Hvordan “starter” sex hos jer?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Frikadellens
Indlæg: 14
Tilmeldt: 27. okt 2015, 22:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 8

Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Frikadellens » 25. jul 2018, 20:34

Sådan helt seriøst ment :genert:

I partråden så jeg lige et eksempel med “skal vi lege med din tissemand?”.

Men er egentlig nysgerrig på hvordan det foregår hos andre i faste forhold?

Har I en fast knaldedate hver onsdag?

Viser I jeres lyst ved fysiske tilnærmelser?

Spørger I direkte om jeres partner vil knalde?

Eller?
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. jul 2018, 20:51

Det er lidt forskelligt.

Nogle gange er det fysiske tilnærmelser, andre gange (fordi han er lidt oblivious!) kigger jeg bare på ham og siger "I want sex" eller "I think we should bang".

Vi har været sammen i næsten 3 år og jeg har det højest sex drive. Når det er ham der lægger an spørger han oftest direkte eller laver megt åbenlyse fysiske tilnærmelser. Så det er dejlig nemt at finde ud af.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf IrmaPigen » 25. jul 2018, 21:00

Jeg sørger for at røre ved hans tissemand næsten dagligt, og så går det ligesom af sig selv :-D

Altså når hans børn ikke er hos ham. Uger med hans børn er der ikke så skide meget action.
1
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Tanten » 25. jul 2018, 21:11

Vi kan gå og pjatte, smågramse, hviske frække ting, flashe hinanden og kysse en hel dag, inden der sker noget - og af og til kommer der et eller andet i vejen, så vi ikke kan komme til at knalde lige dén dag, men så har vi da hygget os i processen. Det kan også ske, vi kører en tur, som så ender et ugenert sted i naturen. Vi har været sammen i 4 år og er 42 og 49 - jeg er ældst.
4
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Tanten » 25. jul 2018, 22:41

Zinde skrev:Som regel starter det med, at vi formår at holde os vågne længe nok, efter vi er gået i seng.


Sådan var det også for mig, da jeg var ung småbørnsmor.
3
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Moxy-lady » 25. jul 2018, 22:52

Vi er af en eller anden årsag enormt pattede herhjemme. Selve sexen er med alm dirty talk og sådan noget, men når min kæreste lægger op til sex er det ofte noget i stil med: ku' du have lyst til lidt timmand? (det hedder hans penis efter en Autocorrect for tusind år siden) eller 'ku' du ha' lyst til lidt kys på timmanden/tisse konen?'
Nogle gange har vi pillet lidt på hinanden før, andre gange har vi ikke. Men det fungerer i hvert fald hos os.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Precaseptica » 25. jul 2018, 23:00

Okay, uden at det her skal lyde pervy, så har jeg altid tænkt, at det kunne være interessant at være en flue på væggen hos en række andre par og se hvordan de starter tingene op. Ikke af et seksuelt hensyn, men egentlig bare for at få lidt perspektiv på en situation som jo nok er meget ensidig for os allesammen. Man ved ikke rigtigt hvordan andre får det startet.

Nogen gange, evt når der er problemer i den afdeling, kunne det også være forfriskende at se et andet take.

PS: Og det er jo så dét den her tråd er til... Doh.
8
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Purple Haze » 26. jul 2018, 04:46

Hvis jeg lægger op til noget, spørger jeg som regel hvorfor han dog har så meget tøj på.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Urtekussen » 26. jul 2018, 04:46

Hvis det er morgensex, er det mig, som putter mig ind til ham og lægger op. Lægger hans hænder på mine bryster eller lignende. Han lægger aldrig op om morgenen.

Han er god til spontan sex, sådan noget med at vi går en tur rundt i haven (stor grund), og så trækker han pludselig min kjole op og viser, hvad han gerne vil.
Han er også god til at "tage" når han vil (naturligvis med min accept), hvor jeg måske ikke havde tænkt det lige var sexytime, men når vi kommer i gang er det frækt og skønt.

