De spirrende forhold - snik snak

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 929
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9705

Re: De spirrende forhold - snik snak

Indlægaf Rikke » 15. okt 2018, 04:40

Nå men hej :genert:

Jeg er et sted mellem “spirrende” og “partråden”, men tør ikke jinxe det ved at melde ind i sidstnævnte.
Det er lidt skræmmende det her, men også rigtig rart.

Hurra for en dejlig underbo! :D
6
:whip:
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 22. okt 2018, 16:47

Nå, men det var så rigeligt at skrive i den her tråd. Jinxe jinx :rulle:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1320
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22197

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2018, 16:52

Rikke skrev:Nå, men det var så rigeligt at skrive i den her tråd. Jinxe jinx :rulle:

Hvad nu? :kram:
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1192
Likede indlæg: 9111

Indlægaf Viskelæder » 22. okt 2018, 17:00

Øv Rikke, hvad er der sket?
0
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 22. okt 2018, 17:33

Jamen det der med først at hyre ham som håndværker på mit køkken og SÅ begynde at kysse på ham bagefter, når jeg så i weekenden blev nødt til at blive skrap på håndværkeren over, at det skide køkken fandme stadig ikke er færdigt, fordi en aftale åbenbart ikke er en aftale gang på gang...
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1320
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22197

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2018, 17:42

Rikke skrev:Jamen det der med først at hyre ham som håndværker på mit køkken og SÅ begynde at kysse på ham bagefter, når jeg så i weekenden blev nødt til at blive skrap på håndværkeren over, at det skide køkken fandme stadig ikke er færdigt, fordi en aftale åbenbart ikke er en aftale gang på gang...

Ej, det kan jeg godt forstå at du er træt af. Både på grund af køkkenet, men også bare generelt at være i en position hvor du bliver nødt til at være skrap. Øv :(
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 25. okt 2018, 19:59

Nå... En uges tid med surmuleri i hver vores lejr kulminerede i dag med en invitation fra hans side til sushi ude i byen og masser af god snak og masser af grin.

Om vi finder hinanden igen, må tiden vise. “Heldigvis” har jeg barn de næste tre dage (gåseøjne kun ift underbo. Shit, jeg glæder mig til hun kommer!), så der kommer ikke til at være noget med ham i weekenden. Det er fint. Så kan vi begge to lige mærke efter i maven...
2
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 11. dec 2018, 22:52

En virkelig god ven, som ved alt om mig, spurgte mig direkte forleden. "Sig mig, Rikke... Elsker du ham?" Altså ham der underbo.

Ja, det gør jeg... Jeg elsker det menneske han er. Autentisk. Ansvarlig. Godt personligt drive på den der måde, hvor han hele tiden spørger sig selv om, hvordan han kan være en bedre mand, far, menneske. Følger sin mavefornemmelse ift både venner, jobs og livet generelt. Jeg er dybt fascineret af hans evne til at perspektivere mine tanker om mig selv som kvinde, mor, pædagog, menneske... Hans indsigt i både sig selv og den menneskelige natur. Måske allermest hans nysgerrighed for samme? Han vil virkelig gerne forstå.

"Jeg elsker dig" har virkelig været lige dér på mine læber flere gange, men jeg siger det ikke. Det er satme stort for mig at sige højt, for jeg er lidt vant til, at den slags medfører en afvisning af en art. Det der med at elske er ikke noget, som jeg har de allerbedste erfaringer med, udover min datter.

Han har været i min geografiske nærhed i godt to år, og vi har kysset på hinanden et halvt års tid nu. Den aften han rykkede ind i opgangen, var præcist den aften, hvor en anden knuste mit hjerte første gang - han (altså den anden) har knust det igen efterfølgende, og jeg er ret opmærksom på at skille skidt for sig og snot for sig. Er jeg, hvor jeg er, fordi underbo giver mig det, som jeg i virkeligheden håbede på fra den anden, eller er det HAM?

Underbo og jeg har haft nogle bump på vejen, som i allerhøjeste grad skyldtes min usikkerhed, men mavefornemmelsen siger ham åbenbart, at han stadig hænger på med mig?

Vi er ikke kærester. Vi er stadig i det her skide limbo, hvor vi ikke kalder hinanden noget, ikke behøver forcere noget, men hvor jeg alligevel har brug for at vide, at vi er hinandens, men jeg tør ikke rigtigt tage den op, fordi jeg frygter den afvisning, som min erfaring fortæller mig, at jeg vil få. Brændt barn lugter ret skidt.
Jeg vil elske at kalde ham min kæreste. Alle tegn viser i virkeligheden derhenad, men jeg tør fandme ikke helt tage tyren ved hornene. Jeg prøver "bare" i hverdagen at vise ham, at han kan have tillid til mig, for jeg svigtede på tidspunkt, hvor han var åben for os. Dén tillid skal jeg lige arbejde på at vinde, for han er et lige så brændt barn, som jeg er. Jeg ved jo godt, hvor svært det er at åbne op...

Hold kæft mand... Det her indlæg har taget lang tid... Jeg ved godt, hvad jeg skal gøre. Vi har en aftale lørdag (jeg er mor de næste dage), og der må svesken altså på disken. Det er HAM.
2

Tilbage til "Forhold og sex"