Lærer/elev sex

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Animi » 16. jun 2018, 14:34

abcd skrev:
Animi skrev:Ja, det er da ret relevant, når din argumentation for at alle normale heteroseksuelle 15-ørige vil knalde deres pæne lærer er, at du kender mange 15-årige. Men tilsyneladende ingen, der så rent faktisk har gjort det.

Så kan man udelukke at rigtig mange teenager siger ting, de måske ikke mener, når det kommer til stykket?


Jeg prøver Lotto-analogien igen. Jeg mener at langt de fleste mennesker ville blive glade for en milliongevinst i et spil. Det baserer jeg på to ting:

1) Jeg ville selv blive meget glad for en milliongevinst.
2) Når jeg taler med andre om det, udtrykker de at de ville blive glade for en milliongevinst. Jeg har aldrig mødt nogen der sagde at de ikke gad vinde en masse millioner.

Der er selvfølgelig en teoretisk chance for at der er større en gruppe som bare spiller med på den almindelige historie, og som i virkeligheden ikke kunne tænke sig at vinde en masse millioner.

Det er præcis samme logik jeg bruger når jeg vurderer at 15-årige der knalder deres lærerinder, generelt vil synes det er en fest. Og det bliver lige så svært at overbevise mig om det modsatte som det bliver at overbevise mig om at det er en dårlig ting at vinde i Lotto.



Det er lidt sjovt du bruger lotto-analogien. For der er jo faktisk flere historier om lotto-millionærer, der nogle år efter de har vundet, har sagt at de faktisk ville ønske de aldrig havde vundet. Fordi det gav dem så mange problemer efterfølgende.

Men ja, du må selvfølgelig gerne holde fast i den logik, når det kommer til teenageres sexliv. Og bruge en retorik, der stempler 15-årige som unormale og homoseksuelle, hvis de ikke har lyst til at knalde deres lærerinde. Det er desværre også bare den retorik, der er med til at fastholde overgreb mod drenge og mænd som et tabu.
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 16. jun 2018, 14:39

Animi skrev:Det er lidt sjovt du bruger lotto-analogien. For der er jo faktisk flere historier om lotto-millionærer, der nogle år efter de har vundet, har sagt at de faktisk ville ønske de aldrig havde vundet. Fordi det gav dem så mange problemer efterfølgende.


Det var præcis det svar jeg havde håbet på. Hvis jeg kan få nogen til at argumentere for at en Lotto-gevinst i virkeligheden er en dårlig ting, må jeg vist have vundet diskussionen.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Animi » 16. jun 2018, 14:42

abcd skrev:
Animi skrev:Det er lidt sjovt du bruger lotto-analogien. For der er jo faktisk flere historier om lotto-millionærer, der nogle år efter de har vundet, har sagt at de faktisk ville ønske de aldrig havde vundet. Fordi det gav dem så mange problemer efterfølgende.


Det var præcis det svar jeg havde håbet på. Hvis jeg kan få nogen til at argumentere for at en Lotto-gevinst i virkeligheden er en dårlig ting, må jeg vist have vundet diskussionen.


Jamen, tillykke med at have vundet diskussionen så. Det ér da også super nice, at have vundet en diskussionen, hvor man bruger en retorik der stempler 15-årige drenge som unormale og homoseksuelle, hvis ikke de er villige til at knalde lærerinden. Godt gået!
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 16. jun 2018, 14:44

Animi skrev:
abcd skrev:
Animi skrev:Det er lidt sjovt du bruger lotto-analogien. For der er jo faktisk flere historier om lotto-millionærer, der nogle år efter de har vundet, har sagt at de faktisk ville ønske de aldrig havde vundet. Fordi det gav dem så mange problemer efterfølgende.


Det var præcis det svar jeg havde håbet på. Hvis jeg kan få nogen til at argumentere for at en Lotto-gevinst i virkeligheden er en dårlig ting, må jeg vist have vundet diskussionen.


Jamen, tillykke med at have vundet diskussionen så. Det ér da også super nice, at have vundet en diskussionen, hvor man bruger en retorik der stempler 15-årige drenge som unormale og homoseksuelle, hvis ikke de er villige til at knalde lærerinden. Godt gået!


