Kvinder og orgasmer...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Selma156
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1280

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Selma156 » 21. maj 2018, 19:32

Jeg troede helt til jeg var i hvert fald 23 år, at jeg var en form for aseksuel. Altså, jeg havde haft ok sex nogle gange, men for det meste var det fuldemandssex eller one night stands med mænd, jeg reelt ikke var interesseret i. Jeg havde aldrig været i nærheden af nogen orgasme - på nær med mig selv.

Så blev jeg stormende forelsket i to mænd inden for en periode på to år. Den første var i virkeligheden elendig i sengen og havde en lille pik (det må jeg godt sige, da han var en kæmpe nar og udnyttede mig), men de stærke følelser for ham gjorde, at sexen føltes virkelig godt.

Et lille år efter mødte jeg min nu ekskæreste, og vi connectede fuldstændigt vanvittigt seksuelt. De første par gange var han bange for, at jeg ikke brød mig om det, og jeg lå som en søstjerne og var meget blufærdig. Men der gik ikke længe før samtlige parader var nede og det var bare så fantastisk sex. Intet var tabu, og vi snakkede meget åbent om lyster, tidligere oplevelser, komplekser og lignende. Det tog dog stadig næsten et år, før jeg fik en skedeorgasme med ham. Og én til noget tid efter. En meget anderledes følelse for mig end klitorisorgasme. Jeg onanerede også foran ham, men den eneste gang jeg kom, var det over webcam - der var, trods vores enorme åbenhed, en blokade, der gjorde det umuligt for mig af en eller anden grund.

Siden min eks har jeg kun haft sex med to, men den første kunne jeg få klitorisorgasme med efter tre gange sex! En rimelig vild udvikling lige pludselig. Jeg har dog stadig erfaret at det for mig kræver en særlig kemi, og gerne stærke følelser for en person, før at sex for alvor siger mig noget. Jeg er bare enormt lettet over at jeg ikke gik resten af mit liv og troede, jeg var sådan en, der ikke kunne nyde sex. Det ville jeg være lidt ærgerlig over. Men jeg er så vidt muligt færdig med one nighters og sex for sexens skyld.
2
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 254
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 4117

Indlægaf Tanten » 21. maj 2018, 19:48

paint skrev:
1234 skrev:
paint skrev:
Dikus skrev:
Lykke skrev:
Dikus skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
LadyFox skrev:Jeg kan få orgasme med en hvilken som helst mand, uanset hvor kedeligt sexen er, så længe jeg kan få "ro" til at tænke. Faktisk er jeg meget tæt på at kunne tænke mig til en orgasme uden nogen former for berøring. :stoned:

Til gengæld kan jeg ikke få klitoris-orgasme, jeg synes berøring deromkring er noget af det mest ubehagelige man kan udsætte mig for.

Det er nogenlunde sådan jeg har det. Specielt det nederste. Det er faktisk ret tit jeg drømmer mig til en orgasme uden nogen fysisk stimuli, hvor jeg ved hvor det går hen ad ligeså snart drømmen begynder.

Gør alle ikke det?

Hvorfor skulle alle gøre et eller andet?

Alle som i normen. Lige som alle mænd oplever natlig udløsning.

Jeg tror næppe at det er alle mænd, der får natlig udløsning (i søvnen). Det kan ske som resultat af manglende sex, og hvis manden ikke selv gør noget for at at 'tage trykket'. Som regel er det kulminationen på en erotisk drøm.

Enig! Jeg er godt nok ikke en mand, men jeg havde en ven der undersøgt det ret grundigt på efterskolen, fordi man altid bliver undervist i at drenge kan våde drømme. Han fandt ikke en eneste der havde prøvet det. Så hans konklusion var at folk begyndt for tidligt med at onanere til at det skete :lol:

Jeg har til gengæld oplevet en, der havde våde drømme for fuld udblæsning. Jeg gik 2 år på et universitet i USA, og delte værelse med en meget religiøs fyr, fra én af Sydstaterne. Første gang, troede jeg han bare lå og gav den gas, henne i sin seng. Men da jeg pænt spurgte om, han ikke lige kunne skrue lidt ned for soundtracket, opdagede jeg at fyren sov.
Dem der boede på værelset ved siden af, begyndte ret hurtigt at kigge nysgerrigt på mig, og komme med nogle bemærkninger. Og så måtte jeg under løfte om diskretion fortælle, hvad der gik for sig.

