Hår på mænd

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hår på mænd

Indlægaf Anilara » 9. aug 2018, 21:31

ajnaM skrev:
Madam Pomfrey skrev:Min eksmand begyndte at barbere ben i forbindelse med triathlon, på det grundlag at man cykle en lille smule hurtigere...
Håret på bryster røg også en enkelt gang...

Jeg kunne virkelig ikke ha det :tie:


Der er også bare et eller andet... usexet ved en mand, der går mere op i, om man kan cykle et par sekunder hurtigere, end i, om hans ben ser mandige ud. :D

Har det stik modsat. Jo mere konkurrencemindet, jo bedre :)
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hår på mænd

Indlægaf Aima » 9. aug 2018, 23:33

Jeg synes, velplejede mænd med halvlangt hår og skæg er lidt ekstra lækre. Det er vist en præference lissom jeg også har en svaghed for mulat-farvede. Hvis han i mine øjne er lækker, bliver han lige dét ekstra lækker med halvlangt hår og skæg eller brun hud.

Men jeg kan ikke tage stilling til for eller imod generelt. Enten er jeg hooked, eller også er jeg ikke. Udseendet spiller nok også som udgangspunkt en relativt stor rolle, men hårvækst er hverken en bonus eller deal-breaker.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Hår på mænd

Indlægaf VanillaQueen » 10. aug 2018, 11:53

ÅH JA
min ex havde altid barberet sin armhuler :( og jeg hadet det og så var han også helt glat dernede.. min næste kæreste må gerne have hår.
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Hår på mænd

Indlægaf Grissebassen » 13. aug 2018, 07:29

Stort ja tak til hår :love:
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Hår på mænd

Indlægaf ajnaM » 13. aug 2018, 07:50

vulpesVelox skrev:
ajnaM skrev:
Madam Pomfrey skrev:Min eksmand begyndte at barbere ben i forbindelse med triathlon, på det grundlag at man cykle en lille smule hurtigere...
Håret på bryster røg også en enkelt gang...

Jeg kunne virkelig ikke ha det :tie:


Der er også bare et eller andet... usexet ved en mand, der går mere op i, om man kan cykle et par sekunder hurtigere, end i, om hans ben ser mandige ud. :D

Det har ikke noget med hastighed at gøre, når tour de France cykelryttere barberer ben; det er fordi det er ubehageligt at få massage på daglig basis, hvis der sidder hår.
Der er tempogevinst i at gøre det for svømmere derimod, men egentlig kun hvis man allerede har perfekt teknik.


Ah! Så er det endnu mere åndssvagt. :D

Jeg vidste det godt med svømmere og tænkte bare, det var det samme med cykelryttere. Svømmere er i øvrigt i en lidt anden kategori. Hvis man først svømmer på højt nok niveau til at barbere kroppen, så er der så meget andet, der gør op for den manglende hårvækst. :genert: :love:
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Hår på mænd

Indlægaf ajnaM » 13. aug 2018, 07:59

vulpesVelox skrev:
ajnaM skrev:
vulpesVelox skrev:
ajnaM skrev:
Madam Pomfrey skrev:Min eksmand begyndte at barbere ben i forbindelse med triathlon, på det grundlag at man cykle en lille smule hurtigere...
Håret på bryster røg også en enkelt gang...

Jeg kunne virkelig ikke ha det :tie:


Der er også bare et eller andet... usexet ved en mand, der går mere op i, om man kan cykle et par sekunder hurtigere, end i, om hans ben ser mandige ud. :D

Det har ikke noget med hastighed at gøre, når tour de France cykelryttere barberer ben; det er fordi det er ubehageligt at få massage på daglig basis, hvis der sidder hår.
Der er tempogevinst i at gøre det for svømmere derimod, men egentlig kun hvis man allerede har perfekt teknik.


Ah! Så er det endnu mere åndssvagt. :D

Jeg vidste det godt med svømmere og tænkte bare, det var det samme med cykelryttere. Svømmere er i øvrigt i en lidt anden kategori. Hvis man først svømmer på højt nok niveau til at barbere kroppen, så er der så meget andet, der gør op for den manglende hårvækst. :genert: :love:

Lugten af klor? Lugten af klor!


Billede Billede Billede

... kunne fortsætte lææænge. :D Svømning er min yndlingsdisciplin, haha.
3
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Hår på mænd

Indlægaf Petrix » 13. aug 2018, 08:34

Maanii skrev:Jeg synes mænd skal beholde deres naturlige kropsbehåring.

Jeg ved ikke hvem der har fundet på intimbarbering til mænd for jeg har aldrig mødt en kvinde der brød sig om det.

Der er intet sexet over sådan en nøgen snøvsen.



Det kommer nok lidt an på, hvem man spørger og hvorhenne man geografisk er placeret.
Mange tyske kvinder foretrækker det nøgne look.

