Blind date ideer???

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Blind date ideer???

Indlægaf Animi » 16. aug 2018, 19:31

Sangius skrev:
Animi skrev:Hvis det er i KBH, er der mange fede arrangementer i Absalon Kirke. Og så kan de altid bagefter sidde ned og få sig en øl eller andet og snakke.


Det er i KBH. Har lige kigget, og der ser umiddelbart ikke ud til at være noget relevant lige foreløbig - måske mal og vin, men er i tvivl om man sådan kan snakke undervejs, eller om alle sidder og er stille :genert:


Sådan noget tema bingo-banko kunne ikke være noget? Jeg har ikke selv været til det endnu, men har hørt, at det er ret sjovt :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Blind date ideer???

Indlægaf Undtagelsen » 16. aug 2018, 20:30

MyGirl skrev:
Sangius skrev:
MyGirl skrev:Petanquebar! Det er skidehyggeligt :D

Eller glyptoteket, hvis det skal være mere sådan “søndag eftermiddag med en kop kaffe-agtigt”


Så spiller man bare petanque? :gruble:


Jep. Og drikker og hygger sig i indendørs havestemning. Lidt som at gå på poolbar eller ud at bowle - bare med petanque.


På den petanque bar i Adelgade i Kbh, er der også shuffleboard og pool, så der burde være rigeligt at fylde tiden ud med.
Jeg er enig i at det kunne være en hyggelig date.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Blind date ideer???

Indlægaf Persnikedy » 16. aug 2018, 21:39

Sangius skrev:
Persnikedy skrev:Book et pool bord til dem. Det er let at føre en samtale, man kan drikke hvad man vil (alt efter tidspunkt på dagen), man kan grine lidt af hinanden evner/mangel på samme


Kender du et godt sted?

Lyder som en god ide :D



Jeg kunne se at du skrev at det var i kbh i et svar til en anden, jeg er fra Århus så jeg kender desværre ingen Pool steder derover
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Forhold og sex"