Hvordan scorer man en mand?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf LadyFox » 21. jul 2018, 19:08

cola skrev:
Purple Haze skrev:
cola skrev:Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man scorer en nørd, de er sku ikke lette at finde ude irl, og dem der snakker online de har en kæreste, så hvor skal jeg gå hen for at finde en single nørd ?



Hvilken slags nørd tænker du på og hvor bor du?

Er selv og kender en masse (fx min kæreste), kan klart komme med nogle gode tips :D

Jeg er medlem af diverse rollespilsgrupper, brætspilsgrupper, liverollespilsgrupper, og diverse pc / gamers grupper, jeg kommer tit i de brætspil og rollespilsforumer hvor vi mødes irl, men igen alle de nørder der kommer er optaget på forhånd, så er det ikke nemt. (og det er den type mand jeg vil have, en der går op i rollespil, brætspil og er gamer ... da jeg selv er.


Hvis du bor nær København skal du da på bip bip bar :D
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf LadyFox » 21. jul 2018, 19:25

Juki skrev:Jeg kom til at tænke på den her tråd da jeg læste denne her artikel: https://www.bt.dk/samfund/klar-til-jour ... ikke-vaere

Jeg kan ikke forestille mig selv at ty til hendes metode med bl.a at lave et Facebook opslag, men jeg kan godt forstå hendes desperation. Hendes begrundelser undrer mig dog. Fx virker det modstridende at hun ikke vil sidde derhjemme og vente på en kæreste, men det er jo alligevel det hun gør når hun bruger Facebook og andre sociale medier til at få kontakt :forvirret:

Hendes negative omtale af sig selv irriterer mig også. Hvis hun er svær at holde ud og vanskelig er det måske nærmere det hun skal fokusere på at ændre i stedet for.. :mellow:

Malene Rytz Nielsen bliver 30 år om under en uge. Hun har ikke en kæreste. Hun har været på flere Tinder-dates, end hun kan tælle. Hun er desperat nu, og derfor har hun lavet dette Facebook-opslag.
»Hvis jeg skulle finde en person, der skulle kunne holde mig ud, så skulle det nå så langt ud som muligt. Derfor bruger jeg Facebook,« siger hun.

Skal man leve op til et højt ideal for at være sammen med dig?
»Nej, det synes jeg ikke, man skal leve op til. Jeg er en kvinde, der er vanskelig ligesom alle andre kvinder.«

Hvorfor er du så ivrig efter at finde en kæreste?
»Hvorfor må jeg ikke være ivrig? Hvorfor skal jeg være 30 år og ikke have fundet mit livs kærlighed? Hvorfor må jeg ikke komme med et desperat opslag i stedet for bare at sidde derhjemme og vente? Jeg har taget et aktivt valg om ikke at give op på kærligheden. Jeg føler også, jeg har brug for at komme ud med nogle følelser om det at være 30 og single.«


Mand som kvinde, vil I blive tiltrukket af sådan et Facebook opråb?

Hele opslaget fra Facebook:
Hej. Mit navn er Malene. Mange af jer kender mig allerede ret godt. Men til dem af jer der ikke gør, så vil jeg gerne fortælle lidt om mig. Jeg er sjov. Sød. Omsorgsfuld. Følsom. Sjov. Temperamentsfuld. Ambitiøs. Utålmodig. Tålmodig. Sjov. Charmerende. Jeg er det højt elsket mellembarn. Jeg er moster. Jeg er god til at give råd. Jeg har været på kur i 15 år, og det går SUPER godt! Den 24\7 bliver jeg 30 år. Det er som sådan ikke noget der skræmmer mig, jeg glæder mig faktisk rigtig meget. Det der skræmmer mig, er at jeg snart bliver 30 år og jeg mangler stadig at finde “the one”. Jeg går på dates hele tiden. Jeg bilder mig selv ind at jeg gør det for at opleve noget. Hvilket ikke er helt løgn. Det er virkelig en oplevelse nogle gange! Men den egentlige grund til at jeg gør det, er at jeg er 30 år, snart. (ja, jeg ved godt det ikke er så slemt som jeg gør det til) Jeg vil opleve kærligheden. Jeg har masser af kærlighed i mit liv, men jeg mangler den kærlighed, som man oplever når man er to mod resten af verdenen.

Nå Rytz, hvad er pointen med dette indslag? Jamen pointen er at uanset om vi vil det eller ej, så er og bliver Facebook the number one sociale platform. Og som ivrig Tinder bruger, er jeg kommet frem til at Tinder er for lille en platform for mig. Og pointen er at jeg endnu engang nægter at sidde derhjemme og vente på at min kærlighed kommer og banker på. Endnu engang springer jeg ud i noget, jeg helt sikkert ikke har tænkt igennem. Jeg vælger at lade være med at tænke på, at dette kunne føre til absolut intet andet end et pinligt Facebook minde, der vil dukke op hver år de næste mange år.