Generelt knalder vi ret meget. Helst hver dag. Men det er nemmest de uger, hvor vi ikke har børn.
4
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Sangius » 26. jul 2018, 04:49

Vi spørger som regel direkte. Nogle gange er sexen også sådan halvt aftalt. Det er dog nyt, efter vi har formeret os. :)
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf HappyPaww » 26. jul 2018, 05:10

Alle har så søde rosenrøde historier, så der må også komme en lille modpol fra et småbørnspar (som Tanten også refererer til) :lol:

Det sker som regel ved at når der er gået et par uger siden sidst, så får kæresten sådan et halvkikset horny blik når jeg kysser ham godnat, og så går jeg med på den, for husfredens skyld (og det skal lige siges at jeg da også nyder det når vi er i gang). Bonusinfo: Det skal helst ikke tage mere end 20 minutter max fra start til slut :genert:

Ja, livet med småbørn gør en træt, og man prioriterer ofte sparsom søvn :lol: Men glæder mig da til at vi har lidt mere privatliv, ingen børn i sengen osv osv :)

Disclaimer: Jeg ved selvfølgelig godt at nogen stadig formår at knalde som kaniner - og godt for dem ;) :lol:
14
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf ExCoastal » 26. jul 2018, 05:38

Min kone tager aldrig initiativ, hun forventer, at jeg viser, hvad jeg vil have. Også selvom jeg vågner kl 3 om morgenen, det er helt okay at tage (hun skal nok sige fra, hvis det ikke lige er okay).

Morgensex er udelukkende et blow job, mens jeg vågner. Hun står tidligt op, så jeg kan falde i søvn igen med et stort smil på læben.
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Æble » 26. jul 2018, 05:54

Med tre børn der lige skal falde til ro sker der ofte det at min mand falder i søvn på sofaen. Jeg går i seng og når han kommer op er jeg for træt. Hvis vi går tidligt i seng sammen er det stensikkert at mindst et barn vågner.

Ja så vi har vist kun lavt blus herhjemme. Tænker lidt det er ok når man har et lille barn og to krævende fuldtidsjobs, men ville ønske vi havde mere overskud.

Det gør det ikke nemmere at jeg ikke kan snuppe verbalt forspil. Det med at spørge om vi skal knalde osv tænder mig helt af. For mig skal det helst være noget almindeligt kys og kram der udvikler sig. Det er oftest min mand der tager initiativ og så foregår det sådan. Han er mere simpel end mig så jeg behøver ikke gøre så meget andet end at tage tøjet af eller bøje mig “tilfældigt” ned eller sådan noget, så er han klar.
5
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Mi55y » 26. jul 2018, 07:42

Jeg har mere lyst end min kæreste, og jeg rører ved hans ædlere dele hver dag - så kan jeg hurtigt vejre, om der er mulighed for lidt action, eller om det må vente til en anden dag. Han er typen, der skal have helt ro i sit hoved for at have lyst, og med et krævende lederjob kan det godt have lange udsigter til hverdag. Når han tager initiativ er det som regel altid en lørdag eller søndag morgen - og så er der ikke noget at tage fejl af. En gang i mellem, hvis jeg synes, at der er gået lidt for lang tid, spørger jeg også bare ligeud, om vi skal knalde, og så siger han som regel ikke nej.

Lige nu er jeg dog gravid, og han bryder sig ikke om at have sex "foran vores barn" - så det har ligget ret stille på det område, siden maven begyndte at vokse og bevæge sig. Så har vi nøgentid i stedet for, hvor vi bare ligger og krammer og nusser hinanden på hele kroppen. På den måde får jeg faktisk dækket ret meget af mit intimbehov. Men jeg glæder mig dog stadig, til vi kan have rigtig sex igen.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Hvordan “starter” sex hos jer?

Indlægaf Madam Pomfrey » 26. jul 2018, 08:40

For mig virker det med det fysiske nærvær, at der bliver givet nogle gode lange knus, lette berøringer med antydninger osv. Både som modtager og giver - så ligger det ligesom bare i luften at der er oplæg til sex.
På den måde har jeg også selv et rigtig godt grundlag til at melde ud, om jeg har lyst (somregel ja) eller ikke (og i det tilfælde stille og roligt kan sige, idag har jeg bare brug for kys og kram)

Jeg synes den verbale åbning er fin, italesættelsen af "jeg vil gerne ha sex med dig" - den meget direkte form kan være ret overvældende for mig, jeg jeg står måske lid af fordi jeg får en følelse af at vi decideret planlægger og aftaler at have sex. Jeg er mere til undertonerne, hentydningerne, spillet og legen i det.
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"