Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf Zombie » 20. mar 2018, 19:22

Det er mega kikset.

Jeg ville ikke slå op hvis det skete for mig, men det er alvorligt hvis min kærestes tillid til mig er så svigtende.
1
aka Forbies

:gammel:
Selma156
Indlæg: 2344
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf Selma156 » 20. mar 2018, 23:13

Jeg var ret jaloux anlagt i mit tidligere forhold, og enormt bange for at miste, men jeg kunne da godt nok aldrig finde på at lave sådan et stunt. Ligesom jeg aldrig kunne finde på at kigge i en kærestes beskeder på mobilen.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf Juki » 21. mar 2018, 01:00

Da jeg var yngre og var meget usikker pga. det dysfunktionelle forhold jeg var i gjorde jeg det samme. Altså bare hvor det var mig selv der var "lokkedue" og udgav mig for at være en fremmed.

Det var før Facebook og foregik vist mest på diverse chatsider og fora. Vist også MSN, ICQ og Yahoo's chatfunktion.

Jeg kan godt forstå man kan blive desperat hvis kæresten ændrer adfærd, sender blandede signaler og nægter at være utro eller tale om problemerne. Men det løser jo bare ikke noget med sådan en lokkedue.

Hvis det var mig der ikke stolede på en kæreste så ville jeg da slet ikke stole på at en fremmed pige, der skulle bevise hvor tro han var, ikke også løj eller holdt noget skjult. Og det kan da godt være han ikke bliver fristet af hende, men hvad med alle andre kvinder han har kontakt med? Der er jo ingen garantier for at han ikke er utro med en helt tredje i stedet.

Jeg ville i hvert fald ikke blive mere tryg eller rolig af det. Det beviser jo ingenting og slet ikke når kontakten skal gå igennem en lokkedue og det derudover er så let at manipulere med beskeder. Det er jo bare et spørgsmål om at slette/klippe/redigere lidt i det eller tage en uskyldig besked ud af kontekst.. Det er der da ikke vundet noget ved.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf Precaseptica » 21. mar 2018, 06:52

Juki skrev:hvad med alle andre kvinder han har kontakt med? Der er jo ingen garantier for at han ikke er utro med en helt tredje i stedet.


Spørgsmålet er så om det er en helt særlig kvalitet, at ens kæreste ikke bare er utro, men nærmest tager det første det bedste når nogen byder sig til.
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf Sophies-mor » 21. mar 2018, 10:41

Og hvordan definerer man flirt?
Jeg tænker - jeg har da før flirtet og er så pænt gået hjem og "har spist" ...
Personligt, hvis min mand fx i tiden før vi flyttede sammen, havde udsat mig for en mandlig lokkedue, så var han røget ud.
Jeg synes at det er en rædderlig adfærd og mest vidner om personens egen usikkerhed og mindreværd.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf vibbsen » 21. mar 2018, 23:07

Sophies-mor skrev:Og hvordan definerer man flirt?
Jeg tænker - jeg har da før flirtet og er så pænt gået hjem og "har spist" ...
Personligt, hvis min mand fx i tiden før vi flyttede sammen, havde udsat mig for en mandlig lokkedue, så var han røget ud.
Jeg synes at det er en rædderlig adfærd og mest vidner om personens egen usikkerhed og mindreværd.


Jeg har det ligesom dig : Hvis hr.vibbsen i starten af vores forhold havde pudset en lokkedue på mig. Så var han røget ud af klappen med det samme...Mit liv er simpelthen for kort til andre menneskers issues. Hvis man er så jaloux og usikker at man føler trang til at teste mig på den måde. Så er det sgu nok ikke mig man skal være sammen med. For den slags har jeg ganske enkelt ikke plads til i mit liv. Og det har jeg aldrig haft. Ligesom jeg heller aldrig selv har været jaloux anlagt...

Jeg kan sagtens være en "flirt". Jeg er en udadvendt,glad og munter person. Og har intet imod opmærksomheden. For det er jo det flirt handler om. Men jeg ved sgu godt hvor jeg "bor". Og kunne aldrig finde på at handle på det. Jeg er all-talk-and-no-walk. Og hvis en flirt begynder at blive lidt for nærgående. Så trækker jeg mig omgående. Det ved hr.vibbsen godt. Han ved godt at jeg ved hvor jeg hører hjemme. Vi har tidligere arbejdet sammen i et firma hvor der var rigtig mange mænd. Og hvor flere af dem synes at jeg var et godt skår . Og i al venskabelighed godt kunne finde på at flirte med mig . Så flirtede jeg tilbage i al venskabelighed og solede mig i deres opmærksomhed. Uden at der var mere i det. Det havde han ikke det mindste problem med. Jeg tror faktisk at han synes at det var lige cool at være kæreste med hende den blonde med de gode stænger. Jeg kunne iøvrigt aldrig finde på at være det i hr.vibbsens nærvær. Det er bare så uværdigt med de der par hvor den ene flirter mens den anden sidder på sidelinjen...I bedste fald så er det pinligt. I værste fald får det personen på sidelinjen til at se latterlig ud...

Og jeg kunne aldrig finde på at flirte med en person via de sociale medier....Hvis en eller anden kontaktede mig på facebook og begyndte at flirte. Så ville jeg blive sådan lidt "EJ...addd...Stalker" og blokere vedkommende....Jeg ville faktisk ikke engang overveje tanken "lokkedue" jeg ville bare synes at det var alt alt for grænseoverskridende.

