Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf LadyFox » 22. jun 2018, 06:52

Petrix skrev:
Tanten skrev:Personligt ønsker jeg ikke at vide, hvorfor en date ikke synes, vi skal på date nr. 2 - "jeg synes ikke, kemien er der" eller "jeg kan rigtig godt lide dig, men der er ikke den der gnist" er fint for mig - jeg behøver ikke vide, HVORFOR gnisten ikke er der.

Det, han ikke synes om ved mig, kunne jo være det, den næste finder helt fantastisk - og den går begge veje. Hvorfor skal jeg justere mig, så jeg passer til et bestemt segment? Og omvendt?

Jeg ser ikke noget behov for at evaluere eller blive evalueret på den måde.


Jeg ville nu gerne vide hvorfor gnisten ikke er der.
Efter jeg blev skilt, var jeg vel nok på date med 25-30 kvinder inden for en 2-årig periode. Generelt for alle dates var at de ikke havde lyst til at se mig igen.
På det tidspunkt undrede det mig, og min selvtillid blev selvfølgelig påvirket.
Jeg ville da utrolig gerne vide, om der var noget specielt ved mig, som jeg muligvis kunne ændre.


De fleste gange jeg synes jeg ikke har så god kemi med folk så ved jeg egentlig ikke hvorfor - altså, selvfølgelig er der helt grelle situationer hvor det handler om at personen måske (i følge mig) har usympatiske holdninger, er ekstremt uhøflig, ekstremt kedelig, ubehageligt pågående eller andet der gør at jeg ikke lige synes vi svinger godt sammen. Men langt de fleste jeg møder er søde og almindelige mennesker hvor det ikke er lige så tydeligt hvad der gør jeg ikke tiltrækkes af dem, eller får lyst til at lære dem bedre at kende. Jeg ville få svært ved at skulle forklare hvorfor jeg ikke føler der er den rigtige kemi - fordi kemi for mig ikke er så håndgribeligt igen, og meget flyvsk.
Lidt som at vil have svært ved at forklare hvorfor jeg bedre kan lide blå end gul bedre end "fordi jeg synes blå er flottere" som jo forklare ca. Ingenting nogen kan bruge til noget.
3
...
Lys
Indlæg: 5787
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10398

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Lys » 22. jun 2018, 07:52

Det er jo også muligt, at det jeg synes er “forkert” ved en mand, er det som den næste synes er fantastisk. Så hvad skulle han bruge til at jeg fortalte at jeg ikke synes vores drømme om fremtiden er forenelige (eller whatever). Det gør jo ikke hans fremtidsdrømme forkerte (og det er et dårligt eksempel for lige det ville jeg måske faktisk fortælle var årsagen til at jeg ikke ville date videre).

Jeg har selv prøvet at få at vide, at en mand syntes jeg var for tyk og senere møde andre, der syntes mit krop (samme størrelse) var megasexet. Hvad skulle jeg egentlig bruge det til at ham den første syntes, at jeg var for tyk? Det gav mig kropskomplekser i flere år at blive valgt fra på den baggrund, så det havde jeg virkelig gerne været foruden.
6
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Q-beben » 22. jun 2018, 07:56

LadyFox skrev:De fleste gange jeg synes jeg ikke har så god kemi med folk så ved jeg egentlig ikke hvorfor - altså, selvfølgelig er der helt grelle situationer hvor det handler om at personen måske (i følge mig) har usympatiske holdninger, er ekstremt uhøflig, ekstremt kedelig, ubehageligt pågående eller andet der gør at jeg ikke lige synes vi svinger godt sammen. Men langt de fleste jeg møder er søde og almindelige mennesker hvor det ikke er lige så tydeligt hvad der gør jeg ikke tiltrækkes af dem, eller får lyst til at lære dem bedre at kende. Jeg ville få svært ved at skulle forklare hvorfor jeg ikke føler der er den rigtige kemi - fordi kemi for mig ikke er så håndgribeligt igen, og meget flyvsk.
Lidt som at vil have svært ved at forklare hvorfor jeg bedre kan lide blå end gul bedre end "fordi jeg synes blå er flottere" som jo forklare ca. Ingenting nogen kan bruge til noget.


