Blev han snydt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Blev han snydt, eller valgte han at tage en chance?

JA, han blev snydt
50
23%
Nej, han valgte selv at fortsætte uden kondom
145
67%
Mangler mere information
7
3%
Ved ikke / ligeglad
6
3%
Lyserød rumgorilla (den skal jo være der :D )
9
4%
 
Afgivne stemmer: 217
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Pølsemix » 15. jul 2018, 00:34

Pax Romana skrev:Hvis man ikke aktivt har gjort noget for at en bestemt ting ikke sker, kan man ikke påberåbe sig ansvarsfrihed. Hvis kvinden har løjet sig til en graviditet, ja så er hun et amoralsk menneske. Ligegyldig om de har dyrket beskyttet eller ubeskyttet sex, så har de et fælles ansvar for det barn som nu er resultatet. Op i røven med ”mor og fars” følelser. Der er en brutal virkelighed at forholde sig til nu. De har begge et ansvar for barnet. Det er så lige det det handler om og sgu ikke om hvem som har snydt hvem.

Lad os prøve styrken af dit argument af!

Hvad hvis hun var blevet gravid af en voldtægt eller bare ikke rigtigt havde sagt nej til sex(lad os sige hun var fuld)?
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Allmost_Famous » 15. jul 2018, 05:04

Thomas31 skrev:
Zombie skrev:Jeg vil bare gentage, at han ikke er blevet snydt, han tror det bare.

Inden vi vedtager en sandhed, som er baseret på en bitter mands egne gisninger.


Så nu skal en "bitter" mand også hånes. En mand straffes på livstid for en fejl næsten alle har begået, som han endda kun begik pga andres løgn og bedrag.

Hvor langt ned i mudderet kan man synke?

Det er godt nok imponerende, at du VED at hun har løjet. Virkelig. Det er ikke viden, der ellers er andre forundt end hende.

Men når nu du er så insisterede på at der med garanti er tale om en løgn, så er det vel fordi du kender moren personligt, og hun har fortalt dig, at hun løj for ham fyren?

Ikke?
7
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Slettet bruger » 15. jul 2018, 06:51

Allmost_Famous skrev:
Thomas31 skrev:
Zombie skrev:Jeg vil bare gentage, at han ikke er blevet snydt, han tror det bare.

Inden vi vedtager en sandhed, som er baseret på en bitter mands egne gisninger.


Så nu skal en "bitter" mand også hånes. En mand straffes på livstid for en fejl næsten alle har begået, som han endda kun begik pga andres løgn og bedrag.

Hvor langt ned i mudderet kan man synke?

Det er godt nok imponerende, at du VED at hun har løjet. Virkelig. Det er ikke viden, der ellers er andre forundt end hende.

Men når nu du er så insisterede på at der med garanti er tale om en løgn, så er det vel fordi du kender moren personligt, og hun har fortalt dig, at hun løj for ham fyren?

Ikke?


Jeg har indtryk af at selv hvis kvinden i morgen stod frem i BT og bekræftede historien, ville det ikke ændre nogens syn på noget.

Zombie udtaler skråsikkert at han ikke er blevet snydt. Hvorfor angriber du ikke hendes skråsikkerhed?
2
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Allmost_Famous » 15. jul 2018, 07:11

abcd skrev:
Allmost_Famous skrev:
Thomas31 skrev:
Zombie skrev:Jeg vil bare gentage, at han ikke er blevet snydt, han tror det bare.

Inden vi vedtager en sandhed, som er baseret på en bitter mands egne gisninger.


Så nu skal en "bitter" mand også hånes. En mand straffes på livstid for en fejl næsten alle har begået, som han endda kun begik pga andres løgn og bedrag.

Hvor langt ned i mudderet kan man synke?

Det er godt nok imponerende, at du VED at hun har løjet. Virkelig. Det er ikke viden, der ellers er andre forundt end hende.

Men når nu du er så insisterede på at der med garanti er tale om en løgn, så er det vel fordi du kender moren personligt, og hun har fortalt dig, at hun løj for ham fyren?

Ikke?


Jeg har indtryk af at selv hvis kvinden i morgen stod frem i BT og bekræftede historien, ville det ikke ændre nogens syn på noget.

Zombie udtaler skråsikkert at han ikke er blevet snydt. Hvorfor angriber du ikke hendes skråsikkerhed?

Zombie skriver, at han tror, han er blevet snydt. Der er da også sandheden. Det tror han jo. Men det betyder ikke, det er sket.
Han modsætter sig jo også, at vi får hendes side af historien, så mon ikke han godt ved, der lugter lidt.