Sidst jeg var en flirt fik jeg iøvrigt mine pizzaer cirka 20 % hurtigere end alle andre....Min lokale italienske pizzamand synes at jeg er noget af en hottie. Og jeg vifter gerne med øjenvipperne over mine store blå øjne og kaster lidt med håret hvis jeg kan få min mad hurtigere end de andre....Hr.vibbsen påstår at jeg ser syner. Men sender alligevel konsekvent mig op for at hente pizza :-D Han påstår at når nu pizzamanden er til frodige kvinder så er det da smartest at sende sådan en..Frodig i den forbindelse = Lettere overvægtig
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf Sophies-mor » 22. mar 2018, 10:28

vibbsen skrev:
Sophies-mor skrev:Og hvordan definerer man flirt?
Jeg tænker - jeg har da før flirtet og er så pænt gået hjem og "har spist" ...
Personligt, hvis min mand fx i tiden før vi flyttede sammen, havde udsat mig for en mandlig lokkedue, så var han røget ud.
Jeg synes at det er en rædderlig adfærd og mest vidner om personens egen usikkerhed og mindreværd.


Jeg har det ligesom dig : Hvis hr.vibbsen i starten af vores forhold havde pudset en lokkedue på mig. Så var han røget ud af klappen med det samme...Mit liv er simpelthen for kort til andre menneskers issues. Hvis man er så jaloux og usikker at man føler trang til at teste mig på den måde. Så er det sgu nok ikke mig man skal være sammen med. For den slags har jeg ganske enkelt ikke plads til i mit liv. Og det har jeg aldrig haft. Ligesom jeg heller aldrig selv har været jaloux anlagt...

Jeg kan sagtens være en "flirt". Jeg er en udadvendt,glad og munter person. Og har intet imod opmærksomheden. For det er jo det flirt handler om. Men jeg ved sgu godt hvor jeg "bor". Og kunne aldrig finde på at handle på det. Jeg er all-talk-and-no-walk. Og hvis en flirt begynder at blive lidt for nærgående. Så trækker jeg mig omgående. Det ved hr.vibbsen godt. Han ved godt at jeg ved hvor jeg hører hjemme. Vi har tidligere arbejdet sammen i et firma hvor der var rigtig mange mænd. Og hvor flere af dem synes at jeg var et godt skår . Og i al venskabelighed godt kunne finde på at flirte med mig . Så flirtede jeg tilbage i al venskabelighed og solede mig i deres opmærksomhed. Uden at der var mere i det. Det havde han ikke det mindste problem med. Jeg tror faktisk at han synes at det var lige cool at være kæreste med hende den blonde med de gode stænger. Jeg kunne iøvrigt aldrig finde på at være det i hr.vibbsens nærvær. Det er bare så uværdigt med de der par hvor den ene flirter mens den anden sidder på sidelinjen...I bedste fald så er det pinligt. I værste fald får det personen på sidelinjen til at se latterlig ud...

Og jeg kunne aldrig finde på at flirte med en person via de sociale medier....Hvis en eller anden kontaktede mig på facebook og begyndte at flirte. Så ville jeg blive sådan lidt "EJ...addd...Stalker" og blokere vedkommende....Jeg ville faktisk ikke engang overveje tanken "lokkedue" jeg ville bare synes at det var alt alt for grænseoverskridende.

Sidst jeg var en flirt fik jeg iøvrigt mine pizzaer cirka 20 % hurtigere end alle andre....Min lokale italienske pizzamand synes at jeg er noget af en hottie. Og jeg vifter gerne med øjenvipperne over mine store blå øjne og kaster lidt med håret hvis jeg kan få min mad hurtigere end de andre....Hr.vibbsen påstår at jeg ser syner. Men sender alligevel konsekvent mig op for at hente pizza :-D Han påstår at når nu pizzamanden er til frodige kvinder så er det da smartest at sende sådan en..Frodig i den forbindelse = Lettere overvægtig

Præcis.
Og så bryder jeg mig ikke om jalousi. Det handler i enormt mange tilfælde om usikkerhed.
Til gengæld, så er jeg ret territorielt anlagt. Han må gerne flirte, hvis han ved, hvor han bor.
Jeg må gerne flirte, hvis jeg ved, hvor jeg bor.

En god flirt, øger appetitten.
Men ingen spisning på andre adresser.

Og så er jeg lidt misundelig. Men ok, jeg har aldrig bestilt så meget take away, at jeg har opdaget, at andre får det hurtigere :lol:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf hotlips » 23. mar 2018, 06:00

Jeg ville blive ret mistænksom selv,det er klart min erfaring at de der kan finde på den slags selv hører under tyv tror hver mand stjæler.

Men de fremstår da heller ikke helt godt kørende de damer der, jeg læste et interview hvor de havde datet i 14 dage så bad han om pause og hun syntes lis'som hun følte sig usikker på hans signaler.
Det synes jeg nu er rimeligt tydeligt og hvis en jeg havde kendt en i to uger og de gjorde den slags så ville jeg helt sikkert tænke at vi var ude i ret alvorlige psykiske problemer.
0
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Kvinder bruger lokkeduer til deres kærester

Indlægaf Summer » 23. mar 2018, 12:14

Jeg synes det er barnligt og usmageligt at bruge en lokkedue. Og hvis man går og tænker på at gøre det, så skal man vist nok overveje om man overhovedet skal blive i forholdet, eller om det er fordi man er nødt til at arbejde med sig selv (nu tænker jeg hvis man gør det ud fra jalousi, usikkerhed o.lign.).
1

Tilbage til "Forhold og sex"