I mine øjne er der hverken noget galt med at være unormal eller at være homoseksuel, men det er der måske i dine?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Animi » 16. jun 2018, 14:46

abcd skrev:
Animi skrev:
abcd skrev:
Animi skrev:Det er lidt sjovt du bruger lotto-analogien. For der er jo faktisk flere historier om lotto-millionærer, der nogle år efter de har vundet, har sagt at de faktisk ville ønske de aldrig havde vundet. Fordi det gav dem så mange problemer efterfølgende.


Det var præcis det svar jeg havde håbet på. Hvis jeg kan få nogen til at argumentere for at en Lotto-gevinst i virkeligheden er en dårlig ting, må jeg vist have vundet diskussionen.


Jamen, tillykke med at have vundet diskussionen så. Det ér da også super nice, at have vundet en diskussionen, hvor man bruger en retorik der stempler 15-årige drenge som unormale og homoseksuelle, hvis ikke de er villige til at knalde lærerinden. Godt gået!


I mine øjne er der hverken noget galt med at være unormal eller at være homoseksuel, men det er der måske i dine?


Absolut ikke. Jeg ved også bare at hvorvidt man er homoseksuel eller “unormal” (hvad det så end betyder) absolut intet har at gøre med, hvorvidt man har lyst til at knalde sin lærer.

Men god stråmand.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 16. jun 2018, 14:50

Animi skrev:Absolut ikke. Jeg ved også bare at hvorvidt man er homoseksuel eller “unormal” (hvad det så end betyder) absolut intet har at gøre med, hvorvidt man har lyst til at knalde sin lærer.


Jeg har kun brugt ordet normal i den forstand at man afviger fra normen. Der er ingen kvalitetsvurdering i det. Det er f.eks. unormalt at være på landsholdet i fodbold eller at bruge størrelse 54 i sko, og ingen af delene ser jeg som noget dårligt. Jeg ser det heller ikke som noget dårligt hvis man ikke vil knalde sin lærerinde, det er da helt fint at man ikke har lyst til det.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Animi » 16. jun 2018, 14:54

abcd skrev:
Animi skrev:Absolut ikke. Jeg ved også bare at hvorvidt man er homoseksuel eller “unormal” (hvad det så end betyder) absolut intet har at gøre med, hvorvidt man har lyst til at knalde sin lærer.


Jeg har kun brugt ordet normal i den forstand at man afviger fra normen. Der er ingen kvalitetsvurdering i det. Det er f.eks. unormalt at være på landsholdet i fodbold eller at bruge størrelse 54 i sko, og ingen af delene ser jeg som noget dårligt. Jeg ser det heller ikke som noget dårligt hvis man ikke vil knalde sin lærerinde, det er da helt fint at man ikke har lyst til det.


Så er vi bare ude i igen, at du ikke kan vurdere om det rent faktisk er normen at ville knalde lærerinden. Udover dit eget argument om, at sådan ER det jo bare.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 16. jun 2018, 15:01

Animi skrev:
abcd skrev:
Animi skrev:Absolut ikke. Jeg ved også bare at hvorvidt man er homoseksuel eller “unormal” (hvad det så end betyder) absolut intet har at gøre med, hvorvidt man har lyst til at knalde sin lærer.


Jeg har kun brugt ordet normal i den forstand at man afviger fra normen. Der er ingen kvalitetsvurdering i det. Det er f.eks. unormalt at være på landsholdet i fodbold eller at bruge størrelse 54 i sko, og ingen af delene ser jeg som noget dårligt. Jeg ser det heller ikke som noget dårligt hvis man ikke vil knalde sin lærerinde, det er da helt fint at man ikke har lyst til det.


Så er vi bare ude i igen, at du ikke kan vurdere om det rent faktisk er normen at ville knalde lærerinden. Udover dit eget argument om, at sådan ER det jo bare.


På samme måde som jeg ikke kan vurdere om det er normalt at ville vinde i Lotto. Hvad er dit bud? Gider folk vinde i Lotto?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Animi » 16. jun 2018, 15:10

abcd skrev:
Animi skrev:
abcd skrev:
Animi skrev:Absolut ikke. Jeg ved også bare at hvorvidt man er homoseksuel eller “unormal” (hvad det så end betyder) absolut intet har at gøre med, hvorvidt man har lyst til at knalde sin lærer.


