Stalker

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 11:41

Jeg går på cafe hver dag på min stamcafe til åbningstid kl 10.00 så på det sidste er der en mand der også er begyndt at komme til åbningstid jeg er selv mand det har jeg ikke tænkt videre over det kunne jo være at han også bare kunne lide den samme cafe så i dag kom han lidt senere jeg havde fået mine 2 kopper kaffe så føjtede han efter mig på den måde som homosexuelle fløjter på jeg gik videre som om jeg ikke hørte det jeg er selv bisexuel men den havde jeg ikke lige set komme jeg har ingen planer om at tage kontakt til ham han har bil en lille Peugeot jeg skal med bussen hver dag , han er ikke begyndt at følge efter bussen endnu han er min første stalker og det er ikke morsomt når jeg tagere på cafe i morgen håber jeg ikke at han er der jeg håber at han kunne forstå da han fløjtede at jeg gik videre var et venligt nej tak men sjovt er det ikke
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Stalker

Indlægaf Daine » 18. aug 2018, 11:52

Jeg kan godt forstå du ikke bryder dig om at blive fløjtet efter. Men han er ikke stalker, fordi han kommer på den samme cafe som dig.
23
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Stalker

Indlægaf Madam Pomfrey » 18. aug 2018, 11:53

drop cafeen for en periode?
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Stalker

Indlægaf sansera » 18. aug 2018, 12:00

Måske læser jeg dit indlæg forkert, uden tegnsætning er det svært at læse. Men det at i kommer på samme cafe og han een gang har fløjtet efter dig er ikke stalking.
Du har oplevet situation ubehagelig, og det er jeg ked af på dine vegne. Men - heldigvis er det jo netop IKKE noget med, at han forfølger dig uden for cafeen eller har taget yderligere kontakt til dig. Så ro på.
Hvis du er meget utilpas så bliv væk fra cafeen en uges tid eller to.
7
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 12:04

Jeg har det ikke godt med at han fløjter efter mig men at droppe cafeen i en periode så har han jo vundet og min dagligdag er ødelagt selvom jeg får ondt i maven over at skulle der ind ii morgen vil jeg da tage der ind sådan en mand skal da ikke ødelægge min dag homosevXuelle skulle da kunne forstå et venligt nej tak
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Stalker

Indlægaf IrmaPigen » 18. aug 2018, 12:06

B&O skrev:Jeg har det ikke godt med at han fløjter efter mig men at droppe cafeen i en periode så har han jo vundet og min dagligdag er ødelagt selvom jeg får ondt i maven over at skulle der ind ii morgen vil jeg da tage der ind sådan en mand skal da ikke ødelægge min dag homosevXuelle skulle da kunne forstå et venligt nej tak


Din dagligdag består forhåbentlig af andet end to kopper kaffe på en cafe.
4
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 12:10

IrmaPigen skrev:
B&O skrev:Jeg har det ikke godt med at han fløjter efter mig men at droppe cafeen i en periode så har han jo vundet og min dagligdag er ødelagt selvom jeg får ondt i maven over at skulle der ind ii morgen vil jeg da tage der ind sådan en mand skal da ikke ødelægge min dag homosevXuelle skulle da kunne forstå et venligt nej tak


Din dagligdag består forhåbentlig af andet end to kopper kaffe på en cafe.

Ja det gør den heldigvis
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Stalker

Indlægaf sansera » 18. aug 2018, 12:10

B&O skrev:Jeg har det ikke godt med at han fløjter efter mig men at droppe cafeen i en periode så har han jo vundet og min dagligdag er ødelagt selvom jeg får ondt i maven over at skulle der ind ii morgen vil jeg da tage der ind sådan en mand skal da ikke ødelægge min dag homosevXuelle skulle da kunne forstå et venligt nej tak


Du har da heller ingen grund til at tro, at dit nej ikke er blevet modtaget?
Jeg synes det er lidt dramatisk at have ondt i maven over være utryg pga et fløjt, men HVIS du oprigtigt er det, så ville jeg altid opfordre til at du følger din mavefornemmelse. Hvis du virkelig føler, at der er noget at være utryg over, så ville jeg finde et andet sted at drikke kaffe i en periode. Hvis det føles som et stort offer for dig, så tænker jeg, at du nok ikke oprigtigt føler dig bekymret over situationen.
2
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 12:18

sansera skrev:
B&O skrev:Jeg har det ikke godt med at han fløjter efter mig men at droppe cafeen i en periode så har han jo vundet og min dagligdag er ødelagt selvom jeg får ondt i maven over at skulle der ind ii morgen vil jeg da tage der ind sådan en mand skal da ikke ødelægge min dag homosevXuelle skulle da kunne forstå et venligt nej tak


Du har da heller ingen grund til at tro, at dit nej ikke er blevet modtaget?
Jeg synes det er lidt dramatisk at have ondt i maven over være utryg pga et fløjt, men HVIS du oprigtigt er det, så ville jeg altid opfordre til at du følger din mavefornemmelse. Hvis du virkelig føler, at der er noget at være utryg over, så ville jeg finde et andet sted at drikke kaffe i en periode. Hvis det føles som et stort offer for dig, så tænker jeg, at du nok ikke oprigtigt føler dig bekymret over situationen.