Jeg har det på præcist samme måde. Da jeg datede, mødte jeg også en del mænd, hvor jeg ikke kan forklare årsagen til den manglende "rigtige" kemi.

Det er nemmere at forklare det modsatte. Altså når jeg gerne vil på date nr. 2. Og det er, at tiden bare flyver afsted på 1. date, at vi griner godt sammen, at der er flirt i luften (uden at det er for meget) At han giver mig tilpas opmærksomhed, at jeg gør mig umage, fordi jeg gerne vil gøre et godt indtryk, at jeg føler mig feminin... At jeg bliver nysgerrig og synes, at han er lækker... Med lækker menes flere niveauer end kun det fysiske :)

Men vi er forskellige alle sammen. Vi tænder på forskellige mænd. Vi lægger vægt på forskellige egenskaber. Så en entydig generisk forklaring findes der ikke :)
Senest rettet af Q-beben 22. jun 2018, 08:05, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Q-beben » 22. jun 2018, 08:02

Petrix skrev:Jeg ville nu gerne vide hvorfor gnisten ikke er der.
Efter jeg blev skilt, var jeg vel nok på date med 25-30 kvinder inden for en 2-årig periode. Generelt for alle dates var at de ikke havde lyst til at se mig igen.
På det tidspunkt undrede det mig, og min selvtillid blev selvfølgelig påvirket.
Jeg ville da utrolig gerne vide, om der var noget specielt ved mig, som jeg muligvis kunne ændre.


Måske er løsningen at kigge indad... forstået på den måde, hvilke typer kvinder har du valgt at date? Måske er de bare ikke de rigtige typer kvinder for dig?

Jeg har f.eks. en veninde, som ser utroligt godt ud. Hun matcher kun på tinder, hvis mændene ser usædvanligt godt ud og oser af sex/flirt på billederne. Hun har været på flere dates. Det går rigtig godt, lige indtil de har haft sex, så "forsvinder" de... Måske er det et vink til en vognstang til hende om, at hun skal gå efter en anden type af mænd... Eller også... er hun bare meget uheldig...
5
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Slettet bruger » 22. jun 2018, 08:12

Q-beben skrev:Måske er løsningen at kigge indad... forstået på den måde, hvilke typer kvinder har du valgt at date? Måske er de bare ikke de rigtige typer kvinder for dig?

Jeg har f.eks. en veninde, som ser utroligt godt ud. Hun matcher kun på tinder, hvis mændene ser usædvanligt godt ud og oser af sex/flirt på billederne. Hun har været på flere dates. Det går rigtig godt, lige indtil de har haft sex, så "forsvinder" de... Måske er det et vink til en vognstang til hende om, at hun skal gå efter en anden type af mænd... Eller også... er hun bare meget uheldig...


Mit bud er at hvis en mand har dårligt held med om kvinder vil se ham igen, skyldes det som regel at han ikke udviser selvsikkerhed. Det er alfa omega.
Og jeg tror det er noget helt andet der skal til end for kvinder, så jeg synes ikke man kan sammenligne. For en tyk kvinde er der altid en eller anden der tænder på det, så hun skal nok finde en - som minimum at have sex med. Men en mand der opfører sig som en undskyldning for sig selv på dates, får meget sværere ved at finde nogen der gider noget som helst.
0
Petrix
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3624

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Petrix » 22. jun 2018, 09:20

Q-beben skrev:
Petrix skrev:Jeg ville nu gerne vide hvorfor gnisten ikke er der.
Efter jeg blev skilt, var jeg vel nok på date med 25-30 kvinder inden for en 2-årig periode. Generelt for alle dates var at de ikke havde lyst til at se mig igen.
På det tidspunkt undrede det mig, og min selvtillid blev selvfølgelig påvirket.
Jeg ville da utrolig gerne vide, om der var noget specielt ved mig, som jeg muligvis kunne ændre.


