Hvad vil han?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Mirabella
Indlæg: 254
Tilmeldt: 2. nov 2016, 20:30
Kort karma: 18
Likede indlæg: 183

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Mirabella » 3. apr 2018, 09:37

Resumé som jeg husker din sidste tråd.

Du er traumatiseret fra et tidligere forhold, hvilket også har påvirket dit syn på sex
Du melder ud at du ikke ønsker sex hurtigt, hvilket han fortæller at han vil respektere
Du svarer meget lunken på en besked om i skal ses.

Nu skriver han så en besked om at han er i tvivl - ikke at han ikke vil se dig igen, men om at han er i tvivl, hvilket jeg bestemt også forstår med de oplevelser og forventninger du har med i rygsækken og som han skal stå på mål for.

Til det vælger du så at svare, nå men ok hej hej så.

Nu skriver han så til dig igen, fordi han stadig er i tvivl og dit *hej hej så* ikke gav nogen afslutning for ham.

Helt ærligt så tænker jeg at du i høj høj grad er skyld i hvor i står lige nu, og i forvirringen og jeg egentlig har ekstrem medfølelse for ham i den måde du har behandlet ham på.
Senest rettet af Mirabella 3. apr 2018, 09:42, rettet i alt 2 gange.
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Juki » 3. apr 2018, 10:28

Hvad vil du selv?

Det er vel det vigtigste at du er afklaret med om I skal have kontakt og hvordan/hvorfor.

Han kan være nok så interesseret i at date dig igen, have fortrudt, vil være din ven, men det hvis du ikke vil ham er det jo lige meget og dumt at starte noget der kan give ham falske forhåbninger.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Honningprut » 3. apr 2018, 11:20

Wíldcat skrev:Jamen jeg havde også lukket den jeg kontaktet ham slet ikke i de 3/4 uger vi ikke havde kontakt og jeg tog endda ud med mine veninder i weekenden så havde helt glemt ham indtil iforgårs hvor han skriver hvordan det går.

Hvad betyder det han skriver?

Og så nævner han at han synes jeg er sød osv


At han nævner du er sød, behøver ikke at betyde andet end uskyldig flirt eller anerkendelse for noget du lige har skrevet. At han skriver nu kan være af kedsomhed, at han mangler sex, at han alligevel gerne vil give det en chance. Spørg ham. Det er den letteste måde at få svar på. :)
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Mangoness » 3. apr 2018, 14:03

Grissebassen skrev:Når en mand skriver "jeg er i tvivl om jeg kan se det blive til noget seriøst" og "jeg er bange for at såre dig", så betyder det i min verden, det han siger. At han ikke kan se det blive seriøst mellem jer, og at han ved han dermed risikerer at såre dig, men at han med den udmeldning har sit på det rene til at fortsætte med at hygge uforpligtende, såfremt du er med på den. Og det er så det, han fisker efter om du mon er frisk på.


x2
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Modesty Blame » 9. apr 2018, 17:36

Det er også meget fikst at få dig til at føle det som om, du går for hurtigt frem, når nu du slår bremserne i... så kan du sidde der og undre dig bagefter. Han vil knalde. No more, no less.
2

Tilbage til "Forhold og sex"