedste fundament i parforholdet er de fælles oplevelser. Og når/hvis i bare kører i trædemøllen, med job, hverdag, madlavning, sofa og tv, egne sysler - så bliver det jo lidt halv tamt hen af vejen?

Eller skal i starte til noget sammen i fritiden, dans, madlavning, sprog?

Det kan altid være positivt og rart at se din partner i en anden kontekst end den man normalt oplever ham/hende i :)
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf Miss_no_More » 24. feb 2018, 19:52

Lykke skrev:Jeg har været sammen med min mand i 6 eller 7 år - kan ikke lige huske det præcist.
Men her er det nok meget kliché - altså som i virkelig.
En dag da jeg synes at sexen virkelig bare blev mere og mere kedelig købte jeg en bunke sexlegetøj på nettet.
Ellers tager vi ud at spise - god anledning til at gøre sig lækker for hinanden, få snakket og drikke lidt for meget vin.
Vi har så et barn på 2,5 år. Så det gør jo også overskuddet lidt mindre. Men vi får hende passet og gør så nogle ting sammen.
Jeg har nu heller ikke lyst til bare at kaste mig over manden til dagligt, men jeg tænder stadig på ham. Det er som om jeg bare bliver mere lysten efter et par glas vin. Et eller andet med hæmninger nok.
Ellers en film med en masse erotik (kan også være andet end fifty shades) - kan også få min puls op.
Ej men det lyder virkelig sygt og hr og fru Danmark-agtigt.


Ja, måske burde jeg kigge lidt på nyt sexlegetøj :gruble: Der er bare ikke noget, jeg umiddelbart brænder for at prøve af, men det kan jo være det alligevel overrasker positivt.

Min kæreste er desværre ikke til vin og vi er ikke gode til at snakke sammen, når vi sidder til middag. Måske er det også en stor del af problemet.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf Lykke » 24. feb 2018, 20:03

Miss_no_More skrev:
Lykke skrev:Jeg har været sammen med min mand i 6 eller 7 år - kan ikke lige huske det præcist.
Men her er det nok meget kliché - altså som i virkelig.
En dag da jeg synes at sexen virkelig bare blev mere og mere kedelig købte jeg en bunke sexlegetøj på nettet.
Ellers tager vi ud at spise - god anledning til at gøre sig lækker for hinanden, få snakket og drikke lidt for meget vin.
Vi har så et barn på 2,5 år. Så det gør jo også overskuddet lidt mindre. Men vi får hende passet og gør så nogle ting sammen.
Jeg har nu heller ikke lyst til bare at kaste mig over manden til dagligt, men jeg tænder stadig på ham. Det er som om jeg bare bliver mere lysten efter et par glas vin. Et eller andet med hæmninger nok.
Ellers en film med en masse erotik (kan også være andet end fifty shades) - kan også få min puls op.
Ej men det lyder virkelig sygt og hr og fru Danmark-agtigt.


Ja, måske burde jeg kigge lidt på nyt sexlegetøj :gruble: Der er bare ikke noget, jeg umiddelbart brænder for at prøve af, men det kan jo være det alligevel overrasker positivt.

Min kæreste er desværre ikke til vin og vi er ikke gode til at snakke sammen, når vi sidder til middag. Måske er det også en stor del af problemet.


Det er nu heller ikke noget jeg brændte for, altså at bestille legetøjet. Men det er fedt at muligheden ligesom er der. Og jeg føler at det ligesom har genstartet sexen herhjemme.
Jeg har ellers foreslået manden at han kunne gå ud og have sex med andre. For min lyst har været helt væk. Men er heldigvis kommet mere og mere tilbage.

Man kan også drikke en saftmenu til mad. Er det fordi han ikke føler sig ‘tryg’ når han er ude, i forhold til at snakke?

Hvad med sådan noget sommerhus. Gåture ved stranden, gang i brændeovnen, sidde længe oppe og læse højt for hinanden. Something?
Hvad med rejser?

Jeg elsker når vi tager en weekend til København. Det behøver ikke koste alverden, men det med at man ikke skal rydde op efter mad osv kan også give et større fokus på bare at være sammen og nyde hinanden.
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf Hunkat » 25. feb 2018, 07:14

Min mand og jeg har altid brugt rollespil i både vores hverdag og i sexlivet. Vi snakker ikke 50 shades, men mere... ja... nu er vi begge amatørforfattere, så vi bruger samspillet og ideer til karakterer vi allerede har i baghovedet.
Men for andre ville jeg nok anbefale at vælge noget lidt mere klassisk, f.eks. den forførende vs. den uskyldige. Tag ud på en bar hver for sig og så skal den ene "jage" den anden og få dem med hjem.
Eller vælg en tidsperiode I begge synes er fed. F.eks. 30'erne. Dress up med kjole og jakkesæt, sæt jazz og blues på anlægget, lav noget lækker mad og sip cocktails og lav en "guys and gals" aften (og hul i opvasken, den kan vente til i morgen)
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf LaScrooge » 25. feb 2018, 08:13

