De spirrende forhold - snik snak

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 706
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8554

Re: De spirrende forhold - snik snak

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. jun 2018, 19:35

Marioneta skrev:
Madam Pomfrey skrev:Tak damer, det er fanme godt at ha jer når hjernen slår krøller :kys:

Hvordan går det?

tak :kys:

det går okay, jeg har ikke sagt det endnu.
Han har været i kontekster hvor jeg syntes det var unfair lige at servere den.
Massere af arbejde, og kammeraten på besøg for at ordne have og hygge.

Men tænker han godt ved at det ikke er skide godt, og at vi bare venter begge to. Han har faktisk skruet ned for undertonerne.
Vores samtaler har været korte.
Derimod har jeg øvet mig på argumenter og årsager for hvorfor jeg ikke vil mere, egentligt mest for min egen skyld.
Jeg har lidt en formodning om at han egentligt gerne vil overbevise mig om at jeg skal give ham en chanse.

Jeg er lidt påvirket af det, på den måde at jeg sover uroligt/let, hjernen kører i et højere gear, jeg stresser lidt over det.
Men samtidig har det givet en mental ro for mig, mavefornemmelsen er den helt rigtige. Største indikator må være at jeg faktisk ikke rigtig har følt jeg har savnet ham, siden han fuckede op.
Det er ikke ham der skal blive gammel sammen med mig, jeg skal bare være mig lige nu.
Jeg får noget tid, til bare mig, som jeg trænger til.
9
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1459
Likede indlæg: 10639

Indlægaf Krølle » 17. jun 2018, 19:44

Rikke skrev:
Dikus skrev:Jeg bad om skilsmisse på Messenger. Jeg kaster ikke med sten.

Jeg bad om den over en gyserfilm og popcorn. Heller ingen sten herfra :D

Her kom ordet vist første gang i spil til nytåtsmiddag på restaurant. Det var dog en fin aften, men heller ingen sten herfra.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. jun 2018, 19:49

Krølle skrev:
Rikke skrev:

Jeg bad om den over en gyserfilm og popcorn. Heller ingen sten herfra :D

Her kom ordet vist første gang i spil til nytåtsmiddag på restaurant. Det var dog en fin aften, men heller ingen sten herfra.

Min standard for ordentlighed er seriøst en kæmpe hæmsko indimellem... men jeg tænker også at i er nogle mennesker jeg i den grad forbinder med ordentlighed, når det handler om andre mennesker og relationer. Og man skal jo netop også være ordentlig overfor sig selv.
Det er bare grænseoverskridende for mig, at være årsag til at ting gør ondt på andre.

Og jeres brud er jo alligevel nogen der er lykkedes på den gode måde - så det er jo slet ikke så dramatisk, som min hjerne gerne vil gøre det til.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1459
Likede indlæg: 10639

Indlægaf Krølle » 17. jun 2018, 19:55

Det vigtigste er faktisk at være ordentlig overfor sig selv - nsvnlig hvis man grundlæggende vægter at være det overfor andre.

Er man i den proces mindre end optimal i ordentlighed overfor andre, hænger det nemlig ofte sammen med, at de - som her - selv har presset citronen for meget.

Sagt på en anden måde; han har været en total røv overfor både dig og drengene. Set i det lys; hvorfor er det, at han alligevel er mere berettiget til ordentlighed end dig?
6
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 369
Likede indlæg: 3516

Indlægaf Marioneta » 17. jun 2018, 20:03

Madam Pomfrey skrev:
Marioneta skrev:
Madam Pomfrey skrev:Tak damer, det er fanme godt at ha jer når hjernen slår krøller :kys:

Hvordan går det?

tak :kys:

det går okay, jeg har ikke sagt det endnu.
Han har været i kontekster hvor jeg syntes det var unfair lige at servere den.
Massere af arbejde, og kammeraten på besøg for at ordne have og hygge.

Men tænker han godt ved at det ikke er skide godt, og at vi bare venter begge to. Han har faktisk skruet ned for undertonerne.
Vores samtaler har været korte.
Derimod har jeg øvet mig på argumenter og årsager for hvorfor jeg ikke vil mere, egentligt mest for min egen skyld.
Jeg har lidt en formodning om at han egentligt gerne vil overbevise mig om at jeg skal give ham en chanse.

