Frækt undertøj

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Frækt undertøj

Indlægaf Wizzze » 11. nov 2015, 21:47

Nu nærmer sæsonen sig for de bløde pakker med mærkelige navne og numre :D

Det har fået mig til at tænke på noget, er undertøj ikke blevet frækkere de sidste par år? :gruble:

Kan huske da jeg begav mig ind i den verden af bogstaver og blonder, der for en 7år siden, så var AP de eneste der var sådan "risky, lidt slutty" mens de andre undertøjsproducenter var noget mere "ærbare" :gruble: Nu synes jeg nærmest alt er noget med snore, stropper, strenge og udsyn til "varerne" :slem:

Hvad siger I, er undertøjet blevet mere frækt og sexy, eller er det bare her op til jul at ting bliver mere vovet, eller er jeg bare ved at udvikle mig til en bornert gammelkonservativ stivnakke? :tie:

Hvis jeg har ret i at undertøjet bliver frækkere, er det så efter ønske fra brugerne? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Mocca » 12. nov 2015, 09:10

Ændringer er ALTID ønske fra forbrugerne på en eller anden måde. Det meste er jo styret af udbud og efterspørgsel.

Jeg tænker at du har ret. Der er en tendens til at undertøjsfirmaerne godt tør lave modeller, hvor der er en undertone af bondage.
Om det generelt er 'frækkere', ved jeg ikke. For nogen, ikke for andre.

Skrev på et tidspunkt med en fyr på en datingside, hvor han fortalte, at det han fandt aller frækkest, var hvidt blondeundertøj. Så hver sin smag ud i det også...
1
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Mocca » 12. nov 2015, 09:13

Jeg er så selv en af dem, der ville hade, hvis min mand købte undertøj til mig. Han må gerne have ønsker om, hvad han gerne vil se mig i- Så gør jeg det gerne, men vil selv købe.
Så jeg har aldrig forstået det run, der er på undertøjsbutikkerne til jul?
3
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Frækt undertøj

Indlægaf HappyPaww » 12. nov 2015, 09:48

Det er vel bare fordi de gængse mærker forsøger at kopiere de dyre som AP. Udbud og efterspørgsel gælder jo også her.

Jeg gider i øvrigt heller ikke den slags - føler mig som en indsnøret skinke især hvis der er alle de der stropper og snore :wacko: :tie:
0
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Mocca » 12. nov 2015, 09:53

HappyPaww skrev:Det er vel bare fordi de gængse mærker forsøger at kopiere de dyre som AP. Udbud og efterspørgsel gælder jo også her.

Jeg gider i øvrigt heller ikke den slags - føler mig som en indsnøret skinke især hvis der er alle de der stropper og snore :wacko: :tie:


Du misforstår vist mit indlæg. :)
Jeg elsker lækkert frækt undertøj.
Og synes f.eks. at det fra Marlies Dekker er fantastisk. Jeg vil bare selv have lov til at købe det, så jeg får lige nøjagtig de modeller, jeg også føler mig lækker i. De modeller, som jeg selv synes, der også er flatterende for mig.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Frækt undertøj

Indlægaf HappyPaww » 12. nov 2015, 10:01

Mocca skrev:
HappyPaww skrev:Det er vel bare fordi de gængse mærker forsøger at kopiere de dyre som AP. Udbud og efterspørgsel gælder jo også her.

Jeg gider i øvrigt heller ikke den slags - føler mig som en indsnøret skinke især hvis der er alle de der stropper og snore :wacko: :tie:


Du misforstår vist mit indlæg. :)
Jeg elsker lækkert frækt undertøj.
Og synes f.eks. at det fra Marlies Dekker er fantastisk. Jeg vil bare selv have lov til at købe det, så jeg får lige nøjagtig de modeller, jeg også føler mig lækker i. De modeller, som jeg selv synes, der også er flatterende for mig.

Det kan jeg sagtens forstå og sætte mig ind i. Mænds smag er ikke altid spot on ift. deres kæresters :lol:
1
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 519
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 823

Re: Frækt undertøj

Indlægaf SonataA » 12. nov 2015, 10:27

Jeg elsker bløde pakker, også undertøj. Men hr. Prinsgemal har også vist sig yderst kompetent i udvælgelse af undertøj der er pænt.
Han har fattet at en g-sting er no-go etc.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Zombie » 12. nov 2015, 13:39

Min kæreste ved godt, at undertøj er fint som spontan gave, men ikke til jul eller fødselsdag (min). Jeg ser det klart som en gave, der er lige så meget til manden, hvis kvinden da ikke selv har bedt om det.
Min kæreste giver mig heller ikke en grill eller elektrisk sav, med mindre jeg beder om det. :D Han siger at han godt ved, at han ville drukne i zombie survival gear næste gang han skulle have gave, så det er en dør han kun åbner på forespørgsel eller randomly.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Kyle » 12. nov 2015, 13:46

Jeg har ikke tænkt over at udvalget skulle være mere sexet end tidligere. Jeg køber ofte undertøj med hjem til min kone fra mine rejser. Hun kan ikke købe det mærke, som passer hende bedst i Danmark. Det giver da af og til et fejlkøb, når hun ikke kan prøve det på først, men det må vi jo så tage med. Hvis hun finder en model hun er særlig glad for får jeg en bestilling med på flere af samme slags, evt. i andre farver.

