Hvordan scorer man en kvinde?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Wizzze » 23. jul 2018, 14:30

Inspireret af tråden om at score en mand, og i ligestillingens navn, burde der vel også være en tråd om hvordan man scorer en kvinde? :gruble:

Jeg må indrømme at min viden en ret begrænset, og mest handler om at udvælge de syge og sårede, og udnytte deres sårbarhed, forvirring og nedsatte dømmekraft. Tror ikke det er den officielt autoriserede måde at gøre det på? :gruble: :-D

Ej eller tror jeg det er vejen frem at bruge online portaler og sende billeder af pikkemænd med teksten "skal vi knalde?..." selvom mange åbenbart tror det? :forvirret:

Men hvordan gør man så? altså på den officielt kvindegodkendte måde? :gruble:

De damer kom hid, og fortæl hvordan man scorer en kvinde, og sidder nogle af debattens mænd med inside info, så del og hjælp dine forvirrede artsbrødre :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Juki » 23. jul 2018, 14:49

Ved at bruge sin sunde fornuft.

Hvad der virker for den ene virker ikke for en anden så få afpasset din interesse til hvem du skal møde.

Vær oprigtig interesseret, ellers kan det være lige meget. At blive talt efter munden er ikke fedt.

Lyt til hvad der bliver sagt/svaret og forhold dig til det i stedet for at være fordomsfuld og generaliserende. "Nå, så du kan lide heste? Jeg gætter på du har haft svært ved at finde tid til en kæreste så høhøhø".

Tavshed er ikke nødvendigvis negativt. Brug lige et par sekunder på at aflæse den du er interesseret i i stedet for bare at fyre spørgsmål af som et maskingevær.

Lær at aflæse kropssprog. Selvom du gerne vil røre er det ikke sikkert din modpart synes det er fedt eller passende.

Forbered dig og sæt dig ind i vedkommende inden I mødes, men lad vær med at gøre det til at manuskript eller et spørgeskema.

Og så skal man selvfølgelig opføre sig ordentligt ved tale pænt, have pli, være høflig, respektfuld og vise at man evner at omgås andre mennesker på en fornuftig måde i stedet for at opføre sig som en tændt abe der lige er blevet lukket ud af sit bur.

Ovenstående gælder desuden ikke kun overfor den man er på date med. At udvise høflighed og være hjælpsom overfor andre er generelt tiltalende, uanset om det er overfor en tjener, ekspedient eller en tilfældig på gaden.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf IrmaPigen » 23. jul 2018, 15:02

Det kommer helt an på kvinden, dvs hendes personlighed, præferencer osv.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Planten » 23. jul 2018, 15:11

Denne kvinde scores bedst med tålmodighed, humor, skævhed, omsorg og intelligens.
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf LadyFox » 23. jul 2018, 15:21

Hvis man skal score mig så:

Først og fremmest så flirten er godt, men ikke sådan hardcore-flirteri fra start, mere sådan starte med lidt små-hverdags-flirteri og så kan man lige så langsomt skrue op hvis jeg gengælder. At starte ud med at være sjofel og "Du skulle bare have så meget pik"-agtig frastøder mig helt vildt. Man skal være interesseret i mig som menneske og hvad jeg siger, og veje stemningen, så det kræver man a en smule situationsfornemmelse og en fornemmelse for hvilke menneske man sidder overfor.

Det er et plus hvis man kan flirte på den der lidt flabede måde, for det gør jeg selv, men som skrevet ovenfor så skal det være uden at gå over en grænse og med fornemmelse for hvor grænsen går, for det må endelig ikke ende nedladende og sårende. Men altså, min bedste veninde ville stå helt af på den der flabede facon, så det er jo ikke universelt.

Man skal være selvsikker og hvile i sig selv.

Generelt så handler det i første omgang om at det skal være sjovt, og at være på bølgelængde. For mig er det vigtigere på de første par møder at have det helt vildt sjovt, end egentlig at lære hinanden at kende - Det der med "og så voksede jeg op der, med mine tre søskende, som jeg har et godt forhold til..." Og alt det der kan man altid finde ud af. I første omgang er det kemien der er afgørende.

