Blev han snydt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Blev han snydt, eller valgte han at tage en chance?

JA, han blev snydt
50
23%
Nej, han valgte selv at fortsætte uden kondom
144
67%
Mangler mere information
7
3%
Ved ikke / ligeglad
6
3%
Lyserød rumgorilla (den skal jo være der :D )
9
4%

Afgivne stemmer: 216
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Re: Blev han snydt?

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 18:37

abcd skrev:
Juki skrev:Og nej, jeg synes ikke han er et offer i den situation, men jeg kan godt forstå at han føler sig snydt når han havde forventet noget andet end at hun blev gravid. Jeg antager at han har kendt til risikoen selvom han droppede kondomet.

Hele pointen er jo at han ikke kender til risikoen. Hvis hun har bildt ham ind at hun var dækket af en meget omhyggelig omgang med p-piller, er risikoen for at hun bliver gravid, meget marginal. P-piller er 99,9% sikre ved korrekt brug. Det betyder ikke at man har 0,1% risiko for at blive gravid hver gang man dyrker sex på p-piller, det betyder at over et år med normal sexfrekvens, er der 0,1% risiko for at man bliver gravid. Hvis det f.eks. er baseret på at man knalder 100 gange om året, er risikoen pr. knald ca. 1 ud af 100.000. Det betyder at der skal knaldes hver dag i 275 år pr. barn der undfanges på korrekt brugte p-piller. Det er den risiko han kan forvente når hun siger hun tager sine p-piller korrekt. I stedet udsætter hun ham for en risiko på 30% for at hun bliver gravid. Risikoen er over 30.000 gange større end han kunne forvente ud fra det hun siger. Det er da en ret markant forskel.

Det er jo derfor der er en pointe i at vide hvilken form for prævention hun bruger, om hun har fortalt ham hvilken prævention hun bruger og hvilken forventning han havde til hendes prævention.

Hvis hun fik muligheden for at blive hørt kunne hun jo netop sagtens bevise om hun burde være beskyttet og ikke løj.

Der er ingen grund til uden videre at antage hun har taget p-piller og de har svigtet, af den ene eller anden årsag, når der er andre former for (anerkendt) prævention hun kan have brugt uden bevidst at ville fucke det op.

Jeg siger ikke at hun ikke lyver og har haft ubeskyttet med det formål at blive gravid. Det kan bare heller ikke afvises når der mangler sådan nogle væsentlige detaljer.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 19:01

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
Det er umuligt at konkludere noget om deres sag når de nuværende, få oplysninger/beviser både taler for og imod begge parter.

"55 sider á 10 tætvævede indlæg senere fandt vi frem til, at der slet ikke var noget grundlag for at debattere emnet".

(:deer:)

Sorry, men det er desværre bare endnu en gentagelse.. :gab:

Jeg har været ude ved havet og tænke grundigt over emnet. Jeg er kommet frem til, at vi har mulighed for at stille to scenarier op: Et hvor hun har bedraget Li'l Kasper i netop det ærinde, Li'l Kasper beskylder hende for, og et, hvor hun ikke har.

Det kan vi vist godt tillade os, kan vi ikke?

Jo da, men lad os gøre det på et oplyst grundlag først.

1) Hvilken form for prævention har hun brugt?

2) Har han fået at vide hvordan hun var beskyttet eller antog han det drejede sig om prævention, og i så fald hvilken form for prævention?

3) Kan hun bevise hun har brugt prævention? Eller hun aldrig fået noget ordineret?

4) Har hun givet udtryk for at den måde hun var beskyttet på var 100% sikker eller er det noget han antager?

5) Stemmer hendes udtryk for at være beskyttet med hans forventning?

6) Er man garanteret at være 100% beskyttet med hendes opfattelse af at være beskyttet?

7) Har han vidst at der var en risiko for at hun ikke var beskyttet 100% mod at blive gravid, prævention eller ej?

Lad os lige få det afklaret først, så andre end de to involverede også er med på detaljerne, før der tages stilling til om hun bevidst har lokket ham i fordærv og hvorfor han fejlagtigt troede hun ikke ville blive gravid.
1

Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 19:11

vulpesVelox skrev:- Der skal en vis portion galskab til for at gå til avisen med sådan en historie, hvis det bare er fis, synes jeg. Det er alligevel en del besvær at gå igennem, altså, barnet bliver jo født uanset...