Jeg har kun brugt ordet normal i den forstand at man afviger fra normen. Der er ingen kvalitetsvurdering i det. Det er f.eks. unormalt at være på landsholdet i fodbold eller at bruge størrelse 54 i sko, og ingen af delene ser jeg som noget dårligt. Jeg ser det heller ikke som noget dårligt hvis man ikke vil knalde sin lærerinde, det er da helt fint at man ikke har lyst til det.


Så er vi bare ude i igen, at du ikke kan vurdere om det rent faktisk er normen at ville knalde lærerinden. Udover dit eget argument om, at sådan ER det jo bare.


På samme måde som jeg ikke kan vurdere om det er normalt at ville vinde i Lotto. Hvad er dit bud? Gider folk vinde i Lotto?


Udover at det kan man da nok godt lave en reel vurdering om, baseret på statistik over hvor mange der køber lottokuponer.

Men udover det, så synes jeg ikke at lotto kan sammenlignes med teenageres sexliv. Og udover det så påstår jeg ikke, at mit bud ville være den endegyldige sandhed.

Det er lidt sjovt, at du går meget op i, at man ikke skal stemple 15-årlige der har haft sex med deres lærerinde som ofre. Hvilket jeg sådan set er enig i, da der sikkert er mange 15-årige, der gerne vil.
Men du gør så bare det omvendte - du udelukker, at der sagtens kan være en del 15-ørige der ville føle det som et overgreb, hvis deres ældre lærerinde udnyttede sin position overfor eleven til at have sex med ham.
Og det er bare den slags retorik, der er med til at fastholde tabuet, når mænd bliver udsat for overgreb.

Og siden vi nåede til lotto-analogien igen, kan jeg godt mærke at vi går i ring nu, så jeg træder ud af diskussionen nu. Men hey, du føler jo også selv at du har vundet, så det er vel også fint....
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 16. jun 2018, 15:23

Animi skrev:Udover at det kan man da nok godt lave en reel vurdering om, baseret på statistik over hvor mange der køber lottokuponer.

Men udover det, så synes jeg ikke at lotto kan sammenlignes med teenageres sexliv. Og udover det så påstår jeg ikke, at mit bud ville være den endegyldige sandhed.

Det er lidt sjovt, at du går meget op i, at man ikke skal stemple 15-årlige der har haft sex med deres lærerinde som ofre. Hvilket jeg sådan set er enig i, da der sikkert er mange 15-årige, der gerne vil.
Men du gør så bare det omvendte - du udelukker, at der sagtens kan være en del 15-ørige der ville føle det som et overgreb, hvis deres ældre lærerinde udnyttede sin position overfor eleven til at have sex med ham.
Og det er bare den slags retorik, der er med til at fastholde tabuet, når mænd bliver udsat for overgreb.

Og siden vi nåede til lotto-analogien igen, kan jeg godt mærke at vi går i ring nu, så jeg træder ud af diskussionen nu. Men hey, du føler jo også selv at du har vundet, så det er vel også fint....


Hvordan kan du vide at man vil vinde i Lotto bare fordi man har købt en kupon?

Og nu gør du noget som de politiske korrekte ofte gør. De forsøger at undertrykke diskussioner om hvordan verden hænger sammen med snak om retorik og menneskesyn og den slags. Det er helt ved siden af. Min interesse er at diskutere og forstå verden, jeg har ingen dagsorden om at fastholde tabuer, undertrykke nogen eller andet i den dur. Men jeg er allergisk over for at man fremstiller verden som noget andet end den er. Og det synes jeg er et ret markant problem i tidens politiske miljø. Der findes nogle politisk korrekte dagsordener som kræver at verden er på en bestemt måde, så man beslutter at verden er på den måde, og hvis nogen så påpeger at verden faktisk ikke er på den måde, bliver de beskyldt for at have et forkert menneskesyn eller noget i den retning. Det er fucked up for at sige det på nudansk.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 16. jun 2018, 15:49

Dittemus skrev:Dét der er fucked up, er egentlig at en person der ikke selv har prøvet på egen krop at blive misbrugt af en autoritær person, kan udtale så skråsikkert at alle 15-årige drenge ville være sådan helt happy go lucky med det.
Det er muligt at man kan have nogle fantasier og sådan, fred være med det. Men derfra og til at det rent faktisk sker og man efterfølgende stadig er underlagt den voksnes autoritære rolle, det kan ikke sammenlignes. Der kommer til at opstå en kæmpe skævvridning af magtbalancen og det kan de færreste 15-åriges psyke klare.


