Casual Relationship med en mand

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Casual Relationship med en mand

Indlægaf Diva » 13. maj 2018, 14:23

Lidt om mig: jeg er i starten af 20'erne og blev single for 6 måneder siden efter et 3 års forhold (jeg nyder at være single) og søger slet ikke et forhold men vil gerne have mandlig selskab en gang imellem.
____________________________

Jeg er ved at se en mand (X) som er 33 år og skilt efter 9 års ægteskab, (X) fortalte mig fra starten af at han ikke søger et forhold hvilket er jo perfekt for det gør jeg heller ikke, men han nyder mit selskab og jeg nyder hans, han synes jeg er meget attraktiv, det synes jeg også han er og han vil så derfor gerne have vi kan ses og nyde tid sammen med hinanden!

Jeg ved ikke om han ser andre kvinder pt men det går jeg vel ud fra, og det kommer heller ikke mig ved men han er den eneste som jeg pt ser.

Jeg har aldrig været sådan en der kan ses med 10 forskellige mænd på samme tid, har altid holdt mig til 1 og da ingen har kunne matche et casual relationship indtil ham her så har jeg hele de måneder jeg har været alene bare været alene, for ingen fyre siger mig noget. Og jeg har datet men det har endt med mændene som jeg har datet vil have et forhold og det vil jeg ikke..

Mig og X har ikke haft sex endnu men vi har været på 3 dates indtil videre

han har inviteret mig på en restaurant som han betalte for,

den anden date tog vi i biografen

Og på tredje date betalte jeg.

Problemet er bare, nu har han inviteret mig hjem til ham (han bor alene i en 4 værelses lejlighed) så den er ret stor og han ved godt jeg ikke har været sammen med andre efter min ex så han foreslog at vi godt kan have sex når jeg føler mig mere tryg hos ham. Han vil gerne lave mad til mig og så evt se en film på sofaen.

Problemet er så bare at det er fint og det vil jeg gerne men det skal ikke være rutinen. Jeg vil gerne have han skal blive ved med at tage mig ud og det er bare en af de krav jeg personligt har til et casual relationship.

Jeg ved så ikke hvordan jeg skal tage det op med ham. Og jeg er bange for han vil synes det er underligt jeg kun ser ham og kun vil se ham selvom vi ikke er sammen og bare hygger os en gang imellem.

Hvad synes i?
Senest rettet af Diva 14. maj 2018, 10:14, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Diva » 13. maj 2018, 14:27

Jeg tror generelt mit spg er mere om jeg har ret til at kræve noget af ham som at blive hentet i hans bil når vi skal ses, eller at tage ud og spise en gang imellem udover at være hjemme hos ham?

Og så vil jeg tilføje:

Grunden til jeg går med til det her er fordi jeg føler efter jeg har været i 3 års forhold så har jeg brug for at trække vejret og være single. Jeg nyder at X lader mig være når vi ikke ses og når vi endelig ses så giver han mig hans fulde opmærksomhed.

Det går begge veje.

Han passer også på mig, han er en ældre mand hvilket jeg godt kan lide og kører mig altid hjem efter vores tid sammen.

Han har noget gentleman over sig hehe.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Juki » 13. maj 2018, 14:35

Jeg kan sagtens forstå at du ikke vil kaste dig i grams med det samme. Jeg tror bare ikke det ændrer så meget om der går fire dates eller fire måneder.

Hvis I har kemi og samme behov for romantik, eller synes de samme ting er romantiske, så skal det nok komme af sig selv at han fortsætter med at være høflig og galant.

Men hvor længe du venter er stadig ikke nogen garanti for at han ikke gør hvad han kan her i starten, for at få dig på krogen, og så ændrer opførsel eller mister interessen bagefter.

Jeg ved godt det er svært, men jeg tror du skal fokusere på det gode og det potentiale det har, men selvfølgelig skal du stadig tale med ham om ting du er usikker på eller i tvivl om.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Juki » 13. maj 2018, 14:39

Diva skrev:Jeg tror generelt mit spg er mere om jeg har ret til at kræve noget af ham som at blive hentet i hans bil når vi skal ses, eller at tage ud og spise en gang imellem udover at være hjemme hos ham?

Og så vil jeg tilføje:

Grunden til jeg går med til det her er fordi jeg føler efter jeg har været i 3 års forhold så har jeg brug for at trække vejret og være single. Jeg nyder at X lader mig være når vi ikke ses og når vi endelig ses så giver han mig hans fulde opmærksomhed.

Det går begge veje.

Han passer også på mig, han er en ældre mand hvilket jeg godt kan lide og kører mig altid hjem efter vores tid sammen.

Han har noget gentleman over sig hehe.

Du kan på ingen måde kræve at han skal hente dig i bil fx.

Men du kan sagtens give udtryk for at det er noget du foretrækker og noget der giver plus point hos dig. Sådan er vi jo så forskellige i vores krav og forventninger og det er fair nok, hvis den anden kan leve op til det og selv har lyst til det.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Diva » 13. maj 2018, 14:41

Tusind tak Juki, det vil jeg helt klart tage til mig og huske på :) er meget glad for du er så åbent om det og giver gode råd!
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf JoyNips » 13. maj 2018, 14:44

Så det du ønsker er en lidt sugardating-agtig relation?
10
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Diva » 13. maj 2018, 14:48

JoyNips skrev:Så det du ønsker er en lidt sugardating-agtig relation?


