Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JumboJette
Kort karma: 72
Likede indlæg: 727

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf JumboJette » 11. sep 2018, 16:17

Han har en vederstyggelig fodbold-trøje, sådan en FC Barcelona-ting fra start 00'erne med påskriften "Murerkaj" på ryggen. Den har jeg ofte fantaseret om at tørre røv i!
6
Er du cykelrytter eller liderkarl?
Patience
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Patience » 11. sep 2018, 16:23

Jeg blander mig ikke i min kærestes garderobe - jeg går ikke særlig meget op i tøj sådan overordnet set. Men jeg kan godt lide det tøj han går i - det passer til ham og viser hvilket menneske han er.
Jeg tror, der er ting i min garderobe han ikke er helt vild med - blomstrede kjoler og ting med lidt for mange farver. Men han respekterer at det er noget jeg kan lide og blander sig ikke.
Det ville være en klar deal-breaker for mig, hvis en kæreste smed noget af mit tøj ud uanset hvor hullet og forvasket eller grimt han måtte mene det var. Jeg synes det er vanvittigt respektløst.
5
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 257
Likede indlæg: 3611

Indlægaf Maanii » 11. sep 2018, 16:53

Jeg ville være meget lydhør hvis der var specifikke ting i min garderobe min mand ikke brød sig om.

Men jeg er også selv meget visuelt orienteret så jeg kan meget nemt sætte mig ind i hvis man synes noget er trælst at se på.

Man kan f.eks også få så meget pænt hyggetøj at jeg næsten ikke synes man kan retfærdiggøre at rende rundt i slidte og forvaskede joggingbukser eller lignende i de fleste af de timer man er hjemme og sammen.
1
Put egg on my house, I kill what you love!
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 708
Likede indlæg: 15111

Indlægaf Sangius » 11. sep 2018, 16:55

Maanii skrev:
Man kan f.eks også få så meget pænt hyggetøj at jeg næsten ikke synes man kan retfærdiggøre at rende rundt i slidte og forvaskede joggingbukser eller lignende i de fleste af de timer man er hjemme og sammen.

Virkelig? Hvad økonomi? Jeg giderikke bruge penge på at se godt ud søndag formiddag blot for at se tv.
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 363
Likede indlæg: 4547

Indlægaf Mani » 11. sep 2018, 16:58

Jeg er meget lidt begejstret for hans ene par badeshorts, men generelt har han god stil.

Han ville ønske jeg ikke havde jeans i garderoben og gik mere med kjole/nederdel. Men som han siger, vidste han jo godt at jeans & sneakers er min stil før vi startede med at date, så han forventer ikke jeg ændre det.
Jeg ville ikke trives med at ændre stil fuldstændig, men der er ingen tvivl om at jeg går oftere med skørt, fordi jeg ved han ka’ li’ det :fløjt:
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
godtnavn
Kort karma: 532
Likede indlæg: 4821

Indlægaf godtnavn » 11. sep 2018, 17:09

Nogle neongule t-shirt han har fået af arbejdet. Gal de er grimme! De andre arbejdst-shirt han har fået har været fine nok :) Det er ikke som sådan arbejdstøj men tøj med deres figurer (han laver computerspil), så han går også med dem i fritiden.

Jeg kunne ikke drømme om at smide dem ud, men de ryger altid nederst i bunken af t-shirt, så de bliver kun brugt når vi ikke får vasket tøj nok :)
0
LadyFox
Kort karma: 1493
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 25368

Indlægaf LadyFox » 11. sep 2018, 17:27

Maanii skrev:Jeg ville være meget lydhør hvis der var specifikke ting i min garderobe min mand ikke brød sig om.

Men jeg er også selv meget visuelt orienteret så jeg kan meget nemt sætte mig ind i hvis man synes noget er trælst at se på.

Jeg synes jeg kan retfærdiggøre et hvilket som helst stykke tøj med at "Jeg er gammel nok til at vælge mit tøj selv".

Jeg kunne ikke drømme om ikke at gå i et stykke tøj fordi en partner ikke brød sig om det. Heldigvis har jeg en bred smag, så selvom man ikke kan lide det jeg går i den ene dag, kan man sandsynligvis lide noget jeg går i en anden dag.

Mine slidte natbukser beholder jeg til andet ikke kan lade sig gøre. De er møg-grimme, men de er vildt behagelige at have på, og har fuldt mig i rigtig mange år og er for mig indbegrebet af nostalgi, historier og tryghed.
6
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3056
Likede indlæg: 20460

Indlægaf Wizzze » 11. sep 2018, 17:28

Maanii skrev:Jeg ville være meget lydhør hvis der var specifikke ting i min garderobe min mand ikke brød sig om.

Hvis jeg sender dig Frk W´s nummer, så ringer du lige og overbeviser hende om det, deal? :D
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Maanii

Indlægaf Maanii » 11. sep 2018, 17:33

Sangius skrev:
Maanii skrev:

Virkelig? Hvad økonomi? Jeg giderikke bruge penge på at se godt ud søndag formiddag blot for at se tv.

