3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lalana
Kort karma: 41
Likede indlæg: 604

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Lalana » 10. mar 2018, 15:41

Sladjah skrev:Han er online på facebook og kommentere på folks billeder osv

Jeg tror måske også han er ved at få kolde fødder.. Det ligner ham ikke at være så stille - han plejer at skrive hele tiden til mig over sms.

Det er muligt han er ved at få kolde fødder, eller måske mangler han bare lidt bekræftelse fra dig - har du skrevet godmorgen til ham? Spurgt om han har det bedre? Vis ham lidt interesse - det kan også være irriterende hele tiden at skulle være den der styrer samtalen :)
9
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 602
Likede indlæg: 7970

Indlægaf vibbsen » 10. mar 2018, 16:36

Sladjah skrev:Han skrev først igår kl 14 og spurgte om min dag

så skrev jeg til ham, men han svaret så ikke bagefter. Så skrev jeg efter 4 timer at jeg lige er kommet hjem, så svaret han at hans dag har været ok og vil lave noget aftensmad nu. Da jeg så skrev til ham så svarer han ikke.

Jeg har skrevet god bedring og det hele - men jeg kan mærke noget er anderledes. Han plejet også at skrive godnat og det gjorde han så ikke igår eller godmorgen ( i morges ) :(

Har du skrevet Godmorgen til ham(i morges) ?
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Sladjah
Kort karma: 2
Likede indlæg: 14

Indlægaf Sladjah » 10. mar 2018, 17:14

Tak for svar alle

update:

Han skrev i formiddags at han ikke var klar til et forhold, han undskyldte meget for at have vildledt mig og at han ikke ved om han søger noget seriøst eller bare et hook up..
____

jeg prøver at slikke mine sår nu vi endte sms samtalen fint og som venner. Men øv.
0
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 192
Geografisk sted: Randers SØ
Likede indlæg: 3246

Indlægaf Tanten » 10. mar 2018, 18:34

Det var noget af en kovending, som formentlig ikke har noget at gøre med sex og alder. Han kan have tænkt, du virkede lunken - men han kan også bare have fået kolde tæer pga. et eller andet i hans eget liv.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 24
Likede indlæg: 641

Indlægaf RavenClaw » 10. mar 2018, 19:00

Sladjah skrev:Tak for svar alle

update:

Han skrev i formiddags at han ikke var klar til et forhold, han undskyldte meget for at have vildledt mig og at han ikke ved om han søger noget seriøst eller bare et hook up..
____

jeg prøver at slikke mine sår nu vi endte sms samtalen fint og som venner. Men øv.

Selvfølgelig er det trist, når man selv føler noget andet, men du skal kun være glad for, at han er ærlig over for dig.

Jeg kan godt se, at det har været vildledende for dig, at han har været lidt tilbageholdende, men efter I har haft den forholdssnak har han måske mere overvejet, om det var noget, han var klar til. Måske har han ikke rigtig tænkt over det, før I begyndte at date, og så kan det godt være lidt en øjenåbner for ham, hvis han virkelig ikke har været klar til et forhold.
___

Til en anden gang skal du måske passe på med ikke at blive for clingy. Det kan også virke skræmmende, hvis ens (kommende) partner forventer, at der er rigtig meget kontakt og hver dag. Du skal selvfølgelig stadig vise interesse, og en mand skal også vise interesse for dig, men pas på, at du ikke får nogle forventninger til en anden person, som sårer dig, fordi du begynder at overtænke.

Heldigvis er det en helt naturlig og sund del af livet at få forskellige erfaringer med kærlighed. Øv, at det ikke gik denne gang, men nu ved du, der findes mænd derude, som ikke er stereotypen af dem, man læser om i artikler i diverse dameblade. Du skal nok finde kærligheden en dag, men vær tålmodig med den :)
2
Sladjah
Kort karma: 2
Likede indlæg: 14

Indlægaf Sladjah » 10. mar 2018, 21:24

RavenClaw skrev:
Sladjah skrev:Tak for svar alle

update:

____

Selvfølgelig er det trist, når man selv føler noget andet, men du skal kun være glad for, at han er ærlig over for dig.

Jeg kan godt se, at det har været vildledende for dig, at han har været lidt tilbageholdende, men efter I har haft den forholdssnak har han måske mere overvejet, om det var noget, han var klar til. Måske har han ikke rigtig tænkt over det, før I begyndte at date, og så kan det godt være lidt en øjenåbner for ham, hvis han virkelig ikke har været klar til et forhold.
___

Til en anden gang skal du måske passe på med ikke at blive for clingy. Det kan også virke skræmmende, hvis ens (kommende) partner forventer, at der er rigtig meget kontakt og hver dag. Du skal selvfølgelig stadig vise interesse, og en mand skal også vise interesse for dig, men pas på, at du ikke får nogle forventninger til en anden person, som sårer dig, fordi du begynder at overtænke.

Heldigvis er det en helt naturlig og sund del af livet at få forskellige erfaringer med kærlighed. Øv, at det ikke gik denne gang, men nu ved du, der findes mænd derude, som ikke er stereotypen af dem, man læser om i artikler i diverse dameblade. Du skal nok finde kærligheden en dag, men vær tålmodig med den :)

Ja det har jeg lagt mærke til :(
jeg savner ham helt vildt meget. Men jeg forstår godt hans pointe.. jeg tror bare det gøre så ondt fordi jeg endelig for første gang har kunne åbne mig op foran en fyr, :trist: men jeg må bare bide i den sure æble.
0

Tilbage til "Forhold og sex"