The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Thomas31 » 4. sep 2018, 10:53

En kvinde inviterer mænd på date. De tror alle, at de er den eneste, men hun har inviteret mange hundrede på samme tid og sted. Meningen er så, at de skal konkurrere om at vinde en date med hende. Og mændene accepterer det.

Er mænd så desperate og blottet for selvrespekt? Jeg ved ikke om, man skal grine eller græde, men det er vel næsten for komisk til at være sørgeligt.

https://nypost.com/2018/08/20/mass-tind ... ing-stunt/
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf hotlips » 4. sep 2018, 11:31

Spørgsmålet er vel også om kvinder ikke havde reageret på samme måde? Hvis man inviterer 200 tilfældige damer der søger dates og møder dem med et set up med kamera og presse, så er jeg sikker på at nogen af dem også vil gå med på det.

Men det er en luset måde at behandle mennesker på og så for noget pr, og jeg synes det der er mest sølle er at folk ikke bruger den magt de har til at boycutte firmaer der gør den slags, det kunne jo gøre en forskel for alvor hvis forbrugere stod sammen om at gøre noget.
4
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Tilly » 4. sep 2018, 13:23

Jeg synes ikke man kan dømme de pågældende mænd til at være sølle med udgangspunkt i ovenstående artikel... Der står jo ikke rigtigt noget om deres reaktioner og hvad de tænkte. Og hey, måske har de bare synes at det var et sjovt stunt, nu de alligevel var mødt op?

Personligt synes jeg dog det lyder som et åndsvagt eksperiment, og hvis jeg var 1 blandt flere hundrede kvinder ville jeg blive pissed.
0
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Thomas31 » 4. sep 2018, 14:06

hotlips skrev:Spørgsmålet er vel også om kvinder ikke havde reageret på samme måde? Hvis man inviterer 200 tilfældige damer der søger dates og møder dem med et set up med kamera og presse, så er jeg sikker på at nogen af dem også vil gå med på det.

Men det er en luset måde at behandle mennesker på og så for noget pr, og jeg synes det der er mest sølle er at folk ikke bruger den magt de har til at boycutte firmaer der gør den slags, det kunne jo gøre en forskel for alvor hvis forbrugere stod sammen om at gøre noget.


Hvis kvinder havde brugt tid og penge på at tage afsted for at blive mødt af deres date, der med en megafon i hånden råber, at de tykke og grimme gerne må forsvinde med det samme, så tror jeg ikke accepten ville være overvældende. Han ville være blevet slagtet. Hun kan slippe afsted med det. Fordi mænd accepterer det.
2
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Thomas31 » 4. sep 2018, 14:13

I Killed Barbie skrev:Jeg tror nu at flere mænd synes udfordringen kunne være en sjov oplevelse.
At de vælger at deltage behøver jo ikke betyde at de er desperate og sølle.
Det kan jo også være de bare tænker at det kunne være sjovt, deltager og så tager hjem med en anderledes erfaring i lommen.


Om man så synes det kunne være sjovt, så burde der stadig være noget selvrespekt, der gjorde, at man ikke legede med dem, der snyder og håner en. Det er en absurd accept af at være i en underlegen position ift kvinder. Og det virker jo heller ikke. Hun skrottede - selvfølgelig - "vinderen" med det samme.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf hotlips » 4. sep 2018, 15:29

Thomas31 skrev:
hotlips skrev:Spørgsmålet er vel også om kvinder ikke havde reageret på samme måde? Hvis man inviterer 200 tilfældige damer der søger dates og møder dem med et set up med kamera og presse, så er jeg sikker på at nogen af dem også vil gå med på det.

Men det er en luset måde at behandle mennesker på og så for noget pr, og jeg synes det der er mest sølle er at folk ikke bruger den magt de har til at boycutte firmaer der gør den slags, det kunne jo gøre en forskel for alvor hvis forbrugere stod sammen om at gøre noget.


Hvis kvinder havde brugt tid og penge på at tage afsted for at blive mødt af deres date, der med en megafon i hånden råber, at de tykke og grimme gerne må forsvinde med det samme, så tror jeg ikke accepten ville være overvældende. Han ville være blevet slagtet. Hun kan slippe afsted med det. Fordi mænd accepterer det.