Der er forskel på elektro-debat og trykt avis, enig, og Kaspers historie hører måske alligevel mere til i "lukket forum". Så langt, så godt. Journalisten bag artiklen må på den anden side have vurderet, at der var en historie; at det var aktuelt i samfundsdebatten.
Jeg hælder selv til at artiklen kan tjene til skræk og advarsel. Det er altid godt med lidt skræk og advarsel.

Det er BT.

Kasper har ikke startet en ellers yderst relevant debat i et stort anerkendt medie, der er kendt for seriøse artikler med et neutralt udgangspunkt og kildekritik.

Ingen hate på Kasper, men det er BT. Man får ikke ligefrem journalistik på et intellektuelt plan, der gør en klogere på et givent emne, når man læser deres artikler.
0

Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 19:44

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
vulpesVelox skrev:- Der skal en vis portion galskab til for at gå til avisen med sådan en historie, hvis det bare er fis, synes jeg. Det er alligevel en del besvær at gå igennem, altså, barnet bliver jo født uanset...

Der er forskel på elektro-debat og trykt avis, enig, og Kaspers historie hører måske alligevel mere til i "lukket forum". Så langt, så godt. Journalisten bag artiklen må på den anden side have vurderet, at der var en historie; at det var aktuelt i samfundsdebatten.
Jeg hælder selv til at artiklen kan tjene til skræk og advarsel. Det er altid godt med lidt skræk og advarsel.

Det er BT.

Kasper har ikke startet en ellers yderst relevant debat i et stort anerkendt medie, der er kendt for seriøse artikler med et neutralt udgangspunkt og kildekritik.

Ingen hate på Kasper, men det er BT. Man får ikke ligefrem journalistik på et intellektuelt plan, der gør en klogere på et givent emne, når man læser deres artikler.

Så... Journalisten har ikke haft nogen hensigt med artiklen?

Aj, ved du hvad? Det er efterhånden blevet for broget, sådan i det hele taget, linjen over. Vi må udfylde din tipskupon en anden god gang.

Jo, det må man da gå ud fra at journalisten har.

Men gør det partout en til en god journalist der laver gode artikler?
0

Thomas31
Kort karma: 24
Likede indlæg: 389

Indlægaf Thomas31 » 16. jul 2018, 19:58

LadyFox skrev:
Jeg forstår godt det er relevant for Kasper at vide om han er blevet snydt eller ej. Men i virkeligheden ud fra.Mine briller er det faktisk fuldstændig ligegyldigt for os der ikke er imvolveret - Kasper er jo lige dårligt stillet om hun har løjet eller ej. For barnet er der jo, og kvinden har uanset ikke gjort noget ulovligt. Det eneste man mest kan hænge hende op på, hvis hun har været uærlig er at have en ringe moral og være et nederen, egoistisk menneske, men det må man jo også være. Og det må Kasper og andre jo også gerne synes hun er, det ændre bare ikke noget.
Så selvom der er ting i historien jeg faktisk synes vedrøre andre end de indblandede så synes jeg bare egentlig ikke der er så meget andet i den end "husk at bruge kondom".

rne..

Hvis du skulle opfostre et barn med en mand, der i sidste uge kørte dig ned i sin bil, hvorved du blev hårdt kvæstet...
Ville det så være ligegyldigt for dig, om det var et uheld eller om han gjorde det med vilje? Du tror ikke, det ville påvirke dig en anelse, hvis det var med vilje, påvirke relationen og dermed barnet?

Det er absurd, men måske i virkeligheden en væsentlig del af problemet, at du er så ude af stand til at forstå situationen fra mandens side, men alene ser nogle ydre faktiske forhold.Det er denne kulturelle modvilje til at acceptere en mand som offer, der giver kvinder mulighed for at agere sådan.
1
Thomas31

Indlægaf Thomas31 » 16. jul 2018, 20:08

vibbsen skrev:
ajnaM skrev:
paint skrev:Manden er i færd med at tage et kondom på. Kvinden siger at dette ikke er nødvendigt, fordi hun bruger prævention. Dette viser sig at være løgn. Hvem er det så, der har snydt? Hvordan kan man få drejet det til at manden er idiot?