Har din mand det på samme måde? Synes han også, at det er blevet trægt og kedeligt og er han også bekymret over det? Hvis han er, så tænker jeg, at det er et godt udgangspunkt for sammen at finde ud af, hvad I gør. I har for nylig talt om fremtiden, så I ønsker stadig at være sammen - I skal bare finde en vej ud af trummerummet, så I kan have et spændende liv sammen igen. Afhængigt af hvad I kan blive enige om at I mangler og keder jer over, har I forskellige muligheder:

Sex:
Hvis I begge er enige om at det er blevet kedeligt og I begge har lyst til at være sammen med andre, kan I prøve følgende:
- trekanter
- partnerbytte
- swingerkub (eventuelt først for bare at lure og måske have sex med hinanden mens der er andre)
- gå på dates hver for sig med andre, med eller uden muligheden for at afslutte med sex

Hvis i er enige om, at det er blevet kedeligt med hinanden, men ikke er enige om at være sammen med andre, kan I prøve:
- regler for sex. Læg en plan for den næste måned hvor I klart definerer hvad der må ske. I skiftes til at formulere fantasier for jer selv og stiller den anden en opgave ud fra den fantasi og det skal den anden få til at ske. Når sexlivet er dødt på den måde, det er nu, kan I starte med at formulere én opgave til hinanden om ugen. Når man har mistet gnisten tror jeg det handler meget om at få sit mindset tunet ind på det igen. Tænk sexet, tænk på sex, vær sexet.
- Hav sex andre steder end i hjemmet og steder I er vant til at have sex
- sexlegetøj og rollespil

Hverdagen/samlivet:
Her tænker jeg at det handler rigtig meget om at få noget nyt ind. Nye indtryk og at opleve hinanden på nye måder. Alle kan gå død i et liv, der er ensformigt, med eller uden en partner, og almindeligvis skaber man nogle forandringer, tænker jeg, som stimulerer på ny. I skal have nye oplevelser at tale om og lære nye sider af jer selv og hinanden at kende. I kan prøve følgende:

- tag på en lang rejse sammen, minimum en måned, hvor I rejser rundt i et anderledes land.
- tag orlov fra arbejdet og rejs jorden rundt sammen i 6 måneder, backpacker-måden. Der er noget ved den rejseform som er fantastisk og man er så længe væk, at det almindelige liv opløser sig og man bliver enormt fleksibel som menneske. Man lærer at leve med at vente 5 timer på en bus uden hjul, man lærer at tage ting som de kommer, man skal håndtere så mange fremmedartede ting at man opdager nye sider af sig selv som menneske. Man bliver fordringsløs, uendeligt tålmodig og vænner sig til at være i nuet, man accepterer, at man de næste X-antal timer er en skabning, der lever i en vejkant og ligesom Sisyfos lærer man at sætte pris på solens stråler på sit ansigt og blomsterne i vejkanten. Man ser den anden forhandle og håndtere situationer, som er helt anderledes end hvad man kan komme ud for derhjemme.
- flyt fra hinanden i et halvt år. Fremlej huset og lej jer ind i hver jeres lejlighed. Hold en måned hvor I ikke ser hinanden og max må kommunikere via emails en gang om ugen, hvor I skriver et brev til hinanden, som I ikke må læse inden I har sendt deres eget brev og som I ikke må svare på. Genopdag hvem I er hver for sig og begynd at date igen.

Helt grundlæggende tror jeg det handler om at skabe nogle forandringer, så I får noget nyt ind i livet, både jeres eget og jeres fælles. I skal prøve noget, I ikke har prøvet før, og det ser ud til for mig at det er noget, I skal tage alvorligt. I kan holde en visionsaften, hvor I sidder sammen og brainstormer, og hvor reglen er, at man ikke må sige nej, være praktisk eller skeptisk, eller tale den andens idéer ned. Man skal slet ikke diskutere det, der bliver sagt, på det tidspunkt, blot tænke højt og lade fantasien få frit løb. Hvis der ingen grænser var, hvad ville du så gerne? Hvad ville han? Alt kan blive til noget, hvis man gerne vil det.
4
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf LaScrooge » 25. feb 2018, 08:36