Måske er løsningen at kigge indad... forstået på den måde, hvilke typer kvinder har du valgt at date? Måske er de bare ikke de rigtige typer kvinder for dig?

Jeg har f.eks. en veninde, som ser utroligt godt ud. Hun matcher kun på tinder, hvis mændene ser usædvanligt godt ud og oser af sex/flirt på billederne. Hun har været på flere dates. Det går rigtig godt, lige indtil de har haft sex, så "forsvinder" de... Måske er det et vink til en vognstang til hende om, at hun skal gå efter en anden type af mænd... Eller også... er hun bare meget uheldig...


Jeg synes nu jeg datede med helt almindelige og normalt udseende kvinder, der generelt delte de samme interesser som mig. Generelt har jeg nok været en smule for forsigtig og måske lagt lidt for meget bånd på mig selv, hvis jeg skal evaluere på min væremåde.
0
27102021
Lys
Indlæg: 5787
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10398

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Lys » 22. jun 2018, 09:22

abcd skrev:
Q-beben skrev:Måske er løsningen at kigge indad... forstået på den måde, hvilke typer kvinder har du valgt at date? Måske er de bare ikke de rigtige typer kvinder for dig?

Jeg har f.eks. en veninde, som ser utroligt godt ud. Hun matcher kun på tinder, hvis mændene ser usædvanligt godt ud og oser af sex/flirt på billederne. Hun har været på flere dates. Det går rigtig godt, lige indtil de har haft sex, så "forsvinder" de... Måske er det et vink til en vognstang til hende om, at hun skal gå efter en anden type af mænd... Eller også... er hun bare meget uheldig...


Mit bud er at hvis en mand har dårligt held med om kvinder vil se ham igen, skyldes det som regel at han ikke udviser selvsikkerhed. Det er alfa omega.
Og jeg tror det er noget helt andet der skal til end for kvinder, så jeg synes ikke man kan sammenligne. For en tyk kvinde er der altid en eller anden der tænder på det, så hun skal nok finde en - som minimum at have sex med. Men en mand der opfører sig som en undskyldning for sig selv på dates, får meget sværere ved at finde nogen der gider noget som helst.


Selvsikkerhed hos en mand har betydning for mig, men det kan ikke opveje manglende humor eller evnen til at få mig til at føle mig godt tilpas - og det kan også blive for meget af det gode. Men det jeg anser for god humor og godt selskab vil den næste kvinde måske ikke vurdere på samme måde.
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Slettet bruger » 22. jun 2018, 09:45

Lys skrev:
abcd skrev:
Q-beben skrev:Måske er løsningen at kigge indad... forstået på den måde, hvilke typer kvinder har du valgt at date? Måske er de bare ikke de rigtige typer kvinder for dig?

Jeg har f.eks. en veninde, som ser utroligt godt ud. Hun matcher kun på tinder, hvis mændene ser usædvanligt godt ud og oser af sex/flirt på billederne. Hun har været på flere dates. Det går rigtig godt, lige indtil de har haft sex, så "forsvinder" de... Måske er det et vink til en vognstang til hende om, at hun skal gå efter en anden type af mænd... Eller også... er hun bare meget uheldig...


Mit bud er at hvis en mand har dårligt held med om kvinder vil se ham igen, skyldes det som regel at han ikke udviser selvsikkerhed. Det er alfa omega.
Og jeg tror det er noget helt andet der skal til end for kvinder, så jeg synes ikke man kan sammenligne. For en tyk kvinde er der altid en eller anden der tænder på det, så hun skal nok finde en - som minimum at have sex med. Men en mand der opfører sig som en undskyldning for sig selv på dates, får meget sværere ved at finde nogen der gider noget som helst.