Har du da oplevet at være en 15-årig dreng der blev tilbudt sex af lærerinden? Siden du kan udtale dig så skråsikkert om hvad det sker ved det i samme indlæg som du bebrejder andre for at udtale sig skråsikkert om noget de ikke har prøvet.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 16. jun 2018, 15:54

Dittemus skrev:
abcd skrev:
Dittemus skrev:Dét der er fucked up, er egentlig at en person der ikke selv har prøvet på egen krop at blive misbrugt af en autoritær person, kan udtale så skråsikkert at alle 15-årige drenge ville være sådan helt happy go lucky med det.
Det er muligt at man kan have nogle fantasier og sådan, fred være med det. Men derfra og til at det rent faktisk sker og man efterfølgende stadig er underlagt den voksnes autoritære rolle, det kan ikke sammenlignes. Der kommer til at opstå en kæmpe skævvridning af magtbalancen og det kan de færreste 15-åriges psyke klare.


Har du da oplevet at være en 15-årig dreng der blev tilbudt sex af lærerinden? Siden du kan udtale dig så skråsikkert om hvad det sker ved det i samme indlæg som du bebrejder andre for at udtale sig skråsikkert om noget de ikke har prøvet.

Jeg tænker ikke at der er så stor forskel på kønnene på det punkt. Det er bare mere tabu for drengene at tale om og komme frem med, bl.a. pga. folk som dig, der mener at de nærmest burde være taknemmelige for at være the chosen ones.


Hvorfor tænker du ikke der er forskel på kønnene? Jeg tænker der er store forskelle på kønnene, men det er en af de ting som ikke passer ned i den politisk korrekte dagsorden.

Edit: Og jeg har ingen steder skrevet at nogen skal være taknemmelige. Dine argumenters slagkraft bliver ikke større af at du opdigter mine synspunkter, tvært imod.
Senest rettet af Slettet bruger 16. jun 2018, 15:58, rettet i alt 1 gang.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 16. jun 2018, 15:59

Dikus skrev:Fordi vi kvinder udmærket er klar over, hvor meget, vi OGSÅ fantaserer om ældre, lækre lærere. Og samtidig er klar over, hvor ødelæggende det er for et ungt menneske, når den ældre lærer udnytter barnet.


Kvinder er simpelthen klar over hvor ødelæggende sex med en lærerinde er for en ung dreng, men jeg som mand har ingen anelse om det...
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf bluetof1 » 16. jun 2018, 17:42

Jeg er med abcd så langt at vi ikke skal gøre drengen til et offer hvis han ikke føler sig som et. Der er ingen grund til at opfinde traumer.
Pointen er at vi ikke kan vide det. Han kan føle sig som et offer, men have svært ved at indrømme det eller han kan synes det var den fedeste oplevelse i verden og tænke tilbage på den altid som et godt minde. Vi kan ikke vide det.
Hele humlen er, at den voksne skal afholde sig fra at forføre teenageren fordi den voksne i kraft af sin alder og, må man formode, sin erfaring og dømmekraft bør vide at det kan være problematisk at gå i seng med et barn, der er betroet i vedkommendes varetægt. Netop fordi det kan skabe problemer af forskellig art for den unge, er det ulovligt. Det er med andre ord erkendt at unge ikke kan tiltros de samme hensigtsmæssige reaktioner som man forventer af voksne.
I den omtalte sag er den voksnes dømmekraft så gået totalt fløjten. Tror jeg det sker herhjemme også? Ja sgu. Bliver det bedre af det? Niks.
8
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf dgd2007 » 16. jun 2018, 18:27

Det er vel ikke spørgsmålet om der er forskel på drenge og piger. Det er jeg enig i, der er.
Pointen er at der forskel på en voksen og en junior-teen - og på en lærer og en elev.
1

Tilbage til "Forhold og sex"