JEG kan i hvertfald ikke retfærdiggøre det. :)

Hvis man selv er ligeglad og sin kæreste også er det, jamen så er alt jo godt.
1
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 783
Likede indlæg: 11087

Indlægaf Zombie » 11. sep 2018, 18:47

Maanii skrev:
Sangius skrev:
Maanii skrev:

Jeg har et udpræget behov for at kunne være grim på den grimme måde med grim på over for min kæreste.
Engang imellem er det altså morgenhår der ikke børstes hele dagen, lidt mascarafnuller på den ene kind og hyggetøj der ikke er pænt og nok i virkeligheden heller ikke var det som nyt.

Jeg kan sagtens gøre mig pæn for min kæreste og de fleste dage er jeg chill uden at være grim. Men engang imellem, som nok er lidt oftere end "sjældent", der er jeg bare grim.
Dengang vi ikke boede sammen, var det de dage, vi ikke sås. Jeg ville simpelthen miste livskvalitet, hvis jeg aldrig kunne have de dage mere eller skulle vente, til kæresten ikke var hjemme.

Jeg forventer ikke romantiske middage, kærlighedserklæringer eller sex med det udseende; og det eneste jeg tilbyder er at dele dyne og evt te.

Jeg forstår ikke, at der findes folk som kun har pænt hyggetøj. Er de så altid lidt pæne og aldrig grimme?
Jeg tror, jeg har en naturlig skepsis over for de mennesker... samme skepsis som over for folk, der formår at holde deres hvide sneakers hvide. Mistro, nærmest.
Det må jo være trolderi.

:lol:
10
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Maanii

Indlægaf Maanii » 11. sep 2018, 19:11

Zombie skrev:
Jeg forstår ikke, at der findes folk som kun har pænt hyggetøj. Er de så altid lidt pæne og aldrig grimme?
Jeg tror, jeg har en naturlig skepsis over for de mennesker... samme skepsis som over for folk, der formår at holde deres hvide sneakers hvide. Mistro, nærmest.
Det må jo være trolderi.

Altså, jeg har vitterligt kun (hvad jeg selv synes er) pænt hyggetøj, så måske jeg er lidt magisk. :genert:

Jeg tror bare ikke helt jeg forstår hvorfor det er mere besværligt eller mindre hyggeligt bare fordi det er pænt.
1
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 82
Likede indlæg: 2376

Indlægaf Lathyrus » 12. sep 2018, 04:49

Bliver lige nysgerrig - Hvad er pænt hyggetøj?

Mit hyggetøj er et sæt sweatpants og en hootie med lynlås. Det er ikke forbasket eller hullet, men nok heller ikke pænt? Alternativt et par småblomsterede natbukser med en t-shirt til, som heller ikke er slidt. Men intet af det oser af god stil :lol:
0
Brugeravatar
Maanii

Indlægaf Maanii » 12. sep 2018, 06:10

Lathyrus skrev:Bliver lige nysgerrig - Hvad er pænt hyggetøj?

Mit hyggetøj er et sæt sweatpants og en hootie med lynlås. Det er ikke forbasket eller hullet, men nok heller ikke pænt? Alternativt et par småblomsterede natbukser med en t-shirt til, som heller ikke er slidt. Men intet af det oser af god stil :lol:

For mig er det bare noget som ikke er forvasket eller slidt, har en ordenlig pasform og passer nogenlunde sammen i farverne.

Min egen “hyggeuniform” ser sådan ud, så det er jo ikke fordi jeg render rundt og er dullet op eller noget.

406ABAD5-B876-4373-B7C3-E3666F1D2337.jpeg

F13EB32D-2E69-4A5F-8555-AB8E3A427D74.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2346

Indlægaf twinkle » 12. sep 2018, 11:41

Min mand har en PellePelle skjorte (ja, det skatermærke der var populært for ti år siden) - den er nok lige så bred som den er lang, cremefarvet og så står der skrevet PellePelle rundt om på den med guldskrift :rulle:

DEN ER SÅ GRIM.

Og så alt det tøj han ikke længere kan passe, fordi han er blevet for tyk..
2
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 980
Likede indlæg: 13789

Indlægaf vibbsen » 25. sep 2018, 20:21

Zombie skrev:
Maanii skrev:
Sangius skrev:
Maanii skrev:

Jeg har et udpræget behov for at kunne være grim på den grimme måde med grim på over for min kæreste.
Engang imellem er det altså morgenhår der ikke børstes hele dagen, lidt mascarafnuller på den ene kind og hyggetøj der ikke er pænt og nok i virkeligheden heller ikke var det som nyt.

Jeg kan sagtens gøre mig pæn for min kæreste og de fleste dage er jeg chill uden at være grim. Men engang imellem, som nok er lidt oftere end "sjældent", der er jeg bare grim.
Dengang vi ikke boede sammen, var det de dage, vi ikke sås. Jeg ville simpelthen miste livskvalitet, hvis jeg aldrig kunne have de dage mere eller skulle vente, til kæresten ikke var hjemme.

Jeg forventer ikke romantiske middage, kærlighedserklæringer eller sex med det udseende; og det eneste jeg tilbyder er at dele dyne og evt te.

Det må jo være trolderi.

Sådan har jeg det med de kvinder som har kridthvidt undertøj på....Jeg forstår det simpelthen ikke.....HVORDAN ???? :-D
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"