Jeg tror ikke man skal undervurdere hvad folk vil gøre for at være på og et kamera får begge køn til at lægge hjernen, og bare se i paradise hvor det er damerne der godvilligt lader sig fremstille som pæne men lige så dumme som tagpap.
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23363

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Aragorn » 4. sep 2018, 15:56

Det ligger på mange måder fint i tråd med vores kultur, fænomenet har bare flyttet sig til en elektronisk platform der gør 2 mænd til 200.

Mænd jager kvindens gunst og kæmper mod hinanden, mens flere mænd bejler til den samme kvinde. Derfor er det også socialt acceptabelt at udføre sådan er eksperiment med den nævnte konstellation, men ikke omvendt.

Jeg ved ikke om det er ynkeligt. Det ligger i mænds natur at skulle kæmpe om kvinder og magt, og jeg er ganske sikker på at vinderen synes det har været super fedt. At tæve 200 rivaler er det største ego-trip der kan tænkes.

Samtidigt er det absolut sådan at den mand der er mest villig til at møde livets udfordringer også har størst mulighed for at finde en mage.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf vandmelon » 4. sep 2018, 16:18

Der står jo klart, at det er et marketingstunt, sådan nogle laves der rigtig mange af i reklamebranchen: https://www.gucca.dk/smuk-smukkere-helvede-bog-p418862
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Thomas31 » 4. sep 2018, 17:16

Aragorn skrev:Det ligger på mange måder fint i tråd med vores kultur, fænomenet har bare flyttet sig til en elektronisk platform der gør 2 mænd til 200.

Mænd jager kvindens gunst og kæmper mod hinanden, mens flere mænd bejler til den samme kvinde. Derfor er det også socialt acceptabelt at udføre sådan er eksperiment med den nævnte konstellation, men ikke omvendt.

Jeg ved ikke om det er ynkeligt. Det ligger i mænds natur at skulle kæmpe om kvinder og magt, og jeg er ganske sikker på at vinderen synes det har været super fedt. At tæve 200 rivaler er det største ego-trip der kan tænkes.

Samtidigt er det absolut sådan at den mand der er mest villig til at møde livets udfordringer også har størst mulighed for at finde en mage.


Jeg er helt uenig. De kæmper jo ikke om en kvindes gunst. De bliver gjort til grin i en meningsløs seance af en kvinde, der aldrig vil dem. Næste gang bliver de vel stillet op på række, hvorefter hun sparker dem hårdt i bollerne på skift. Last man standing vinder en date, hvor hunkan droppe ham. Skulle han være stolt?

At møde " livets udfordringer" hand!er bl.a om at kunne sige fra overfor urime!ig adfærd. Også - eller måske især - fra en ellers interessant kvinde. For mange mænd har tabt bolden eller skeen eller hvad man nu taber. Jeg ved ikke om det er sociale medier, eller fordi kvinder kan klare sig selv eller hvad der skaber det.
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23363

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Aragorn » 4. sep 2018, 17:43

Thomas31 skrev:
I Killed Barbie skrev:Jeg tror nu at flere mænd synes udfordringen kunne være en sjov oplevelse.
At de vælger at deltage behøver jo ikke betyde at de er desperate og sølle.
Det kan jo også være de bare tænker at det kunne være sjovt, deltager og så tager hjem med en anderledes erfaring i lommen.


Om man så synes det kunne være sjovt, så burde der stadig være noget selvrespekt, der gjorde, at man ikke legede med dem, der snyder og håner en. Det er en absurd accept af at være i en underlegen position ift kvinder. Og det virker jo heller ikke. Hun skrottede - selvfølgelig - "vinderen" med det samme.


Bitterhed vinder i hvert fald ikke nogens hjerte.
3

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Thomas31 » 4. sep 2018, 21:04

Aragorn skrev:
Thomas31 skrev:
I Killed Barbie skrev:Jeg tror nu at flere mænd synes udfordringen kunne være en sjov oplevelse.
At de vælger at deltage behøver jo ikke betyde at de er desperate og sølle.
Det kan jo også være de bare tænker at det kunne være sjovt, deltager og så tager hjem med en anderledes erfaring i lommen.


Om man så synes det kunne være sjovt, så burde der stadig være noget selvrespekt, der gjorde, at man ikke legede med dem, der snyder og håner en. Det er en absurd accept af at være i en underlegen position ift kvinder. Og det virker jo heller ikke. Hun skrottede - selvfølgelig - "vinderen" med det samme.


