Casual Relationship med en mand

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf avdotja » 13. maj 2018, 18:58

Jeg vil også have et causal date-and-sex forhold, så nu har jeg sgu oprettet en profil på tinder hvor jeg specifikt skriver dette. Så må vi se hvad der sker :D
8
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Wizzze » 13. maj 2018, 19:16

Er 33år en ældre mand, hvad er 45år så? :gruble:

Jeg stejler lidt over ordet forlange, ville det ikke være bedre at melde ud, at hvis I skal mødes, så bliver han som oftest nødt til at hente og bringe, da du ikke har transportmulighed? Frem for at forlange ar han agerer limosineservice?
Kommunikation er allerede rigeligt svært i forvejen, ingen grund til yderligere at besværliggøre det med "forlange"
9
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Wizzze » 13. maj 2018, 19:18

avdotja skrev:Jeg vil også have et causal date-and-sex forhold, så nu har jeg sgu oprettet en profil på tinder hvor jeg specifikt skriver dette. Så må vi se hvad der sker :D


I'm woman, see me pick and choose :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23369

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Aragorn » 13. maj 2018, 19:31

Wizzze skrev:Er 33år en ældre mand, hvad er 45år så? :gruble:
[...]


Highlander.
3

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Diva » 14. maj 2018, 10:05

JessicaD skrev:
avdotja skrev:Altså, jeg synes såmænd ikke der er noget forkert i at ønske at der ikke skal gå rent Netflix-and-Chill i den. Jeg kunne såmænd også godt bruge en relation hvor vi netop datede/oplevede ting sammen (udover sex), så der ikke gik ren hverdag i dag - den slags dovenskab slipper man kun afsted med som kæreste, hos mig :D

For mig er første hjemmebesøg ikke lig med sex. Jeg har langt om længe nået et niveau, hvor jeg ikke mener jeg skylder nogen noget på den front - uanset hvad de har gjort eller forventer. Men da jeg havde din alder (er nu en ældre dame på 33 :D), var jeg langt mere følsom over for folks forventninger, og ville bruge halvdelen af tiden på at være bekymret for om jeg gjorde noget der kunne misforstås og tolkes som en invitation til sex - så hvis du har behov det, så meld klart ud til ham at det er for tidligt med sex for dit vedkommende. Så behøver du ikke gå og spekulere på den del.


Ja, det kan jeg sagtens kende. Jeg synes nogen gang ligefrem, at forholdet nærmest kan gå i stå, når man først begynder at ses derhjemme. Så sætter de en film på, og så sidder man der. Og så knalder man og sover, og det var så den aften/nat. Haha. Det er da hyggeligt, bevares. Men man kommer altså ingen vegne, og det kan hurtigt blive meget fastlåst og kedeligt, og de stopper fuldstændig med at gøre sig umage/foreslå ting at lave.

Så er der lidt mere flirt og frækt over at være ude i byen, hvor man får snakket sammen og oplever hinandens personlighed. :love2: Det bliver en mere og mere god idé, jo mere jeg tænker over det. :D Men undrer mig dog fortsat over den med at hentes, men det er måske fordi, jeg har al offentlig transport indenfor få hundrede meter.



Du beskrev lige mine tanker og følelser omkring det med Netflix og chill hjemme hos en! Det er præcis det jeg derfor foretrækker at tage ud :worship:
0
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Diva » 14. maj 2018, 10:07

Jeg tager det op med ham når jeg ses med ham igen, så håber jeg at han er åben omkring det og hvis der er noget han også foretrækker jeg skal gøre, så det kun fair vi kan lave en plan sammen og være enige hvordan tingene skal foregå. :)
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Honningprut » 14. maj 2018, 10:41

Du skylder ikke nogen at have sex med dem, heller ikke selvom der er tale om hjemmebesøg. Jeg ville passe lidt på med for mange forventninger til hvordan i skal kører jeres relation, jeg ville personligt føle mig fanget i:

- Nu skal vi ud og spise.
- Eller nu forventer han at vi har sex fordi...

I mine ører lyder det hele lidt sugerdating artigt, også selvom jeg ser det andre i tråden skriver, og også forstår den side af sagen.
2
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf hotlips » 14. maj 2018, 11:11

Honningprut skrev:Du skylder ikke nogen at have sex med dem, heller ikke selvom der er tale om hjemmebesøg. Jeg ville passe lidt på med for mange forventninger til hvordan i skal kører jeres relation, jeg ville personligt føle mig fanget i:

- Nu skal vi ud og spise.
- Eller nu forventer han at vi har sex fordi...