Og hvis kvinden bekræfter historien som han udlægger den, så bekræfter hun jo bare, at hun har sagt at hun var beskyttet. Det kan hun jo godt have troet. Masser af kvinder tror jo reelt på, at der findes sikre perioder osv, og hun kan sagtens være en af dem, plus at der jo kan være tale om præventionssvigt.
Hvis hun fortæller, at hun løj overfor ham, så er hun et ganske forfærdeligt menneske, som flere gange sagt. Det ændrer dog ikke på, at han selv valgte at knalde hende uden gummi.
5
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Allmost_Famous » 15. jul 2018, 09:58

^ Så længe, vi ikke ved om hun var beskyttet eller ej, kan vi ikke sige at han er blevet snydt.

Vi kan derimod med sikkerhed sige, at han selv valgte at knalde uden gummi.
5
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5787

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Tux » 15. jul 2018, 10:00

Allmost_Famous skrev:^ Så længe, vi ikke ved om hun var beskyttet eller ej, kan vi ikke sige at han er blevet snydt.

Vi kan derimod med sikkerhed sige, at han selv valgte at knalde uden gummi.

Men vi kan godt sige han ikke er blevet snydt eller hvad? Det giver jo ikke nogen mening...
1
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5787

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Tux » 15. jul 2018, 10:12

Jeg synes i øvrigt det er utroligt, at der kan tærskes så meget halm på hendes præventionsmetode.

Er der virkelig så vanvittigt, som mand at forvente, at hende man skal have sex vitterligt er beskyttet (en 97-98%) når hun siger det? Og ikke er en komplet idiot, som ikke kan læse en indlægsseddel?
0
Bergen
Indlæg: 7285
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Bergen » 15. jul 2018, 10:24

Tux skrev:Jeg synes i øvrigt det er utroligt, at der kan tærskes så meget halm på hendes præventionsmetode.

Er der virkelig så vanvittigt, som mand at forvente, at hende man skal have sex vitterligt er beskyttet (en 97-98%) når hun siger det? Og ikke er en komplet idiot, som ikke kan læse en indlægsseddel?


I praksis tager man en chance, der som regel går godt. Det burde en mand også vide.
2
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Blev han snydt?

Indlægaf D.itsen » 15. jul 2018, 10:28

Tux skrev:Jeg synes i øvrigt det er utroligt, at der kan tærskes så meget halm på hendes præventionsmetode.

Er der virkelig så vanvittigt, som mand at forvente, at hende man skal have sex vitterligt er beskyttet (en 97-98%) når hun siger det? Og ikke er en komplet idiot, som ikke kan læse en indlægsseddel?

Hvis den eneste info han har fået, var at hun var beskyttet, så ja, så synes jeg mand er en idiot. Så spørg dog ind til hvad det dækker over, så valget kan blive oplyst. Det er ikke obligatorisk at kvinder er på p-piller, selvom en del mænd åbenbart tror det
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2389

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Thomas31 » 15. jul 2018, 10:36

Allmost_Famous skrev:
Thomas31 skrev:
Zombie skrev:Jeg vil bare gentage, at han ikke er blevet snydt, han tror det bare.

Inden vi vedtager en sandhed, som er baseret på en bitter mands egne gisninger.


Så nu skal en "bitter" mand også hånes. En mand straffes på livstid for en fejl næsten alle har begået, som han endda kun begik pga andres løgn og bedrag.

Hvor langt ned i mudderet kan man synke?

Det er godt nok imponerende, at du VED at hun har løjet. Virkelig. Det er ikke viden, der ellers er andre forundt end hende.

Men når nu du er så insisterede på at der med garanti er tale om en løgn, så er det vel fordi du kender moren personligt, og hun har fortalt dig, at hun løj for ham fyren?

Ikke?


Jeg tager det for givet, at han blev snydt, fordi det er handlingen - ikke personerne - der er relevante her. Det er ikke en retssag mod hende men en debat om en handling andre også begår. Det er derfor det debateres og bliver en stor historie i medierne. En fuldstændig urimelig adfærd, der alligevel nyder en vis accept. Skulle det konkret vise sig, at intet i denne sag er som det fremstår, at han er en russisk agent i færd med en kompliceret plan, så ændrer det jo intet ift vurderingen og accepten af handlingen.

Og zombie håner åbenlyst ofre for sådanne handlinger.
1
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2389

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Thomas31 » 15. jul 2018, 10:40

Jeg ville i øvrigt stadig gerne efterlyse en erklæret feminists holdning til i hvilket omfang, man må lyve for at skaffe samtykke til sex
0
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5787

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Tux » 15. jul 2018, 10:52

D.itsen skrev:
Tux skrev:Jeg synes i øvrigt det er utroligt, at der kan tærskes så meget halm på hendes præventionsmetode.

Er der virkelig så vanvittigt, som mand at forvente, at hende man skal have sex vitterligt er beskyttet (en 97-98%) når hun siger det? Og ikke er en komplet idiot, som ikke kan læse en indlægsseddel?

