Lærer/elev sex

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pax Romana
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4094

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Pax Romana » 22. aug 2019, 12:35

Jeg tror simpelt ikke på myten om at mænd stort set er liderlige 24-7.
Og seksuelt frustrerede, fordi de hele tiden har lyst, men de kan ikke altid finde kvinder? Langt de fleste mænd og drenge har sgu to hænder og et par tennissokker i skuffen. Hvis man er en mand der er i balance med sig selv og sin seksualitet så er det altså ikke særligt svært.
1
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
libertá
Kort karma: 6
Likede indlæg: 28

Indlægaf libertá » 23. aug 2019, 07:34

Der står intet om drengens og kvindens relation, så ved ikke om der er tale om lærer og elev. Men her en historie fra Midtjylland om en 42 årig kvinde, som forførte en 12 årig dreng:

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi ... spartandhp

Det er som om, at der kommer flere og flere historier om kvindelige børnelokkere. I kraft med ligestilling og deraf ændrede kønsrollemønstre, bliver forskellene på mænd og kvinder måske mindre og mindre. Og så vil vi også se flere og flere kvinder, der er kriminelle eller gør ting, som det tidligere mest var mænd der gjorde.

Eller også har der altid været kvindelige børnelokkere. Men samfundet har ikke bemærket dem, fordi der kun var fokus på de mandlige af slagsen.....
0
libertá
Kort karma: 6
Likede indlæg: 28

Indlægaf libertá » 23. aug 2019, 20:15

Endnu en sag fra USA, om en 23 årig lærerindes "voldtægt" af en 15 årig elev:

https://ekstrabladet.dk/112/23-aarig-la ... ev/7761573

Jeg sætter bevidst "voldtægt" i anførselstegn, fordi i USA kalder de det jo altid voldtægt, hvis der er en person under 18 år involveret. Uanset om forholdet er frivilligt eller ej.

I øvrigt fastholder jeg, at amerikanerne er helt ekstremt hysteriske med deres straffeliderlighed. Jeg synes, det er helt vildt ude af proportioner, at en kvinde skal have ødelagt resten af sit liv fordi hun har givet en liderlig knægt et blowjob. JO JO, det er ok at hun får en straf for at have haft sex med en elev. Også en rimeligt betydelig straf. Men 8-40 år? Hallo? Det er jo den rene galskab.

Til sammenligning slap Jeppe Kofoed, så vidt jeg husker, ustraffet for sin seance med en 15 årig pige. Og i dag er han Udenrigsminister.

Det siger noget om, hvor urimelig forskel, der er på de to lande. Der burde indføres nogle internationale regler, som giver folk en mere ens og fair behandling i diverse retssager. Det er ikke fair, at man kan få 40 år i USA for noget, som man i Danmark slipper ustraffet for. Ok, Kofoed var ikke direkte lærer overfor pigen, men han havde dog en højere stilling i partiet end hun havde, så derfor var der jo alligevel tale om en form for udnyttelse.
0

Tilbage til "Forhold og sex"