Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Fru Sunshine » 23. jun 2018, 06:12

Jeg ville faktisk ikke bryde mig om at få at vide, at jeg blev fravalgt på grund af vægt.
Hverken på date- eller jobsiden.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Petrix
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3624

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Petrix » 24. jun 2018, 14:41

Q-beben skrev:
Petrix skrev: Jeg synes nu jeg datede med helt almindelige og normalt udseende kvinder, der generelt delte de samme interesser som mig. Generelt har jeg nok været en smule for forsigtig og måske lagt lidt for meget bånd på mig selv, hvis jeg skal evaluere på min væremåde.


Der er mange andre ting end udseende og interesser. Det kan f.eks. være deres personlighed, - hvilke billeder har de lagt op af sig selv? Hvad fortæller billederne om dem selv? Har der været nogen fællestræk imellem dem, som du kan blive klog på? :)


Jeg har tænkt lidt over det med fællestrækkene og jeg er kommet frem til at samtlige har haft en længere uddannelse end Jeg selv, og de har nok også været mere intilligente end mig.
0
27102021
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Anilara » 24. jun 2018, 15:10

Haha, jeg er så arrogant (eller har så høj selvtillid) at jeg tror der er noget galt med personen som siger nej til mig.
For jeg er awesome :afro:
8
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf LadyFox » 24. jun 2018, 15:20

Anilara skrev:Haha, jeg er så arrogant (eller har så høj selvtillid) at jeg tror der er noget galt med personen som siger nej til mig.
For jeg er awesome :afro:

Jeg er lidt omvendt. Jeg VED udmærket godt hvad der er i vejen med med mig, og listen er lang.. Men.. Hvis man virkelig gerne vil det så kan man godt lære at leve med det. :genert: Jeg gider alligevel ikke ændre mig.

Det er nok meget godt jeg ikke dater fremmede mennesker, så ville jeg nok dø ensom. :lol:
0
...
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Er det ok at stille krav til højde, men fy fy at stille krav til vægt?

Indlægaf Liou » 24. jun 2018, 16:24

Afvisninger kan være ødelæggende - hvilket netop er grunden til, at man bør gøre det på en ordentlig måde. Jeg har (næsten) altid afvist på en ordentlig måde. Den berømte kemi er flittigt blevet hevet op af hatten, når jeg skulle begrunde. Og det er også den, jeg oftest selv har fået smidt i hovedet. Men jeg har også prøvet at blive afvist, hvor hun bare var hudløs ærlig, og det gjorde sku ondt. Mere ondt end det i hvert fald burde have gjort. Det er et menneske du har set en eller måske 2 gange - hun kender dig ikke. Men hvis ens ego er skrøbelig, kan det nemt blive noget, som man tager lidt for nært. Og det er bare ikke godt for ens fremadrettede succes på det store kødmarked. Og netop derfor udvikler de fleste også et ret køligt forhold til den slags og håndtere bare afvisninger sådan lidt a la "Yes yes det er fint, så interessant er du sku heller ikke selv søster - NEXT". Og det er noget af det, der har været med til at skabe den her super overfladiske og nogle gange ret kolde dating verden, hvor det medmenneskelige nogle gange desværre går tabt.
2

Tilbage til "Forhold og sex"