I mine ører lyder det hele lidt sugerdating artigt, også selvom jeg ser det andre i tråden skriver, og også forstår den side af sagen.


Men det er jo også halvdelen af sugardating at damerne bliver taget ud og bliver vartet op, så vidt jeg kan forstå er det en meget stor del af det.

Så selvom han ikke giver kontanter så læser jeg det også som at det er det der er kernen i det hun vil have ud af det, så kan det være hende her giver sex eller ej, men det er da en ret væsentlig del af dynamikken i et forhold at ens primære kvalitet er at man tager en ud og giver opmærksom og oplevelser.

Det gør så også at jeg tror det adskiller sig mere fra de fleste almindelige og omend nok så løse forhold, hvor det der er først og sidst trods alt er det menneske man har lyst til at bruge tid sammen med og hvor det jo normalt er noget særligt og spændende at nu skal man hjem og være alene.

Det må man da selvom men jeg tror man skal være meget bevidst om at helt konkrete aftaler, også om hvad man gør når det på et tidspunkt stopper.
1
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf sansera » 14. maj 2018, 11:12

Diva skrev:
JoyNips skrev:Så det du ønsker er en lidt sugardating-agtig relation?


Ja lidt men han behøver ikke give mig penge, det eneste jeg kræver er bare han henter mig, og tager mig en gang imellem ud hvor jeg også betaler (det skal ikke kun være ham)

Så måske 50% sugar dating?


Det tror jeg bare, at jeg ville melde ærligt ud omkring. Det er en relation, hvor det 'tænder' dig, at han henter / invitere / kurtisere. Enten har han det på samme måde, og så er det jo fint. Eller også er det ikke, hvad han havde forestillet sig, og så er det jo fint at få afklaret. Så kan du tage din beslutning derefter.
1
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Honningprut » 14. maj 2018, 11:26

hotlips skrev:
Honningprut skrev:Du skylder ikke nogen at have sex med dem, heller ikke selvom der er tale om hjemmebesøg. Jeg ville passe lidt på med for mange forventninger til hvordan i skal kører jeres relation, jeg ville personligt føle mig fanget i:

- Nu skal vi ud og spise.
- Eller nu forventer han at vi har sex fordi...

I mine ører lyder det hele lidt sugerdating artigt, også selvom jeg ser det andre i tråden skriver, og også forstår den side af sagen.


Men det er jo også halvdelen af sugardating at damerne bliver taget ud og bliver vartet op, så vidt jeg kan forstå er det en meget stor del af det.

Så selvom han ikke giver kontanter så læser jeg det også som at det er det der er kernen i det hun vil have ud af det, så kan det være hende her giver sex eller ej, men det er da en ret væsentlig del af dynamikken i et forhold at ens primære kvalitet er at man tager en ud og giver opmærksom og oplevelser.

Det gør så også at jeg tror det adskiller sig mere fra de fleste almindelige og omend nok så løse forhold, hvor det der er først og sidst trods alt er det menneske man har lyst til at bruge tid sammen med og hvor det jo normalt er noget særligt og spændende at nu skal man hjem og være alene.

Det må man da selvom men jeg tror man skal være meget bevidst om at helt konkrete aftaler, også om hvad man gør når det på et tidspunkt stopper.


Jeg har aldrig gjort mig i det der casual dating halløj, så jeg kender ikke rigtig "reglerne", hvis der er sådan nogen for det, men jeg er enig i det du skriver og de tanker du gør dig omkring det. :)
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46288

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf LadyFox » 14. maj 2018, 11:33

Honningprut skrev:Du skylder ikke nogen at have sex med dem, heller ikke selvom der er tale om hjemmebesøg. Jeg ville passe lidt på med for mange forventninger til hvordan i skal kører jeres relation, jeg ville personligt føle mig fanget i:

- Nu skal vi ud og spise.
- Eller nu forventer han at vi har sex fordi...

I mine ører lyder det hele lidt sugerdating artigt, også selvom jeg ser det andre i tråden skriver, og også forstår den side af sagen.

Går sugardating ikke ud på at sugarbaben går ud med sugardaddy imod betaling af enten gaver, penge eller at daddy som minimum betaler regningen for daten.