Hvis den eneste info han har fået, var at hun var beskyttet, så ja, så synes jeg mand er en idiot. Så spørg dog ind til hvad det dækker over, så valget kan blive oplyst. Det er ikke obligatorisk at kvinder er på p-piller, selvom en del mænd åbenbart tror det

Ja det skal da nok bidrage til den gode stemning.

Jeg kan godt høre man som mand skal antage at kvinder er løgnere, svindlere og generelt dårligt begavede. Det skal nok gøre gode ting for forholdet mellem mænd og kvinder..
1
Bergen
Indlæg: 7285
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Bergen » 15. jul 2018, 11:01

Tux skrev:
D.itsen skrev:
Tux skrev:Jeg synes i øvrigt det er utroligt, at der kan tærskes så meget halm på hendes præventionsmetode.

Er der virkelig så vanvittigt, som mand at forvente, at hende man skal have sex vitterligt er beskyttet (en 97-98%) når hun siger det? Og ikke er en komplet idiot, som ikke kan læse en indlægsseddel?

Hvis den eneste info han har fået, var at hun var beskyttet, så ja, så synes jeg mand er en idiot. Så spørg dog ind til hvad det dækker over, så valget kan blive oplyst. Det er ikke obligatorisk at kvinder er på p-piller, selvom en del mænd åbenbart tror det

Ja det skal da nok bidrage til den gode stemning.

Jeg kan godt høre man som mand skal antage at kvinder er løgnere, svindlere og generelt dårligt begavede. Det skal nok gøre gode ting for forholdet mellem mænd og kvinder..



Jeg vil kalde det sund fornuft at passe på sig selv.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Blev han snydt?

Indlægaf LadyFox » 15. jul 2018, 11:02

Thomas31 skrev:Jeg ville i øvrigt stadig gerne efterlyse en erklæret feminists holdning til i hvilket omfang, man må lyve for at skaffe samtykke til sex


Nu er jeg ikke erklæret feminist, men jeg har da en holdning til spørgsmålet.

Jeg synes da det er ufint at lyve sig til sex, det er ikke den mest empatiske måde at komme til sex på. Men altså, det sker jo hele tiden, og selvom det er surt at blive løjet for når det handler om sex så er det også en del af det man risikere når man har sex med mere eller mindre ukendte mennesker, det sker jo også ind i mellem i etablerede forhold.

Jeg tror da vi er mange kvinder (og mænd) der er blevet lokket i seng med en person der bare er så forelsket i en, og bare vil det hele med en, der er simpelthen ingen grænser for hvilke fantastiskheder man besidder, altså, lige indtil efter man har spredt benene.

Jeg har da før også givet et blow job til udløsning med lovning om at så var det min tur til at blive forkælet senere på dagen, uden det så er sket.

Jeg har selv haft sex med og daten en person jeg nok næppe ville have givet den interesse hvis han havde været ærlig omkring hans alder til at starte med.

Jeg har selv løjet om alle mulige ligegyldige ting over for ONS, bare fordi... Det var sjovt.

Jeg synes ikke at løgne er skide charmerende, og det er da også ufint. Og det ER da også ærgerligt at blive løjet overfor. Men så længe ens løgne ikke er ulovlige, så er det vel i bund og grund op til ens egen samvittighed og moral at afgøre.
5
...
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Blev han snydt?

Indlægaf D.itsen » 15. jul 2018, 11:05

Tux skrev:
D.itsen skrev:
Tux skrev:Jeg synes i øvrigt det er utroligt, at der kan tærskes så meget halm på hendes præventionsmetode.

Er der virkelig så vanvittigt, som mand at forvente, at hende man skal have sex vitterligt er beskyttet (en 97-98%) når hun siger det? Og ikke er en komplet idiot, som ikke kan læse en indlægsseddel?

Hvis den eneste info han har fået, var at hun var beskyttet, så ja, så synes jeg mand er en idiot. Så spørg dog ind til hvad det dækker over, så valget kan blive oplyst. Det er ikke obligatorisk at kvinder er på p-piller, selvom en del mænd åbenbart tror det

Ja det skal da nok bidrage til den gode stemning.

Jeg kan godt høre man som mand skal antage at kvinder er løgnere, svindlere og generelt dårligt begavede. Det skal nok gøre gode ting for forholdet mellem mænd og kvinder..

Hvordan filan konkluderer du det? Jeg synes man er en idiot hvis man går ud fra at sætningen "jeg er beskyttet" betyder at hun tager p-piller. Mænd og kvinder kan faktisk godt tale sammen. Også om prævention. Helt uden at nogen tror den anden er idiot eller lyver.
Er det 30 %af danske kvinder der bruger p- piller? Så er der altså ret mange der bruger noget andet eller ingenting
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Forhold og sex"