Selvsikkerhed hos en mand har betydning for mig, men det kan ikke opveje manglende humor eller evnen til at få mig til at føle mig godt tilpas - og det kan også blive for meget af det gode. Men det jeg anser for god humor og godt selskab vil den næste kvinde måske ikke vurdere på samme måde.


Der er selvfølgelig præferenceforskelle, men der er også stort overlap. Hvis man kan være rolig og fremstå som om man tror på sig selv og de ting man står for, er man meget langt. Der er mange der bliver usikre, nervøse og i virkeligheden ikke er sig selv på dates, og det er noget der kan læres for dem der ikke bare naturligt har det. Derfor synes jeg at det med at det du ikke kan lide, kan det være den næste kan lide, er en forsimpling fordi det ofte vil handle om at personen bare gebærder sig uhensiftsmæssigt i date-situationen.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Juki » 22. jun 2018, 09:56

Petrix skrev:
Q-beben skrev:
Petrix skrev:Jeg ville nu gerne vide hvorfor gnisten ikke er der.
Efter jeg blev skilt, var jeg vel nok på date med 25-30 kvinder inden for en 2-årig periode. Generelt for alle dates var at de ikke havde lyst til at se mig igen.
På det tidspunkt undrede det mig, og min selvtillid blev selvfølgelig påvirket.
Jeg ville da utrolig gerne vide, om der var noget specielt ved mig, som jeg muligvis kunne ændre.


Måske er løsningen at kigge indad... forstået på den måde, hvilke typer kvinder har du valgt at date? Måske er de bare ikke de rigtige typer kvinder for dig?

Jeg har f.eks. en veninde, som ser utroligt godt ud. Hun matcher kun på tinder, hvis mændene ser usædvanligt godt ud og oser af sex/flirt på billederne. Hun har været på flere dates. Det går rigtig godt, lige indtil de har haft sex, så "forsvinder" de... Måske er det et vink til en vognstang til hende om, at hun skal gå efter en anden type af mænd... Eller også... er hun bare meget uheldig...


Jeg synes nu jeg datede med helt almindelige og normalt udseende kvinder, der generelt delte de samme interesser som mig. Generelt har jeg nok været en smule for forsigtig og måske lagt lidt for meget bånd på mig selv, hvis jeg skal evaluere på min væremåde.

Det kan jo handle om så meget andet, fx hvad I har lavet på de dates og hvordan du har opført dig.

Personligt ville jeg finde det 100% gange mere tiltrækkende hvis en fyr havde planlagt en date udfra hvad vi havde snakket om. Det giver altid pluspoint at der bliver givet udtryk for at der er blevet lyttet. Så er det næsten lige meget hvad man laver på den date, om det er porcelænsmaling, tage på krybdyrmesse eller til traktortræk så længe man kan mærke at modparten er og har været interesseret i en. Fx hvis vedkommende har lyst til at dele en interesse eller har lyst til at lære om min.

Der er ikke noget værre end når folk arrangerer upersonlige dates fordi de fx plejer at tage på action dates eller på spa dates fordi de godt selv kan lide det og gerne vil se modparten i badetøj..

Jeg har engang for længe siden været på date med en fyr. Det var rigtig hyggeligt, men han ville gerne tættere på mig end hvad jeg havde lyst til og prøvede flere gange diskret at komme til at holde mig i hånden, men hvor jeg hver gang trak mig fordi jeg ikke havde lyst. Da daten var ved at være slut og vi snakkede sammen sagde han at der var noget han gerne ville og jeg spurgte hvad det var hvorefter han tog min hånd. Altså selve det at vi holdt i hånd var jo ret uskyldigt, men det var ret ubehageligt at han ikke kunne tyde mine signaler(han sagde selv at han havde prøvet flere gange i løbet af daten) og det i sig selv var ret grænseoverskridende for det er jo "bare" at holde i hånd. Der er ikke noget ubehageligt ved det som at føle sig presset til at kysse igen i en tilsvarende situation, men hvordan får man lige sagt at man ikke har lyst til at holde i hånd på en måde hvor det ikke tolkes forkert/negativt?
Senest rettet af Juki 22. jun 2018, 10:18, rettet i alt 3 gange.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lys
Indlæg: 5787
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10398

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Lys » 22. jun 2018, 09:57

abcd skrev:
Lys skrev:
abcd skrev:
Q-beben skrev:Måske er løsningen at kigge indad... forstået på den måde, hvilke typer kvinder har du valgt at date? Måske er de bare ikke de rigtige typer kvinder for dig?