Ja lidt men han behøver ikke give mig penge, det eneste jeg kræver er bare han henter mig, og tager mig en gang imellem ud hvor jeg også betaler (det skal ikke kun være ham)

Så måske 50% sugar dating?
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14589

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Pjeps » 13. maj 2018, 14:53

Jeg har ingen ide om hvad du kan forlange,men du kan have lige de preferencer for et forhold til en mand du ønsker, så er det bare med at finde den mand der matcher dem.


Også synes jeg måske ikke 33 årig, kan kaldes er en ældre mand :D Du skal i hvertfald nok ikke kalde ham det mens han hører det :fløjt:
22
:ninja:
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Diva » 13. maj 2018, 14:55

Pjeps skrev:Jeg har ingen ide om hvad du kan forlange,men du kan have lige de preferencer for et forhold til en mand du ønsker, så er det bare med at finde den mand der matcher dem.


Også synes jeg måske ikke 33 årig, kan kaldes er en ældre mand :D Du skal i hvertfald nok ikke kalde ham det mens han hører det :fløjt:



Hahahh jeg beklager hvis det lyder forkert, havde ikke tænkt over det ~ og tak for tippet :D
0
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Diva » 13. maj 2018, 15:01

Der var dog engang hvor jeg lige var kommet hjem efter en date sammen med X, ud af det blå så skrev han til mig kl 22.00 om aften at hvis jeg keder mig så skal jeg bare sige til så vil han køre tilbage til mig og hente mig :D

forhåbentligt kan jeg snakke med ham og evt prøve at se om vi ikke kan lave en aftale, hvordan det her skal fungere.

(Det med at køre mig og hente mig)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. maj 2018, 15:07

Medmindre du med "tage mig ud" konsekvent mener gå ud sammen på hans regning, og det lader det ikke til, synes jeg egentlig ikke, at jeres forhold har noget med sugerdating at gøre. Jeg kommer mere til at tænke på de krav, mange fx. har til at være på ferie. Det skal være en fornøjelse og noget anderledes end hverdagen, og man gider ikke problemer og besvær.
Heri ligger også et ønske om uforanderlighed. Du er ikke interesseret i, at jeres forhold skal ændre sig, udover at det skal involvere sex, og kommer nu i tvivl, om han er enig, fordi han ønsker at ses privat på en måde, der kunne minde om en almindelig date, hvor målet jo netop gerne er at lære hinanden bedre at kende og gå i en mere kæresteagtig retning.

Jeg læser det, som om du søger oplevelser i en mands selskab og ikke så meget nærvær, hvilket for mange er usædvanligt, men samtidig et lige så ærligt behov som så meget andet. Jeg tror, du er nødt til at være helt konkret, og så må du se, om det er noget, han kan relatere til.
9
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf LadyFox » 13. maj 2018, 15:55

Jeg kan heller ikke se hvad det du søger har med sugar dating at gøre, som jeg forstår dig så vil du gerne have i bliver ved med at tage på dates, altså, du vil vel bare gerne have en mand som følgeskab ude i byen.

Jeg synes godt du kan fortælle ham at det er det du primært søger, og så må han jo tage stilling til om det også passer ham. :)

Jeg synes til gengæld ikke at du kan kræve at blive kørt frem og tilbage, jeg synes faktisk ikke at du kan kræve noget som helst. Men, du kan jo gøre det klart at du sætter pris på det og at du fortrækker det sådan. Du kan jo også bare beslutte dig at du ikke gider se ham hvis han ikke kører dig, det er jo op til dig selv.
6
...
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Sangius » 13. maj 2018, 16:31

Betyder det, at du slet ikke er interesseret i at have sex med ham?
Tænker hvis du kun vil mødes ude, og aldrig i privaten? :)
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Diva » 13. maj 2018, 17:17

Sangius skrev:Betyder det, at du slet ikke er interesseret i at have sex med ham?
Tænker hvis du kun vil mødes ude, og aldrig i privaten? :)


Jeg vil rigtig gerne have sex med ham men jeg har bare brug for lidt mere tid før jeg åbner mig helt op og han tager det også stille og roligt og han har fortalt mig at jeg skylder ham intet selvom han tager mig en gang imellem ud og spise at han gerne vil have jeg skal være tryg ved ham. Grunden til at jeg gerne vil ud og spise en gang imellem med ham er mere for hyggens skyld og jeg nyder som sagt hans selskab. Det er dog første gang vi skal ses hos ham i næste uge så jeg er ret spændt på at se hvordan hans lejlighed er og hvordan han er som person. Jeg vil bare ikke have det skal være rutinen.
0
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf avdotja » 13. maj 2018, 18:30

Altså, jeg synes såmænd ikke der er noget forkert i at ønske at der ikke skal gå rent Netflix-and-Chill i den. Jeg kunne såmænd også godt bruge en relation hvor vi netop datede/oplevede ting sammen (udover sex), så der ikke gik ren hverdag i dag - den slags dovenskab slipper man kun afsted med som kæreste, hos mig :D

For mig er første hjemmebesøg ikke lig med sex. Jeg har langt om længe nået et niveau, hvor jeg ikke mener jeg skylder nogen noget på den front - uanset hvad de har gjort eller forventer. Men da jeg havde din alder (er nu en ældre dame på 33 :D), var jeg langt mere følsom over for folks forventninger, og ville bruge halvdelen af tiden på at være bekymret for om jeg gjorde noget der kunne misforstås og tolkes som en invitation til sex - så hvis du har behov det, så meld klart ud til ham at det er for tidligt med sex for dit vedkommende. Så behøver du ikke gå og spekulere på den del.
5

Tilbage til "Forhold og sex"