Casual Relationship med en mand

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf sansera » 13. jun 2018, 10:03

Diva skrev:Tak for jeres indlæg alle sammen :)
her er en lille update på hvordan det går, da jeg også på samme tid har brug for gode råd fra jer!

Igår var det første gang jeg skulle hjem til (X). Jeg var meget nervøs og tøvet også om morgen med at gøre det. Det var så også derfor jeg sendte en sms til ham kl 9 om morgen, hvor jeg skrev at jeg havde skiftet mening og jeg synes det lyder som en dårlig ide at tage hjem til ham, da jeg helst gerne vil lære ham bedre at kende først.

jeg skiftet mening fordi jeg føler ikke jeg var klar til at sove med ham, specielt ikke igår. Jeg fulgte min mavefornemmelse, og valgte derfor at skrive det til ham.

Han svaret så med det samme at der ikke behøver at ske mere end aftensmad og film. Men at han forstår og han vil ikke have jeg gør' noget som jeg ikke har lyst til.

Jeg var meget overrasket over han var okay med det og kunne lade mig være men til min store overraskelse så skrev han igen men
der gik 40 min før han skrev igen, i den sms nævnte han at han havde gjort alt klar og hvis jeg skifter mening så skulle jeg bare sige til.

Jeg fik det lidt dårligt med at han havde gjort alt klar, og valgte derfor at skrive til ham at jeg kommer alligevel.

Jeg var måske lidt dum at tage en kjole på der viste lidt for meget :fløjt: Jeg ankom præcis det tidspunkt vi aftalte og han åbnet så døren op for mig, han så heller ikke helt værst ud.. Hans lejlighed var rigtig flot, og stort. En af de fede lejligheder i indre kbh så det var rigtig fedt at kunne se lidt omkring, og udforske en mande-lejlighed. Da vi satte os ned ved spisebordet for at få noget aftensmad,
så snakket vi meget sammen om små ting og store ting, vi har rigtig god kemi sammen og det kan jeg rigtig godt lide :lun:

Vi arbejder (næsten) med de samme ting så det var også skønt at han kunne forstå mit arbejde, og forstå mine holdning og mening omkring nogle visse ting. Det er noget jeg aldrig har oplevet med et menneske før.

Og så var min kjole selvfølgelig også en afgørende faktor, at han savlet efter mig hele aften, og han kunne næsten ikke holde øjnene væk fra mig. Hvilket jeg godt kunne lide, efter vi havde spist ryddet vi op sammen og vi satte os så ned på sofaen i stuen.

Han begynder lidt at modsige sin sms her :stoned: han læner sig ret tæt ind til mig og det endte med vi kysset og jeg røre så ved ham og han røre ved mig. Men jeg stoppet ham hver gang det blev alt alt for intimt. Jeg valgte så at være åben og ærlig omkring hvorfor jeg ikke kan sove med ham lige PT.

Det var meget svært for mig at åbne op, men jeg fortalte ham at jeg ikke har været sammen med nogle fyre (før og efter min ex) kæreste, så da jeg dengang mødte min ex var han også på samme tid min første gang men problemet var så den at min ex var ikke så erfaren på det punkt, og hver gang vi prøvet (så gjorde det nas) - og det endte med vi aldrig kunne få det til at fungere hvilket også førte til bruddet.

Han var meget forstående og respekteret det jeg havde at sige, jeg fortalte ham også at han er PT den eneste jeg ser, og det betyder så også at hvis jeg møder en i den nærmeste fremtid så betød det også at jeg ikke kan blive ved med at se ham, det var han helt ok med.
Efter den snak endte det med vi hele aften gramset på hinanden.

Efter vi havde nydt hinanden lidt så aftalte vi at det kun er casual, slet ikke noget seriøst og at vi bare nyder det vi har med hinanden når vi kan, hvilket passer fint med os begge.

Til sidst endte det med han kørte mig hjem.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________

I må ikke misforstå det i læser, jeg ved godt jeg romantisere det lidt, men jeg er på ingen måder forelsket i ham, kun tiltrukket af ham og det er ren og skær kun sexen han vækker i mig.

Dog er der en ting ved ham jeg ikke helt kan forstå, (det håber jeg i mænd der læser den her indlæg kan hjælpe mig med) han viser en gang imellem følelser (ikke altid) men kun nogle gange.

Han er hot & cold og jeg ved ikke hvor jeg har ham nogle gange. Nu ved jeg ikke om det er fordi det er den kvindelige del af mig der tænker sådan men han kan nogle gange være "en mand uden sjæl" agtigt. Her er et eksempel:

Engang da vi var i biografen, så kom der en chok-scene hvor jeg blev så bange at jeg nærmest hoppet ud af stolen. Derimod var han helt kold og kynisk han gad ikke engang at holde om mig, eller tjekke om jeg var okay.