Jeg har f.eks. en veninde, som ser utroligt godt ud. Hun matcher kun på tinder, hvis mændene ser usædvanligt godt ud og oser af sex/flirt på billederne. Hun har været på flere dates. Det går rigtig godt, lige indtil de har haft sex, så "forsvinder" de... Måske er det et vink til en vognstang til hende om, at hun skal gå efter en anden type af mænd... Eller også... er hun bare meget uheldig...


Mit bud er at hvis en mand har dårligt held med om kvinder vil se ham igen, skyldes det som regel at han ikke udviser selvsikkerhed. Det er alfa omega.
Og jeg tror det er noget helt andet der skal til end for kvinder, så jeg synes ikke man kan sammenligne. For en tyk kvinde er der altid en eller anden der tænder på det, så hun skal nok finde en - som minimum at have sex med. Men en mand der opfører sig som en undskyldning for sig selv på dates, får meget sværere ved at finde nogen der gider noget som helst.


Selvsikkerhed hos en mand har betydning for mig, men det kan ikke opveje manglende humor eller evnen til at få mig til at føle mig godt tilpas - og det kan også blive for meget af det gode. Men det jeg anser for god humor og godt selskab vil den næste kvinde måske ikke vurdere på samme måde.


Der er selvfølgelig præferenceforskelle, men der er også stort overlap. Hvis man kan være rolig og fremstå som om man tror på sig selv og de ting man står for, er man meget langt. Der er mange der bliver usikre, nervøse og i virkeligheden ikke er sig selv på dates, og det er noget der kan læres for dem der ikke bare naturligt har det. Derfor synes jeg at det med at det du ikke kan lide, kan det være den næste kan lide, er en forsimpling fordi det ofte vil handle om at personen bare gebærder sig uhensiftsmæssigt i date-situationen.



Det er sjovt, for jeg oplever at du forsimpler det ved at reducere datingsucces til “selvsikkerhed” for mænd.

Jeg giver dig endda ret i, at det selvfølgelig har betydning, at man agerer selvsikkert og som sig selv, men det står bare ikke alene. En selvsikker mand uden humor vil have det ret svært, tænker jeg :)
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Purple Haze » 22. jun 2018, 10:00

Petrix skrev:Jeg ville nu gerne vide hvorfor gnisten ikke er der.
Efter jeg blev skilt, var jeg vel nok på date med 25-30 kvinder inden for en 2-årig periode. Generelt for alle dates var at de ikke havde lyst til at se mig igen.
På det tidspunkt undrede det mig, og min selvtillid blev selvfølgelig påvirket.
Jeg ville da utrolig gerne vide, om der var noget specielt ved mig, som jeg muligvis kunne ændre.


Vil du stadig vide det?

Vi mødtes en gang, ikke til en descideret date, men vi var begge singler på det tidspunkt.
Jeg kan da godt sende en PB med mit bud hvis du har lyst til det.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Slettet bruger » 22. jun 2018, 10:08

Lys skrev:Det er sjovt, for jeg oplever at du forsimpler det ved at reducere datingsucces til “selvsikkerhed” for mænd.