Det kan man kun, hvis det at tro på at det andre mennesker siger, selv i risiko-situatioer, formentlig er løgn, hvilket igen fører til en konklusion, der går på at man er idiot, hvis man tror på andre mennesker.

Unægtelig er sørgelig konklusion.

Kvinde: Det er ikke nødvendigt, jeg bruger prævention

Mand: Okay, men jeg vil nu gerne bruge et kondom alligevel, så ingen af os risikerer at blive smittet.

Jeg fatter ikke problemet? Jeg fristes til at tro, at det skyldes, at man som kvinde typisk er nødt til at sige det. Jeg tror nærmest aldrig, jeg har haft et onenightstand, hvor manden selv har fundet prævention frem, uden at jeg har nævnt det. Så jeg ser det ærligt talt slet ikke som noget problem at sige. Hvis han nægter, ville jeg aldrig have sex med ham - selvfølgelig ikke, har jeg lyst til at sige.

Ja....Man må jo ihvertfald formode at Kasper ser temmelig let på risikoen for at redde sig en kønssygdom.....Når han sådan boller uden kondom..."Prævention" beskytter som bekendt kun mod graviditet. Han var - i mine øjne - heldig at det eneste han reddede sig af den oplevelse var et uønsket fadderskab....Man kan jo faktisk godt have diverse kønssygdomme uden at vide det. Især hvis man konsekvent knalder fremmede uden kondom :fløjt:

Han er simpelthen heldig, at han med forsæt blev gjort til far mod sin vilje.... ok.. jeg vil nødig vide hvad der sker for ham på en uheldig dag.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1321
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22326

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2018, 20:12

Thomas31 skrev:
LadyFox skrev:
Jeg forstår godt det er relevant for Kasper at vide om han er blevet snydt eller ej. Men i virkeligheden ud fra.Mine briller er det faktisk fuldstændig ligegyldigt for os der ikke er imvolveret - Kasper er jo lige dårligt stillet om hun har løjet eller ej. For barnet er der jo, og kvinden har uanset ikke gjort noget ulovligt. Det eneste man mest kan hænge hende op på, hvis hun har været uærlig er at have en ringe moral og være et nederen, egoistisk menneske, men det må man jo også være. Og det må Kasper og andre jo også gerne synes hun er, det ændre bare ikke noget.
Så selvom der er ting i historien jeg faktisk synes vedrøre andre end de indblandede så synes jeg bare egentlig ikke der er så meget andet i den end "husk at bruge kondom".

rne..

Hvis du skulle opfostre et barn med en mand, der i sidste uge kørte dig ned i sin bil, hvorved du blev hårdt kvæstet...
Ville det så være ligegyldigt for dig, om det var et uheld eller om han gjorde det med vilje? Du tror ikke, det ville påvirke dig en anelse, hvis det var med vilje, påvirke relationen og dermed barnet?

Det er absurd, men måske i virkeligheden en væsentlig del af problemet, at du er så ude af stand til at forstå situationen fra mandens side, men alene ser nogle ydre faktiske forhold.Det er denne kulturelle modvilje til at acceptere en mand som offer, der giver kvinder mulighed for at agere sådan.

Så nu har damen også muligvis prøvet at dræbe Kasper med vilje?

Nu skal jeg slet ikke opfostre et barn med nogen som helst mand, men vi kan godt lege lidt med tanken. Jeg har dog ikke tænkt mig at lege med på dit mord-forsøgs-dilemma.

Men en mand har gjort mig gravid, måske med vilje mod min vilje, og det et for sent med en abort, vil jeg gerne vide om jeg er blevet snydt?
I mine følelser ja, så er det da vigtigt for mig! Ligesom jeg skrev jeg godt kan forstå at den afklaring betyder noget for Kasper. Men, ligesom jeg mener om Kasper Ville jeg kunne mene den viden er vigtig for mig, og knap så relevant for min nabo, kassemedarbejderen ovre i Netto.
Hvis jeg nu hvor jeg ikke er påvirket af følelser og er i stand til at se det fra nogle andre vinkler er jeg dog ikke i tvivl om at det bedste var hvis jeg troede det var et uheld, for så ville det nok være nemmere for mig at samarbejde med faderen når nu der alligevel var et barn, en far og der ikke er andet valg en at deale med det og jeg ikke var blevet udsat for noget ulovligt. Men det er jo nemt nok at sige når jeg ikke er påvirket af følelser.