Jeg spurgte ham på et tidspunkt om han ikke selv kunne 'ordne' det. Men nej! Det kunne han absolut ikke - det var syndigt. De 'våde drømme', var guds værk, sagde han. Jeg spurgte så om gud ikke var en mand. Jo, det var han, medgav han. Det vil sige at du får får sex af en mand (gud), spurgte jeg. Men han var ret hurtig i replikken og svarede at det gjorde han jo også, hvis han gjorde det selv.

Logikken var uangribelig. ;)

Det kaldes faktisk "englefisse" (selvom man kan diskutere, om engle er mænd eller kvinder)
0
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 254
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 4117

Indlægaf Tanten » 21. maj 2018, 19:53

Sophies-mor skrev:
Tanten skrev:Definer sex? Det er vel ikke kun penetration?

Jeg kan sagtens få orgasme med og af en mand, og endda mange gange i træk - men ikke ved penetration, dvs. pik-i-kusse-sex, hvis klitoris ikke samtidig stimuleres med fingrene.

Jeg fylder 50 næste gang, har et rigtig godt forhold til min krop og min seksualitet og en dejlig partner, jeg tænder på. Jeg elsker sex og bliver meget ophidset under samleje - men hvis jeg skal komme, skal klitoris stimuleres.

En anden kvinde spurgte mig engang, hvad der var galt med mig; ingen verdens ting! Jeg gider ikke skabe et problem omkring min seksualitet, fordi skiftende tiders seksualnormer har fremhævet enten vagnialorgasme eller klitorisorgasmie som den eneste rigtige måde at komme på.

For en doven partner kunne det sikkert være praktisk, hvis jeg kom under samleje, uden at manden skulle gøre noget ekstra for det, men for en opmærksom partner er det intet problem, og jeg er heller ikke bange for at tage sagen i egen hånd undervejs. Nogen gange kommer jeg mange gange under sex, andre gange slet ikke - og begge dele er helt fint, afhængig af situationen. Det er heller ikke hver gang, min partner kommer.

This.
Med den rigtige partner kommer det ikke an på orgasmen som det eneste.

Men, jeg vil så sige, at hvis han rammer rigtigt (vinkel, "hårdhed" i stød og tempo - alle 3 ting kan variere fra gang til gang og hvilken stemning vi/ jeg er i) så er skedeorgasme intet problem. Som i slet ikke.
Klitoris... ja, jo... hvis det er direkte på, kan det være for intenst, men igen det er så også afhængigt af stemning.
Nok primært det.
Og desuden, groft sagt: alt kan tillæres.
For x år siden, måtte min klitoris slet ikke berøres - det var alt for voldsom en påvirkning. Nu, der er det absolut ikke dårligt, hvis jeg er i det rigtige humør.
Jeg tænker, at man også rykker sig i seksuallivet, på samme måde, som så mange andre steder.

Man rykker sig helt sikkert seksuelt livet igennem, og hvis man har haft flere faste partnere, vil man også opdage sider af seksualiteten med dem, som man ikke kendte til før.

På trods af opmærksomme elskere af forskellig størrelse, vinkling og teknik samt experimenter med div. interessante ting og sager, har det dog ikke resulteret i vagnialorgasme, selvom jeg holder vældig meget af sex og mænd. Jeg overvejer, om teorien vedr. afstand mellem klitoris og skedeåbning faktisk har noget at sige.

Dog er de allerbedste orgasmer dem, hvor klitoris og vagina stimuleres samtidig.
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 470
Likede indlæg: 3821

Indlægaf Sophies-mor » 21. maj 2018, 21:47

Dikus skrev:
Tanten skrev:
Sophies-mor skrev:
Tanten skrev:Definer sex? Det er vel ikke kun penetration?

Jeg kan sagtens få orgasme med og af en mand, og endda mange gange i træk - men ikke ved penetration, dvs. pik-i-kusse-sex, hvis klitoris ikke samtidig stimuleres med fingrene.

Jeg fylder 50 næste gang, har et rigtig godt forhold til min krop og min seksualitet og en dejlig partner, jeg tænder på. Jeg elsker sex og bliver meget ophidset under samleje - men hvis jeg skal komme, skal klitoris stimuleres.