Tror måske mange mænd gør det, fordi de selv foretrækker en kvinde uden alt for meget hårvækst de intime steder.
0
27102021
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hår på mænd

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2018, 08:45

vulpesVelox skrev:
ajnaM skrev:
vulpesVelox skrev:
ajnaM skrev:
Madam Pomfrey skrev:Min eksmand begyndte at barbere ben i forbindelse med triathlon, på det grundlag at man cykle en lille smule hurtigere...
Håret på bryster røg også en enkelt gang...

Jeg kunne virkelig ikke ha det :tie:


Der er også bare et eller andet... usexet ved en mand, der går mere op i, om man kan cykle et par sekunder hurtigere, end i, om hans ben ser mandige ud. :D

Det har ikke noget med hastighed at gøre, når tour de France cykelryttere barberer ben; det er fordi det er ubehageligt at få massage på daglig basis, hvis der sidder hår.
Der er tempogevinst i at gøre det for svømmere derimod, men egentlig kun hvis man allerede har perfekt teknik.


Ah! Så er det endnu mere åndssvagt. :D

Jeg vidste det godt med svømmere og tænkte bare, det var det samme med cykelryttere. Svømmere er i øvrigt i en lidt anden kategori. Hvis man først svømmer på højt nok niveau til at barbere kroppen, så er der så meget andet, der gør op for den manglende hårvækst. :genert: :love:

Lugten af klor? Lugten af klor!



Tror det var dr2 eller dr3 der havde en udsendelse for 2-3 år siden, hvor de testede alt muligt af ifht sportslige præstationer, herunder at barbere ben.
Og så testede man vindmodstand/strømligning for cykelrytter med og uden barberede ben, og der var en LILLE BITTE gevinst tidsmæssigt på barberede ben.
Men nu er eksmand så også triathlet, så det er jo både cykling og svømning han er ude i.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Hår på mænd

Indlægaf Liou » 13. aug 2018, 21:41

Frygteligt modefænomen... som jeg desværre selv med mine 33 år på bagen, ikke har været helt i stand til at styrer uden om. Jeg nægter at fjerne det under arme eller på brystet dog. Jeg synes jeg føler mig tilpas afmaskulineret, når jeg står med en skraber i den ene hånd og mine boller i den anden. Men min erfaring har desværre bare været, at kvinder under 35 ikke gider hår i det område, og eftersom jeg selv har det ligeså med kvinder, ville det være temmelig dobbeltmoralsk at protestere alt for højlydt. Jeg bliver aldrig fan af det dog... det ser idiotisk ud til mænd.
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hår på mænd

Indlægaf Ghattner » 14. aug 2018, 04:29

Jeg synes et stort fuldskæg kan være flot og mandigt. Men hvis man ikke kan spise en durumrulle eller softice uden at have snask hængende i det bagefter, så er man simpelthen ikke gammel nok til at bære det.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hår på mænd

Indlægaf Lurende Peber » 14. aug 2018, 05:06

Ghattner skrev:Jeg synes et stort fuldskæg kan være flot og mandigt. Men hvis man ikke kan spise en durumrulle eller softice uden at have snask hængende i det bagefter, så er man simpelthen ikke gammel nok til at bære det.

En mand med skæg har ingen hemmeligheder :-D
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hår på mænd

Indlægaf Annione » 14. aug 2018, 05:57

Skæg er jeg ikke til - og hvis jeg skal ned i området, så synes jeg det er rart med trimmet hår omkring pikken.

Men ellers - så kan der nærmest ikke være nok hår. Jeg elsker hår på brystet, og der må gerne være hår på skuldre og på ryggen, mens vi nu er i gang.
Har kun været i forhold med mænd, der havde sådan en 11-12 hår på brystet. Øv.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hår på mænd

Indlægaf Pityt » 17. aug 2018, 20:51

Ghattner skrev:Jeg synes et stort fuldskæg kan være flot og mandigt. Men hvis man ikke kan spise en durumrulle eller softice uden at have snask hængende i det bagefter, så er man simpelthen ikke gammel nok til at bære det.

Min kæreste kan gro et ret flot fuldskæg ( :love: ) men han vælger ofte at trimme det helt ned fordi han ikke orker mad i skægget. Kan man ikke bare skylle fjæset/skægget bagefter? :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hår på mænd

Indlægaf Pityt » 17. aug 2018, 20:53

Maanii skrev:Jeg synes mænd skal beholde deres naturlige kropsbehåring.

Jeg ved ikke hvem der har fundet på intimbarbering til mænd for jeg har aldrig mødt en kvinde der brød sig om det.

Der er intet sexet over sådan en nøgen snøvsen.

Vi er helt enige, men jeg kender nu mange kvinder, der foretrækker “fugleunge uden rede”-looket :nerve:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hår på mænd

Indlægaf Jedi » 18. aug 2018, 08:19

Jeg foretrækker en eller anden form for trimning/barbering af klokkerne; resten er uden betydning.
0

Tilbage til "Forhold og sex"