Uanset om jeg kan sætte mig ind i Kaspers følelser eller ej. Er de faktiske forhold der, og det ændres ikke ved om du eller jeg ved om han er blevet snydt eller ej. Kasper er blevet far. At han ønsker afklaring, det kan jeg som sagt sagtens forstå. Men, det ændre ikke den virkelighed uden for hans følelser han har nu.
Derfor mener jeg at det faktisk kun er hans følelser sandheden vil gavne.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 20:17

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
vulpesVelox skrev:
Juki skrev:

Det er BT.

Så... Journalisten har ikke haft nogen hensigt med artiklen?

Aj, ved du hvad? Det er efterhånden blevet for broget, sådan i det hele taget, linjen over. Vi må udfylde din tipskupon en anden god gang.

Jo, det må man da gå ud fra at journalisten har.

Men gør det partout en til en god journalist der laver gode artikler?

Har artiklen skabt debat?

Hentydninger fungerede åbenbart ikke, så lad mig være helt konkret, at der ikke skal være nogen løgne imellem os: Fuck outta here med det gaslighter-pis! (Og jeg mener det!)

Ja, og det er da godt, men er den opståede debat til problemets fordel? Eller er det bare de samme beskyldninger og gisninger frem og tilbage, igen og igen?

Hvad er din vurdering her 58 sider senere?

Hvis vi antager han er blevet snydt, hun indrømmer det og der ikke er nogen tvivl, hvad så? Hvad skal der så ske? Har debatten her ændret noget så andre mænd i fremtiden ikke også risikerer at komme i samme situation?

(Ang. dit sidste afsnit må du gerne være mere konkret hvis det er meningen jeg skal forstå hvad du mener)
0

ajnaM
Kort karma: 306
Likede indlæg: 6486

Indlægaf ajnaM » 16. jul 2018, 20:29

Thomas31 skrev:
vibbsen skrev:
ajnaM skrev:
paint skrev:Manden er i færd med at tage et kondom på. Kvinden siger at dette ikke er nødvendigt, fordi hun bruger prævention. Dette viser sig at være løgn. Hvem er det så, der har snydt? Hvordan kan man få drejet det til at manden er idiot?

Det kan man kun, hvis det at tro på at det andre mennesker siger, selv i risiko-situatioer, formentlig er løgn, hvilket igen fører til en konklusion, der går på at man er idiot, hvis man tror på andre mennesker.

Mand: Okay, men jeg vil nu gerne bruge et kondom alligevel, så ingen af os risikerer at blive smittet.

Jeg fatter ikke problemet? Jeg fristes til at tro, at det skyldes, at man som kvinde typisk er nødt til at sige det. Jeg tror nærmest aldrig, jeg har haft et onenightstand, hvor manden selv har fundet prævention frem, uden at jeg har nævnt det. Så jeg ser det ærligt talt slet ikke som noget problem at sige. Hvis han nægter, ville jeg aldrig have sex med ham - selvfølgelig ikke, har jeg lyst til at sige.

Ja....Man må jo ihvertfald formode at Kasper ser temmelig let på risikoen for at redde sig en kønssygdom.....Når han sådan boller uden kondom..."Prævention" beskytter som bekendt kun mod graviditet. Han var - i mine øjne - heldig at det eneste han reddede sig af den oplevelse var et uønsket fadderskab....Man kan jo faktisk godt have diverse kønssygdomme uden at vide det. Især hvis man konsekvent knalder fremmede uden kondom :fløjt:

Han er simpelthen heldig, at han med forsæt blev gjort til far mod sin vilje.... ok.. jeg vil nødig vide hvad der sker for ham på en uheldig dag.