En anden kvinde spurgte mig engang, hvad der var galt med mig; ingen verdens ting! Jeg gider ikke skabe et problem omkring min seksualitet, fordi skiftende tiders seksualnormer har fremhævet enten vagnialorgasme eller klitorisorgasmie som den eneste rigtige måde at komme på.

For en doven partner kunne det sikkert være praktisk, hvis jeg kom under samleje, uden at manden skulle gøre noget ekstra for det, men for en opmærksom partner er det intet problem, og jeg er heller ikke bange for at tage sagen i egen hånd undervejs. Nogen gange kommer jeg mange gange under sex, andre gange slet ikke - og begge dele er helt fint, afhængig af situationen. Det er heller ikke hver gang, min partner kommer.

This.
Med den rigtige partner kommer det ikke an på orgasmen som det eneste.

Men, jeg vil så sige, at hvis han rammer rigtigt (vinkel, "hårdhed" i stød og tempo - alle 3 ting kan variere fra gang til gang og hvilken stemning vi/ jeg er i) så er skedeorgasme intet problem. Som i slet ikke.
Klitoris... ja, jo... hvis det er direkte på, kan det være for intenst, men igen det er så også afhængigt af stemning.
Nok primært det.
Og desuden, groft sagt: alt kan tillæres.
For x år siden, måtte min klitoris slet ikke berøres - det var alt for voldsom en påvirkning. Nu, der er det absolut ikke dårligt, hvis jeg er i det rigtige humør.
Jeg tænker, at man også rykker sig i seksuallivet, på samme måde, som så mange andre steder.

Man rykker sig helt sikkert seksuelt livet igennem, og hvis man har haft flere faste partnere, vil man også opdage sider af seksualiteten med dem, som man ikke kendte til før.

På trods af opmærksomme elskere af forskellig størrelse, vinkling og teknik samt experimenter med div. interessante ting og sager, har det dog ikke resulteret i vagnialorgasme, selvom jeg holder vældig meget af sex og mænd. Jeg overvejer, om teorien vedr. afstand mellem klitoris og skedeåbning faktisk har noget at sige.

Dog er de allerbedste orgasmer dem, hvor klitoris og vagina stimuleres samtidig.

Jeg oplever vaginal orgasme for første gang med nuværende parter. Og det er meget tydeligt, når han er inde i mig OG jeg ligger på ryggen, at han rammer noget, ingen andre har ramt.

Jeg har aldrig været så glad for at ligge på ryggen, som jeg ernu :genert:

Altså, jeg har hørt for og imod fra videnskabens side, om G-punktet nu også eksisterer eller ej.
Men ud fra egne oplevelser, især den sidste her...
Så ER G-punktet klart noget, man har - og hvis det rammes rent, så juhu, her kommer jeg. Også uden klitoris-stimuli.
Det er første gang, jeg nogensinde har fået orgasme, ved første indtrængning alene.
Så, vinkel, hårdhed (altså styrken hvormed, man tages/ ikke tages) osv. alt har betydning oveni.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2160

Indlægaf Evapeva » 22. maj 2018, 19:37

Min seksualitet har forandret sig virkelig meget gennem de sidste 17 år, hvor jeg har været seksuelt aktiv. :)

Først nogle år med virkelig dårlig teenage-sex, hvor jeg fakede løs, fordi “det gjorde man”. Så dumt.

Så var der noget parforholds-sex i 20’erne, hvor de forsøgte at gøre alting rigtigt, og det blev overtænkt og kludret, fordi de så alligevel ikke fulgte mine tegn - så der fakede jeg også lidt af og til for ligesom at give fyren en præmie for sit slid. Dumt.

Men så i 30’erne, som jeg er midt i nu - hold nu kæft, sex er blevet godt. De fleste forestiller sig nok, at sex post babies er noget hø, fordi anatomien ændrer sig, men i mit tilfælde er den lige som før, og så er den tilmed ommøbleret lidt til den gode side, for alting føles bare bedre. Meget.

Jeg er gået fra ikke at kunne komme sammen med en mand, næsten overhovedet, altså heller ikke ved klitorisstimuli, til nu at få 4-5 orgasmer af forskellig slags - hver gang, jeg har sex. Der skal arbejdes en smule for den første, men så ruller det ellers derudaf (undskyld praleriet, men i 10+ år var der altså nada, ing).

