Ej, ved I nu hvad ...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Wizzze » 5. mar 2018, 14:15

ja ja, det måtte jo komme, men altså :rulle:

http://zulu.tv2.dk/2018-03-05-nyt-datin ... -ud-noegen

Snerpet gammel mandsperson er næppe målgruppen, men altså, come orne hvad sker der med ungdommen nu til dags :tie:
:gammel:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Persnikedy » 5. mar 2018, 14:22

Billede
9
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf IrmaPigen » 5. mar 2018, 14:24

:lol:

Jeg sad og så det lidt tilfældigt en dag sammen med kærestens søn på 10 år. Lettere grænseoverskridende :genert: Men altså efter de første 5 minutter bliver det jo egentlig ret naturligt at se på. Det er jo bare nøgen mennesker.
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1926
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9628

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Tanten » 5. mar 2018, 16:16

IrmaPigen skrev::lol:

Jeg sad og så det lidt tilfældigt en dag sammen med kærestens søn på 10 år. Lettere grænseoverskridende :genert: Men altså efter de første 5 minutter bliver det jo egentlig ret naturligt at se på. Det er jo bare nøgen mennesker.


Det værste for en 10-årig er jo ikke at se en nøgen diller eller tissekone - det er at se, at det er fuldkommen ok at kassere mennesker udfra overfladiske kriterer.

(Debat-disclaimer - jeg ved godt, vi alle tænder og ikke tænder på fysisk fremtræden, men her er det sat i system som underholdning, hvilket er noget andet)
6
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Juki » 5. mar 2018, 17:12

Jeg er lidt ligeglad, det er ikke noget der får mig op i det røde felt, men det er heller ikke noget jeg gider at se eller kunne finde på at melde mig til.

Datingprogrammer har jo alle dage været overdrevne, uanset personerne der er med og deres udfordringer.

Jeg har set lidt af det omtalte program, men jeg konstaterede hurtigt at jeg ikke er målgruppen. Jeg synes egentlig konceptet er sjovt nok, afhængig af hvilke kroppe man viser og hvilken vinkel man vælger programmet skal have. Det er jo bare sjov og ballade.

Mit "problem" med det her program er at fokus er på at man skal se sådan og sådan ud for umiddelbart at være tiltrækkende. Det korte klip af programmet jeg så var med nøgne kvinder, men de lignede alle samme en protype af samme person. De var alle glatbarberede og havde samme kropsfacon/-type, så der var ingen der ligesom skilte sig ud eller var noget man ikke havde forventet.

Det havde da været sjovere hvis der var nogle forskellige kroppe at vælge imellem og gerne nogle som hovedpersonen måske ikke umiddelbart var tiltrukket af. Fx bare nogle med kropsbehåring.

Men jeg er som sagt nok ikke målgruppen. Jeg synes det er for oplagt og forudsigeligt, og fred være med det.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf zembra1986 » 5. mar 2018, 17:34

Jeg synes det er vildt fedt :D
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Wizzze » 5. mar 2018, 17:36

zembra1986 skrev:Jeg synes det er vildt fedt :D


Bah, du vil bare kigge på tissetrolde :lol:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Kommodedyret » 5. mar 2018, 17:40

Forhelvedaltså. Sikke noget lort.
0
Closure, closure, closure closure closure
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf zembra1986 » 5. mar 2018, 17:42

Wizzze skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er vildt fedt :D


Bah, du vil bare kigge på tissetrolde :lol:


Vidste den ville komme :lol: Okay, guilty....men ikke kun dillere.....også røve :D :slem:
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf RavenClaw » 5. mar 2018, 17:58

Jeg føler mig også for gammel til sådan noget....

Det, jeg dog synes, er mest galt med den artikel, er rådene for at stå skarpest både med krop og ansigt. Det fremmer ikke ligefrem, at 'der skal være plads til alle'-mentaliteten.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Wizzze » 5. mar 2018, 18:00

zembra1986 skrev:
Wizzze skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er vildt fedt :D


Bah, du vil bare kigge på tissetrolde :lol:


Vidste den ville komme :lol: Okay, guilty....men ikke kun dillere.....også røve :D :slem:


Fatter ikke kvinder, mænd er sgu da grimme under bæltestedet :stoned: og ja egentlig også over, faktisk utroligt at arten har overlevet så længe :gruble: :lol:

Og hvad er nu det her for noget, http://zulu.tv2.dk/2018-03-01-klaedte-h ... -kaerester har TV2 overskredet tøjbudgettet eller noget? :forvirret:
Er der ingen normale programmer tilbage, hvor folk bare bliver gift ud af det blå, eller danser på en kødrand af kvinder mens Pelle Hvenegaard kigger misundeligt på? :stoned:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Code71 » 5. mar 2018, 18:01

Øh den slags programmer er da ingen nyhed? Der har da været indtil flere dating programmer med nøgenhed. Feks det på stranden og der var også et andet for nogle år siden, hvor der stod 5 i 5 bure - nøgne og så skulle man vælge en af dem.

