Hvordan scorer man en kvinde?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 364
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3552

Re: Hvordan scorer man en kvinde?

Indlægaf Lurende Peber » 8. aug 2018, 18:24

Øv. Popcornene er blevet helt bløde :trist:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14765

Indlægaf Juki » 8. aug 2018, 18:32

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:Prøv at genlæs hvad jeg skrev før du går i selvsving.

Det er fint med mig at du ikke forstår hvad jeg skriver eller er uenig, men dine argumenter giver ikke mere mening eller bliver bedre af at du er nedladende eller pakker det du vil sige ind i smarte ord og metaforer.

Jeg respekterer dig som bruger, men jeg gider ikke den her form for "debat".

Så vil jeg da anbefale dig at ophøre med at "debattere" sådan, siden det hænger sådan sammen. (Redigeret af moderator pga. overtrædelse af retningslinjerne)

Det er muligt du er ældre end mig, men kunne du så ikke også opføre dig sådan?
Prøv med nogle rigtige argumenter i stedet for at gå efter mig personligt, så bliver det lidt sjovere og seriøst at være med.

Jeg er skam glad, men jeg bliver ærlig talt lidt træt når du ikke læser hvad jeg skriver, men i stedet bliver nedladende på min bekostning. At du ikke kan forstå forskellen på:
Juki skrev:Jeg har ikke den type i min omgangskreds så det er ikke noget jeg kan genkende.
...
Det er ikke det samme som at jeg ikke godt ved at der findes folk med dårligt selvværd der prøver at kamuflere ting eller bruger tonsvis af selvbruner fordi de gerne vil se brunere ud end de reelt er.

og
vulpesVelox skrev:Absurd nok alligevel, at du i første afsnit aldrig har stiftet bekendtskab med typen, imens du i sidste afsnit tilsyneladende godt ved, at typen findes...

er mig en gåde.

Jeg har ikke mere at tilføje hvis ikke du kan forstå at den måde du skriver til mig på er upassende og unødvendig.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 800
Likede indlæg: 4748

Indlægaf Planten » 8. aug 2018, 20:19

Kære venner, kan vi ikke bare blive enige om at være uenige?
2
Thomas31
Kort karma: 22
Likede indlæg: 369

Indlægaf Thomas31 » 8. aug 2018, 21:50

Planten skrev:Kære venner, kan vi ikke bare blive enige om at være uenige?

Uenighed? Er det ikke nærmere en nedsmeltning. Jeg synes emnet er interessant også i bredere forstand om mænds ageren i en kultur, der i stadig stigende grad defineres af kvinder, men som samtidig reelt giver mænd massevis af muligheder. Og så ender det i en sådan gang drengebarnsjammer.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 800
Likede indlæg: 4748

Indlægaf Planten » 8. aug 2018, 22:01

Thomas31 skrev:

Uenighed? Er det ikke nærmere en nedsmeltning. Jeg synes emnet er interessant også i bredere forstand om mænds ageren i en kultur, der i stadig stigende grad defineres af kvinder, men som samtidig reelt giver mænd massevis af muligheder. Og så ender det i en sådan gang drengebarnsjammer.

Altså, jeg syntes det startede spændende - men nu er det umuligt at følge med :) men jo, måske er nedsmelting det rigtigere ord.
2
Brugeravatar
deliciouscookie
Kort karma: -22
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 75

Indlægaf deliciouscookie » 10. aug 2018, 20:39

Planten skrev:
Thomas31 skrev:

Altså, jeg syntes det startede spændende - men nu er det umuligt at følge med :) men jo, måske er nedsmelting det rigtigere ord.

Det er helt normalt når mange taler sammen på kryds og tværs at emnet rykker lidt, fordi et svar start et nyt spørgsmål og rulle det.

Nedsmeltning kommer mere af ekstreme holding eller dårlig kommunikation.
0

Tilbage til "Forhold og sex"