Jo det går mig på jeg er vane menneske det vil sige at min hverdag helst skal gå på den samme måde hver dag i samme rekkefølge ellers går det mig på
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Stalker

Indlægaf Pjeps » 18. aug 2018, 12:22

B&O skrev:Jeg har det ikke godt med at han fløjter efter mig men at droppe cafeen i en periode så har han jo vundet og min dagligdag er ødelagt selvom jeg får ondt i maven over at skulle der ind ii morgen vil jeg da tage der ind sådan en mand skal da ikke ødelægge min dag homosevXuelle skulle da kunne forstå et venligt nej tak

Ligegyldigt hvilken sexualitet en person har, og du har jo ikke takket nej, du har bare ignoreret et fløjt. Men håber at han forstod det som et “ikke interesseret”.
Jeg pipper med i koret om at finde en anden cafe et par uger, så er problemet formentligt løst.
2
:ninja:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Stalker

Indlægaf Moxy-lady » 18. aug 2018, 12:23

Hvordan fløjter homoseksuelle?

Jeg synes at det er helt fair at du føler dig generet og utryg ved at han fløjter efter dig, og jeg synes klart at du skal droppe caféen for en tid. Men samtidig synes jeg at dit indlæg er noget forvirrende. Hvad har hans bil med noget at gøre for eksempel? Som andre har skrevet er det måske også lidt overkill at kalde ham en stalker endnu. Jeg mistænker lidt at du blæser det hele lidt op - om det er fordi du reelt set ser det på den måde, grundet tidligere oplevelser eller at du er lidt utryg af sind eller om det er fordi du er lidt dramatisk anlagt, ved jeg ikke. Men under alle omstændigheder, så undgå ham og caféen for en tid og se om problemet ikke går i sig selv igen.
11
My world 12-10-18 :lun:
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 12:25

Ja der er heldigvis flere cafeer i Aarhus det er i hvert fald til overvejelse
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Stalker

Indlægaf sansera » 18. aug 2018, 12:36

B&O skrev:
sansera skrev:
B&O skrev:Jeg har det ikke godt med at han fløjter efter mig men at droppe cafeen i en periode så har han jo vundet og min dagligdag er ødelagt selvom jeg får ondt i maven over at skulle der ind ii morgen vil jeg da tage der ind sådan en mand skal da ikke ødelægge min dag homosevXuelle skulle da kunne forstå et venligt nej tak


Du har da heller ingen grund til at tro, at dit nej ikke er blevet modtaget?
Jeg synes det er lidt dramatisk at have ondt i maven over være utryg pga et fløjt, men HVIS du oprigtigt er det, så ville jeg altid opfordre til at du følger din mavefornemmelse. Hvis du virkelig føler, at der er noget at være utryg over, så ville jeg finde et andet sted at drikke kaffe i en periode. Hvis det føles som et stort offer for dig, så tænker jeg, at du nok ikke oprigtigt føler dig bekymret over situationen.

Jo det går mig på jeg er vane menneske det vil sige at min hverdag helst skal gå på den samme måde hver dag i samme rekkefølge ellers går det mig på


Altså, er du oprigtigt utryg? Siger dine mavefornemmelse dig, at noget er helt galt? For så skal du handle på det. Vanemenneske eller ej.
Hvis du godt ved, at du måske har kørt det op i dit hoved og er dramatisk anlagt, så pas din cafe og din kaffe. Og slap af. Uønsket opmærksomhed kan være ubehageligt, ja, men et fløjt er ikke stalking.
3
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Stalker

Indlægaf Tibbler » 18. aug 2018, 12:47

Hvis han har fløjtet i et forsøg på at få kontakt til dig, så vil jeg tænke, at han har taget det som en afvisning, da du ikke reagerede på det. Så mon ikke du kan få lov til at sidde i fred, og nyde din kaffe næste gang.

Skulle han mod forventning fløjte igen, så henvend til dig ham, og fortæl ham, at du ikke bryder om om at blive fløjtet af, og gerne ser, at han fremover lader være. En venlig afvisning - mere burde der ikke skulle til.

Jeg er i øvrigt enig med de andre; jeg ser ingen tegn på, at det skulle være en stalker, eller at du skal frygte at han begynder at følge efter dig eller lignende.
3
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 12:56

Jeg håber at han forstod det venlige budskab der er heldigvis lang tid til i morgen eller kender cervitriserne mig godt jeg er jo stamkunde jeg er da glad for at i ikke mener at han er stalker det er da positivt
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også

Tilbage til "Forhold og sex"