Ellers kender jeg da et par pensionist enker der sugardater, de har nemlig også mødt en person de primært bruger til at tage på oplevelser med. Og det er vel det samme TS søger når nu hun også har tænkt sig at betale for deres dates.
4
...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Wizzze » 14. maj 2018, 12:18

LadyFox skrev:
Honningprut skrev:Du skylder ikke nogen at have sex med dem, heller ikke selvom der er tale om hjemmebesøg. Jeg ville passe lidt på med for mange forventninger til hvordan i skal kører jeres relation, jeg ville personligt føle mig fanget i:

- Nu skal vi ud og spise.
- Eller nu forventer han at vi har sex fordi...

I mine ører lyder det hele lidt sugerdating artigt, også selvom jeg ser det andre i tråden skriver, og også forstår den side af sagen.

Går sugardating ikke ud på at sugarbaben går ud med sugardaddy imod betaling af enten gaver, penge eller at daddy som minimum betaler regningen for daten.

Ellers kender jeg da et par pensionist enker der sugardater, de har nemlig også mødt en person de primært bruger til at tage på oplevelser med. Og det er vel det samme TS søger når nu hun også har tænkt sig at betale for deres dates.


:forvirret: Er det Sugar Dating hvis man betaler regningen for daten? :gruble:
For så har jeg været Sugar Daddy hele mit liv uden at vide det :8: :shock: og her troede jeg bare det var god opførsel?
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Diva » 14. maj 2018, 12:53

Det er mere fordi som mit liv er lige PT, så har jeg ikke tid til en kæreste men jeg vil derfor gerne have når x og jeg så endelig er sammen at vi kan tage ud og opleve ting udover at have sex med hinanden.

Jeg går ikke så meget op i en sugar dating forhold, jeg går istedet mere op i at han er den eneste jeg har mødt som kan gør' jeg føler mig tryg, han er pæn og så flink mod mig og beskytter mig på mange punkter. En ting jeg ikke har kunne føle med en anden person i al den tid jeg har datet diverse mænd.

Og det er kun en bonus i mine øjne :)
0
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Diva » 14. maj 2018, 12:55

Jeg føler ikke man kan kalde det et sugar dating forhold da jeg også har betalt for et par dates vi har været på.

Og jeg får ikke noget materialistisk ud af det, jeg nyder kun hans selskab og thats it :)
Senest rettet af Diva 14. maj 2018, 13:14, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46288

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf LadyFox » 14. maj 2018, 13:06

Wizzze skrev:
LadyFox skrev:
Honningprut skrev:Du skylder ikke nogen at have sex med dem, heller ikke selvom der er tale om hjemmebesøg. Jeg ville passe lidt på med for mange forventninger til hvordan i skal kører jeres relation, jeg ville personligt føle mig fanget i:

- Nu skal vi ud og spise.
- Eller nu forventer han at vi har sex fordi...

I mine ører lyder det hele lidt sugerdating artigt, også selvom jeg ser det andre i tråden skriver, og også forstår den side af sagen.

Går sugardating ikke ud på at sugarbaben går ud med sugardaddy imod betaling af enten gaver, penge eller at daddy som minimum betaler regningen for daten.

Ellers kender jeg da et par pensionist enker der sugardater, de har nemlig også mødt en person de primært bruger til at tage på oplevelser med. Og det er vel det samme TS søger når nu hun også har tænkt sig at betale for deres dates.


:forvirret: Er det Sugar Dating hvis man betaler regningen for daten? :gruble:
For så har jeg været Sugar Daddy hele mit liv uden at vide det :8: :shock: og her troede jeg bare det var god opførsel?

Som jeg ser det er Sugardating hvis den ene part går ud med/har sex med/hvad de nu laver mod en form for "materiel" betaling så som gaver, en middag på en Michelin restaurant, eller en overnatning på et fint hotel kan vel godt betragtes som en gave.
Jeg tænker det at der hvor den skiller er at ved sugar dating er betalingen ligesom en præmis for relationen.
Så hvis det har været afgørende for dem du har datet at du har betalt for tingene mod at du så har fået deres selskab i bytte, så tænker jeg at det har været sugar dating. Hvis de derimod har synes du var en smadder fin fyr de ville date uanset, og du har haft det på samme måde men dog har betalt fordi at du tror på traditionelle kønsroller eller noget i den stil, så synes jeg det er noget andet.
5
...

Tilbage til "Forhold og sex"