Dealbreakers - har I nogle?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Wizzze » 8. mar 2018, 18:47

PepsiMagt skrev:Jeg har det svært med spedalskhed


Fysisk eller bare mentalt ;)
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43968

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf paint » 8. mar 2018, 19:12

PepsiMagt skrev:Jeg har det svært med spedalskhed


Pest, ville nok også være noget , jeg lige ville overveje :gruble:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Wizzze » 9. mar 2018, 11:31

Emma The Mermaid skrev:
Wizzze skrev:
Alkaia skrev:Jeg har altid strømper på i sengen. Jeg hader at have kolde tæer! :lol: :slem:

Manglende ambitioner på egne vegne, må være min dealbreaker.
Jeg har endt et langvarigt forhold pga. det (og jeg var for ambitiøs for ham :-D). Vi er stadig venner i dag, at være kærester for hinanden var vi bare ikke gode til.


Der er strømper, og så er der strømper

Billede

Billede

Det ene par har helt sikket ikke adgang i vores seng :D

De farverige er altså behagelige. Du burde anskaffe dig nogen :D


Holder mig til den gennemprøvede model

Billede

Det må vel også snart være tid til at finde sandalerne frem igen :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
KIM K
Indlæg: 1628
Tilmeldt: 17. sep 2017, 17:24
Kort karma: 59
Likede indlæg: 2697

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf KIM K » 9. mar 2018, 12:29

paint skrev:
PepsiMagt skrev:Jeg har det svært med spedalskhed


Pest, ville nok også være noget , jeg lige ville overveje :gruble:


Jeg ville være forbeholden overfor en partner der fremstod højst utroværdig, var svært afvigende med narcissistiske og psykopatiske træk. Var en patologisk løgner med en glat og overfladisk charme, ligesom hun var følelseshæmmet, og udviste alvorlig mangel på empati, anger og skyldfølelse :-)
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Lalana » 9. mar 2018, 12:58

- At han har en kat
- At han er racist
- (lige nu, måske ændrer det sig) At han har børn
0
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Vinaia » 9. mar 2018, 13:59

• Racist/homofob og lignende
• Ikke kunne lide hunde/allergiker
• Rengøringsfreak
• Nærighed
• Karrieremenneske
• Gammeldags indstilling til opdragelse af børn/dyr
• Computer/teknologi analfabet

Faktisk bryder jeg mig heller ikke om mænd der har mange penge, går i jakkesæt osv. Det er simpelthen så anti-“min livsstil” at det aldrig ville gå.
1
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Sangius » 9. mar 2018, 15:43

En mand der godt kan lide benzin og hurtige biler. Hold da op, jeg kan nærmest mærke mine æggestokke visne når sådan en Briantype gasser op og vil blære sig med sin altid uinteressante bil. :tie:
7
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Q-beben » 12. mar 2018, 13:30

* knudemænd
* egoistisk adfærd og manglende empati
* S/M
* dårlige tænder
* smasken
* overvægt
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Ladysparrow » 12. mar 2018, 19:49

Stofmisbrug
Kriminalitet
Vold
Ekstremisme

Troede egentlig også at rygning var på min liste - hvilket jeg også sagde til min kæreste inden vores første date... Hans svar var at han også næsten var holdt op... Det stemte ikke helt og jeg er så glad for at jeg ikke stod fast på mit princip.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Juki » 13. mar 2018, 02:48

- Urealistiske forestillinger om hvad jeg bør gøre eller se ud for at behage ham(ikke at forveksle med præferencer) Sådan en forestilling om at man kun kan være maskulin og er en rigtig man hvis man gør sådan og sådan :tie:

- En oldnordisk tilgang til livet og en lemming-agtig adfærd fordi han er bange for at skille sig ud og give udtryk for sin egen mening.

- Hvis han har en frygt for at blive klogere, ændre mening, erkende han tog fejl og for at sige undskyld.

Nej, jeg gider ikke have langt hår eller pine mig selv og smadre mine fødder og knæ fordi du synes det er mest feminint og sexet når en kvinde går i stiletter.