Der må sku være nogen som kender nogen, som sidder og tænker, “jeg kender ham, der passer til hende”

Har jeg ret?

Jeg tænker lidt at hun også beskriver at da hun startede med at date var hun nervøs og sådan... Det er hun ikke mere nu er det bare noget hun gør. Altså, hun får det til at lyde som om det lidt er blevet en dagligdags rutine, altså noget temmelig trivielt. Jeg tænker det også kan være en del af det, for hvis folk har det sådan så kan den på den anden side af bordet jo godt mærke det, og det tænker jeg at de færreste synes er særlig fedt. Når jeg skal lære folk at kende kan jeg i hvert fald godt lide at jeg kan mærke at de har været spændte, er nysgerrige, ivrige for at lære mig at kende og vise noget af sig selv. Jeg ville trække mig fuldstændigt hvis jeg følte at min date havde det lidt som om at jeg var endnu en pligt-samtale tvunget igennem af jobcenteret.
2
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf Juki » 22. jul 2018, 06:12

LadyFox skrev:
Juki skrev:Jeg kom til at tænke på den her tråd da jeg læste denne her artikel: https://www.bt.dk/samfund/klar-til-jour ... ikke-vaere

Jeg tænker lidt at hun også beskriver at da hun startede med at date var hun nervøs og sådan... Det er hun ikke mere nu er det bare noget hun gør. Altså, hun får det til at lyde som om det lidt er blevet en dagligdags rutine, altså noget temmelig trivielt. Jeg tænker det også kan være en del af det, for hvis folk har det sådan så kan den på den anden side af bordet jo godt mærke det, og det tænker jeg at de færreste synes er særlig fedt. Når jeg skal lære folk at kende kan jeg i hvert fald godt lide at jeg kan mærke at de har været spændte, er nysgerrige, ivrige for at lære mig at kende og vise noget af sig selv. Jeg ville trække mig fuldstændigt hvis jeg følte at min date havde det lidt som om at jeg var endnu en pligt-samtale tvunget igennem af jobcenteret.

Det virker også lidt som om at det mere målet om en kæreste hun gerne vil opnå fremfor hvem det egentlig lige bliver.

Jeg ville aldrig blive tiltrukket af en mand der beskrev sig sådan der. Hun er sikkert sød osv. som hun skriver, men hun formulerer sig alt for anonymt og negativt til min smag.

Jeg ville ønske for hende at hun udfordrede sig selv lidt mere og kom ud af sin comfort zone, for det virker som en jobsamtale, som du nævner. Hun ville sikkert have godt af at komme til en coach eller terapeut af en art for at få rystet posen omkring hvordan hun griber det dating an. Ikke en scorecoach, for Guds skyld :gisp:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf Planten » 22. jul 2018, 21:05

Falstria skrev:Hun skriver ikke et pip om hvilken mad hun vil lave til sin udkårne på daglig basis, det kunne have været klaret med én linie og den ville give mange henvendelser.

Men det er altså bare ret gammeldags efterhånden. At forsøge at score mænd med mad. De kan selv. Men hey, man kan godt score mig ved at lave mad til mig.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf Planten » 22. jul 2018, 21:33

Falstria skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:Hun skriver ikke et pip om hvilken mad hun vil lave til sin udkårne på daglig basis, det kunne have været klaret med én linie og den ville give mange henvendelser.

Men det er altså bare ret gammeldags efterhånden. At forsøge at score mænd med mad. De kan selv. Men hey, man kan godt score mig ved at lave mad til mig.


Det virker, som med så meget andet gammeldags ;)

Hvad virker ellers gammelfar? :D
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf Primerose » 23. jul 2018, 14:02

Jeg ville finde en besked, som den hende journalisten skriver, totalt utiltrækkende. Hun taler jo sig selv fuldstændigt ned. Jeg er godt klar over at det sikkert er et forsøg på at være sjov, jeg synes bare at det har den helt modsatte effekt. Det er usjovt og hun kommer til at virke som om hun er et stort arbejde at være sammen med. Selvtillid og selvværd er til gengæld sexet.

Og så tror jeg altså ikke det er helt galt, det der med at lave mad til mænd ;) jeg har i hvert fald kun haft succesoplevelser med det, på trods af at jeg nok ikke er klar til masterchef lige med det samme.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf deliciouscookie » 23. jul 2018, 14:55

Madlavning er jo ikke det afgørende, men det at man har gjort sig umage og en større indsats, det er det som tæller. Selve maden, er ikke vigtigt den kan man jo selv lave, men umagen og indsats siger jeg vil gerne det her :)
0
make cookies not war
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf deliciouscookie » 25. jul 2018, 19:00

Six Days Seven Nights;
Quinn Harris: You know how a woman gets a man excited? She shows up. That's it. We're guys, we're easy. Of course for that you can't charge six bucks an issue, now can you?