Det skyldes helt klart også min mand. I vores 12 år sammen har vi viiirkelig arbejdet på at optimere vores sexliv. Det var også frustrerende for ham, at der aldrig skete noget, for en stor del af hans sexdrive ligger i at please.

Alligevel utroligt, hvordan sexlivet udvikler sig. Det havde jeg aldrig forestillet mig. Hvis det kan overføres til andre områder, så spiser jeg måske blåskimmelost med velbehag om nogle år. Hvem ved. :D
14
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 234
Likede indlæg: 2619

Indlægaf milisa » 22. maj 2018, 19:56

Evapeva skrev:Min seksualitet har forandret sig virkelig meget gennem de sidste 17 år, hvor jeg har været seksuelt aktiv. :)

Først nogle år med virkelig dårlig teenage-sex, hvor jeg fakede løs, fordi “det gjorde man”. Så dumt.

Så var der noget parforholds-sex i 20’erne, hvor de forsøgte at gøre alting rigtigt, og det blev overtænkt og kludret, fordi de så alligevel ikke fulgte mine tegn - så der fakede jeg også lidt af og til for ligesom at give fyren en præmie for sit slid. Dumt.

Men så i 30’erne, som jeg er midt i nu - hold nu kæft, sex er blevet godt. De fleste forestiller sig nok, at sex post babies er noget hø, fordi anatomien ændrer sig, men i mit tilfælde er den lige som før, og så er den tilmed ommøbleret lidt til den gode side, for alting føles bare bedre. Meget.

Jeg er gået fra ikke at kunne komme sammen med en mand, næsten overhovedet, altså heller ikke ved klitorisstimuli, til nu at få 4-5 orgasmer af forskellig slags - hver gang, jeg har sex. Der skal arbejdes en smule for den første, men så ruller det ellers derudaf (undskyld praleriet, men i 10+ år var der altså nada, ing).

Det skyldes helt klart også min mand. I vores 12 år sammen har vi viiirkelig arbejdet på at optimere vores sexliv. Det var også frustrerende for ham, at der aldrig skete noget, for en stor del af hans sexdrive ligger i at please.

Alligevel utroligt, hvordan sexlivet udvikler sig. Det havde jeg aldrig forestillet mig. Hvis det kan overføres til andre områder, så spiser jeg måske blåskimmelost med velbehag om nogle år. Hvem ved. :D

:gogo: Det indlæg kunne jeg have skrevet. Lige bortset fra blåskimmelost. Dét kommer alligevel aldrig til at ske.....
9
Tally-ho
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 470
Likede indlæg: 3821

Indlægaf Sophies-mor » 22. maj 2018, 20:00

milisa skrev:
Evapeva skrev:Min seksualitet har forandret sig virkelig meget gennem de sidste 17 år, hvor jeg har været seksuelt aktiv. :)

:gogo: Det indlæg kunne jeg have skrevet. Lige bortset fra blåskimmelost. Dét kommer alligevel aldrig til at ske.....

Heller ingen blåskimmel her...
2
Hæklerier på hjernen :cool:
kattekonen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 53

Indlægaf kattekonen » 23. maj 2018, 13:49

Jeg kan godt blive rigtig træt af at høre den der "det handler bare om at slappe af" - "det er din hjerne der blokerer". Som en anden skriver i tråden så tror jeg fuldt og fast på at det handler om anatomi. Hvis der er mindre afstand mellem den indre skedevæg og ens urinrør, så vil man have nemmere ved at få orgasme - det er derfor man får den der tissende fornemmelse. Det er lige som en fødsel, når man er i pressefasen - det er også de samme muskler og reflekser man bruger, når man laver stort.

Hvis man har en meget lille klitoris har man også sværere ved at få klitorisorgasme eller komme ved oralsex eller ved at blive stimuleret under samleje, end kvinder som har en stor klitoris.