Jeg siger ikke, han har været heldig. Jeg synes bare, han har været dum. Uanset om han er blevet snydt eller ej. Og så kan jeg ikke se, at det skulle være nogen legitim årsag til at være dum med præventionen, at man ikke kunne få sig selv til at tage et kondom på - eller at man ikke følte, man kunne sige, at man gerne ville bruge kondom, fordi man på en eller anden måde ville være led over for kvinden. :forvirret:

Altså, man bestemmer selv, om man vil bruge prævention eller ej. Men man skal ikke komme og brokke sig over følgerne, når man ikke gør.
1
Thomas31

Indlægaf Thomas31 » 16. jul 2018, 20:51

ajnaM skrev:
Thomas31 skrev:
vibbsen skrev:
ajnaM skrev:

Jeg siger ikke, han har været heldig. Jeg synes bare, han har været dum. Uanset om han er blevet snydt eller ej. Og så kan jeg ikke se, at det skulle være nogen legitim årsag til at være dum med præventionen, at man ikke kunne få sig selv til at tage et kondom på - eller at man ikke følte, man kunne sige, at man gerne ville bruge kondom, fordi man på en eller anden måde ville være led over for kvinden. :forvirret:

Altså, man bestemmer selv, om man vil bruge prævention eller ej. Men man skal ikke komme og brokke sig over følgerne, når man ikke gør.

Følgerne skyldes hendes bedrag, ikke det manglende kondom. Det er en skræmmende tankegang, at hvis man ikke lever efter, hvad nogen synes er korrekte standarder, så må andre gerne udnytte det.

Hvad så, hvis vi tager det et skridt videre. Manden insisterede på kondom, men bagefter fik hun fat i det og gjorde sig selv gravid. Er det stadig hans skyld? Er det stadig mand-dig-op-tag-ansvar-stop-klynk modellen, fordi han ikke fik bortskaffet kondomet
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2354
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22586

Indlægaf kidkomb » 16. jul 2018, 21:18

Jedi, hvorfor bliver du ved med at sige at vi ikke ved noget som helst?
Der er hele to debattører der mener at kende til sagen personligt. Den ene kender kvinden, den anden kender Kaspar.
BEGGE to siger at Kaspar højst sandsynligt er blevet snydt, altså at hun bevidst har løjet om prævention.
Det er da at vide noget vil jeg mene.

Og til det med at kvinder jo bare kan få gratis sæd. Jo, tak, men hvis man ved noget som helst om hvordan sådan noget foregår, så ved man at der intet nemt er ved det. Hormonbehandlingen i sig selv er virkelig hård for mange og man skal igennem alt muligt.
Det tager tid, man skal godkendes osv. Og, så tror jeg faktisk at flere har det som abcd beskriver, at man gerne vil møde vedkommende, så man er sikker på at faderen til ens barn ikke er en der går en instinktivt på nerverne.
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Thomas31

Indlægaf Thomas31 » 16. jul 2018, 21:37

godtnavn skrev:Jeg forstår virkleig ikke hvorfor det at hun har været gift med en kvinde er aktuelt, mon ikke bare hun er biseksuel? Jeg tænker var hun rendyrket lesbisk ville hun næppe overveje at have sex med en mand når hun kunne betale et mindre beløb for en gang sæd fra en donor og få barn den vej.

Ville I selv have sex med det køn I ikke tænder på for at få et barn hvis I kunne få et barn uden at have sex med det køn? Det tænker jeg umiddelbart de færreste ville. Især ikke når det i de fleste tilfælde vil kræve sex med mange mænd, bare kig i gravidsfora, det er sjældent det bare lykkes første gang.

klart.

De findes. I UK kaldes de sperm'n'cheque women. Nogen afslutter forholdet med en mail, når graviditeten er i hus, andre skifter bare låsen. En mand var en særlig god fangst. Han kommer op at betale flere millioner til gengæld har hun også sabotetet alt samvær. En anden mand var ved at kæmpe sig ud af trange kår, da en mangeårig veninde brød alle aftaler. Han overvejede selvmord. Kondom hjælper ikke nødvendigvis. I flere tilfælde har kvinder selv taget indholdet. En klummeskribent i et af landets største medier beskrev indgående sin kamp om at få tømt kondomet. Det gav så også en reaktion. Hun vandt en pris.