Men bortset fra det. Shit et lortekoncept
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1926
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9628

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Tanten » 5. mar 2018, 18:02

Zinde skrev:
Tanten skrev:
IrmaPigen skrev::lol:

Jeg sad og så det lidt tilfældigt en dag sammen med kærestens søn på 10 år. Lettere grænseoverskridende :genert: Men altså efter de første 5 minutter bliver det jo egentlig ret naturligt at se på. Det er jo bare nøgen mennesker.


Det værste for en 10-årig er jo ikke at se en nøgen diller eller tissekone - det er at se, at det er fuldkommen ok at kassere mennesker udfra overfladiske kriterer.

(Debat-disclaimer - jeg ved godt, vi alle tænder og ikke tænder på fysisk fremtræden, men her er det sat i system som underholdning, hvilket er noget andet)


Enig! Min 10-årige skal ikke se sådan noget - seriøst, det er da ikke børnefjernsyn?!


Det er i liga med Paradise Hotel, Kongerne af whatever osv., der promoverer total blankhed og overfladisk tilgang til andre mennesker og social kontakt.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Juki » 5. mar 2018, 18:40

Tanten skrev:
Zinde skrev:
Tanten skrev:
IrmaPigen skrev::lol:

Jeg sad og så det lidt tilfældigt en dag sammen med kærestens søn på 10 år. Lettere grænseoverskridende :genert: Men altså efter de første 5 minutter bliver det jo egentlig ret naturligt at se på. Det er jo bare nøgen mennesker.


Det værste for en 10-årig er jo ikke at se en nøgen diller eller tissekone - det er at se, at det er fuldkommen ok at kassere mennesker udfra overfladiske kriterer.

(Debat-disclaimer - jeg ved godt, vi alle tænder og ikke tænder på fysisk fremtræden, men her er det sat i system som underholdning, hvilket er noget andet)


Enig! Min 10-årige skal ikke se sådan noget - seriøst, det er da ikke børnefjernsyn?!


Det er i liga med Paradise Hotel, Kongerne af whatever osv., der promoverer total blankhed og overfladisk tilgang til andre mennesker og social kontakt.

Det bliver vel kun/først et problem når seerne ikke kan skelne mellem normalt og unormalt?

Jeg kan godt lide at se Paradise Hotel og Singleliv fx, selvom jeg ligger i den øvre ende af målgruppen for Paradise Hotel. Jeg har vel set med on/off i de 10 års tid det har været vist. Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg ser det eller hvad det er ved det der interesserer mig, men det er helt sikkert ikke pga. de medvirkendes udseende. Jeg synes det er sjovere at se hvordan de reagerer i forskellige situationer hvor de bliver pressede til nogle valg, selvom de ikke forstår at det hele er planlagt på forhånd og at de medvirkende ikke har ret meget indflydelse selvom det føles sådan. Og så er det sjovt at se hvor sjovt de kan have det sammen osv.

Ligesom med de medvirkende i Singleliv kan jeg godt tænke "holy fuck! Findes der virkelig folk der er så blanke og overfladiske med alle deres krav og forventninger", men jeg kan også godt skelne og ved at der findes mænd der ikke forventer at en partner har nogle bestemte kropsmål og en bestemt hårfarve, men at det handler om at det er nogle bestemte typer der er castet med et bestemt formål. Jeg ved også godt at man sagtens kan være lækker og interessant uden at skulle være glatbarberet, have store silikonebryster, en røv der ville gøre Kim Kardashian misundelig og ellers være et lille nips.

Havde jeg været 15 år yngre kunne det måske godt have gjort mig usikker ikke at se ud på en bestemt måde, men det havde helt sikkert ikke kun skyldtes det program, men at jeg generelt ikke så forskellige kroppe. Nu var jeg så så heldig at der aldrig har været fokus på at skulle se ud på en bestemt måde, men at man selvfølgelig skulle se præsentabel og soigneret ud. Jeg er vokset op i et hjem hvor der var et afslappet forhold til kroppen. Jeg har set masser af nøgne mennesker op gennem min barndom og ungdom. Både familiemedlemmer når vi fx var på stranden eller bare skulle klæde om, men også fremmede i svømmehallen eller klassekammerater efter gymnastik.

Jeg tror det er ligeså skadeligt for børn og unge aldrig at se forskellige nøgne mennesker, som det er kun at se de samme unge, sprøde typer på tv.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Ej, ved I nu hvad ...

Indlægaf Juki » 5. mar 2018, 18:46

Og med forskellige nøgne mennesker mener jeg IKKE de der billeder og videoer med almindelige mennesker, der gør en masse for at vise at det er okay at se sådan og sådan ud.

Ja til forskellige nøgne kroppe, nej til fokus på rigtigt og forkert i forhold til kroppe.

Hvorfor ikke bare vise kroppene som de er i stedet for at pointere at det er helt okay og naturligt at se sådan ud. Det er bliver ikke mere naturligt af at man gør opmærksom på det fremfor for at det bare er sådan man ser ud.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"