Det bliver også nemmere at få orgasme med alderen fordi ens muskler nemmere går i "kramper", hvilket er det som typisk udløser orgasmens sammentrækninger.
4
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1236

Indlægaf Freya » 23. maj 2018, 16:50

Jeg får ikke orgasme, hvis ikke jeg selv hjælper til. De mænd jeg har været sammen med, som tæller en god del efterhånden, forstår bare ikke, at min klitoris ikke er en knap der kan trykkes på. Det gør tværtimod mega ondt på mig, så man skal røre omkring min klit, ikke direkte, for at give mig nydelse. Og så tænder jeg vildt af på, hvis det udvikler sig til en jagt på orgasme. Jeg vil bare gerne at vi nyder hinanden, og hvis jeg når dertil at jeg kan mærke jeg med lidt hjælp kan få en orgasme, så er det bare en ekstra bonus. Men det er ikke nødvendig for at jeg skal synes, at jeg har haft fantastisk god sex.
Mht at fake orgasme har jeg aldrig gjort det. På den måde ville han jo aldrig vide, at det kræve ekstra indsats samt samarbejde at få det til at ske:)
Senest rettet af Freya 23. maj 2018, 18:08, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 415
Likede indlæg: 4906

Indlægaf Zinde » 23. maj 2018, 17:42

For mig er der tydeligt forskel på klitorisorgasme og skedeorgasme. De er så forskellige, at jeg ikke bryder mig om stimulering begge steder samtidig, fordi det mudrer tingene sammen, og så kan jeg ikke komme på hverken den ene eller den anden måde.
0
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1924

Indlægaf billiebean » 23. maj 2018, 18:34

Jeg kan godt få skedeorgasme med min mand (det fik jeg allerede den første gang vi var i seng sammen - og det var første gang i mit liv!). Har aldrig fået klitorisorgasme med en mand, dog. Jeg bryder mig ikke om at blive rørt ved klitoris, fordi det simpelthen er for sensibelt. Men må ærligt indrømme, at jeg som udgangspunkt faktisk foretrækker sex uden orgasmeelementet. Dels fordi orgasmen så kan komme som den overraskelse den bør være - tænder helt af på orgasmejagt og ideen om at sex først er fuldbyrdet når orgasmen indtræffer. Det er muligt, det er gældende for mænd, og det derfor er blevet overført til kvindelig seksualitet - og at det gælder for nogle kvinder er selvfølgelig også helt fint, men det gælder ikke for mig. Og har også altid stejlet over de mænd, der meget gerne ville opnå at give mig en orgasme. Og dels fordi skedeorgasme er så intenst og altopslugende. Det tapper mig for energi og jeg reagerer også gerne med at græde eller blive meget emotionel, tror muligvis det handler om en følelse af overstimulering, så ja, det "koster" mere end det giver. Jeg tror egentlig aldrig, jeg har hørt om andre, der har det sådan. Men har bare fundet ud af at stille og roligt intimt og erotisk, kropsligt forbundethed er langt mere nydelsesfuldt for mig end den der vilde orgasmefølelse. Så det bedste man kan gøre, er vel egentlig bare at snakke samme og forstå, hvad den anden foretrækker..
Senest rettet af billiebean 28. maj 2018, 10:53, rettet i alt 3 gange.
1
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 103
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1920

Indlægaf Luffegås » 23. maj 2018, 18:43

Jeg er 29 år og har aldrig fået en skedeorgasme, og tror aldrig jeg kan få det. Og sådan tror jeg det nok er for 70% af befolkningen..

Så har i nogle tips og tricks, så kom med dem.

Klitoris orgasme er easy-easy, ej, de kan godt tage 20 minutter om at komme, og det er som regel forspil, og ikke undervejs. Jeg får helt ærligt et højt klimaks indeni når jeg får en mand til at komme, og det er ælrigt nok for mig, men jeg vil da gerne prøve en skedeorgasme for at se hvad det drejer sig om.
0
Brugeravatar
MilleMercy
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Indlægaf MilleMercy » 23. maj 2018, 20:45

Luffegås skrev:Jeg er 29 år og har aldrig fået en skedeorgasme, og tror aldrig jeg kan få det. Og sådan tror jeg det nok er for 70% af befolkningen..

Så har i nogle tips og tricks, så kom med dem.

Klitoris orgasme er easy-easy, ej, de kan godt tage 20 minutter om at komme, og det er som regel forspil, og ikke undervejs. Jeg får helt ærligt et højt klimaks indeni når jeg får en mand til at komme, og det er ælrigt nok for mig, men jeg vil da gerne prøve en skedeorgasme for at se hvad det drejer sig om.