Jeg synes derudover godt at du må forvente af ham at han gør noget ud af sig selv. Altså, med det udgangspunkt, at I har været sammen længe og at I gerne vil blive ved med at være sammen, og at det også indebærer, at man gør sig til for hinanden. Man skal sgu være appetitlig for den anden. I kan prøve en måned at være hinandens fantasi på hh. en kvinde og en mand. I kan prøve at skifte stil, så I ser anderledes ud. Nye frisurer, nyt tøj, som den anden får lov til at diktere retningen på. Er det noget vildt noget, a la at han gerne vil se dig i latexsuits, eller andet, som ikke er så velegnede til arbejdslivet, så skifter I når I kommer fra arbejde og tilbringer resten af dagen sammen på den måde.
2
And we both know: I will be delicious
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf avdotja » 25. feb 2018, 12:49

Der er kommet et par råd til hvad du/I kan gøre for at fortsætte forholdet. Personligt ville mit fokus dog være et andet sted. Antag I ikke bor sammen og er et fasttømret par i dag: ville du/I så bruge tid og energi på at flytte sammen og bygge forholdet op igen? Hvis svaret er nej, så ville jeg (i dine sko) ikke se nogen grund til at arbejde videre på at fortsætte forholdet i den nuværende situation heller. Masser af folk ender med at fortsætte noget, fordi det er lettest og ikke nødvendigvis kræver et aktivt valg. Det mener jeg personligt et parforhold er for vigtigt til.
1
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf avdotja » 25. feb 2018, 13:03

Dikus skrev:
avdotja skrev:Der er kommet et par råd til hvad du/I kan gøre for at fortsætte forholdet. Personligt ville mit fokus dog være et andet sted. Antag I ikke bor sammen og er et fasttømret par i dag: ville du/I så bruge tid og energi på at flytte sammen og bygge forholdet op igen? Hvis svaret er nej, så ville jeg (i dine sko) ikke se nogen grund til at arbejde videre på at fortsætte forholdet i den nuværende situation heller. Masser af folk ender med at fortsætte noget, fordi det er lettest og ikke nødvendigvis kræver et aktivt valg. Det mener jeg personligt et parforhold er for vigtigt til.


Hvordan i alverden når du frem til, hun fortryder sit forhold og ikke elsker manden? :forvirret:

Jeg ved ikke om det er en fejl at det et mit indlæg du fik citeret? For det skriver jeg da ikke (af den simple grund at jeg såmænd hverken mener eller, for den sags skyld, overhovedet har tænkt tanken).

Jeg skriver at jeg, i hendes situation, ville overveje om jeg ville tilvælge forholdet i dag, hvis det ikke var det valg der var normen, men derimod det valg som krævede at man "gjorde noget". Hvis svaret på det tankeeksperiment var negativt, påpeger jeg at det - for mig - ville betyde at jeg nok ikke ville fortsætte forholdet.
1
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf avdotja » 25. feb 2018, 13:11

Maanii skrev:
avdotja skrev:Der er kommet et par råd til hvad du/I kan gøre for at fortsætte forholdet. Personligt ville mit fokus dog være et andet sted. Antag I ikke bor sammen og er et fasttømret par i dag: ville du/I så bruge tid og energi på at flytte sammen og bygge forholdet op igen? Hvis svaret er nej, så ville jeg (i dine sko) ikke se nogen grund til at arbejde videre på at fortsætte forholdet i den nuværende situation heller. Masser af folk ender med at fortsætte noget, fordi det er lettest og ikke nødvendigvis kræver et aktivt valg. Det mener jeg personligt et parforhold er for vigtigt til.


Men man kan jo ikke gå igennem et helt liv sammen uden der vil være perioder hvor svaret til det spørgsmål vil være nej?

Jeg knus elsker min mand. Han er min bedste ven, min livspartner og jeg håber vi skal blive gamle og dø sammen... Men der har da været perioder over årene hvor jeg har været røv træt af at se på ham og synes alt andet kunne være mere spændende.

Jeg skriver ikke at du skal gå fra din partner fordi du er irriteret på ham, men netop at det skal ses i et lidt bredere perspektiv: er ens partner/forhold noget man ville gå ind i dag, hvis det var det valg der krævede en aktiv handling? Eller er det reelt noget man bliver i som et resultat af manglende lyst/vilje/energi/ressourcer til at afslutte forholdet/samlivet?
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf Zombie » 25. feb 2018, 13:47

En vibrator er mega lækker på både dig og ham. Hvis I så også har en regel om, ikke at bruge den alene men kun sammen, kan tanken om sex med leg fra vibrator gøre dig liderlig efter sex med ham.

Det samme gælder andre former for legetøj. Det kan føles rigitg godt og give dig lyst til sexen.

Jeg vil også sige, det er vigtigt din kæreste gør noget ud af sig selv. Ellers er det for sølle.

Du kan også lege med dig selv men aftale med dig selv, at du ikke må komme før din kæreste er hjemme. Skriv beskeder til ham om, at du er liderlig og venter på ham, og fantaser lidt om den hårde pik du får, så snart han kommer hjem.

