http://zulu.tv2.dk/2018-03-05-nyt-datin ... -ud-noegen
Snerpet gammel mandsperson er næppe målgruppen, men altså, come orne hvad sker der med ungdommen nu til dags

IrmaPigen skrev::lol:
Jeg sad og så det lidt tilfældigt en dag sammen med kærestens søn på 10 år. Lettere grænseoverskridendeMen altså efter de første 5 minutter bliver det jo egentlig ret naturligt at se på. Det er jo bare nøgen mennesker.
zembra1986 skrev:Jeg synes det er vildt fedt
Wizzze skrev:zembra1986 skrev:Jeg synes det er vildt fedt
Bah, du vil bare kigge på tissetrolde
Tanten skrev:IrmaPigen skrev::lol:
Jeg sad og så det lidt tilfældigt en dag sammen med kærestens søn på 10 år. Lettere grænseoverskridendeMen altså efter de første 5 minutter bliver det jo egentlig ret naturligt at se på. Det er jo bare nøgen mennesker.
Det værste for en 10-årig er jo ikke at se en nøgen diller eller tissekone - det er at se, at det er fuldkommen ok at kassere mennesker udfra overfladiske kriterer.
(Debat-disclaimer - jeg ved godt, vi alle tænder og ikke tænder på fysisk fremtræden, men her er det sat i system som underholdning, hvilket er noget andet)
zembra1986 skrev:Wizzze skrev:zembra1986 skrev:Jeg synes det er vildt fedt
Bah, du vil bare kigge på tissetrolde
Vidste den ville kommeOkay, guilty....men ikke kun dillere.....også røve
![]()
Zinde skrev:Tanten skrev:IrmaPigen skrev::lol:
Det værste for en 10-årig er jo ikke at se en nøgen diller eller tissekone - det er at se, at det er fuldkommen ok at kassere mennesker udfra overfladiske kriterer.
(Debat-disclaimer - jeg ved godt, vi alle tænder og ikke tænder på fysisk fremtræden, men her er det sat i system som underholdning, hvilket er noget andet)
Enig! Min 10-årige skal ikke se sådan noget - seriøst, det er da ikke børnefjernsyn?!
Tanten skrev:Zinde skrev:Tanten skrev:IrmaPigen skrev::lol:
Enig! Min 10-årige skal ikke se sådan noget - seriøst, det er da ikke børnefjernsyn?!
Det er i liga med Paradise Hotel, Kongerne af whatever osv., der promoverer total blankhed og overfladisk tilgang til andre mennesker og social kontakt.