Man ved aldrig :) Jeg var midt i trediverne før jeg oplevede en g-punkts orgasme, ved egen hjælp i øvrigt, og jeg var i sluttrediverne før det skete med en mand, min kæreste. Jeg har ikke andre tips end det, du sikkert allerede har hørt med et lille nubret punkt inde på skedevæggen. Jeg var ikke i tvivl, da jeg fandt det :D
Jeg er i øvrigt heller ikke et sekund i tvivl om, at g-punkts orgasme ER en klitorisorgasme. Det er den indvendige del af klitoris, der strækker sig bagud og rammer skedevæggen. Men der findes givetvis andre måder at opnå skedeorgasme på.

Der findes også et punkt, helt oppe ved livmoderen, eller måske lige bagved livmoderåbningen, der virkelig er nice. Jeg kan ikke få orgasme af det, men det hjælper gevaldigt til i processen og jeg kan nærmest få gåsehud helt op i nakken, når min kæreste rammer det :love:

Sprøjteorgasmer er jeg til gengæld ikke imponeret af.
Altså, jeg får ingen orgasme ud af det og det føles egentlig lidt...ubehageligt både op til og imens.

Jeg kunne godt tænke mig at opleve en analorgasme, men det har jeg ikke rigtig hørt om så mange kvinder, der har prøvet uden anden stimulation. Jeg er dog fint tilfreds med de orgasmer, jeg opnår ved stimulation under analsex. De er nemme at få og meget kraftige. Det andet er bare nysgerrighed.

For mig (og min kæreste :D) er det sjovt at “lege” med orgasmer og variationen i deres styrke, hvordan de opnåes, hvor mange kan jeg få eller lade med at få og den slags. Det er selvfølgelig også nemmere, når jeg ikke har svært ved at komme, så det føles aldrig som en orgasmejagt. Det er en leg :lun:
6
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 103
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2265

Indlægaf Alkaia » 26. maj 2018, 08:03

molan skrev:Altså hvis man ikke kan give kvinden orgasme ved samleje, så findes der jo oralsex og andet som kan suppleres med, og hvis det heller ikke virker, ja så må man jo spørge sig selv om det er seksualliv man er villige til at lave med.

Sex uden at begge parter nyder det og får noget ud af det, virker formålsløst og gør jeg mister lysten, så kvindens orgasme er i mine øjne yderst vigtigt for at velfungerende sexliv.

Men vi er jo alle forskellige.

Du får det til at lyde som om at man ikke kan have sex uden en orgasme og nyde det, og det synes jeg egentligt er en jævn træls holdning at have.
11
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 290
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 5236

Indlægaf Purple Haze » 27. maj 2018, 09:34

molan skrev:
Alkaia skrev:
molan skrev:Altså hvis man ikke kan give kvinden orgasme ved samleje, så findes der jo oralsex og andet som kan suppleres med, og hvis det heller ikke virker, ja så må man jo spørge sig selv om det er seksualliv man er villige til at lave med.

Sex uden at begge parter nyder det og får noget ud af det, virker formålsløst og gør jeg mister lysten, så kvindens orgasme er i mine øjne yderst vigtigt for at velfungerende sexliv.

Men vi er jo alle forskellige.

Du får det til at lyde som om at man ikke kan have sex uden en orgasme og nyde det, og det synes jeg egentligt er en jævn træls holdning at have.

Sex uden en orgasme, er bare ikke på niveau, jeg har ikke lyst til sex med en kvinder hvor orgasmen udebliver og som "bare nyder samværet", en væsentlig del af det drive der skal til at motiverer er lyst og nydelse. Jeg føler ikke samme nydelse hvis kvinden ikke er engageret og har lyst, og opnår tilfredsstillelse.

Hvis der er en medicinsk årsag til den manglende orgasme så er det en anden sag, som man må forholde sig til, ellers er det bare ugidelighed og dovenskab ikke at arbejde for sagen.

Så hvis man ikke kan få orgasme er man ikke engageret, har ikke lyst, er ugidelig og doven. Godt så.
Enten har du ikke læst tråden, eller også er du en af de der clueless fyre jeg tidligere har beskrevet.
12
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"