Bitterhed vinder i hvert fald ikke nogens hjerte.


Åh nej... Jaja jeg er nok bitter på andre mænds ( og kvinders) vegne.
0
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Summer » 4. sep 2018, 21:07

Jeg synes ikke at man ud fra en ultrakort artikel kan erklære, at mændene er sølle og desperate. Ingen af os ved hvad der er gået i gennem den enkelte mands hoved idet øjeblik det bliver fremlagt, at de skal konkurrere om at komme på date med hende.
Jeg kan godt forstå det trælse i, at have troet at man var den eneste der skulle på date med hende, men at det så viser sig at man skal vinde en date med hende. Men så synes jeg heller ikke det er værre. Man har fri mulighed for, at vende sig om og gå. Herudover er det jo også sådan det foregår både på datingsider - der skal man jo også konkurrere med andre.
Jeg kan heller ikke se noget problem i, at kvinden har nogle kriterier. Det er hun i sin frie ret til at have, og det har alle altså. Både mænd og kvinder.
Med hensyn til at kvinder ikke bliver slagtet hvis de fravælger mænd som ikke opfylder deres kriterier, det er simpelthen noget fis.
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Jedi » 4. sep 2018, 21:11

Jeg er lidt i tvivl om, hvad du synes er problemet/emnet for diskussion? Er det delen om, at en kvinde kan finde på det? Eller er det delen om, at en marketing gut har sat dette op, helt uden hensyn til disse mænd og deres tid, følelser, etc? Eller er det delen om, at nogen blev og "kæmpede om kvindens gunst"?
0
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Thomas31 » 4. sep 2018, 21:21

Summer skrev:Jeg synes ikke at man ud fra en ultrakort artikel kan erklære, at mændene er sølle og desperate. Ingen af os ved hvad der er gået i gennem den enkelte mands hoved idet øjeblik det bliver fremlagt, at de skal konkurrere om at komme på date med hende.
Jeg kan godt forstå det trælse i, at have troet at man var den eneste der skulle på date med hende, men at det så viser sig at man skal vinde en date med hende. Men så synes jeg heller ikke det er værre. Man har fri mulighed for, at vende sig om og gå. Herudover er det jo også sådan det foregår både på datingsider - der skal man jo også konkurrere med andre.
Jeg kan heller ikke se noget problem i, at kvinden har nogle kriterier. Det er hun i sin frie ret til at have, og det har alle altså. Både mænd og kvinder.
Med hensyn til at kvinder ikke bliver slagtet hvis de fravælger mænd som ikke opfylder deres kriterier, det er simpelthen noget fis.


Altså de har jo skrevet med en falsk profil og er blevet lokket til at møde op. Det er da respektløst. Og det er jo ikke en reel konkurrence. Det var noget med at løbe og hoppe, ikke have grimme sko eller hedde jimmy. Der gøres grin med, hvor nemme de er, og de de!tager i det. Og jo jeg er ikke sikker på en mand ville slippe afsted med at stå og råbe, at alle tykke og grimme kvinder skal gå med det samme.

Selvfølgelig må kvinder da have alle de kriterier, de har lyst til. Det siger sig selv. Og det har de også Bl.a vil de meget sjældent piedestaliseres af desperate mænd
1
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: The Tinder trap - hvor sølle kan mænd blive?

Indlægaf Thomas31 » 4. sep 2018, 21:35

Jedi skrev:Jeg er lidt i tvivl om, hvad du synes er problemet/emnet for diskussion? Er det delen om, at en kvinde kan finde på det? Eller er det delen om, at en marketing gut har sat dette op, helt uden hensyn til disse mænd og deres tid, følelser, etc? Eller er det delen om, at nogen blev og "kæmpede om kvindens gunst"?


Ok, det troede jeg egentlig fremgik.


At det er et stunt er ligegyldigt.

At hun er en træls type, jeg i hvert fald ville holde mig meget langt væk fra, er også ligegyldigt. Hun gør, som hun gør, fordi mændene accepterer det.

Det er mændenes mangel på selvrespekt, jeg ikke forstår. At de accepterer en sådan adfærd. At de tilsyneladende ser sig selv som mindre værd, og det får hele tilgangen til kvinder til at være noget med at leve op til hendes krav eller formodede krav.
0

Tilbage til "Forhold og sex"