Jeg vil gerne kunne mærke interessen. Hvis jeg ikke kan mærke den går jeg ud fra at den ikke er der.
2
...
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Lykke » 23. jul 2018, 15:27

Det kan jo ikke sættes på formel. Men en naturlig interesse, en no Bull shit tilgang, hvor vi kontaktede hinanden når vi havde lyst og var ærlige.
Men det er jo også bare en stor tilfældighed tit. Min mand er så pisse genert, men vi mødtes til et uformelt arrangement med øl, og så gik snakken lidt nemmere. Forinden havde jeg set ham i vaskekælderen, hvor han fiksede barens/kælderens strøm til anlæg, og da han så både havde alt muligt spændende at fortælle, og kunne finde ud af helt praktiske ting - ja det sagde bare klik i min hjerne tilsyneladende.
2
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20471
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43935

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf paint » 23. jul 2018, 15:36

En af mine venner, har en meget pragmatisk tilgang til det (mener han selv) Han har en three easy step model:

"Først får du hende til at smile
Så får du hende til at le
Derefter til at grine
Og så kan du tage trusserne af"

Jeg har (tror jeg ikke) selv afprøvet den. Den er hermed givet videre ;)
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Wizzze » 23. jul 2018, 15:43

paint skrev:En af mine venner, har en meget pragmatisk tilgang til det (mener han selv) Han har en three easy step model:

"Først får du hende til at smile
Så får du hende til at le
Derefter til at grine
Og så kan du tage trusserne af"

Jeg har (tror jeg ikke) selv afprøvet den. Den er hermed givet videre ;)


Simpelt og universelt, jøp det er helt sikkert en mand der har udtænkt den der :D
At træne lattermusklerne tror jeg generelt er en god måde at score på m/k :gruble:
2
Do as I say! :whip:
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Liou » 23. jul 2018, 16:06

Problemet med det spørgsmål (samt den tilsvarende omkring, hvordan man scorer en mand) er, at der selvfølgelig ikke findes en rigtig og forkert fremgangsmåde. Det afhænger fuldstændig af individet. Jeg endte i et forhold til trods for, at jeg formentlig brød halvdelen af alle de gode gamle datingtips til at finde en kæreste undervejs. Doesn't matter. Hvis kemien og den seksuelle tiltrækning er der, og begge parter vil det nok, så kommer det til at ske.

Jeg synes ikke du skal afskrive online dating portalerne. De kan være effektive - hvis man lærer at bruge dem rigtig. Og alt andet lige, giver de adgang til laaaangt flere single kvinder end du ville kunne møde noget andet sted. Mht. Dick-pics har de kun et crappy omdømme fordi (nogle) mænd er idioter, og ikke har nogen som helst ide om, hvornår det er ok og hvornår det ikke er ok at sende den slags shit... fif - hvis i dårligt kender hinanden, er det formentlig ikke ok.
1
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 285
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 73
Likede indlæg: 837

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Kasper » 23. jul 2018, 16:48

paint skrev:En af mine venner, har en meget pragmatisk tilgang til det (mener han selv) Han har en three easy step model:

"Først får du hende til at smile
Så får du hende til at le
Derefter til at grine
Og så kan du tage trusserne af"

Jeg har (tror jeg ikke) selv afprøvet den. Den er hermed givet videre ;)


Har han også en opskrift til mænd, der ikke går med trusser?
8
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Juki » 23. jul 2018, 17:14

LadyFox skrev:Hvis man skal score mig så:

Først og fremmest så flirten er godt, men ikke sådan hardcore-flirteri fra start, mere sådan starte med lidt små-hverdags-flirteri og så kan man lige så langsomt skrue op hvis jeg gengælder. At starte ud med at være sjofel og "Du skulle bare have så meget pik"-agtig frastøder mig helt vildt. Man skal være interesseret i mig som menneske og hvad jeg siger, og veje stemningen, så det kræver man a en smule situationsfornemmelse og en fornemmelse for hvilke menneske man sidder overfor.

Det er et plus hvis man kan flirte på den der lidt flabede måde, for det gør jeg selv, men som skrevet ovenfor så skal det være uden at gå over en grænse og med fornemmelse for hvor grænsen går, for det må endelig ikke ende nedladende og sårende. Men altså, min bedste veninde ville stå helt af på den der flabede facon, så det er jo ikke universelt.

Man skal være selvsikker og hvile i sig selv.