Edit: Jeg bruger det ikke til jule- eller fødselsdagsgaver. Hun får det bare, når jeg kommer hjem fra rejsen.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Fru Sunshine » 12. nov 2015, 14:56

Jeg kan ikke fordrage at blive puttet i strenge og snore, men min mand har ikke fattet, at jeg MENER det, når jeg siger, at det er skrækkeligt at have på. Han savler nærmest ved tanken. Men hvis jeg får g-strenge, så gør han også!

Men at undertøjet skulle være blevet frækkere med årene, har jeg faktisk ikke registreret. Jeg synes, at der er så meget pænt med fine blonder, der godt kan bruges - og hives af - uden at man skal lede efter det mellem deller og baller.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Firebird » 13. nov 2015, 04:51

OM jeg fatter at der kan bruges så megen energi, på så lidt, der alligevel bare skal pilles af 5 min. senere.

Firebird der føler sig meget fantasiløs :nerve:
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
charlottefrich
Indlæg: 60
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:05
Kort karma: 6
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 91
Kontakt:

Re: Frækt undertøj

Indlægaf charlottefrich » 13. nov 2015, 09:39

HappyPaww skrev:
Mocca skrev:
HappyPaww skrev:Det er vel bare fordi de gængse mærker forsøger at kopiere de dyre som AP. Udbud og efterspørgsel gælder jo også her.

Jeg gider i øvrigt heller ikke den slags - føler mig som en indsnøret skinke især hvis der er alle de der stropper og snore :wacko: :tie:


Du misforstår vist mit indlæg. :)
Jeg elsker lækkert frækt undertøj.
Og synes f.eks. at det fra Marlies Dekker er fantastisk. Jeg vil bare selv have lov til at købe det, så jeg får lige nøjagtig de modeller, jeg også føler mig lækker i. De modeller, som jeg selv synes, der også er flatterende for mig.

Det kan jeg sagtens forstå og sætte mig ind i. Mænds smag er ikke altid spot on ift. deres kæresters :lol:



Til det fremhævede: Det er fordi nogle partnere egentlig køber gaverne til sig selv og med sig selv i tankerne - "hvad kunne jeg godt tænke mig at se hende i".

Det er også årsagen til, at min mand får en verbal omgang tæv, hvis han kommer med "frækt undertøj", som en gave til mig. Da det jo netop ikke er med mig, men med sig selv i tankerne, at det gives.
0
Online farvehandler hos maling.nu & promal.dk
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Fru Sunshine » 13. nov 2015, 10:03

Min gemal har fået besked på, at jeg betragter det som en gave til ham selv, hvis han kommer anstigende med noget af det skidt, han så gerne vil se mig i.

Og han fatter virkelig ikke, at det ikke handler om, at jeg ikke gerne vil føle mig sexet, men om at det er så hamrende træls at have på, at det sexede ryger sig en tur.
Hvem fanden føler sig sexet med snærende snore mellem ballerne?
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Karkluden » 13. nov 2015, 10:21

Dikus skrev:
Firebird skrev:OM jeg fatter at der kan bruges så megen energi, på så lidt, der alligevel bare skal pilles af 5 min. senere.

Firebird der føler sig meget fantasiløs :nerve:


Jeg har aldrig mødt en mand med en anden holdning... Jeg elsker undertøj, men har en klar fornemmelse af, det er for min egen skyld.

Enig. Min kæreste kan da godt synes, at den der røde blondeBH er fræk nok. Han synes bare, at den i nude formstøbt microfiber er ligeså fræk. Og om jeg har sorte blondetrusser eller sorte bomuldstrusser på.. Nå ja, bare jeg tager dem af på et tidspunkt, haha.
Og sådan har han altid haft det. Han har ikke rigtigt det der forhold til undertøj.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Frækt undertøj

Indlægaf Fru Sunshine » 13. nov 2015, 17:10

Min mand er åbenbart underlig. Han får julelys i øjnene og mundvand bare vi går forbi noget med g-strenge og hofteholdere, og han synes overhovedet ikke at mine (behagelige) BHer er spor frække - ej heller mine skønne bomuldstrusser.

Og så tror han, det er fordi jeg ikke kan lide min krop, at jeg ikke føler mig specielt sexet i det, selv om jeg Ninet en million gange har forklaret, at det er enormt træls at have på.
Det meste kradser - især strømperne, og det er altså holdt at have mere eller mindre bar røv under kjolen. Og ubehageligt!
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"