Men så er der fx igår da han kørte mig hjem så begyndte jeg at lukke mine følelser væk, automatisk begyndte jeg at være stille og jeg gad ikke så meget at snakke med ham, jeg kigget heller ikke på ham, og jeg gad ikke engang at være social med ham i bilen, jeg ved ikke om han lagde mærke til det men det der overrasket mig var at han begyndte at lægge sin hånd om min lår og aer mig.

Jeg tror jeg på en eller anden måde så er jeg lidt bange for den version af ham,
det er som om når han er kold så begynder min verden at fryse og så snart han er varm, så begynder min verden at brænde.

Er det noget jeg skal bekymre mig om?


Måske er det bare mig, men egentlig synes jeg, at du sender nogle ret blandede signaler og også er sådan hot/ cold.
Jeg er med på at du har dine grunde, og at du også i et eller andet omfang har forklaret ham dem, men jeg synes ikke at du giver meget plads til, at han også kan have grunde til at gøre som han gør.
Du siger, at aftalen mellem jer er ingen romantik bare sex. Men i har ikke sex, og du vil gerne have at han spørg ind til dig, passer på dig når du bliver forskrækket i biografen osv. Du lukker pludselig ned i bilen og vil ikke kigge på ham og tale med ham - hvad er det nu for noget? Det ville jeg helt personligt også blive meget forvirret over. Hvordan skal han agerer i det? Han er ikke tankelæser, og det du viser og fortæller ham stikker sgu lidt i alle retninger.
Det er ikke ment som en bebrejdelse overhoved, men jeg tror, at det er et meget godt billede på, at du 1, selv er forvirret over hvad det her er og 2, rent faktisk ikke er klar til et forhold der hovedsageligt handler om sex.
Jeg siger ikke at der ikke kan være en dybere forbindelse mellem to mennesker, der primært mødes for at have sex - det kan der godt. Men så har de jo netop ikke en aftale om, at der ikke er følelser i spil, bare at de følelser ikke handler om, at det skal udvikle sig til et kæresteforhold.
Så på en eller anden måde tænker jeg, at du ikke er afklaret - og hvis du er, så har du jo selv svaret, for du bruger meget energi på at tænke og analysere, og helt ærligt er min erfaring, at det behøver man ikke, når man er i det rigtige (forhold, job, venskab, osv.) for så FØLES det rigtigt. Man er ikke i tvivl.
4
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf JoyNips » 13. jun 2018, 10:40

Nu har jeg læst hele tråden og jeg synes ærligt talt det mest af alt lyder som om, du gerne vil have at han skal prøve at vinde dig over og overtale dig til at det skal være jer to, der rider mod solnedgangen sammen.
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf sansera » 13. jun 2018, 11:32

JoyNips skrev:Nu har jeg læst hele tråden og jeg synes ærligt talt det mest af alt lyder som om, du gerne vil have at han skal prøve at vinde dig over og overtale dig til at det skal være jer to, der rider mod solnedgangen sammen.


Det er ret præcist set. Jeg har tænkt lidt det samme uden at kunne sætte ord på det.
Altså jeg tror ikke nødvendigvis TS vil have ham, men hun vil gerne føle, at hun kunne få ham, hvis hun ville. At han vil hende mere end hun vil ham.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf IrmaPigen » 18. jun 2018, 08:03

TS har opret tråden 13. Maj. Mon hun overhovedet ser gutten mere?
0
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Diva » 18. jun 2018, 20:10

Tusind tak for jeres svar alle sammen

lille opdatering; efter han sagde jeg skulle tænke over det så har jeg ikke haft lyst til at gøre det alligevel. Jeg tror mange af jer har ramt plet - men der er også sket rigtig meget siden sidst :)

på den ene side føler jeg at jeg måske bare trængte til en "kæreste" og han er jo ret pæn og sød så jeg tror jeg sås med ham mere pga opmærksomheden

men på den anden side har jeg fundet ro i mig selv hvor jeg faktisk nyder single livet, og presser ikke mig selv til at hungre efter en kæreste. Jeg arbejder og fokusere PT ret meget på mit arbejde og så er jeg sammen med veninderne i fritiden.

Jeg skriver stadigvæk med fyren men det er primært venskabeligt og der ligger ikke rigtig noget i det mere:)

Derudover er jeg begyndt at se en anden som er så sød og han er seriøs og vil mig 100%, vi er nået til 4 date og det går SÅ godt! Jeg tager det stadig stille og roligt da jeg ikke har travlt med at finde en, men lige nu er det bare skønt at vide der er en fyr der kan gå all in for en og ikke bare halvhjertet, så det er rigtig dejligt :lun:
4

Tilbage til "Forhold og sex"