En særlig snu kvinde fik gjort sig gravid med en ex, mange år efter hun havde set ham. Hun var kommet i tanke om , at der stadig var noget sæd ljggende fra et forgæves forsøg på kunstig befrugtning mange år tidligere. Det krævede kun nogle falske underskrifter, så var den hjemme. Samfundets reaktkon kom straks. Han skal betale.
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 21:41

kidkomb skrev:Jedi, hvorfor bliver du ved med at sige at vi ikke ved noget som helst?
Der er hele to debattører der mener at kende til sagen personligt. Den ene kender kvinden, den anden kender Kaspar.
BEGGE to siger at Kaspar højst sandsynligt er blevet snydt, altså at hun bevidst har løjet om prævention.

Jeg har overset hvem der angiveligt kender Kasper.

Indlægget med en der måske kender kvinden så jeg godt, men så vidt jeg husker blev det ikke begrundet hvorfor det sagtens kunne være den samme kvinde :gruble: Altså om hendes adfærd gjorde det plausibelt at tro hun bare ville være gravid fx. Måske jeg husker forkert.
0

godtnavn
Kort karma: 462
Likede indlæg: 3838

Indlægaf godtnavn » 16. jul 2018, 21:42

Thomas31 skrev:
godtnavn skrev:Jeg forstår virkleig ikke hvorfor det at hun har været gift med en kvinde er aktuelt, mon ikke bare hun er biseksuel? Jeg tænker var hun rendyrket lesbisk ville hun næppe overveje at have sex med en mand når hun kunne betale et mindre beløb for en gang sæd fra en donor og få barn den vej.

Ville I selv have sex med det køn I ikke tænder på for at få et barn hvis I kunne få et barn uden at have sex med det køn? Det tænker jeg umiddelbart de færreste ville. Især ikke når det i de fleste tilfælde vil kræve sex med mange mænd, bare kig i gravidsfora, det er sjældent det bare lykkes første gang.

klart.

De findes. I UK kaldes de sperm'n'cheque women. Nogen afslutter forholdet med en mail, når graviditeten er i hus, andre skifter bare låsen. En mand var en særlig god fangst. Han kommer op at betale flere millioner til gengæld har hun også sabotetet alt samvær. En anden mand var ved at kæmpe sig ud af trange kår, da en mangeårig veninde brød alle aftaler. Han overvejede selvmord. Kondom hjælper ikke nødvendigvis. I flere tilfælde har kvinder selv taget indholdet. En klummeskribent i et af landets største medier beskrev indgående sin kamp om at få tømt kondomet. Det gav så også en reaktion. Hun vandt en pris.

En særlig snu kvinde fik gjort sig gravid med en ex, mange år efter hun havde set ham. Hun var kommet i tanke om , at der stadig var noget sæd ljggende fra et forgæves forsøg på kunstig befrugtning mange år tidligere. Det krævede kun nogle falske underskrifter, så var den hjemme. Samfundets reaktkon kom straks. Han skal betale.

Nu kender jeg ikke de engelske regler, men kunne forstille mig det var smart økonomisk? I Danmark får man jo ikke flere penge af at der er en far. Jeg siger ikke det ikke sker, men jeg synes bare ikke det er den mest sandsynlige forklaring, da slet ikke hvis kvinden var lesbisk (hvorfor jeg går udfra hun var bi og hendes tidligere ægteskab i så fald er helt uvedkommende for denne sag).
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2354
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22586

Indlægaf kidkomb » 16. jul 2018, 21:47

Juki skrev:
kidkomb skrev:Jedi, hvorfor bliver du ved med at sige at vi ikke ved noget som helst?

Jeg har overset hvem der angiveligt kender Kasper.

Indlægget med en der måske kender kvinden så jeg godt, men så vidt jeg husker blev det ikke begrundet hvorfor det sagtens kunne være den samme kvinde :gruble: Altså om hendes adfærd gjorde det plausibelt at tro hun bare ville være gravid fx. Måske jeg husker forkert.

Tricolettes indlæg på side 51
1
Min yndlingsstilling er søstjernen.

Tilbage til "Forhold og sex"