Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 14:39

Som overskriften lyder, har du eller har du oplevet din ex-kæreste/ kæreste / mand fortæller sine venner om jeres sexliv?

Jeg havde engang en ex der fortalte hans nærmeste hvordan det var at have sex med en jomfru (mig)... :nej:

Synes virkelig det er kikset, og glad for han er i fortiden.

Har du oplevet noget lignende?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Straniera » 10. sep 2018, 14:53

Jeg tror ikke, at min nuværende kæreste gør, men jeg har aldrig spurgt ham, så jeg ved det faktisk ikke.

En af mine ekskærester fortalte sine venner lidt for meget om vores sexliv en aften, de var i byen. Det huede mig ikke, og derefter jeg mistede jeg gradvist både respekten og interessen for ham (ikke kun pga. sexsnakken med vennerne - der var også andre ting galt med ham).

Denne eks og jeg havde ikke sex de sidste par måneder af vores forhold, og det endte med, at jeg forlod ham til fordel for en anden, hvilket var et meget godt valg.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf FruKuk » 10. sep 2018, 14:58

Det har vi aldrig talt om, så det ved jeg faktisk ikke. Det tror jeg nu ikke. Men hvis han havde noget, han følte behov for at dele med en god ven (som ikke udstillede mig), ville jeg være ok med det.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. sep 2018, 15:06

Det tror jeg ikke. Jeg kan i hvert fald ikke forestille mig det, da han er et ret privat menneske.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Sangius » 10. sep 2018, 15:10

Det gør han ikke. Men det må han selvfølgelig godt, jeg stoler på at han aldrig ville sige noget der var nedværdigende eller træls for mig.

Jeg snakker da gerne m vores sexliv med mine veninder. Forestiller mig at han er ret ligeglad med det.
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf didas » 10. sep 2018, 15:21

Det tror jeg ikke han gør, men jeg har aldrig spurgt. Stoler på, at han ikke "udleverer" mig i nogen henseender. Havde han brug for at vende noget omkring vores sexliv med en ven, evt. inden han kom til mig med det, ville det naturligvis være helt i orden.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33981

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf JoyNips » 10. sep 2018, 15:24

Det tror jeg ikke, men who knows? I en af hans vennecirkler har de nærmest alle fået børn indenfor et par år, så det kan sgu da godt være, de vender forskellige situationer i den forbindelse med hinanden. Jeg tvivler dog stærkt på at han kunne finde på at tale om vores sexliv i detaljer, ligesom jeg iøvrigt heller aldrig ville udlevere ham på nogen måde.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 15:30

Min ex og hans venner talte KONSTANT om hvordan deres sexliv var og så delte han det med mig når han kom hjem... engang fortalte han mig hvordan han beskrev mig som "meget stram" dernede :tie: og det gjorde mig lidt ked af det, at han kunne finde på at udstille mig og dele sådan nogle private ting med hans venner.

Jeg er ikke ligeglad, synes virkelig jeg hader hvis en mand skulle dele sådan noget om mig med hans venner.

Det er klart et turn OFF for mig hvis en mand skulle gøre sådan noget

Og så er det bare farvel :wave:
1
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf LadyFox » 10. sep 2018, 15:33

Det tror jeg min ekskæreste gjorde, i et eller andet omfang. I slutningen af forholdet havde jeg ikke noget sexlyst, hvilket gik han på - så det ville for mig være meget naturligt hvis han havde et behov for at vende det med nogen andre end mig. Hvilket jeg også ville synes var fint.
Jeg snakker selv om mit sexliv med forskellige mennesker, alt fra venner, til herinde, til min tidligere behandler i psykiatrien.

Sex er for mig en stor del af tilværelsen på godt og ondt, så jeg synes ikke det er underligt hvis man har et behov for at snakke om det ind i mellem, også med andre end den mam lige har sex med. Jeg synes man kan snakke om det på mange måder, og for mig er det mere faconen der kan være problematisk, frem for emnet.
18
...
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9544
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26665

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Santa » 10. sep 2018, 16:17

Det kan jeg slet ikke forestille mig, han er et meget privat menneske. Men hvis han gør, så er det ok med mig.
Jeg taler af og til med min allernærmeste veninde om det, og det ved han godt.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11292
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23341

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Mani » 10. sep 2018, 16:32

FruKuk skrev:Det har vi aldrig talt om, så det ved jeg faktisk ikke. Det tror jeg nu ikke. Men hvis han havde noget, han følte behov for at dele med en god ven (som ikke udstillede mig), ville jeg være ok med det.

This.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Orchidea » 10. sep 2018, 16:42

Det har jeg svært ved at forestille mig. Først og fremmest fordi jeg kender min mand og jeg tænker at det er for privat for ham at dele med venner.

Derudover har jeg en teori om at mænd generelt ikke deler så private emner med deres venner. One night stands måske, men ikke fra et seriøst parforhold. Jeg tror i virkeligheden at kvinder er mere ublu i den sammenhæng. Jeg har ihvertfald delt intime detaljer om vores sexliv med min søster (og hun med med mig), som jeg så også er meget tæt på og faktisk deler alt med. Det fortrolige forhold vi har, gør at jeg føler mig tryg ved at gøre det. Jeg ville så aldrig fortælle min mand at jeg har delt sådanne emner med hende. Hvor absurd det end lyder, så kommer det ikke ham ved!

Omvendt så deler jeg ting med min mand, som min søster har fortalt mig, for så fortrolige er vi og jeg ved at det aldrig kommer videre. Uden at det decideret har handlet om sex, så ved min søster godt at jeg deler med min mand og jeg ved at hun deler med sin mand. Det har ingen af os et problem med. Det er naturligt for os begge (altså min søster og mig).

Det lyder sikkert ret rodet, men i virkeligheden er det jo ret enkelt. :stoned:

Det vil ikke gøre mig noget, hvis min mand fortæller om intime detaljer fra vores samliv og/sexliv til en nær ven. Jeg stoler på hans dømmekraft, og hvis det er et behov han har, så er det fint med mig.
3
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4386

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Hewlett » 10. sep 2018, 16:44

Jeg kunne helt ærligt ikke forestille mig andet.
1
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf bluetof1 » 10. sep 2018, 17:25

Min mand gør ikke. Det er ikke noget de taler om i hans vennegruppe.
Men for nylig var jeg til bryllup og blev placeret overfor en mand, der viste sig at kende min ekskæreste fra for mange år siden. Min ekskæreste har fortalt, i detaljer, om vores sexliv til den her mand. Udpenslede detaljer og mange af dem. Det var festligt at finde ud af henover hovedretten. Især fordi denne mand simpelthen ikke forstod at det var et aldeles upassende emne.
Hvis min mand ville tale om vores sexliv med sine venner så måtte han gerne for mig. Jeg stoler på at han ville gøre det på en ordentlig måde.
Jeg havde en veninde på et tidspunkt som jeg talte lidt med om sex, men aldrig detaljer. Det er for privat.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9662

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Tanten » 10. sep 2018, 17:38

Jeg tvivler stærkt på, at min kæreste fortæller om vores sexliv - hvis han gør, har jeg tillid til, det foregår på en respektfuld, ikke for detaljeret måde.
0

Tilbage til "Forhold og sex"