Ikke særlig fyldestgørende, men heller ikke helt forkert.
0
make cookies not war
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf Allmost_Famous » 25. jul 2018, 19:29

deliciouscookie skrev:Six Days Seven Nights;
Quinn Harris: You know how a woman gets a man excited? She shows up. That's it. We're guys, we're easy. Of course for that you can't charge six bucks an issue, now can you?

Ikke særlig fyldestgørende, men heller ikke helt forkert.

Du er simpelthen klar på at knalde ethvert kvindemenneske, du er i nærheden af?

Vildt nok.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf deliciouscookie » 25. jul 2018, 19:45

Allmost_Famous skrev:
deliciouscookie skrev:Six Days Seven Nights;
Quinn Harris: You know how a woman gets a man excited? She shows up. That's it. We're guys, we're easy. Of course for that you can't charge six bucks an issue, now can you?

Ikke særlig fyldestgørende, men heller ikke helt forkert.

Du er simpelthen klar på at knalde ethvert kvindemenneske, du er i nærheden af?

Vildt nok.

Du er ikke god til at læse :gruble:
0
make cookies not war
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9020
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1013
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21848

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf Purple Haze » 25. jul 2018, 20:24

deliciouscookie skrev:
Allmost_Famous skrev:
deliciouscookie skrev:Six Days Seven Nights;
Quinn Harris: You know how a woman gets a man excited? She shows up. That's it. We're guys, we're easy. Of course for that you can't charge six bucks an issue, now can you?

Ikke særlig fyldestgørende, men heller ikke helt forkert.

Du er simpelthen klar på at knalde ethvert kvindemenneske, du er i nærheden af?

Vildt nok.

Du er ikke god til at læse :gruble:


Du kunne jo også prøve at omformulere dig, hvis du har en anden poeinte end den AF tror du kommer med.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf deliciouscookie » 25. jul 2018, 20:31

Purple Haze skrev:
deliciouscookie skrev:
Allmost_Famous skrev:
deliciouscookie skrev:Six Days Seven Nights;
Quinn Harris: You know how a woman gets a man excited? She shows up. That's it. We're guys, we're easy. Of course for that you can't charge six bucks an issue, now can you?

Ikke særlig fyldestgørende, men heller ikke helt forkert.

Du er simpelthen klar på at knalde ethvert kvindemenneske, du er i nærheden af?

Vildt nok.

Du er ikke god til at læse :gruble:


Du kunne jo også prøve at omformulere dig, hvis du har en anden poeinte end den AF tror du kommer med.


Ja hvis det virkelig var det, så kunne man også spørge ind til det og så uddybe.

Men har jeg det mistænke for bare at være kritik grundet holdninger til min person, så jeg ser det ikke som relevant at omformulere på den baggrund da jeg tror hvad jeg skriver er uden reelt betydning, for om der er kritik.
0
make cookies not war
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf Allmost_Famous » 25. jul 2018, 20:34

deliciouscookie skrev:Ja hvis det virkelig var det, så kunne man også spørge ind til det og så uddybe.

Men har jeg det mistænke for bare at være kritik grundet holdninger til min person, så jeg ser det ikke som relevant at omformulere på den baggrund da jeg tror hvad jeg skriver er uden reelt betydning, for om der er kritik.

Nu mangler jeg den smiley, der har en hat af sølvpapir.
Senest rettet af Allmost_Famous 25. jul 2018, 20:35, rettet i alt 1 gang.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf Slettet bruger » 25. jul 2018, 20:35

Allmost_Famous skrev:
deliciouscookie skrev:Six Days Seven Nights;
Quinn Harris: You know how a woman gets a man excited? She shows up. That's it. We're guys, we're easy. Of course for that you can't charge six bucks an issue, now can you?

Ikke særlig fyldestgørende, men heller ikke helt forkert.

Du er simpelthen klar på at knalde ethvert kvindemenneske, du er i nærheden af?

Vildt nok.


Hvis han var, ville det så være et problem?

Mht. sex er mænd meget lettere end kvinder.
0
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Hvordan scorer man en mand?

Indlægaf deliciouscookie » 25. jul 2018, 20:39

Allmost_Famous skrev:
deliciouscookie skrev:Ja hvis det virkelig var det, så kunne man også spørge ind til det og så uddybe.

Men har jeg det mistænke for bare at være kritik grundet holdninger til min person, så jeg ser det ikke som relevant at omformulere på den baggrund da jeg tror hvad jeg skriver er uden reelt betydning, for om der er kritik.

Nu mangler jeg den smiley, der har en hat af sølvpapir.

Ja du mangler nok mere end kun det :)
0
make cookies not war

Tilbage til "Forhold og sex"