Generelt så handler det i første omgang om at det skal være sjovt, og at være på bølgelængde. For mig er det vigtigere på de første par møder at have det helt vildt sjovt, end egentlig at lære hinanden at kende - Det der med "og så voksede jeg op der, med mine tre søskende, som jeg har et godt forhold til..." Og alt det der kan man altid finde ud af. I første omgang er det kemien der er afgørende.

Jeg vil gerne kunne mærke interessen. Hvis jeg ikke kan mærke den går jeg ud fra at den ikke er der.

:gogo: til situationsfornemmelse. Og resten i øvrigt.

Der er virkelig en hårfin grænse mellem at være slesk og galant :mellow: Der er godt nok mange der gør ting fordi det har de set/lært/fået at vide, uden at forholde sig til personen de står overfor..
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20471
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43935

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf paint » 23. jul 2018, 17:48

Kasper skrev:
paint skrev:En af mine venner, har en meget pragmatisk tilgang til det (mener han selv) Han har en three easy step model:

"Først får du hende til at smile
Så får du hende til at le
Derefter til at grine
Og så kan du tage trusserne af"

Jeg har (tror jeg ikke) selv afprøvet den. Den er hermed givet videre ;)


Har han også en opskrift til mænd, der ikke går med trusser?


Du udskifter bare ordet 'trusser' med underhørmere. Uden at have spurgt ham, vil jeg dog anbefale at du ikke tager dem af på en café eller et andet offentligt sted. Men afventer et passende tidspunkt.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Planten » 23. jul 2018, 18:36

Liou skrev:Problemet med det spørgsmål (samt den tilsvarende omkring, hvordan man scorer en mand) er, at der selvfølgelig ikke findes en rigtig og forkert fremgangsmåde. Det afhænger fuldstændig af individet. Jeg endte i et forhold til trods for, at jeg formentlig brød halvdelen af alle de gode gamle datingtips til at finde en kæreste undervejs. Doesn't matter. Hvis kemien og den seksuelle tiltrækning er der, og begge parter vil det nok, så kommer det til at ske.

Jeg synes ikke du skal afskrive online dating portalerne. De kan være effektive - hvis man lærer at bruge dem rigtig. Og alt andet lige, giver de adgang til laaaangt flere single kvinder end du ville kunne møde noget andet sted. Mht. Dick-pics har de kun et crappy omdømme fordi (nogle) mænd er idioter, og ikke har nogen som helst ide om, hvornår det er ok og hvornår det ikke er ok at sende den slags shit... fif - hvis i dårligt kender hinanden, er det formentlig ikke ok.

Jeg tænker umiddelbart, at wizzze har nok i frk. Cykelstyrt :)
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Wizzze » 23. jul 2018, 19:49

Planten skrev:
Liou skrev:Problemet med det spørgsmål (samt den tilsvarende omkring, hvordan man scorer en mand) er, at der selvfølgelig ikke findes en rigtig og forkert fremgangsmåde. Det afhænger fuldstændig af individet. Jeg endte i et forhold til trods for, at jeg formentlig brød halvdelen af alle de gode gamle datingtips til at finde en kæreste undervejs. Doesn't matter. Hvis kemien og den seksuelle tiltrækning er der, og begge parter vil det nok, så kommer det til at ske.

Jeg synes ikke du skal afskrive online dating portalerne. De kan være effektive - hvis man lærer at bruge dem rigtig. Og alt andet lige, giver de adgang til laaaangt flere single kvinder end du ville kunne møde noget andet sted. Mht. Dick-pics har de kun et crappy omdømme fordi (nogle) mænd er idioter, og ikke har nogen som helst ide om, hvornår det er ok og hvornår det ikke er ok at sende den slags shit... fif - hvis i dårligt kender hinanden, er det formentlig ikke ok.

Jeg tænker umiddelbart, at wizzze har nok i frk. Cykelstyrt :)


Nok :gruble: jeg ville bruge "for meget" i den sætning :lol:
Men ja, det var ikke så meget for egen skyld, selvom jeg da er nysgerrig og ivrig efter at lære, men mere for at hjælpe de single mænd herinde, og så bringe lidt balance i tingene, i forhold til score mand tråden :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf kidkomb » 23. jul 2018, 19:55

Jeg er all about moralske standarder.
Hvis han har et soft spot for dyr og generelt har en god opdragelse og er høflig, så kan man komme meget langt med mig.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Forhold og sex"