Jeg giver dig endda ret i, at det selvfølgelig har betydning, at man agerer selvsikkert og som sig selv, men det står bare ikke alene. En selvsikker mand uden humor vil have det ret svært, tænker jeg :)


Det handler ikke kun om selvsikkerhed. Men hvis man har været på date med 25 kvinder, og ingen af dem er interesserede i anden date, og der ikke er noget åbenlyst galt med en, tror jeg det er væsentligt mere sandsynligt at man ikke er sig selv på dates, eller at man på anden vis har dårlig dating-teknik, end at man bare ikke har mødt den rigtige endnu, eller at man vælger de forkerte typer. Kvinderne har jo formentlig sagt ja til daten ud fra en vurdering af de parametre de har kunnet tage stilling til inden, f.eks. hvad manden laver, hvordan han formulerer sig på skrift - herunder om han lader til at have humor - og hvordan han ser ud på et billede, og fundet at han virkede interessant ud fra de ting. Hvis man kun gik efter urealistisk smukke eller succesfulde kvinder, ville man have meget svært ved overhovedet at få dem til at mødes.
0
Lys
Indlæg: 5787
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10398

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Lys » 22. jun 2018, 10:12

abcd skrev:
Lys skrev:Det er sjovt, for jeg oplever at du forsimpler det ved at reducere datingsucces til “selvsikkerhed” for mænd.

Jeg giver dig endda ret i, at det selvfølgelig har betydning, at man agerer selvsikkert og som sig selv, men det står bare ikke alene. En selvsikker mand uden humor vil have det ret svært, tænker jeg :)


Det handler ikke kun om selvsikkerhed. Men hvis man har været på date med 25 kvinder, og ingen af dem er interesserede i anden date, og der ikke er noget åbenlyst galt med en, tror jeg det er væsentligt mere sandsynligt at man ikke er sig selv på dates, eller at man på anden vis har dårlig dating-teknik, end at man bare ikke har mødt den rigtige endnu, eller at man vælger de forkerte typer. Kvinderne har jo formentlig sagt ja til daten ud fra en vurdering af de parametre de har kunnet tage stilling til inden, f.eks. hvad manden laver, hvordan han formulerer sig på skrift - herunder om han lader til at have humor - og hvordan han ser ud på et billede, og fundet at han virkede interessant ud fra de ting. Hvis man kun gik efter urealistisk smukke eller succesfulde kvinder, ville man have meget svært ved overhovedet at få dem til at mødes.


Jeg havde ikke forstået, at vi kun talte om nogen, der havde været på 25 dates uden succes hos modparten.

Det er altid klogt at se indad, hvis man bliver ved med at gøre det samme og få samme uønskede resultat. Det gælder vel i alle livets forhold?
0
Petrix
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3624

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Petrix » 22. jun 2018, 10:13

Purple Haze skrev:
Petrix skrev:Jeg ville nu gerne vide hvorfor gnisten ikke er der.
Efter jeg blev skilt, var jeg vel nok på date med 25-30 kvinder inden for en 2-årig periode. Generelt for alle dates var at de ikke havde lyst til at se mig igen.
På det tidspunkt undrede det mig, og min selvtillid blev selvfølgelig påvirket.
Jeg ville da utrolig gerne vide, om der var noget specielt ved mig, som jeg muligvis kunne ændre.


Vil du stadig vide det?

Vi mødtes en gang, ikke til en descideret date, men vi var begge singler på det tidspunkt.
Jeg kan da godt sende en PB med mit bud hvis du har lyst til det.


Det vil jeg da gerne vide :)
0
27102021
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Slettet bruger » 22. jun 2018, 10:16

Lys skrev:Jeg havde ikke forstået, at vi kun talte om nogen, der havde været på 25 dates uden succes hos modparten.

Det er altid klogt at se indad, hvis man bliver ved med at gøre det samme og få samme uønskede resultat. Det gælder vel i alle livets forhold?


Enig, og det var netop min pointe. Det er os selv vi kigger på i de fleste andre henseender når vi klarer os dårligt, og der kan det være rart med input fra andre. Men i dating-eksemplet er input fra andre ofte reduceret til "jeg synes ikke lige der var kemi", og det bliver man ikke rigtigt klogere af.
1

Tilbage til "Forhold og sex"