Jeg er lidt påvirket af det, på den måde at jeg sover uroligt/let, hjernen kører i et højere gear, jeg stresser lidt over det.
Men samtidig har det givet en mental ro for mig, mavefornemmelsen er den helt rigtige. Største indikator må være at jeg faktisk ikke rigtig har følt jeg har savnet ham, siden han fuckede op.
Det er ikke ham der skal blive gammel sammen med mig, jeg skal bare være mig lige nu.
Jeg får noget tid, til bare mig, som jeg trænger til.

Lyder som en god ide at have argumentationerne i orden, for han kunne sikkert godt finde på at forsøge at sweet-talke dig til at blive. Jeg er i øvrigt enig med hvad Krølle siger. Det sker at man måske ikke er ordentlig, men så er det fordi man er blevet presset til det yderste. Det har jeg også selv prøvet og jeg er da ikke stolt af mine handlinger, men de kom pga hans opførsel, som var endnu mindre i orden end min opførsel. Nogle gange så ligger man som man har redt og han har altså ikke været ordentlig ved dig/jer :kram:
1
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 17. jun 2018, 20:27

Jeg kan ikke tage mig sammen til at læse til min mundtlige prøve i almen dannelse på onsdag. Etik, sekularisering, religion, demokratisk dannelse, osv. Jeg skal altså være matematik lærer. Noget af det har dog været interessant nok i undervisningen, men ligefrem at læse hele pensum igen, det kommer bare ikke til at ske. Så må jeg simpelthen få en lavere karakter. Men skal have forberedt en lille fremlæggelse af min fem siders opgave om Løgstrups etik og så håber jeg, at de ikke spørger for meget ind til alt det andet :D
Senest rettet af Marioneta 27. jun 2018, 12:59, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. jun 2018, 20:35

Jeg bliver stresset af bare at læse om det der... det er et ondt sted at havne, ikke at få gjort sine ting og trække dem ud. Og min første tanke er, hvordan vil han klare sig som uddannet, når det for alvor gælder og man har det fulde ansvar for børns læring
7
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 17. jun 2018, 20:48

...
Senest rettet af Marioneta 27. jun 2018, 13:00, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 17. jun 2018, 21:03

...
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 185
Likede indlæg: 3535

Indlægaf Tilly » 17. jun 2018, 21:24

Tror du han virkelig vil være lærer? Det kan jo være svært at finde motivationen, hvis man er i gang med noget man egentlig ikke har lyst til. Hvis han virkelig VIL sin uddannelse som lærer, så er det da ret problematisk at han ikke kan tage sig sammen til at lægge de nødvendige kræfter i det. Og så er han jo nødt til at prøve at finde ud hvorfor han har så svært ved at tage sig sammen til det.
2
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 17. jun 2018, 21:37

...
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1306
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12196

Indlægaf Fru Sunshine » 18. jun 2018, 04:21

Jeg tænker nok mest, at hvis praktikken stressede ham, så vil han da på ingen måde kunne klare en dagligdag.
Og jeg ville helst være fri for en kollega, for hvem det hele sejler.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
IrmaPigen
Kort karma: 352
Likede indlæg: 4233

Indlægaf IrmaPigen » 18. jun 2018, 05:20

Dikus skrev:Også mig. Er du sikker på, han er voksen nok til at være din kæreste?

Tænker det samme. Han virker meget umoden. Kan ikke finde ud af lave aftaler (eksemplet med hans mor, og at han ikke helt kan engagere sig til at aftale noget fast med dig i ferien) . Kan ikke finde ud af at lave sine opgaver til tiden så han misser eksaminer (vi taler ikke bare almindelige afleveringer men eksaminer). Han kan heller ikke finde ud af at lave sin aftalte del af et gruppearbejde, selvom han skal stå til ansvar for andre. Han er virkelig sløv og virker ligeglad med alt og er uden ansvarsfølelse.

Du vil gerne snart have flere børn - med ham. Han opfører sig selv som et uansvarligt barn.

Kan du slet ikke se, at det vil være en dødssejler at få barn med ham, og at alt arbejdet kommer til at hænge på dig?Det er virkelig synd for dig, hvis du ikke kan se det.
3
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 18. jun 2018, 06:53

...
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1260
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 20774

Indlægaf LadyFox » 18. jun 2018, 07:02

Jeg skrev en SMS til hans ven hvor der stod at han bare kunne sige til min eks at det var slut og han ikke behøvede komme hjem. Jeg har vist også mistet retten til at dømme.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"

Tilbage til "Forhold og sex"