Jeg kan sagtens se det klædelige og flotte i stiletter, den måde ens ben kommer til at fremstå med lægmusklen osv., men jeg synes det er så usexet og utiltalende når en partner egoistisk forventer at man tilpasser sig på bekostning af en selv. Jeg kan også sagtens se det klædelige i langt hår til nogen, men det klæder mig ikke. Mit hår er glat og tungt så når jeg har langt hår klasker det sammen og lægger sig helt tæt ind til hovedet. Diverse stylingforsøg holder ikke i længden pga. hårets struktur så det er nødt til at være sat op, for ikke at se kedeligt og ligegyldigt ud. Og så kan man vel lige så godt klippe noget af længden og få en pæn frisure der fremhæver ens ansigtstræk i stedet. Det er bare ikke alle der kan håndtere at feminitet ikke et afhængigt af hårets længde.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Aima » 13. mar 2018, 03:58

Jeg har åbenbart så mange deal-breakers (har jeg fundet ud af efter at have læst tråden), at jeg nærmest kunne skrive herfra og til månen. Det troede jeg egentligt ikke.

Jeg mister interessen ved racistiske/homofobiske/chauvinistiske udtalelser, også selvom det bare er på ‘hygge’-niveau. Hvis han virker for selvoptaget og selvfed bliver han også uinteressant, men omvendt skal han hvile ret meget i sig selv og kende sit værd. Han skal naturligvis ville mig, men jeg får ret hurtigt nok af opmærksomhed og bekræftelse, så han må heller ikke være for meget, jeg føler mig hurtigt druknet. Min alenetid er vigtig for mig, så han skal fungere godt alene og kunne acceptere, at jeg i virkeligt mange tilfælde prioriterer mig selv og insisterer på, at en kæreste aldrig bliver hele mit liv, men en del af det.

Rent overfladisk er overvægt/undervægt/dårlig hygiejne/beskidte tænder/beskidte negle og usund hud et turn off.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf OberstNasig » 13. mar 2018, 21:44

Ja, masser! Stort set alle former for kriminalitet, kriminelt netværk, misbrug, fordærvet menneskesyn, total ugidelighed, større fysiske eller psykiske handicaps eller meget usoigneret eller et sundhedsskadeligt hjem.
I det heletaget vil jeg bare helst have en nogenlunde normal partner.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf RavenClaw » 14. mar 2018, 20:52

Hvis han skal fremstå nedladende og bedrevidende. Jeg er generelt tiltrukket af intelligente mænd, men der er ikke noget værre, end hvis de skal virke overlegne over for andre på den baggrund.
4
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf dgd2007 » 14. mar 2018, 20:59

Wizzze skrev:Holder mig til den gennemprøvede model

Billede

Det må vel også snart være tid til at finde sandalerne frem igen :gruble:

Mit navn er Sten, du-de-lu-de-lu-de-lum :fløjt:
1
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Dealbreakers - har I nogle?

Indlægaf Kaffe » 17. mar 2018, 12:01

Jeg har vist ikke så mange dealbreakers, fordi der er noget, som kommer før alt det andet, og det er kemi. Så hvis der er god kemi, så er der krav, der falder bort. Eller krav som jeg forestillede mig at have. På den anden side, så vil der jo nok ikke være en kemi, hvis personen havde væsentlige ting i minus. Hmm.....lidt som hønen og ægget. Jeg er i tvivl om, hvad der kommer først. Men måske ved I, hvad jeg mener.
Jeg har en veninde, som i udgangspunktet meget godt kan lide et nydeligt ydre. Pænt tøj, stylet hår, de rigtige sko osv. Og det omvendte ville hun nok betegne som dealbreakers. Men ham, som er far til hendes datter, han gik altså med træsko og skovmandsskjorte - og havde lidt skæve tænker - og hår på ryggen. Ting hun aldrig ville tro, at hun kunne falde for. Men der var en tiltrækning, og de var sgu gode sammen. Lidt pudsigt.
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.

Tilbage til "Forhold og sex"