De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf Krølle » 19. aug 2018, 20:54

Jeg er ikke vant til at få gaver og havde sådan set bildt mig selv ind, at det også var et fjollet koncept - for så er det jo ligemeget, at de er droppet.

Men damn. Jeg elsker det jo! Ikke som koncept i sig selv, men hvis det er ting, der er “mig” og gennemtænkt, er jeg solgt.

Favoritten indtil nu er et knap 100 år gammelt papirklip af et dyr, jeg måtte forlade, da jeg flyttede. Tanken var at jeg selv i lejlighed ville have sådan en. Det er ikke alene fint, det er også vildt godt set ift mig og jeg elsker den lille fine sag. En dyr dims, der “bare” var en dims, ville ikke gøre det samme for mig. Det kan jeg jo bare selv købe, hvis jeg føler for det.

Årh. Gode gaver :love:
3
Henning Lescher
Indlæg: 5
Tilmeldt: 8. maj 2018, 08:52
Kort karma: 0
Geografisk sted: København Ø
Likede indlæg: 2
Kontakt:

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf Henning Lescher » 22. aug 2018, 09:36

Jeg fik en flippermaskine af min kone....
2
Hader hår på ryggen så de bliver fjernet med sugaring
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf Krølle » 22. aug 2018, 11:50

Krølle skrev:Jeg er ikke vant til at få gaver og havde sådan set bildt mig selv ind, at det også var et fjollet koncept - for så er det jo ligemeget, at de er droppet.

Men damn. Jeg elsker det jo! Ikke som koncept i sig selv, men hvis det er ting, der er “mig” og gennemtænkt, er jeg solgt.

Favoritten indtil nu er et knap 100 år gammelt papirklip af et dyr, jeg måtte forlade, da jeg flyttede. Tanken var at jeg selv i lejlighed ville have sådan en. Det er ikke alene fint, det er også vildt godt set ift mig og jeg elsker den lille fine sag. En dyr dims, der “bare” var en dims, ville ikke gøre det samme for mig. Det kan jeg jo bare selv købe, hvis jeg føler for det.

Årh. Gode gaver :love:


Favoritten har fået benhård konkurrence i form af skab, der med lidt tilpasning bliver perfekt til at skjule eltavle, sko og jakker :pompom:

Gaver! :love: :-D
Senest rettet af Krølle 23. aug 2018, 05:39, rettet i alt 1 gang.
3
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf Jedi » 24. aug 2018, 12:51

Petrix skrev:Jeg fik et Bvlgari All Blacks ur i fødselsdagsgave idag.
Det er mit første “rigtige” ur der ikke er et sportsur.
Jeg er rigtig glad for det :)


Det er også et flot ur!
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf LaScrooge » 24. aug 2018, 13:19

En halskæde med et stykke af en meteor der styrtede ned i Rusland i -91, fra min eks.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf PaleSeptember » 24. aug 2018, 13:33

Min mand er virkelig god til at give gaver, og jeg er en dør til at finde på til ham.
Jeg har gennem tiden fået:

En norsk skovkattekilling, som jeg var hovedkulds forelsket i.
Et Skagen-ur
Et spejlreflekskamera
Et luksusophold på Vejlefjord
En iPad mini
En portrætfotografering hos en fantastisk dygtig fotograf, der fik mig til at ligne en million
En mindeperle med asken fra en kat, der var min soulmate (jo, man kan godt have en kattesoulmate)
Et stort indrammet billede med en collage af billeder af selvsamme kat

Måske har jeg endda glemt noget, men de fleste er virkelig gode og personlige gaver. Det må man give ham!
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf LaMariposa » 24. aug 2018, 14:30

Ud over de mange smukke smykker, jeg har fået af min mand, så er den bedste gave min mælkeskummer. Jeg elsker latte, så det var virkelig betænksomt at ham at købe den.
0
:lun: Be brave
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf Mamaseraptor » 24. aug 2018, 14:34

Min bedste gave var min 50 års fødselsdagsgave fra min mand som ikke er så meget til fodbold. Billetter til en pokalfinale mellem Barcelona og Atletico Madrid..Kampen endte 0-0 og Messi brændte straffespark og dermed vandt Atletico samlet finalen. Kampen startede iøvrigt først kl 23 og det var en varm aften på Camp Nou med et helt fyldt stadion.
Jeg får stadig gåsehud ved tanken om stemningen. :)
3
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf LaMariposa » 25. aug 2018, 05:46

Mamaseraptor skrev:Min bedste gave var min 50 års fødselsdagsgave fra min mand som ikke er så meget til fodbold. Billetter til en pokalfinale mellem Barcelona og Atletico Madrid..Kampen endte 0-0 og Messi brændte straffespark og dermed vandt Atletico samlet finalen. Kampen startede iøvrigt først kl 23 og det var en varm aften på Camp Nou med et helt fyldt stadion.
Jeg får stadig gåsehud ved tanken om stemningen. :)


Årh, hvor fedt! :banan: Sikken en god og personlig gave.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf milisa » 25. aug 2018, 18:11

En kabinekuffert.

Jeg skulle begynde at pendle og dermed være væk mandag til fredag hver uge. Han hadede hele konceptet, men vidste hvad jobbet betød for mig og ville ikke stå i vejen. Selvom det betød, han måtte på nedsat tid og opgive sin fritid for at tage sig af vores datter.

Jeg skulle starte 1/2, og i julegave køber han så den her tonsedyre samsonite kuffert med 4 ordentlige hjul, lommer, sikkerhedsløs, kvalitetslynlås og alt muligt topkvalitet. Han vidste, at jeg var dødtræt af min discount kuffert, der havde dårlig lynlås og kun to hjul, så den ikke kunne stå særlig godt. Så selvom han hadede alt, hvad der havde med mine rejser at gøre, køber han alligevel det, der gjorde det tåleligt og nemt, fordi intet skal stå i vejen for mig.

Dét er en af de største kærlighedserklæringer, han har givet mig, og den mest betænksomme og uselviske gave, jeg nogensinde har fået.
13
Tally-ho
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: De bedste gaver (fra kæresten/manden/konen)

Indlægaf dykkersild » 26. aug 2018, 12:48

Jeg arrangerede en surpricetur for manden da han blev 40.år. Hans vækkeur ringede 0530 fredag morgen og der fik han først kopi af vejr udsigt, så kopi af booking af lejlighed, så flybilleter og til sidst fodboldbilletter. Han fattet absolut intet og kunne ikke sove mere selv om jeg slukkede lyset og sagde han kunne sove 1 time mere før vi skulle pakke og afsted. Og Barcelona vandt forøvrigt 5-0
4

Tilbage til "Forhold og sex"