Kondomer og nye forhold

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 808
Likede indlæg: 13453

Re: Kondomer og nye forhold

Indlægaf Smiling_Goat » 30. aug 2018, 10:31

Jeg ser det vel nærmest som en test af karakter :P

Hvis han forsøger at undgå kondom (i bekendtskabets begyndelse) er han bare ikke den rigtige type for mig. Jeg er simpelthen for gammel til, at jeg gider bruge tid på at diskutere med min partner, hvorfor kondomer er en god idé.

Så kan det godt være, der er mænd i 40'erne, der ikke synes, de er for gamle til den diskussion, men det er jeg altså. Jeg orker det simpelthen ikke mere.
2
Lykke
Kort karma: 160
Likede indlæg: 3622

Indlægaf Lykke » 30. aug 2018, 10:43

Vores prævention er også kondom. Jeg tager ikke p-piller, og vi ønsker ikke graviditet.
Jeg kan ikke genkende det der med at det tager lang tid at påføre et kondom.
0
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 278
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4982

Indlægaf Mistermor » 30. aug 2018, 14:49

AgentPixie skrev:Jeg er lidt overrasket over, at et kondom skulle være svært at få på? Det tager ikke meget mere end 5 sekunder herhjemme :lol:

Vi bruger stadig kondom, her 6 år inde i vores forhold. Jeg gider ikke fylde mig med hormoner.

ETA: inden jeg mødte min kæreste brugte jeg vist også kondom med whoever jeg knaldede med.

Du har øvet dig i seks år, det er da klart, du har kan gøre det på 5 sekunder. :clap:

Forestil dig et par, der ikke har brugt kondom i 5 år, er tæt på 50 :gammel: og ikke har læsebrillerne med i seng. :afro: Man kan jo ligefrem komme til at rulle dem den forkerte vej.

I hele mit snart 57 årige liv har jeg brugt kondom i perioden mellem mine to børn (der er 2 år og 7 mdr imellem dem) ca et halvt år, da jeg mødte min nuværende kæreste, og måske ½ mellem de to spiraler, jeg har haft. Det er ikke engang 3 års erfaring i kondompåsætning! :blush:
0
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1936

Indlægaf Misantropen » 30. aug 2018, 16:39

Mistermor skrev:
AgentPixie skrev:Jeg er lidt overrasket over, at et kondom skulle være svært at få på? Det tager ikke meget mere end 5 sekunder herhjemme :lol:

Vi bruger stadig kondom, her 6 år inde i vores forhold. Jeg gider ikke fylde mig med hormoner.

ETA: inden jeg mødte min kæreste brugte jeg vist også kondom med whoever jeg knaldede med.

Du har øvet dig i seks år, det er da klart, du har kan gøre det på 5 sekunder. :clap:

Forestil dig et par, der ikke har brugt kondom i 5 år, er tæt på 50 :gammel: og ikke har læsebrillerne med i seng. :afro: Man kan jo ligefrem komme til at rulle dem den forkerte vej.

I hele mit snart 57 årige liv har jeg brugt kondom i perioden mellem mine to børn (der er 2 år og 7 mdr imellem dem) ca et halvt år, da jeg mødte min nuværende kæreste, og måske ½ mellem de to spiraler, jeg har haft. Det er ikke engang 3 års erfaring i kondompåsætning! :blush:

Kan man ikke få en vejledning med piktogrammer? :D
3
Billede

Tilbage til "Forhold og sex"