Det er for sig selv de gængse ting man kan gøre alene, men knytter du det op til ham og jeres fælles sexliv, skaber det en tiltrækning efter dét og ham. Derigennem kan du få skabt nogle sexede, positive associationer.

Jeg har mit bedste sex med kæresten og ikke solo. Jeg gemmer det til ham. Hvis vi skal ses en lørdag, og jeg er liderlig om fredagen, går jeg og venter på ham, og kører mindgames på mig selv, og gemmer min orgasme.

Det har virket trods depression og medicin imod.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf catnip » 25. feb 2018, 15:21

Føler du at både den kedelige hverdag og den manglende lyst til din kæreste er et problem, eller tror du det ene skyldes det andet?

Jeg synes der mangler lidt oplysninger om hvor han formodes at være henne i det her. Vil han fx stadig gerne have sex med dig?
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf Miss_no_More » 25. feb 2018, 17:17

Maanii skrev:Jeg har haft succes med at vende stemningen ved bare at beslutte mig for at det SKAL jeg.

Jeg har opdaget at jeg faktisk godt kan “nare” mig selv nyforelsket hvis jeg bare opføre mig som det – ved feks. at skrue helt vildt op for de kærlige sms’er, overdynger ham med komplimenter og snakke positivt om ham til andre og bare generelt have fokus på alle de punkter jeg elsker ved ham, og mindre på dem der er knap så fede.

Så når jeg et punkt efter lidt tid hvor det er er helt oprigtigt og mindre påtaget – plus det også avler positiv adfærd fra hans side at få så meget kærlig opmærksomhed.


Det med at se det positive, forsøgte jeg efter vores sidste snak, men jeg er lynhurtigt tilbage i at se det negative og at være irriteret.
Jeg vil prøve igen, for jeg kan sagtens se idéen i det :) Jeg tænker også, at det jeg savner er komplimenter og kærlige ord. Min kæreste har tendens til at "være sjov" og det var også noget af det, jeg faldt for ved ham. Det er bare som om, jo dårligere det går, jo mere irriterende bliver det for mig (at han ikke tager ting alvorligt).

Beskeder har vi aldrig været gode til, fordi han ikke ser dem/svarer. Men det kunne selvfølgelig være sjovt at se, om han ville reagere på nogle hede sms'er og billeder.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: At genoplive sit forhold

Indlægaf Miss_no_More » 25. feb 2018, 17:30

Madam Pomfrey skrev:Når i ikke har børn, så tænker jeg at i højest sansynligt også har noget firhed til at tage ud, tage ferie etc.
Var det måske en ide at fylde parforholdet op med nye gode fælles oplevelser.
Skal i måske skiftes til at invitere hinanden på date, på weekendophold...
Har i råd til at skippe hverdagsliv 1-2-3 måneder, eller mere, og tage ude og rejse?

Jeg tænker det gode og bedste fundament i parforholdet er de fælles oplevelser. Og når/hvis i bare kører i trædemøllen, med job, hverdag, madlavning, sofa og tv, egne sysler - så bliver det jo lidt halv tamt hen af vejen?

Eller skal i starte til noget sammen i fritiden, dans, madlavning, sprog?

Det kan altid være positivt og rart at se din partner i en anden kontekst end den man normalt oplever ham/hende i :)


De fælles oplevelser var netop også noget af det, der var oppe at vende i vores snak uger tilbage. Vi har aldrig været gode til at snakke sammen, f.eks. på restaurant og sådan, men jeg håber, det er noget vi kan øve os på.
Teknikken har taget over herhjemme og det gælder for os begge. Enten glor vi ind i tv'et eller også på vores mobiler.

Jeg har en stor rejselyst, større end hans, men vi nåede til et kompromis der hed rejse hvert 2. år og det er fint for mig. Det bliver dog ikke dette år, da det er nogle ting på huset, der SKAL ordnes.

Men et weekendophold kunne også gøre det :) Problemet er også at min kæreste nok ikke helt fatter alvoren, i det jeg siger. Det må jo selvfølgelig så betyde, jeg skal sige det mere klart. Men faktisk havde vi netop en snak for 6 mdr. siden (på mit initiativ som det altid er) hvor jeg direkte sagde, at resten af mit liv skulle ikke gå med at glo TV og sidde på sofaen. Vi blev enige om at gå nogle aftenture, men det har vi så slet ikke indfriet. Og det tager jeg også gerne på min kappe, for jeg har heller ikke foreslået det.

Jeg tror Manii har ret i, at forandringen skal starte hos mig! Og så må jeg fandme tage mig lidt sammen og få det gjort :)

For øvrigt var vi dog i svømmehal/wellness i sidste uge, men selv dér fattede min kæreste ikke, at formålet var at tilbringe tid SAMMEN, så han gik i sauna for sig selv :rulle: Han ER sgu også lidt tung at danse med sommetider :-D
0

Tilbage til "Forhold og sex"