Jeg skal være far

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Zombie » 9. apr 2018, 16:13

12 sider, stop nu. :lol:
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Jeg skal være far

Indlægaf vibbsen » 9. apr 2018, 16:53

Tux skrev:
vibbsen skrev:
Fru Sunshine skrev:
Pølsemix skrev:
Ellin skrev:Hvorfor er det absurd? Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre på en debat?

Hvorfor skulle nogle dog gøre det? Det er da spild af tid.

Men det er jo sket før.
Der er da nogen, der ikke holder sig for gode til at tvære rundt i det, hvis nogen, de betragter som trælse, ytrer sig.


Jeg er enig med Fru S her....

Mit indtryk er nu at det ikke er det vi har med at gøre i denne tråd. Her handler det vist nærmere om at de ytringer der kom var temmelig mavesure - emnet taget i betragtning - og da nogen så valgte at kommenterer på det, så blev man bare endnu mere mavesur, for så at trække mobbekortet da der blev gjort grin med denne mavesurhed.....

Plejer sure folk generelt at blive mere eller mindre sure af at blive gjort grin med?


Det har jeg ingen anelse om. Men nogen gange så opdager de at deres mavesurhed måske var en lille smule pjattet. Det var så ikke tilfældet her. Her trak man så mobbekortet og valgte at trække fronterne endnu skarpere op.

Anyway, I'm out. Det er 8 dage siden det var 1.april. Time to chuck it in the fuck it bucket and move on.
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Moxy-lady » 9. apr 2018, 17:19

Jeg har mistet overblikket over hvem der synes hvad nu :lol:

Jeg er glad for et par af trådene i lukket forum lige nu, de viser hvordan debatten også kan være. Denne tråd er elendig reklame :D
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Jeg skal være far

Indlægaf vibbsen » 9. apr 2018, 17:33

Ellin skrev:
Altså det er mig, du mener der er mavesur. Det er jeg ikke, men det betyder åbenbart meget i dig at benytte ordet mavesur om mig.

Dernæst skriver du selv; “for så at trække mobbekortet da der blev gjort grin med denne mavesurhed”. Her modsiger du dig selv, eftersom betydningen af gøre grin med er følgende;
“gøre/lave grin med

få nogen til at fremstå latterlig eller komisk ved at drille, narre eller grine af vedkommende.”


Hvad du ellers tolker ind i mine indlæg må være op til dig selv.


Jeg citerer lige mig selv....

vibbsen skrev:.......Det er 8 dage siden det var 1.april. Time to chuck it in the fuck it bucket and move on.


Men hvis vi endelig skal ind og snakke definitioner...så lad os da endelig tage mobning med

Mobning.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Jeg skal være far

Indlægaf catnip » 9. apr 2018, 17:35

Jeg er ikke på nogens hold i den her diskussion, men altså...her 12 sider senere... :popkorn:
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

MODERATION

Indlægaf decibell » 9. apr 2018, 17:35

Pga. flere anmeldelser lukkes denne tråd midlertidigt, til vi har fået behandlet anmeldelserne.

Om den bliver åbnet igen, kommer an på, hvad vi bliver enige om i moderatorteamet, når vi har fået det diskuteret.

Edit 10.04.2018 kl. 18.39: Vi er kommet frem til, at den forbliver låst.
2

Tilbage til "Forhold og sex"