Kære mænd - giv mig lige et råd her

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Freya » 14. jul 2018, 18:12

Lurende Peber skrev:Ro på! Det er weekend og med børn og liv og andet, kan der godt gå lidt.
Plus.....det ER muligt at glemme, at man ikke fik svaret på den sidste SMS.
Og han har nævnt, at han glæder sig :gogo:
Skriv evt mandag.

Gid han havde skrevet, han glædede sig :D - det har han dog ikke.
Men altså... han har både børnefri samt fri fra jobbet i disse dage. Derfor kan han selvfølgelig godt have travlt med andet og have glemt at svare. Synes dog bolden ligger hos ham nu. Han ved, jeg kommer hjem i morgen og har børnefri de næste 14 dage:)
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Lurende Peber » 14. jul 2018, 18:26

Rigtigt. Men han nævnte selv, at I skal finde ud af at mødes. Måske han heller ikke vil presse for meget på. Balancen kan dælme være svær at ramme ved nye bekendtskaber.
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Lykke » 14. jul 2018, 18:48

Bolden er klart hos ham. Det der er for fladt.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf LadyFox » 14. jul 2018, 18:53

Hvis det var mig, så ville jeg skrive til ham når jeg var kommet hjem, og forslå at mødes.

Jeg ville ikke risikere at gå glip af noget, hvis jeg var interesseret, fordi det måske var hans tur til at skrive. Eller jo, hvis det var et mønster og altid mig det skulle skrive først og tage initiativ, men det har i jo ikke skrevet nok til at det er det det et situationen.
16
...
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Freya » 14. jul 2018, 19:05

LadyFox skrev:Hvis det var mig, så ville jeg skrive til ham når jeg var kommet hjem, og forslå at mødes.

Jeg ville ikke risikere at gå glip af noget, hvis jeg var interesseret, fordi det måske var hans tur til at skrive. Eller jo, hvis det var et mønster og altid mig det skulle skrive først og tage initiativ, men det har i jo ikke skrevet nok til at det er det det et situationen.


Jeg går normalt heller ikke så meget op i hvis tur det er til at skrive. Reagerer nok mere på det her, fordi jeg stillede ham et spørgsmål, hvor han ikke har svaret. Hvis jeg bare havde skrevet noget, der ikke krævede et svar, ville jeg nok ikke tøve med at skrive igen.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf LadyFox » 14. jul 2018, 19:10

Freya skrev:
LadyFox skrev:Hvis det var mig, så ville jeg skrive til ham når jeg var kommet hjem, og forslå at mødes.

Jeg ville ikke risikere at gå glip af noget, hvis jeg var interesseret, fordi det måske var hans tur til at skrive. Eller jo, hvis det var et mønster og altid mig det skulle skrive først og tage initiativ, men det har i jo ikke skrevet nok til at det er det det et situationen.


Jeg går normalt heller ikke så meget op i hvis tur det er til at skrive. Reagerer nok mere på det her, fordi jeg stillede ham et spørgsmål, hvor han ikke har svaret. Hvis jeg bare havde skrevet noget, der ikke krævede et svar, ville jeg nok ikke tøve med at skrive igen.


Det forstår jeg godt. Det kan jo let føles lidt usikkert i sådan en ny relation. :)
Jeg tror bare alligevel hvis jeg var interesseret at jeg ville give det endnu et forsøg med et konkret forslag, og hvis han så fortsatte i samme mønster så ville jeg droppe det. Jeg ville ikke give det et 3. Forsøg på de præmisser.
1
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Juki » 14. jul 2018, 19:24

Lurende Peber skrev:Rigtigt. Men han nævnte selv, at I skal finde ud af at mødes. Måske han heller ikke vil presse for meget på. Balancen kan dælme være svær at ramme ved nye bekendtskaber.

Jeg er enig med Peberet.

Han har sagt at han gerne vil ses igen. Det må du forholde dig til indtil han giver udtryk for noget andet.

Men ro på. Giv ham lige tid til at komme hjem og lande. Det behøver ikke være dårligt at man skal fordøje hvad man har oplevet og mærke efter om man stadig er lige så begejstret når man kommer hjem til hverdagen, som når man er i eufori under andre omstændigheder.

Han skal selvfølgelig vide at du er interesseret og gerne vil ses, men bolden er på hans banehalvdel nu. Hvis ikke du hører noget før du er hjemme synes jeg du skal spørge ham direkte, uden omsvøb. Men det er lige så meget for din egen skyld, for at få det ud af verden og afklaret i stedet for at gå og vente på at han evt. kontakter dig eller det trækker ud med at få planlagt at ses.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Freya » 14. jul 2018, 19:36

Hvad ville I så skrive?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf LadyFox » 14. jul 2018, 19:41

Noget i stil med "Hej Niels-Bent, nu er jeg landet derhjemme. Hvad siger du til at drikke en kop kaffe* på Torsdag**? Mvh."

* eller hvad du nu kunne have lyst til at lave med ham.
** eller en dag det passer dig :P
3
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Juki » 14. jul 2018, 19:42

Freya skrev:Hvad ville I så skrive?

"Hej Bent.
Så er jeg også kommet godt hjem til Danmark. Har du lyst til at ses kl XX på XX til kaffe? Freya"

Kort og præcist. Der er ingen grund til at tilføje en masse udenomssnak eller skrive hvor meget du har savnet ham, glæder dig til at se ham igen osv. hvis han har fået kolde fødder. Det at du kommer med et konkret forslag om at ses sender i sig selv et signal om at du er interesseret og gerne vil ses.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Juki » 14. jul 2018, 19:44

LadyFox skrev:Noget i stil med "Hej Niels-Bent, nu er jeg landet derhjemme. Hvad siger du til at drikke en kop kaffe* på Torsdag**? Mvh."

* eller hvad du nu kunne have lyst til at lave med ham.
** eller en dag det passer dig :P

Bent FTW :rock:

:lol:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Freya » 15. jul 2018, 03:23

Min farbror hedder Bent - det føles lidt forkert det her :fløjt: :D
4
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Sangius » 15. jul 2018, 05:37

Jeg synes klart det er ladt af ham ikke at skrive. Men jeg kunne godt finde på at skrive alligevel, bare fordi hvorfor ikke.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30207

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf TinaW » 15. jul 2018, 05:47

Jeg ville også skrive og foreslå at mødes, selv om man kan argumentere for, at bolden er hos ham. Jeg har bare aldrig helt forstået det der med, at det er “den andens tur” og skrevet, hvis jeg havde lyst.
Svarer han så ikke, så ville jeg undlade at kontakte ham mere.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Kære mænd - giv mig lige et råd her

Indlægaf Sangius » 15. jul 2018, 06:14

TinaW skrev:Jeg ville også skrive og foreslå at mødes, selv om man kan argumentere for, at bolden er hos ham. Jeg har bare aldrig helt forstået det der med, at det er “den andens tur” og skrevet, hvis jeg havde lyst.
Svarer han så ikke, så ville jeg undlade at kontakte ham mere.


Jeg abonnerer heller ikke på de regler der. Men hvis man har stillet et spørgsmål og det ikke besvares, ville jeg altså også mene at bolden ligger hos den anden.
Senest rettet af Sangius 15. jul 2018, 15:35, rettet i alt 1 gang.
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Forhold og sex"